Spyker N.V. « Terug naar discussie overzicht

3 miljard, hink, stap, sprong 100 miljard

2.050 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 97 98 99 100 101 102 103 » | Laatste
greenspanalan
0
Overigens werken er 36 mensen bij Spyker waarvan hoogstwaarschijnlijk 35 op marketing, dus veel auto's kunnen ze ook niet maken.
[verwijderd]
0
Pff waarom je zo druk maken over een bedrijf wanneer je er geen enkel belang in hebt? Blijf mij verbazen of het leven van sommigen...

ps: in elk fonds valt winst te behalen, hoe beroerd het ook moge zijn.
[verwijderd]
0
quote:

Nicolaas90 schreef op 8 augustus 2013 18:24:

The worldwide premiere of the
Spyker B6 Venator Spyder Concept
16 August 2013 ~ The Quail ~ Pebble Beach
Press Conference: 8:50am
[verwijderd]
0
Ach Henk,

Geloof me, niemand gaat die Artega B6 Spyder Concept kopen. Behalve dealers, maar die hebben een terugkoop regeling.

Waar is de winst gebleven trouwens Henk, hij moet nog behoorlijk up up up naar 1,30€ hoe gaat VM anders weer aandeeltjes uitgeven...., weer een RS?
[verwijderd]
0
Het aanbod in de laat is behoorlijk teruggebracht, je kunt tenslotte maar nooit weten.
[verwijderd]
0
quote:

henk spijker schreef op 9 augustus 2013 16:54:

Eindspurt.
Ja?

Zal er toch iemand minstens nog 15.00 aandelen moeten kopen om op het hoogste punt te komen. Vanochtend zijn er enkelen beneveld geraakt maar die beginnen langzaam maar zeker nuchter te worden en verkopen nu om het verlies te beperken.

Zal maandag wel weer een RS komen en dan denken de dombo's dat de koers gestegen is.

[verwijderd]
0
quote:

henk spijker schreef op 9 augustus 2013 17:35:

Ben je al weer dronken, LBR met met je benevelde post.
Zielig gedrag van iemand die ze duidelijk niet allemaal op een rijtje heeft.

[verwijderd]
0
Nou ja 10 procent winst is altijd leuk, Hangklok en alle anderen gefeliciteerd als je de winst genomen hebt.Maandag of Dinsdag gaat het echt weer up,up.Maandag waar de productie van de Venator zal plaats vinden, goede cijfers en zoveel meer.
greenspanalan
0
Dat Muller weer zal blaken van optimisme en dat er grote verhalen komen over talloze veelbelovende modellen die nimmer in productie worden genomen, dat geloof ik direct.

Maar goede cijfers?

WAAHAHAHAAHAHAHAAAA!!!!!
hangklok
0
quote:

henk spijker schreef op 9 augustus 2013 17:51:

Nou ja 10 procent winst is altijd leuk, Hangklok en alle anderen gefeliciteerd als je de winst genomen hebt.Maandag of Dinsdag gaat het echt weer up,up.Maandag waar de productie van de Venator zal plaats vinden, goede cijfers en zoveel meer.
winst gepakt? ik dacht het niet, dacht meer aan 1,40 -- 1,50 zit er met 15k in en voor minder gaan ze niet weg dit is een gokaandeel en dan heb je niks aan 1000,-- euri moet en zal zeker verdubbelen als ze werkelijk die auto op de markt krijgen dus ik blijf zitten .
[verwijderd]
0
Ach ja, het uitvergroten van minuscule ontwikkelingen, laat dat maar aan Vic over. ;-) 't Kost een cent maar daar krijg je vooral erg veel gebakken lucht voor terug.
[verwijderd]
0
Tjonge jonge, wat een ordinair gescheld en geleuter hier op dit forum. Wat doen al die Spyker/Saab-Scania zogenaamde autoliefhebbers hier? Hebben jullie niets beters te doen dan het spuien van negatieve verdachtmakingen en insinuaties aan het adres van de heer V. Muller?
Zeker allemaal types, die er ooit in hebben geloofd dat ze wel een gokje konden wagen en nu het even tegenzit hun frustratie eruit moeten gooien.

