Nyxoah « Terug naar discussie overzicht

Forum Nyxoah geopend

131 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 7 | Laatste
Slaapzacht
0
Probeer eens na te gaan wat er gaande is ! Simpelweg wordt de waarde van dit aandeel gemanipuleerd door insiders die weten wat er komt en af en toe winsten nemen. Zo gaan we op en neer; maar eind april doorbreken we de 20 euro !!!
Wie er nu niet bij is zal veel spijt hebben
HKG2008
0
Ricardo1981!
0
Ik betwijfel als we richting 20 euro zullen gaan. Volgens analisten zeer sterk aan te raden maar ik stel vast dat als analisten zeggen zeker te kopen dat het aandeel meestal daalt en vice versa , we zullen zien binnen een maand of twee.....
Havik
0
Om 10:05 uur werden er 13329 aandelen verhandeld. Vermoedelijk doordat de 9 euro grens werd aangeraakt. Het feit dat het nadien nog boven de 9 euro blijft lijkt me een positief signaal. Nu is het wachten op de publicatie van de Q1 cijfers op 14 mei of een publicatie van onderzoeksresultaten.
Havik
0
Dr. Boon joins Nyxoah from the Thomas Jefferson University, where he will continue part time as a professor and Vice Chairman, Education. He is dual board-certified in otolaryngology – head and neck surgery, as well as sleep medicine. Dr. Boon is one of two sleep surgeons with Jefferson Health to pioneer the use of hypoglossal nerve stimulation therapy (HGNS) and is internationally recognized as one of the most experienced surgeons performing HGNS procedures. He has lectured worldwide on obstructive sleep apnea, has numerous publications and is co-editor of the first book on HGNS.

Hiermee krijgen ze weer meer voet aan wal in de VS.
HKG2008
0
Inderdaad.... heeft iemand goede redenen waarom het alleen maar naar beneden blijft gaan...?
Syna
1
131 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 7 | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 26 apr 2024 17:37
Koers 9,600
Verschil +0,260 (+2,78%)
Hoog 9,740
Laag 9,220
Volume 17.475
Volume gemiddeld 63.691
Volume gisteren 8.309

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront