ROTTERDAM (AFN) - De beursgenoteerde betalingsdienst Ease2pay heeft in de eerste zes maanden van het jaar een groter verlies geleden dan vorig jaar. Wel werd er voor het eerst omzet behaald.
Het nettoverlies van Ease2pay kwam uit op 265.000 euro. Dat was in de eerste zes maanden van vorig jaar nog 202.000 euro. De beheerskosten daalden flink, maar daar stonden hogere afschrijvingskosten en financieringslasten tegenover. De omzet kwam uit op 12.000 euro.
Ease2pay maakte verder bekend de integratie van de activiteiten van het van Rabobank overgenomen MyOrder is afgerond. Verder is het eigen platform verder geautomatiseerd waardoor onder meer parkeer- en tanktransacties automatisch worden verwerkt. Volgens directeur Gijs van Lookeren Campagne is Ease2pay daarmee ,,gereed voor de scale-upfase''.
Meld u aan voor deBeurs.nl dagelijkse nieuwsbrief
en blijf op de hoogte van de laatste ontwikkelingen op de beurs!
Ik heb de parkeer app van hun inmiddels op mijn iphone staan. Niet dat ik hem veel zal gebruiken, Immers ik ben te vrekkerig om te betalen voor parkeren.
Maar igv ... dan ga ik de app gebruiken. Is verreweg de goedkoopste !
Tja hoe kan het ook anders als je bepaalde zaken gratis verstrekt; dan KAN je ook geen winst maken. Niet erg zakelijk snuggere zet des tijds van Docdata/easy2pay.