Voor een paar centen een bak aandeeltjes kopen onder het motto: "kun je je geen buil aan vallen en je weet maar nooit: Stel ze worden ooit weer een euro waard, heb je toch mooi een paar duizend procent winst.
Dat mag hoor maar doe dan niet net of je iets met mooie auto's hebt.
En een beetje respect voor iemand die een heldhaftige poging doet om Saab te redden mag ook wel, ook als dat helaas niet lukt door de schandalige houding van GM.
Dus, houd vol Henkie Spijker; trek je niets aan van complottheorieën van teleurgestelde bozige mensen die Spykers op laag water zoeken.
[verwijderd]
1

Hup van Wippestein, zet'm op. Laat je niet kisten. van Wippestein for President.

PS: duik effe objectief in de geschiedenis en je zult zien dat "bedrijvendokter" Muller met geld van anderen Saab volledig de nek om heeft gedraaid en niet eens de moeite heeft genomen om het een fatsoenlijke begrafenis te geven. Momenteel doet hij het zelfde met Spyker. Uitmelken tot de laatste cent er aan onttrekken is en dan gaat hij weer door met een ander projectje puur en alleen om zijn extravagante levensstijl te kunnen financieren.

Van jouw centjes dus.

greenspanalan
0
quote:

Hoppestein schreef op 10 augustus 2013 14:26:

Tjonge jonge, wat een ordinair gescheld en geleuter hier op dit forum. Wat doen al die Spyker/Saab-Scania zogenaamde autoliefhebbers hier? Hebben jullie niets beters te doen dan het spuien van negatieve verdachtmakingen en insinuaties aan het adres van de heer V. Muller?
Zeker allemaal types, die er ooit in hebben geloofd dat ze wel een gokje konden wagen en nu het even tegenzit hun frustratie eruit moeten gooien.

Voor een paar centen een bak aandeeltjes kopen onder het motto: "kun je je geen buil aan vallen en je weet maar nooit: Stel ze worden ooit weer een euro waard, heb je toch mooi een paar duizend procent winst.
Dat mag hoor maar doe dan niet net of je iets met mooie auto's hebt.
En een beetje respect voor iemand die een heldhaftige poging doet om Saab te redden mag ook wel, ook als dat helaas niet lukt door de schandalige houding van GM.
Dus, houd vol Henkie Spijker; trek je niets aan van complottheorieën van teleurgestelde bozige mensen die Spykers op laag water zoeken.
Hoppestein 3 jan 2013 om 16:32

Zolang mijn Caab 900 nog in de zomer met het dakje eraf rond kan rijden, blijven mijn aandeeltjes in bezit. Gekocht voor gem. 3,5 centjes, dus ach ja een beetje verlies. Maar m.m.w. Victor komt weer boven drijven. Let op wat er met de koers gebeurd al GM voor het eerst een heel klein beetje moet toegeven.


Je hebt ze gemiddeld voor 3,50? Kun je je nooit een buil aan vallen? Volgens mij ben je al 80% van je inleg kwijt. Dus zout even een eind op met je geleuter.

[verwijderd]
0
[quote alias=greenspanalan id=7070183 date=201308092031]
Dat Muller weer zal blaken van optimisme en dat er grote verhalen komen over talloze veelbelovende modellen die nimmer in productie worden genomen, dat geloof ik direct.

Maar goede cijfers?

WAAHAHAHAAHAHAHAAAA!!!!!
[

prachtig deze post laat ik nog vaak zien na Maandag/quote]
2.050 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 97 98 99 100 101 102 103 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Markt vandaag

 AEX
903,61  -1,97  -0,22%  31 mei
 Germany40^ 18.585,90 +0,48%
 BEL 20 3.918,09 +0,24%
 EURO50 5.011,20 0,00%
 US30^ 38.701,80 0,00%
 Nasd100^ 18.538,90 0,00%
 US500^ 5.280,42 0,00%
 Japan225^ 38.630,50 0,00%
 Gold spot 2.327,41 0,00%
 EUR/USD 1,0834 +0,00%
 WTI 77,14 0,00%
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer

Stijgers

VIVORYON THER... +19,75%
RENEWI +2,79%
Air France-KLM +2,20%
Vastned +2,07%
UMG +1,89%

Dalers

JDE PEET'S -4,89%
ASR Nederland -4,88%
Corbion -3,41%
Avantium -2,66%
PROSUS -2,33%

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront