Spyker N.V. « Terug naar discussie overzicht

Volgens zweeds recht KAN een faillisement teruggedraaid worden !

307 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 » | Laatste
[verwijderd]
0
Ik denk niet dat je 800 miljoen hoeft op te hoesten (meteen) om dit faissement terug te draaien. Met 150 a 200 valt het wellicht ook te proberen bij de rechter. En dan zul je nog met een goed investeringsplan moeten komen... Al met al niet erg waarschijnlijk... Waarom zou iemand hier nu pas mee komen, en niet weken eerder? Een van de redenen die ik kan verzinnen zou zijn, om het voor zo min mogelijk geld te kopen.

En voor zo min mogelijk geld, doe je niet door ook nog eens het faissement terug te draaien. Dan had je beter voor het faissement kunnen ingrijpen...
[verwijderd]
0
Niemand is nu nog zo gek om het faillissement terug te draaien (aangenomen dat zoiets zou kunnen). Geïnteresseerden willen hoogstens een doorstart maken en kopen dan die onderdelen die ze willen hebben en ZONDER de daarbij behorende crediteuren.

Gevolg: alle crediteuren kunnen fluiten naar hun geld, aandelen blijven 0 als waarde houden.

(en wie anders denkt mag zich wentelen in zijn ongelijk)

[verwijderd]
0
Als bovenstaande allemaal waar is en het aandeel dus met of zonder overname nul waard is dan vraag ik mij af wat de motivatie is van de stijging en het hoge volume de afgelopen dagen ?
Puur speculatie ?!! Dat zou mij verbazen... en daarbij zijn er een hele hoop ingestapt boven de .30 , als dat alleen gebaseerd is op speculatie dat er andere gekken zijn die nog hoger instappen tja dan is het 100% gokken en levensgevaarlijk.
toch zie ik er nogsteeds een hoop instappen op de huidige koers....
[verwijderd]
0
Je moet eens weten hoeveel mensen dit aandeel voor 6 euro gekocht hebben indertijd...
egeltjemetstekel
0
jongens toch... het is inderdaad niet onmogelijk om een faillissement terug te draaien.
maar wat daarvoor nodig is is geld... want alle schulden die tot het faillissement geleid hebben moeten dan betaald worden.
de conclusie is dus: ookal is het terug draaien van een faillisement mogelijk, het is gewoon niet realistisch.
een vijandige faillisementsboedel overname is veel waarschijnlijker.
[verwijderd]
0
Ik vind het knap dat er toch iedere keer mensen zijn die de hele situatie uitleggen en dat er iedere keer daarop terugkomen.

Lees de posts van AX lover en je weet hoe het zit.

Diegene die saab (niet swan dus)wil kopen/overnemen doet dit vanuit de failliete boedel....de curator maakt een overeenkomst op om zo veel mogelijk schuldeisers te diensten te zijn.

Het is wat de gek er voor wil geven.
Als dat gebeurt en dat geloof ik wel blijft de naam Saab bestaan en start door onder een andere leiding.
Dus swan is nada niks waard...zit alleem maar schuld in de toko waar men nu in gokt.

En het terugdraaien vh faillissement is totale onzin natuurlijk met alle schulden van dien.

succes met het gokken allen....want dat is het en niet anders.

[verwijderd]
0
Beste beleggers, door alle slimme gasten hier worden mijn berichte aan de kant geschoven, ik heb vrijdag al lopen roepen, dat SAAB minimaal 1 euro nu waard is, en dat d er een biedingsstrijd gaat beginnen!!!!
[verwijderd]
0
quote:

scorer schreef op 2 januari 2012 16:07:

DIT IS DE REDEN !!!!
Nieuwe bloemjaner ??
[verwijderd]
0
quote:

scorer schreef op 2 januari 2012 16:06:

Beste beleggers, door alle slimme gasten hier worden mijn berichte aan de kant geschoven, ik heb vrijdag al lopen roepen, dat SAAB minimaal 1 euro nu waard is, en dat d er een biedingsstrijd gaat beginnen!!!!
Saab kan wel minimaal 1 euro waard zijn maar jij hebt geen aandelen van Saab maar van Swan..
Dirk d
0
quote:

twister schreef op 2 januari 2012 16:18:

[...]
Saab kan wel minimaal 1 euro waard zijn maar jij hebt geen aandelen van Saab maar van Swan..
Vertel jij dan even waar ik aandelen Saab kan kopen wijneus!!!
[verwijderd]
0
quote:

Dirk d schreef op 2 januari 2012 16:19:

[...]Vertel jij dan even waar ik aandelen Saab kan kopen wijneus!!!
Op de Zweedse beurs..
[verwijderd]
0
Dirk d
0
quote:

scorer schreef op 2 januari 2012 16:23:

beste Dirk d, geintje man moet kunnen toch, ik bedoelde SWAN
mooi man
[verwijderd]
0
quote:

scorer schreef op 2 januari 2012 16:25:

ik snap jullie niet meer, saab gaat gewoon weer door onder de naam swan
Helaas niet, saab is in handen van de curator. Victor heeft dit zelf gezegd. Swan is een lege huls met schulden zelfs na verkoop spijker.
307 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Markt vandaag

 AEX
903,61  -1,97  -0,22%  31 mei
 Germany40^ 18.585,90 +0,48%
 BEL 20 3.918,09 +0,24%
 EURO50 5.011,20 0,00%
 US30^ 38.701,80 0,00%
 Nasd100^ 18.538,90 0,00%
 US500^ 5.280,42 0,00%
 Japan225^ 38.630,50 0,00%
 Gold spot 2.327,41 0,00%
 EUR/USD 1,0834 0,00%
 WTI 77,14 0,00%
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer

Stijgers

VIVORYON THER... +19,75%
RENEWI +2,79%
Air France-KLM +2,20%
Vastned +2,07%
UMG +1,89%

Dalers

JDE PEET'S -4,89%
ASR Nederland -4,88%
Corbion -3,41%
Avantium -2,66%
PROSUS -2,33%

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront