ABN AMRO « Terug naar discussie overzicht

ABN AMRO 2024

3.378 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 164 165 166 167 168 169 | Laatste
White Arrow
0
De geschreven september puts 15 gaan lekker. Inmiddels heb ik net zoveel juni 15 puts teruggekocht, als nieuwe geschreven september 15 puts. Laatste koop voor 9 cent. Mijn nieuwe bod is 8 cent en zo voort. Als er weer een dipje komt, breid ik weer uit in de september 15 serie. ;-)
Speakeasie
2
quote:

MIDAS schreef op 20 mei 2024 11:59:

[...]
Gewoon geen aandacht geven en wie positief in het leven staat schenkt ook geen aandacht aan iets negatiefs en gaat er zeker al niet op reageren.
Als je reageert zit je met iets zonder het misschien te beseffen.
De positieve Hij/zij doet zijn eigen ding vol overgave.
Je moest eens weten hoe positief ik ben over de goudprijs en alles wat daarmee te maken heeft.
Op de beurs is het spelen met wat je teveel hebt en dan is er geen enkele reden om je humeur op verlies of winst te laten meespelen,
Hahaha LOL, je schenkt er zelf het meeste aandacht aan en aan jou ogen negativiteit. Van mij mag je hoor. Maar je spreekt je weer tegen, zoals altijd. Lol.
MIDAS
0
quote:

Speakeasie schreef op 20 mei 2024 12:55:

[...]

Hahaha LOL, je schenkt er zelf het meeste aandacht aan en aan jou ogen negativiteit. Van mij mag je hoor. Maar je spreekt je weer tegen, zoals altijd. Lol.
Zie je mij ooit reageren op een negatieve post?laat staan een persoonlijke aanval erop,
Nee hoor die schroll ik lekker door als er niets interessants instaat,
Negatief over de economie hoort bij realisme en oplettendheid voor de gevaren die altijd langs komen en dat is een positieve instelling,
Dat China nu goud opkoopt om uitstaande usd leningen weer in eigen beheer te krijgen is positief want wie wil nú afhankelijk zijn van het Swift systeem.
Ze willen 300miljard blokkeren maar beseffen de economische gevolgen niet op een uitstaande 6-11 trillion usd.
Dat er een financiële of economisch oorlog gestart is weet iedereen dat is lang geen geheim meer en daarop inspelen met long posities op goud is slim net zoals je in rheinmetal moet zitten al meer dan een jaar lang met de wetenschap dat Europa carte blanche gegeven heeft op militair budget.
nine_inch_nerd
1
quote:

matin schreef op 20 mei 2024 16:32:

fd.nl/bedrijfsleven/1516920/haperend-...
Eén alinea mag. ;)

Niet alle risicometingen van ABN Amro voldoen aan de eisen van de toezichthouder, bleek bij de kwartaalcijfers afgelopen week. Hierdoor moet de bank meer kapitaal aanhouden dan nodig en kan het minder uitkeren aan zijn aandeelhouders. ‘Ze hebben hun huis gewoon niet op orde.’
Een president van de raad van commissarissen die openlijk kritiek geeft op het bestuursbeleid, je hoort het niet vaak. Tom de Swaan van ABN Amro deed het onlangs. De bank kampt namelijk met achterstanden in zijn data- en risicomanagement, die grote consequenties hebben op de financiële resultaten en op de beurskoers.
Speakeasie
0
Je post een hele hoop negatiever dan het werkelijk is. Dat kunnen we allemaal niet ontkennen. En zo is het. Lees de rea ties van de forumleden maar er eens opna.

quote:

MIDAS schreef op 20 mei 2024 13:36:

[...]
Zie je mij ooit reageren op een negatieve post?laat staan een persoonlijke aanval erop,
Nee hoor die schroll ik lekker door als er niets interessants instaat,
Negatief over de economie hoort bij realisme en oplettendheid voor de gevaren die altijd langs komen en dat is een positieve instelling,
Dat China nu goud opkoopt om uitstaande usd leningen weer in eigen beheer te krijgen is positief want wie wil nú afhankelijk zijn van het Swift systeem.
Ze willen 300miljard blokkeren maar beseffen de economische gevolgen niet op een uitstaande 6-11 trillion usd.
Dat er een financiële of economisch oorlog gestart is weet iedereen dat is lang geen geheim meer en daarop inspelen met long posities op goud is slim net zoals je in rheinmetal moet zitten al meer dan een jaar lang met de wetenschap dat Europa carte blanche gegeven heeft op militair budget.
MIDAS
1
quote:

Speakeasie schreef op 20 mei 2024 18:46:

Je post een hele hoop negatiever dan het werkelijk is. Dat kunnen we allemaal niet ontkennen. En zo is het. Lees de rea ties van de forumleden maar er eens opna.

[...]
Wacht maar af want het zou best eens kunnen zijn dat ik het nog te negatief zie en dat de correctie veel groter wordt.
Veel beleggers zitten nu met hoge winsten en verkopen niet omdat ze niets willen missen maar eens de correctie ineens toeslaat gaat de winst snel omlaag en verkopen ze nog steeds niet omdat ze dan telkens een bodem zien.
Resultaat:alle winst weg
Ik heb het dan niet over buy and hold beleggers die over de dalingen heen kijken.
Midas
A3aan
1
Vandaag posities in ING gesloten en daarvoor in de plaats de butterfly ABN
gekocht call december 2027/10
verkoop call december 2024/18
verkoop put december 2024/15
White Arrow
0
quote:

Ruud132 schreef op 20 mei 2024 16:56:

Is allemaal oud nieuws, ze zijn daar vast nu mee bezig.
Dat mag ik hopen...

De Swaan gaat er in het laatste jaarverslag kort op in. De bank blijkt niet in staat bepaalde gegevens over onderpand voor leningen te leveren aan toezichthouders. ‘Dan gaan die ervan uit dat het onderpand niet aanwezig is’, aldus De Swaan. ‘Dat betekent dat de bijbehorende leningen een hogere risicoweging krijgen …
Speakeasie
1
quote:

MIDAS schreef op 20 mei 2024 19:38:

[...]
Wacht maar af want het zou best eens kunnen zijn dat ik het nog te negatief zie en dat de correctie veel groter wordt.
Veel beleggers zitten nu met hoge winsten en verkopen niet omdat ze niets willen missen maar eens de correctie ineens toeslaat gaat de winst snel omlaag en verkopen ze nog steeds niet omdat ze dan telkens een bodem zien.
Resultaat:alle winst weg
Ik heb het dan niet over buy and hold beleggers die over de dalingen heen kijken.
Midas
Gsaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaap.
nine_inch_nerd
0
quote:

A3aan schreef op 20 mei 2024 20:45:

Vandaag posities in ING gesloten en daarvoor in de plaats de butterfly ABN
gekocht call december 2027/10
verkoop call december 2024/18
verkoop put december 2024/15
Bedankt voor het delen.

Heb zelf vorige week:
gekocht C18 jun25
verkocht P14.5 jul24
verkocht P14 dec24
JM14
0
quote:

Ruud132 schreef op 20 mei 2024 19:59:

Na regen komt zon en dan weer regen en weer zon.
Voorlopig schijnt de zon www.tradegate.de/orderbuch.php?isin=N...
Volume van niks bij Tradegate.
Jelle-43
0
quote:

MIDAS schreef op 20 mei 2024 19:38:

[...]
Wacht maar af want het zou best eens kunnen zijn dat ik het nog te negatief zie en dat de correctie veel groter wordt.
Veel beleggers zitten nu met hoge winsten en verkopen niet omdat ze niets willen missen maar eens de correctie ineens toeslaat gaat de winst snel omlaag en verkopen ze nog steeds niet omdat ze dan telkens een bodem zien.
Resultaat:alle winst weg
Ik heb het dan niet over buy and hold beleggers die over de dalingen heen kijken.
Midas
Wat negatief .Heb je zoveel geld verloren? .ING zou het zelfde ondergaan volgens jou .Stap in want ABN en ING zijn nog
Steeds aan het stijgen naar hogere toppen
3.378 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 164 165 166 167 168 169 | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 20 mei 2024 17:35
Koers 15,965
Verschil +0,155 (+0,98%)
Hoog 16,040
Laag 15,830
Volume 2.753.976
Volume gemiddeld 3.758.075
Volume gisteren 3.411.492

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront