Air France - KLM « Terug naar discussie overzicht

Air France-KLM 2021

3.174 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 ... 155 156 157 158 159 » | Laatste
havik of duif
1
Wat niemand nu nog voor mogelijk houd is dat KLM zal ophouden te bestaan, KLM offeren is het antwoord op de redding van Air France maar dat idee moet eerst nog indalen. Schiphol blijft gewoon functioneren en van en naar Nederland kan nog met vele gezondere maatschappijen. De dag gaat komen net zoals bij de Fokker vliegtuig maatschappij en bij Daf auto's ook allemaal even ondenkbaar maar is toch gebeurt. Ik hoop het niet maar het geld regeert.
[verwijderd]
3
ING handhaafde het Houden advies op Air France-KLM met een koersdoel van 8,00 euro. ING verklaart dat de koers op dit niveau zal blijven omdat de Nederlandse en Franse overheid oneindige steun zal geven aan AF-KLM waardoor toekomstige winstgevendheid niet meer van belang zal zijn.
Ondanks dat AF-KLM nooit meer winstgevend zal zijn verklaren de analisten van ING dat de koers van AF-KLM nooit meer zal zakken onder di 5 euro waardoor centrale banken en andere vermogende partijen daar veilig hun geld kunnen stallen en daarmee negatieve rente kunnen ontwijken.
Dit zal de nodige opwaartse koersstimulans kunnen opleveren wat een koersdoel van 8,- kan opleveren.
AF-KLM zal hiermee potentieel zelfs de bitcoin en goud kunnen gaan vervangen als veilige haven.

Bron: onbekend
Koopman83
0
quote:

wizz schreef op 18 februari 2021 10:55:

ING handhaafde het Houden advies op Air France-KLM met een koersdoel van 8,00 euro. ING verklaart dat de koers op dit niveau zal blijven omdat de Nederlandse en Franse overheid oneindige steun zal geven aan AF-KLM waardoor toekomstige winstgevendheid niet meer van belang zal zijn.
Ondanks dat AF-KLM nooit meer winstgevend zal zijn verklaren de analisten van ING dat de koers van AF-KLM nooit meer zal zakken onder di 5 euro waardoor centrale banken en andere vermogende partijen daar veilig hun geld kunnen stallen en daarmee negatieve rente kunnen ontwijken.
Dit zal de nodige opwaartse koersstimulans kunnen opleveren wat een koersdoel van 8,- kan opleveren.
AF-KLM zal hiermee potentieel zelfs de bitcoin en goud kunnen gaan vervangen als veilige haven.

Bron: onbekend
Kostelijk, maar niet geheel ondenkbaar.
[verwijderd]
0
quote:

Koopman83 schreef op 18 februari 2021 11:01:

[...]

Kostelijk, maar niet geheel ondenkbaar.
hallo, niet ondenkbaar?
Het is een FEIT!

Nu trouwens op BNR, BNR breekt, discussie over de steun aan KLM.
Ben benieuwd wat de algemene opinie is.
[verwijderd]
0
quote:

wizz schreef op 18 februari 2021 10:55:

ING handhaafde het Houden advies op Air France-KLM met een koersdoel van 8,00 euro. ING verklaart dat de koers op dit niveau zal blijven omdat de Nederlandse en Franse overheid oneindige steun zal geven aan AF-KLM waardoor toekomstige winstgevendheid niet meer van belang zal zijn.
Ondanks dat AF-KLM nooit meer winstgevend zal zijn verklaren de analisten van ING dat de koers van AF-KLM nooit meer zal zakken onder di 5 euro waardoor centrale banken en andere vermogende partijen daar veilig hun geld kunnen stallen en daarmee negatieve rente kunnen ontwijken.
Dit zal de nodige opwaartse koersstimulans kunnen opleveren wat een koersdoel van 8,- kan opleveren.
AF-KLM zal hiermee potentieel zelfs de bitcoin en goud kunnen gaan vervangen als veilige haven.

Bron: onbekend
zekers, in deze nieuwe wereld van de Energie Transitie zullen deze HH op omvallen staan, zijn ook niet meer van deze tijd.
gbakl
0
''AF-KLM zal hiermee potentieel zelfs de bitcoin en goud kunnen gaan vervangen als veilige haven''
.
zo heeft elk land zijn zieltogende luchthaven uitgeroepen tot veilige haven.

met alles erop en eraan, maar een flink deel van de werkgelegenheid zal toch wel
tussen wal en schip vallen.
De Kromme
0
[quote alias=Caspcla id=13209360 date=202102181010]
Er hangt een claimemissie in de lucht. Maakt niemand zich hier daar zorgen om?
[/quote

Nee, dit aandeel wordt gemanipuleerd, is een farce. Als particulier moet je hier niet zijn mits je van gokken houdt
[verwijderd]
0
quote:

De Kromme schreef op 18 februari 2021 11:35:

[quote alias=Caspcla id=13209360 date=202102181010]
Er hangt een claimemissie in de lucht. Maakt niemand zich hier daar zorgen om?
[/quote

Nee, dit aandeel wordt gemanipuleerd, is een farce. Als particulier moet je hier niet zijn mits je van gokken houdt

Of juist wel.
Geen veiliger aandeel dan AF-KLM.
De grootste aandeelhouders zijn de Nederlandse en Franse overheid.
Dus die zullen er alles aan doen om die waarde in stand te houden.
En daar gaat de hele maatschappij aan bijdragen!
[verwijderd]
0
quote:

Caspcla schreef op 18 februari 2021 10:10:

Er hangt een claimemissie in de lucht. Maakt niemand zich hier daar zorgen om?
Talks are ongoing between the carrier’s biggest shareholders, the French and Dutch governments, and the European Commission about a rescue package, according to Chief Financial Officer Frederic Gagey. Air France-KLM reported Thursday it had 9.8 billion euros of liquidity and credit lines at its disposal at the end of 2020 compared with 12.4 billion euros three months earlier.

Frederic GageyPhotographer: Marlene Awaad/Bloomberg
“It’s a question of days or weeks, not months,” Gagey said on a conference call when asked about the timing of the recapitalization plan. “We aren’t in a situation that is too difficult, we still have time. There is no urgency.”

The airline’s cash outflow jumped from 1.2 billion euros in the three months through September after governments imposed lockdowns in a bid to curb a fresh wave of coronavirus cases. The carrier painted a grim outlook for this quarter, saying it will operate at 40% of 2019 capacity and expects losses to worsen.

NO URGENCY!
Het vuur brand nog volop!
gbakl
0
“It’s a question of days or weeks, not months,” Gagey said on a conference call when asked about the timing of the recapitalization plan. “We aren’t in a situation that is too difficult, we still have time. There is no urgency.”
.
nog nooit zoveel officiele tegenstrijdigheden gelezen in een paar korte zinnen.
@iPlof
0
No urgency....
Hier gaan boeken over geschreven worden, geen happy end, wel chapter 11..
gbakl
0
€ 4,752 -0,04 (-0,91%)
.
Lufthansa en IAG roder vandaag dan deze koers, de logica van vandaag.
havik of duif
0
Vorig jaar 7,2 miljard verlies, de schuld is opgelopen naar ruim 5 miljard en daar gaan dit jaar zeker nog 3 tot 4 miljard bijkomen, Welke verwachtingen denken jullie nou die realistisch zijn om de schulden te kunnen terug betalen en winst voor nieuwe investeringen te kunnen doen bij een blijvende krimpende luchtvaart die door goedkopere maatschappijen zal worden ingevuld.
[verwijderd]
0
quote:

havik of duif schreef op 18 februari 2021 13:25:

Vorig jaar 7,2 miljard verlies, de schuld is opgelopen naar ruim 5 miljard en daar gaan dit jaar zeker nog 3 tot 4 miljard bijkomen, Welke verwachtingen denken jullie nou die realistisch zijn om de schulden te kunnen terug betalen en winst voor nieuwe investeringen te kunnen doen bij een blijvende krimpende luchtvaart die door goedkopere maatschappijen zal worden ingevuld.
Ik zou even die analist van ING bellen voor up-to-date info. Keer terug als postduif met het resultaat.

Ook daar denken ze: ruim een jaar geleden nog 11 euro, dat moet gewoon weer op de borden staan als het vaccineren eenmaal goed gaat.

Kan ier trouwens iemand een rotje in het orderboek gooien, het lijkt verdorie wel of er een bod ligt van 4.85. Noteren er mooi 2% onder.
[verwijderd]
0
quote:

havik of duif schreef op 18 februari 2021 13:25:

Vorig jaar 7,2 miljard verlies, de schuld is opgelopen naar ruim 5 miljard en daar gaan dit jaar zeker nog 3 tot 4 miljard bijkomen, Welke verwachtingen denken jullie nou die realistisch zijn om de schulden te kunnen terug betalen en winst voor nieuwe investeringen te kunnen doen bij een blijvende krimpende luchtvaart die door goedkopere maatschappijen zal worden ingevuld.
Er zijn geen verwachtingen meer voor dit bedrijf.
Ik denk dat iedereen het daar wel over eens is.

Het is nu puur een zaak geworden van "nationaal belang".
Fundamenten zijn niet meer relevant voor de koers, want de belastingbetaler kan oneindig lang het bedrijf blijven financieren.
havik of duif
0
quote:

wizz schreef op 18 februari 2021 13:39:

[...]

Er zijn geen verwachtingen meer voor dit bedrijf.
Ik denk dat iedereen het daar wel over eens is.

Het is nu puur een zaak geworden van "nationaal belang".
Fundamenten zijn niet meer relevant voor de koers, want de belastingbetaler kan oneindig lang het bedrijf blijven financieren.

Oneindig houd eerder op dan je denkt.
[verwijderd]
0
quote:

havik of duif schreef op 18 februari 2021 13:46:

[...]Oneindig houd eerder op dan je denkt.
Waarschijnlijk later dan ik hoop.
Mijn puts lopen in maart af ;)
havik of duif
0
quote:

havik of duif schreef op 18 februari 2021 13:46:

[...]Oneindig houd eerder op dan je denkt.
Als het de politiek zetels gaat kosten dan draaien ze.
havik of duif
0
quote:

wizz schreef op 18 februari 2021 13:47:

[...]

Waarschijnlijk later dan ik hoop.
Mijn puts lopen in maart af ;)
Het duurt nog wel even voordat iedereen snapt dat KLM een bodemloze put is geworden waar alles wat je er in stopt verdwijnt in een zwart gat dat nooit meer terugkomt.
[verwijderd]
0
quote:

havik of duif schreef op 18 februari 2021 13:49:

[...]Het duurt nog wel even voordat iedereen snapt dat KLM een bodemloze put is geworden waar alles wat je er in stopt verdwijnt in een zwart gat dat nooit meer terugkomt.
Daar ben ik ook bang voor.
Ik heb ze vorige maand gekocht met de gedachte om ze na de cijfers te kunnen cashen.
Maar zelfs als de realiteit op papier staat en bevestigd wordt beweegt de koers niet.

Vandaag heeft het een defibrillator nodig.
Zelden zo'n rechte lijn gezien op de beurs op een dag van de cijfers.
Beter nog, nog nooit eerder gezien.
3.174 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 ... 155 156 157 158 159 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 26 apr 2024 09:43
Koers 9,998
Verschil +0,308 (+3,18%)
Hoog 10,020
Laag 9,782
Volume 282.301
Volume gemiddeld 1.813.194
Volume gisteren 1.268.101

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront