TomTom « Terug naar discussie overzicht

TomTom Juli 2021.

1.673 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 ... 80 81 82 83 84 » | Laatste
NewKidInTown
0
Ondanks lagere brede markten zoals de AEX en de US-indices lijkt tt het gedeeltelijk herstel vanaf 6,15 naar 6,31 goed vast te kunnen houden in de avondhandel met 6,30 om 6,33.

Ik ga voorlopig maar even uit van een verder herstel morgen naar 6,40 a 645.

We gaan het zien (of niet).

In deze fase denk ik dat het koersverloop meer TA-gestuurd is dan op basis van fundamentele indicatoren.

Het was natuurlijk ook nogal wat op cijferdag van 7,17 naar klapboem 6,08 of ruim 15% eraf op 1 dag, ik zelf had in mijn somberste visioenen in eerste instantie rekening gehouden met ruimte van 10% tussen daglaag en daghoog.

Ook schreef ik dat slecht (en goed) nieuws in de regel slechts 3 dagen duurt, dat is vandaag wel gebleken, want het herstel begon vandaag na de middag.

Mijn verwachting is einde maand weer richting de 7. Had je begin dit jaar (8,64) moeten beweren, iedereen had je de slotgracht ingekukeld. Gelukkig zijn contrair denkende en handelende beleggers ruimschoots beloond toen ze niet achter de goegemeente hier zijn aangelopen.

Dus nogmaals mijn verwachting:
- eind juli 6,66
- eind aug 7,06
- eind 2021 dat houd ik nog even voor mezelf, houden jullie tegoed.

Dit alles volgens IRMA, CS en TA, voel ik me lekker bij en geeft me voldoende signalen om op tijd winst te nemen en weer in te stappen.

Geluk.
[verwijderd]
1
beursbeurs
0
quote:

*JustMe* schreef op 19 juli 2021 14:33:

[...]

Beiden.

Apple betaling in Q3 en Microsoft in Q4 of vice versa.
en wanneer betaalt Huawei?
NewKidInTown
0
quote:

beursbeurs schreef op 19 juli 2021 23:00:

[...]

en wanneer betaalt Huawei?

Er worden hierover geen financiele details verstrekt.
boem!
0
TT publiceert twee "verdiencijfers" te weten de netto winst per aandeel en de FCF.

Opvallend is dat die twee verdienmodellen zo ver uit elkaar liggen waar de netto winst per aandeel de afgelopen 4 jaar een cumulatief verlies laat zien van 600 mio rept het FCF model over een cumulatieve winst van 227 mio.

Het verlies wordt tot uitdrukking gebracht in het eigen vermogen dat in die 4 jaar is afgenomen met 609 mio terwijl de winst uit het FCF model getoond wordt door een toename in de kas van 230 mio.

Sinds de CMD zit ik op de FCF-lijn voor zover het de ware ontwikkeling betreft van het bedrijf.
De leidraad voor mij is het getoonde vergezicht.

De FCF geeft nl aansluiting bij de koersontwikkeling waarbij die aansluiting volledig ontbreekt bij de WPA.

De 2q cijfers waren voor mij een grote teleurstelling, een negatieve FCF van 20 mio ipv de door mij verwachte break-even.

Het verschil zat hem ook nog eens in de prod omzet Automotive die 18 mio verschil aangaf tov mijn inschattting van 81 mio.
En laat nu juist Automotive de groeimotor zijn uit het vergezicht.

De koers reageerde direct op de cijfers met een daling van 7 naar 6 euro.
De ondergrens van 25x FCF ( 26/132,5x25) van 5 euro werd niet geraakt door de zeer positieve CC die op de cijfers volgde.

Voor mij het bewijs, dat ook de markt naast de analisten vertrouwen hebben in het door HG gevoerde beleid.

De markt dicht TT een FCF toe van 33 mio (6,30/25x 132,5) terwijl de analisten daar 50 mio voor inschatten.

Ik zal me daarom in het vervolg alleen nog maar uitlaten waar het de FCF betreft.
De WPA discipelen wens ik alle succes toe bij het analyseren van de koersfluctuaties maar die zijn imho volledig irrelevant voor een B&H belegger.

De opmerkingen gemaakt tijdens de CC mbt chiptekorten en wegvallen prod capaciteit en de te verwachten veranderingen op dat gebied laten mij "geloven" dat een FCF van 120 mio in 2023 haalbaar is.

De daarbij behorende koers van 22,50 euro geeft mij voldoende aanleiding om nu niet in paniek te raken.

boem!
0
quote:

boem! schreef op 20 juli 2021 02:20:

De opmerkingen gemaakt tijdens de CC mbt chiptekorten en wegvallen prod capaciteit en de te verwachten veranderingen op dat gebied laten mij "geloven" dat een FCF van 120 mio in 2023 haalbaar is.

De daarbij behorende koers van 22,50 euro geeft mij voldoende aanleiding om nu niet in paniek te raken.

Ik wil graag de laatste zin toelichten.

Omdat de WPA en FCF op termijn naar elkaar toegroeien is het zaak de juiste variant te nemen als kompas.

De verschillen tussen beide varianten ligt besloten in de amortisation en het verschil tussen prod- en IFRS-omzet.

Het verschil in Amortisation is binnen twee jaar opgelost vanwege het feit, dat er dan niets meer af te schrijven valt.

Ook het verschil tussen Prod- en IFRS-omzet kent zijn grenzen doordat de deferred long component nooit boven de 70% van de hoogste prod omzet uit de voorbije 5 jaar kan geraken.

Vandaar mijn teleurstelling over de prod omzet van 63 mio in 2q 2021.

Om enigszins in het spoor te blijven van het geschilderde vergezicht moet de prod omzet een CAGR vertonen van 15%.
De krimp van de prod omzet in 2020 met 29% en de krimp in 1st halfjaar 2021 tov 2019 met 23% laten aan duidelijkheid niets te wensen over.

Indien de groeimotor achter het vergezicht niet snel herstelt van deze krimp zal de aansluiting van de FCF en WPA plaatsvinden op een zodanig verliesnivo dat voor het voortbestaan van de ondrneming moet worden gevreeesd.

De tijdens de CC gemaakte opmerkingen over de oorzaken van deze krimp en de verwachtingen voor de toekomst stellen mij gerust vwb de haalbaarheid van het vergezicht.
I Love Melbourne
0
Mooi Artikel Just Me! Dit artikel sluit goed aan bij de volgende informatie die ik tegenkwam op Linkedin van een Azure Product Manger van Microsoft:

Developing the end to end toolchain for the development and deployment of Autonomous driving (ADAS and AD) solutions. This goes all the way from Massive Data Ingestion and Data Storage, Data Preparation, Machine Learning, Open Loop Testing, Hardware in the Loop Testing and extensive use of Simulation for both training and validation.

Specifically focused on bringing to customers Microsoft Azure’s capabilities in three areas
1. Data Ingestion and Storage – Azure offers world class capabilities in both offline and online data ingestion via Databox and ExpressRoute respectively. This is all backed by Azure’s hyper scalable and super durable cloud storage offering Azure Blob Storage. This results in the ability for customers to ingest and store PetaBytes of data across the globe due to Azure’s datacenter foot print across the globe.

2. Auto-Labeling to generate Ground Truth – By some measures generation of ground truth can be one of the most costly and time consuming part of an AI project. However, Microsoft is working with leading ISVs who can train and deploy AI models that can auto label the ground truth to help reduce the cost and time of labeling while using a human work force to maintain the quality of ground truth.

3. Simulation as a Service – Autonomous driving has the unique challenge that generating ground truth and conducting validation in the real environment is at times not possible due to safety, privacy and cost purposes. However, Simulation is already playing a key role in not only validation but also training of the AI models. Microsoft has onboarded industry leading ISVs to offer Simulation as a Service solutions that provide physics best, photo realistic renderings for Perception stack and post-perception simulation for navigation and path planning

quote:

*JustMe* schreef op 19 juli 2021 14:56:

Wat een gaaf artikel. www.ft.com/content/46ff4fe4-0ae6-4f68...

Allereerst mooi om Strijbosch weer eens te horen inderdaad!

Navigation specialist TomTom has equipped more than 3m vehicles with high-definition maps accurate to a few centimetres that get near real-time updates from crowdsourcing. “It’s a continuous stream of data that’s coming in, and that data is exploding — it’s exponential growth,” says Willem Strijbosch, TomTom’s head of autonomous driving.

Ik denk dat TomTom aan de goede kant zit met vanuit ADAS naar volledig autonoom rijden. Bij ADAS zit een verdienmodel. Een ENORM verdienmodel zelfs. Van daaruit kun je ook investeringen doen die nodig zijn om steeds meer geautomatiseerd te rijden. De partijen die proberen in 1 keer van 0 naar 100 te gaan moeten tientallen miljarden investeren in de hoop te zorgen dat de hele wereld die daarvoor bestond in 1 klap niet meer bestaat en ze hebben geen plan B.

Costs would also be prohibitive. “If you were to try and deploy 100,000 driverless vehicles?that would cost you tens of billions of dollars,” Luminar’s Russell says. In a few years, the biggest difference is likely to be cash flow: ADAS players will be raking it in; Level 4 groups will be burning it at even greater levels TomTom’s Strijbosch argues that the Level 4 cars are “overfitted” with technology because they let costs run amok and need to make up for their small sample sizes. But even if ADAS data is less robust, it can be multiplied by a far greater number of real-world hours and eventually close the gap with Level 4 tech. “By the time we’ve driven so many billions of kilometres, in millions of vehicles that have this whole sensor set-up, all corner cases will have been captured,” he says.

Hier nog een hele mooie alinea, dit is wel een enorme shift in gedachten. Ook waar de investeerders hun geld gaan neerleggen. Eerst is miljarden geïnvesteerd in de tech bedrijven en startups. Maar ADAS spelers als TomTom worden een aantrekkelijkere belegging vanuit onderstaande perspectief.

So if the evolutionary approach to building driverless technology proves successful, the upshot would be startling: the world’s biggest, most sophisticated companies — Alphabet, Apple, Amazon and Microsoft — all backed the wrong horse for a future technology widely expected to earn revenues in the trillions of dollars. This would entirely flip the script from half a decade ago, when carmakers felt under siege from tech companies that were going to displace them at the top of the value-chain. “There was this general fear that the entire auto industry was going to get taken over by tech — and that totally didn’t happen,” says Austin Russell, chief executive of Luminar, which began as a supplier of visual sensors but now offers a highway autonomy solution for partners such as Volvo.

Wereldbelegger
0
Tesla komt met een abonnement voor Full Self-Driving en laat mensen nogmaals betalen voor hardware die ze al bezitten

Tesla lanceert nu namelijk een abonnement voor Full Self-Driving om autonome functies van Tesla’s te ontgrendelen. Het abonnement is voor onbepaalde tijd en kan dus op elk moment opgezegd worden.

Met het abonnement wil de automaker meer Tesla-bezitters kennis laten maken met het FSD-pakket. Normaliter kan dit alleen als men de 7.500 euro kostende optie aanschaft.

Nogmaals betalen voor hardware
Er zijn nu Tesla-eigenaren die tegen een probleem aanlopen. Ze kochten hun auto tussen 2016 en 2019 zonder FSD en willen de functionaliteit tegen de lagere instapprijs nu wel proberen.

Helaas dat gaat niet zomaar. Deze groep mensen krijgt bij het afsluiten van het abonnement de melding dat ze 1.500 dollar voor een hardware-upgrade moeten betalen. Dat valt niet in goede aarde, want bij de aankoop van de auto werd beloofd dat hij FSD kon draaien, iets wat nu toch niet kan.

bron:
www.businessinsider.nl/tesla-full-sel...

Wereldbelegger
0
Probeert u nog eens uw eigen schrijfsel te lezen
U heeft het over de AEX en die is toch echt drie dagen op rij omlaag gegaan.
Maar u schrijft over "hersteld".
Dat is bezijden de waarheid.

Nogmaals de vraag: belegt u wel?
En als u daarop een antwoord geeft,
ik wacht op antwoorden op andere vragen.
Maar die heeft u natuurlijk niet want u moet zoeken naar het mondstuk voor uw trompet.
Zodat u weer lekker kunt toeteren over de koers van TomTom die het zou moeten zijn volgens u.

quote:

Vive tu vida positivamente schreef op 19 juli 2021 10:26:

Aex hersteld en nog steeds zijn er debielen die op deze werkelijk abnormaal lage koersen verkopen!!!
Personeel van TomTom zal ook wel blij zijn met koersondrrsteuning door HG en hun optieregelingen?!

Tomtom strong buy!

quote:

Vive tu vida positivamente schreef op 19 juli 2021 19:53:

[...]

Jij bent zeker niet meer de jongste gezien je vergeetachtigheid.
Donderdag ongekend omlaag, vrijdag >5% omhoog en vandaag 2,1 omlaag net als de AEX.

Wat bedoel je met 3e dag op rij omlaag?!

Wereldbelegger
0
De drie dagen theorie van NKiT is van toepassing geweest.
Alsmede uw kijk op de koersontwikkeling.
Wordt m.i. een uitdaging om de huidige koers vast te houden.
Moet wel omzet voor zijn.

quote:

VanillaSky schreef op 16 juli 2021 22:59:

[...]

Denk dat volgende week nieuwe ritten van onderkant 6 (of bovenin 5) tot 6,30-6,40 mogelijk zijn. Laten we daar maar voor gaan.

Vive tu vida positivamente
1
Wereld en NK zijn pure bashers.
Ik bepaal gelukkig zelf wie en wat ik beantwoord en schrijf wereldje!
[verwijderd]
1

Los van theorie over 3 dagen denk ik dat er ook inhoudelijk gezien alle kou al uit de lucht is. Behalve teleurstellende cijfers korte termijn is ook bevestigd dat het langere termijn plaatje er beter uitziet dan verwacht. Dat is het belangrijkste, dat de beleggingscasus in tact is.
Deze casus is zowel waarde, groei en event-driven

Waarde
Lage waardering (7x de cash winst als je eenmalige aandelen inkoop weglaat) met 400 miljoen netto cash positie op de balans ultimo 2021. Er staat voor komende 5-6 jaar omzet in de automotive orderboeken en TT deed bevestiging outlook 2023. Veel technologie in huis en 25+ jaar knowhow (paarduizend man) in de tent die niet makkelijk repliceerbaar is.

Groei
De outlook voor 2021 omzet uit Content en Services is tussen de 400 en 430 miljoen euro. De outlook voor 2023 is 550 miljoen euro. Een plus van 120 tot 150 miljoen euro. Wat er met Consumer gebeurt is de vraag maar als Consumer behouden blijft voor TomTom dan kom je op een omzet van rond de 650 miljoen.

Event driven
Andere zaken die de komende 2 jaar een draai aan het aandeel kunnen geven.

- Orderboek. Tot nu toe heeft TomTom de aandelenmarkt undergeperformed omdat het orderboek door Corona op 1,8 miljard bleef staan. Een groei in orderboek naar boven 2 miljard zal het aandeel zeker een boost geven. TomTom vertelde eerste halfjaar goede deals te hebben gesloten en tweede helft van dit jaar erg veel vertrouwen heeft in grote vissen binnenhalen en noemde specifiek Hyundai/KIA.

- Bekendmaking specifieke deals

- Mogelijke beursgang HERE, met daardoor in het prospectus (ze moeten zich goed verkopen) veel communicatie over groei in ADAS, mogelijkheden in autonomous driving, etc. TomTom is een vergelijkbaar bedrijf

- Mogelijk dat iets verandert in toekomst Consumer

- Berichten zoals gisteren in Financial Times die behoorlijke statements doet richting beleggerscommunity over toekomst van mobiliteit en ADAS spelers benoemt als aan de winnende hand.

- Speculaasies die er van tijd tot tijd zijn
xof
1
Geloof je niet in het "event" van een exit of overname? Dit is voor mij de belangrijkste reden om long te blijven.

Alle waardering scenario's en groeivooruitzichten zijn wat mij betreft ronduit teleurstellend. Verder is er het risico van disruptie vd technologie en vind ik de kostenstructuur door te hoge R&D kosten in verhouding met groei gevaarlijk.
xof
0
Waarom laat je aandeleninkoop weg uit je waardering, want deze zijn feitelijk tbv beloningen personeel en dus kosten
Moneyball
0
quote:

*JustMe* schreef op 19 juli 2021 15:33:

[...]

@Boem @Koos

Wat hierboven staat klopt niet. De free cashflow dit jaar is 5% *INCLUSIEF* eigen aandelen inkoop. Zonder die aandelen inkoop zou FCF hoger zijn. Vorig jaar was 17 miljoen ingekocht en in februari dit jaar hervatte TomTom dit met de resterende 33 miljoen. www.tomtom.com/press-room/share-buyba... We zitten dus dit jaar zonder die aandelen inkoop al op zo'n 10% (60 miljoen euro) Free cashflow. Komende jaren blijft dat volgens TomTom 10%, maar dan op een hogere omzet.

TomTom heeft dus:

Marktwaarde 130 miljoen aandelen x 6,30 = 820 miljoen euro
Cash positie eind dit jaar = boven 400 miljoen** / boven 3 euro per aandeel
Marktwaarde tomtom minus cash = 420 miljoen
Vrije cashflow per jaar = 60 miljoen / rond de 50 cent per aandeel
TomTom handelt nu op: slechts 7x de cash per aandeel. Dit mag 20 zijn.

Als er een management buy-out komt is dat eigen schuld van de beleggers die dit niet zien.

** Er was een uitstroom in eerste halfjaar van 58 miljoen euro en die wordt omgebogen naar 30 miljoen positief.
319 was netto kaspositie na de Q2 cijfers. Daar komt 88 miljoen bij.

==

Hoe langer je ernaar kijkt, hoe meer je denkt: ben ik nou gek? Maar TomTom handelt inderdaad - als je de eenmalige aandelen inkoop buiten beschouwing laat - op 7x de cash winst per aandeel + 3 euro cash die al in het bedrijf zit. De AEX doet gemiddeld zo'n 25x de winst, met uitschieters naar boven en beneden. Geen buy-out nu please.
Ik deel je positieve kijk, TT is m.i. op deze koers ondergewaardeerd. Dat ik positief ben is vooral ingegeven door (1) de strategie van TT en (2) de recente opmerkingen in de Q2 call over deal activity/wins (nieuw en verlenging).

Wat betreft het eerste punt: in een asset heavy industrie zoals automotive waarbij (niche spelers uitgezonderd) schaal noodzaak is voor houdbaar business model - kunnen partijen - nog los bezien van alle economische, maatschappelijke, juridische en ethische aspecten die kleven aan disrupties - niet 'overnight' een transitie maken. Oplossingen moeten in zo'n context direct helpen om problemen op te lossen, praktisch implementeerbaar zijn en mee kunnen groeien naar de toekomst. Autobouwers weten dat, TomTom ook en het is de basis voor haar evolutionaire i.p.v. revolutionaire strategie vis a vis Big Tech.

Dat de transitie naar zelfrijdend langer duurt dan voorzien hoeft geen verassing te zijn. Dat is bijna altijd zo met disrupties. Op lange termijn wordt de impact vaak onderschat en op korte termijn overschat. Voor TT is dit geen groot probleem, misschien zelfs wel een voordeel, hoewel meer geduld nodig is, ook bij aandeelhouders. Covid telt daar nog eens pakweg 2 jaar extra bij op. Maar met de R&D op niveau gehouden en deals die er (schijnbaar) aankomen is de uitgangssituatie van TT thans beter dan ooit, terwijl de koers op vrijwel het laagste punt staat in jaren.

Twee noten nog:
- De hele discussie over FCF en WPA is m.i. niet zo interessant. @Boem, denk je echt dat een beetje serieuze investeerder dit bij TT niet doorziet? Dan is hij m.i. zijn vak niet waard. In mindere mate geldt dit ook voor de defferred revenue, hoewel TT hierin niet bijster transparant is geweest.
- Er is tussen forumleden verschil van inzicht of de aandeleninkoop nu inclusief of exclusief is bij de FCF. Het maakt voor de korte termijn nogal een verschil, dus als iemand duidelijkheid kan verschaffen dan graag.
tatje
0
Backlog is geen orderboek.

orderboek is een onderdeel.

Ergens noemde Harold 2020 qua orders 1 van de sterkste jaren.
Ik zeg dan tussen 450 en 600.

In het transcript Q4 2020 zegt Harold het zo !

Our order intake was strong and under normal circumstances backlog would have grown.
However our automotive constumers ( veelal dus de oems ) have reviced downward their forecasts for 2021 en 2022 which offsets the strong order intake.

Dus de herwaardering bestaande contracten wordt in 2021 en 2022 afgewaardeerd.

Zou ik moeten schatten.

Backlog 1/1 2020 1,8 miljard.
- herkende omzet 227
+ order intake 450
+ of - herwaardering bestaande contracten - 223
backlog 1/1 2021 1,8 miljard.

tatje
0
Backlog kwam ter sprake op de CMD sept 2019.

Voor mij logisch.

De orderboeken 2019 2020 2021 zijn allemaal rond de 500 of hoger.

Dat wilde TT niet laten zien, want volgens de strategie is een hogere koers niet aan de orde :-)

Dus kwam de backlog met 2 onbekenden
- orderboek
- herwaardering bestaande contracten.

Dit is gewoon mijn mening.
pwijsneus
0
quote:

xof schreef op 20 juli 2021 10:29:

Geloof je niet in het "event" van een exit of overname? Dit is voor mij de belangrijkste reden om long te blijven.

Alle waardering scenario's en groeivooruitzichten zijn wat mij betreft ronduit teleurstellend. Verder is er het risico van disruptie vd technologie en vind ik de kostenstructuur door te hoge R&D kosten in verhouding met groei gevaarlijk.
Eens, als je het grofweg bij elkaar optelt moet ik nog steeds vaststellen dat het vermeende enthousiasme uit de CC niet is terug te zien in de kwartaalupdates. Die laatste tellen voor de markt een stuk zwaarder. Ook kunnen we niet spreken van spectaculaire groei, als de outlook voor 2023 al gehaald wordt. Daarbij is het zeer mogelijk dat het chiptekort langer aanhoud kan komende 2 kwartalen, en wat te doen met de divisie consumer is totaal onduidelijk. Aanhouden lijkt het meest voor de hand liggend, mits het nog enigszins geld opleverd. Alle andere scenario's kosten alleen maar geld.

Een overname lijkt me uitgesloten, dit gezien de aandeelhoudersstructuur. Een exit blijft dan over qua events. Dit lijkt me enkel te gebeuren al het aandeel eerst finaal de vernieling in wordt gereden, timing hierbij is dus erg belangrijk.

Verder moeten we ook goed kijken naar Waymo, Nvidia, Cruise en zeker ook HERE. Het is leuk dat TomTom op dit moment aangeeft een flink eind te zijn als het gaat om ADAS functionaliteiten, maar het is niet duidelijk hoeveel deze vermeende voorsprong op dit moment waard is.

Waymo geeft aan dat ze struggelen met het verdienmodel omtrent zelfsturende functies. Nvidia en Cruise hebben veel meer te bieden dan enkele HD_maps, maar dit doen ze er gewoon even bij. Het is een dikke plus dat voor 99% zeker de HD-maps iig een verplicht puzzelstuk worden voor autonoom rijden, tegelijkertijd moet je je afvragen of deze kaarten niet straks een commodity worden, net zoals de normale kaarten van Google maps....

Het blijft allemaal lastig te lezen, en daarmee is de lage waardering en het gebrek aan interesse om daar wat aan te doen ook best te verklaren.

Mijn positie laat ik ongewijzigd, hoewel het iets onder water staat. Mocht het beurssentiment in de 2e helft van het jaar wat tegenzitten, en het aandeel krijgt nog meer klappen zou ik kunnen denken aan uitbreiden, maar zeker niet op deze niveau's. Er kan nog best een euro vanaf. En anders staat mijn positie weer bovenwater, en kan ik gaan afbouwen boven de 7. Voorlopig doe ik even helemaal niets.
[verwijderd]
0
quote:

xof schreef op 20 juli 2021 10:31:

Waarom laat je aandeleninkoop weg uit je waardering, want deze zijn feitelijk tbv beloningen personeel en dus kosten
Die inkoop dekt verplichtingen tot de komende 4 of 5 jaar. Dus die kosten zou je als je ze meeneemt voor 20-25% moeten meenemen. Maar je weet in elk geval dat deze kosten de komende paar jaren niet voorkomen. Aangezien mensen nu TomTom ‘afrekenen’ op kwartaalbasis en lagere FCF dit jaar ga ik maar even niet meenemen dat er in bijv 2025 nog een keer een uitgave komt voor aandelen inkoop. Tegen die tijd is TomTom weer een heel ander bedrijf met andere cijfers.
tatje
0
Ik heb ergens gelezen dat Here 17 miljoen adas autos had.

TT had er maar 3 miljoen eind 2020.

Maar jij mag kiezen.

TT doet adas via het platform ( bijna live en snel ) Here niet.

Wie wint nu en in de toekomst :-)
1.673 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 50 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 ... 80 81 82 83 84 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 13 mei 2024 16:15
Koers 5,555
Verschil +0,005 (+0,09%)
Hoog 5,590
Laag 5,480
Volume 140.994
Volume gemiddeld 274.274
Volume gisteren 204.317

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront