Gaussin « Terug naar discussie overzicht

Gaussin 2021

1.685 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 ... 81 82 83 84 85 » | Laatste
Theo3
0
nine_inch_nerd
0
quote:

wErnie schreef op 28 april 2021 17:49:

[...]

Zoals ik het hierboven lees staan jullie veel te hard stil bij het filmpje en wie hiervoor werd ingehuurd.
Het gaat om het product, niet om een filmpje, en dat product is echt wel innovatief.
De belegger of de toekomstige koper staat echt niet stil bij het feit of die meid nu al dan niet echt bij Gaussin werkt..
.....

He he.... Dank je.
M c M
0
Ik snap beide kanten in deze, maar bottomline is het op z'n minst onhandig, ook omdat die intro aan het product zelf niet bijster veel bijdraagt. Ze hebben het ook helemaal niet nodig en dit soort halve waarheden zijn vaak geen gunstig teken voor een bedrijf, voelt als overprofileren, en daar hou ik persoonlijk niet van.

Aan de andere kant is dit nog geen reden om alle aandelen aan de straat te zetten. Contracten zijn er nodig, tot die tijd zal het wel weer een bumpy ride worden ben ik bang.
Theo3
0
goedemorgen allen en succes voor de laatste dag van de week hopelijk zakt hij niet te ver weg vandaag
bodem
0
Goede morgen,
Eigenlijk staan we op 0.96, wetende wat de toekomst te bieden heeft, voor de splitsing stond G. 3,45€ hetgeen nu komt op 34,5€
16maart en deze week waren 2 mooie aankondigen maar een flop op de koers hetgeen zwaar ontmoedigend is voor de aandeelhouder, toch geloof ik de dag dat we het niet denken we zwaar zullen noordwaarts gaan.
Ik hou ze alvast bij, Gaussin staat maar aan het prille begin van iets mooi's. Veel Geduld hebben kan soms vervelend zijn...maar ik zou ze toch bijhouden.
Fijn weekend,
Theo3
0
en wEmie heb je ze nog het gaat nu toch weer richting 9.00 euro. Je hebt gelijk vasthouden het loont zich.
[verwijderd]
0
quote:

Theo3 schreef op 30 april 2021 12:35:

en wEmie heb je ze nog het gaat nu toch weer richting 9.00 euro. Je hebt gelijk vasthouden het loont zich.
Je had ze een euro goedkoper....
Theo3
0
dat is knap van je symbol twee verschillende dagen in een verhaal

Total en Gaussin ontwikkelen 's werelds eerste volledig elektrische vliegtuigtanktransporter
Bedrijf TOTALE LUCHTVAART
Datum 30.04.2021
Gaussin en Total ontwikkelen gezamenlijk 's werelds eerste volledig elektrische ART FULL ELEC ® ( Aircraft Refueller Transporter ). Dit prototype, dat is gepland voor de industriële site van Airbus in Toulouse, zal twee brandstoftankers kunnen slepen met een brandstofcapaciteit van elk 30 ton. De oplevering wordt eind 2020 verwacht
kneut
0
bodem
0
Laatste zin komt niet overeen met datum van vandaag
En blijkbaar heeft iemand op bourse ontleed dat dit wel degelijk nep nieuws zou zijn ipv een typ fout.

[verwijderd]
0
Dit was al bekend qua ontwikkeling en samenwerking: Total en Gaussin ontwikkelen 's werelds eerste volledig elektrische vliegtuigtanktransporter. Zie het jaarverslag 2020.

Het zou mooi zijn als het gaat om een bevestiging van prototype release voor een praktijk test in Toulouse. Door Covid en lockdown afgelopen jaar is er vertraging opgelopen.
kneut
0
This first firm order will enable Gaussin to expand its offering on the electric vehicles market and Total to provide a solution adapted to the refueling business

Het is gewoon een grote order, alleen de vraag nog hoeveel stuks?
kneut
0
Het totaal aantal luchthavens in Afrika en Europa is mij niet echt bekend ik weet alleen dat het er heel veel zijn!
Als Total de grootste leverancier is kan je dus wel uitgaan van 70%.
Ik schat ook gerekend met onderhoud dat ze op drukke luchthavens minimaal 10 voertuigen moeten hebben, en de rustige luchthavens ongeveer 4 voertuigen.

Nu neem ik even een gek getal 40 luchthavens, waarvan er 10 druk zijn..

is dus 10 x 10 = 100 stuks en 30 x 4 stuks =120 stuks

Dan kom ik met natte vingerwerk al op 220 stuks, maar dan moeten ze wel de hele vloot vervangen bij Total de komende jaren..

Dus mijns inziens kan dit heel groot worden
Flat Tyre
0
quote:

kneut schreef op 1 mei 2021 09:13:

Het totaal aantal luchthavens in Afrika en Europa is mij niet echt bekend ik weet alleen dat het er heel veel zijn!
Als Total de grootste leverancier is kan je dus wel uitgaan van 70%.
Ik schat ook gerekend met onderhoud dat ze op drukke luchthavens minimaal 10 voertuigen moeten hebben, en de rustige luchthavens ongeveer 4 voertuigen.

Nu neem ik even een gek getal 40 luchthavens, waarvan er 10 druk zijn..

is dus 10 x 10 = 100 stuks en 30 x 4 stuks =120 stuks

Dan kom ik met natte vingerwerk al op 220 stuks, maar dan moeten ze wel de hele vloot vervangen bij Total de komende jaren..

Dus mijns inziens kan dit heel groot worden

Dat zijn wel heel veel veronderstellingen aaneengeregen.
Ik ga er ook 1 doen.
Stel dat total er 1tje heeft besteld om het eens aan te zien, te proberen en tegelijkertijd hun imago te vergroenen...
kneut
0
Met het verschil dat het nu op airline suppliers is gepost

En dit is wel interessant voor de aanschaf:

Our ART provides rapid payback compared to diesel refuellers, with an average payback period of 3 years.
symbol
0
quote:

symbol schreef op 2 mei 2021 09:43:

Interessante post op LinkedIn
Aan het adres van Devon Hyver sales director Plug Power
1.685 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 ... 81 82 83 84 85 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 26 apr 2024 17:35
Koers 0,236
Verschil -0,008 (-3,28%)
Hoog 0,244
Laag 0,236
Volume 46.665
Volume gemiddeld 141.872
Volume gisteren 36.071

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront