TomTom « Terug naar discussie overzicht

TOMTOM SEPTEMBER 2017 HOPELIJK TOPMAN NAAR 10/12 EURO SUCCES

3.109 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 ... 152 153 154 155 156 » | Laatste
[verwijderd]
0
quote:

Natte krant schreef op 28 september 2017 17:55:

Gelukkig ben ik al sinds mn vierde kleurenblind.
vandaar dat nk de b-1-bommenwerpers niet zag aankomen :))))))))
www.volkskrant.nl/buitenland/blunder-...
[verwijderd]
0
quote:

Gerard_ecb schreef op 28 september 2017 10:04:

@Holenbeer

Mag ik het een beetje onsamenhangend vinden wat je hier zegt. En je reageert op mij en dan lijkt het alsof ik bijv zeg dat de verbrandingsmotor verdwijnt doordat er een SDC daarvoor in de paats komt. Dat is helemaal niet wat ik zeg. Je haalt een aantal zaken door elkaar en verbindt deze zonder dat daar in mijn ogen logica voor is.

Ten eerste de tradiotionele verbrandingsmotor, deze verdwijnt niet door de SDC maar door de 100% electric car. Dat is een uitspraak die ik wel durf te doen. Waarom? Tony Seba geeft daar een geweldige opsomming voor en ja dat geloof ik, sterker nog de data die hij laat zien bewijst dat dit al in volle gang is.
- prijzen van accu's worden in sneltreinvaart goedkoper, het gaat de kant op van de processoren (Wet van More dat iedere 2 jaar je 100% meer kracht krijgt voor hetzelfde geld). Zo is dit ook het geval met de batterijen. Deze worden beter en sterker en we mogen er van uitgaan dat dit zich de komende jaren doorzet.

Wat betekent dat voor de EV, nou dat betekent dat zijn actieradius groter wordt, een heikel punt van een EV omdat het herladen "nog" langzamer gaat dan het vullen van een tank met brandstof. Verder minder vaak laden verlengd de levensduur van een batterij, de wet van More zal er ook voor zorgen dat de batterij, indien deze vervangen moet worden, beduidend goedkoper zal zijn dan ten tijde van de aanschaf, immers deze batterijen zijn obsolete in 2 jaar tijd omdat er reeds veel betere voor handen zijn.

- opwekking van electriciteit, dit is nu nog voornamelijk een fossiele brandstof aangekegenheid. Ook deze markt gaat volledig op de schop. Dit gaat vervangen worden door alternatieve waarbij Solar de grootste rol gaat spelen. De andere vorm zal wind zijn en zo krijg je nog waterkracht en wellicht wat andere vormen. Wat gaat dit doen met de kostprijs van electriciteit? Deze gaat dalen en niet zo'n beetje maar beduidend dalen. Solar wordt steeds efficienter, lees de berichten en ontwikkelingen bij First Solar er maar eens op na. Dus de kostprijs van de brandstof voor electriciteit gaat verder omlaag, die zijn een onderdeel van de kosten per km. Wat gaat olie in de komende jaren doen. Tot en met 2020 zal wereldwijde olieconsumptie, volgens Tony maar ook volgens het internationaal gezelschap voor olie, nog stijgen. Daarna? Dat betekent dat het niet erg waarschijnlijk is dat de prijs van olie naar beneden gaat komen. Dus bij een gelijkblijvende olieprijs zal de kost per km gelijk blijven.

- aanschaf EV, deze zal naarmate het succesvoller wordt steeds goedkoper worden. Dat is een econimische wet. Alleen al de designkosten per unit gaat omlaag omdat ik er meer verkoop, daarbij worden de onderdelen van de autos steeds goedkoper dus ook de kostprijs van de auto (nu al rond de 30k te koop) en dat zal een groter publiek aantrekken.

- cost of ownership, ik ga het niet hebben over stimuleringen maar puur op het gebied van onderhoud. De EV die nu gebouwd worden, die streven een technische levensduur van 500.000 miles na. Dit moet nu, ja nu, al naar 1.000.000 miles toe. Onderhoud is er nagenoeg niet. Ja banden moeten gewisseld worden en en remvoeringen en schijven en dergelijke maar een verbrandingsmotor heeft veel en veel meer onderhoud nodig daarbij gaat een gemiddelde auto 150.000 miles mee dat is een derde van het aantal van wat de EV nu al doet.

Dus vandaar dat er vanaf 2022, volgens Tony, geen auto's meer verkocht worden met een vebrandingsmotor. En ja dat klinkt voor mij logisch en hij kan het beter verwoorden dan ik maar ik geloof dat zeker. Nu mag je wat mij betreft 22 vervangen voor 21 of 24 maar de tendens is duidelijk.
Dus zodra EV de markt domineert zal de markt voor de verbrandingsmotor verkleinen en dus de inruilwaarde verlagen. Op termijn geloof ik Tony waneer hij zegt dat de inruil zelfs onder de 0 zal zijn en je dus moet betalen voor het wegbrengen van je auto. En dan kunnen we nu roepen, Africa maar wanneer dit aanbod groter wordt zal dit de prijs per unit ook in den Afriek doen dalen. Sterker nog in Afrika kunnen ze prima zonneenergie opwekken, beter dan wij, en het zal mij niet verbazen wanneer ze daar nog sterker op EV gaan inzetten.

Dus ik sluit mij aan bij de visie van Tony dat de traditionele verbrandingsmotor te dode is opgeschreven en dat wij, ik ben ook van middelbare leeftijd, dit gaan meemaken. Voor mij is dit een complete ommezwaai omdat ik tot nu toe geloofde in de waterstof auto, wat nog steeds zou kunnen maar dan voor opwekking electriciteit voor de auto.

Dan de SDC

Een geheel andere discussie. Vraag je af waarom er EV gebouwd worden met een levensduur van 1.000.000 miles. Als particulier rijden we gemiddeld 15/20k miles. Dan doen we dus 50 jaar met zo'n auto. Dus het is niet voor de particulier.
Nee het is voor carsharing. Wat is er logisch aan car sharing dus transport as a service? Nou heel simpel, gemiddeld wordt iedere auto slechts 5-10% van de tijd gebruikt. Dus 95-90% van de tijd staat deze stil niets te doen. Wat bepaald de waarde van een auto, tijd en kilometers. Dat betekent dus dat ik veel waarde verlies door hem niet te gebruiken. De kosten zijn ook grotendeels vast, verzekering, en afschrijving omdat deze vnl gebasseerd is op tijd.

Nu carsharing of tranportation as a service. Ik betaal voor wat ik gebruik. En wat betaal ik. Nu bij een SDC heeft een verhuurder geen persoon in dienst, de auto rijdt zichzelf en dus de kosten zijn puur de auto. Deze kan 1.000.000 miles mee, is nagnoeg continu inzetbaar omdat hij zeer weinig onderhoud nodig heeft. Dus bij een goede bezettingsgraad zijn deze kosten heel erg laag. In mijn ogen zelfs zo laag dat het wel een heel erg concurrerend kan worden met de trein. Dus een van SDC van luxe bussen die rijden van Hub Eindhoven naar Hub Rotterdam daar staan dan de kleinere SDC die je naar bestemming brengen allemaal naadloos aangesloten op elkaar, en oh ja je wordt natuurlijk thuis opgehaald en dat alles just in time, immers trafic van TT is dermate goed dat ze precieseer dan wij weten wanneer te vertrekken. Ik win dus tijd want ik hoef niet te zoeken naar een parkeerplaats en er ook niet voor te betalen en ik kan strakker plannen.
Dat maakt dat deze service goedkoper gaat zijn dan bezit en zelf doen. Ik ben er ook van overtuigd dat de meerderheid van de bevolking hiervoor gaat kiezen.
Dus ik heb het niet over jou, maar in 2030 ben jij, terwijl je nu van middelbare leeftijd bent net als ik, ook een oude bok of geit en wellicht mogen wij dan van het CBR nog slechts in de SDC mode de auto navigeren, :-)

Is dit bedreigend voor TT?
In mijn ogen niet. De. Koemnde jaren nemen de aantalen vehicles nog toe, de wereldbevolking groiet immers. Dus meer lincentie inkomsten. De HD maps moeten nog commercieel ingezet gaan worden. Ik denk dat dit start vanaf 2019 met Volvo voor TT en dat Renault-Nissan en PSA snel of wellicht zelfs gelijtijdig van start zullen gaan.
Andere bedrijven zoals Ford, Tesla (ik denk niet dat dit een klant van TT is), GM, Toyota, VAG, BMW, Mercedes, ..etc ik heb geen idee maar ze zullen in mijn ogen zeker een aantal als klant kunnen noemen.
Dus die omzet zal gaan toenemen.

Gezien de ontwikkelingen van carsharing, zullen de autofabrikanten iets moeten doen. En wat is logischer dan zelf te komen met een carsharing concept? Daar hebben ze softwarematige tools voor nodig en ik ben van mening dat TT deze met TTT in handen heeft dus ook gaat het mes snijden.

Ik zie prachtige kansen voor TT en ben dan ook nog steeds belegd in TT.

Eenieder veel succes.
ja, zeker weten! want de wereldbevolking groeit echt niet zo hard om de gelijke automobiles daling op te kunnen vangen
[verwijderd]
0
Wat mij ook opvalt op twitter, dat er totaal geen likes op hun berichten komt. Dat zegt op zichzelf al genoeg. Of men kent tt niet, of men vind het maar niks, of.....men heeft een hekel aan het management.
eduardo3105
0
quote:

Tomtom25 schreef op 28 september 2017 20:49:

Wat mij ook opvalt op twitter, dat er totaal geen likes op hun berichten komt. Dat zegt op zichzelf al genoeg. Of ken kent tt niet,mof men vind het maar niks, of.....men heeft een hekel aan het management.
Er zijn (helaas zou ik zeggen) toch een aantal forumleden (sommige oud) die elk bericht van TT liken, duimpjes geven etc. waarbij ik iets heb waarom nu zo positief terwijl het beleid van TT vwb communicatie niet veranderd is en dat deze forumleden in het verleden ook veel kritiek hadden.
Beperktedijkbewaking
0
quote:

bekeken schreef op 28 september 2017 17:39:

@ tatje: als de 5.384.450 aandelen bereikt zijn stopt het programma of als de € 50 mln bereikt is. Dus als TT beneden een gemiddelde van 9.286 uitkomt wordt er minder dan € 50 mln uitgegeven, nooit meer.
Misschien weet je ook het antwoord op het volgende. Ik lees:

Arcadis koopt het komende halfjaar tot 1 miljoen eigen aandelen in. Het ingenieurs- en adviesbureau gebruikt die aandelen om bonussen uit te keren aan het eigen personeel.
Arcadis houdt de ingekochte aandelen in portefeuille tot ze worden uitgekeerd aan de deelnemers van de betreffende aandelenplannen. De prijs wordt bepaald aan de hand van de slotkoers op de vijf handelsdagen voordat de de aandelen worden gekocht. Op het gemiddelde daarvan betaalt Arcadis een premie van 10 procent.


Vanwaar die opslag van 10%?
Waarom doet Arcadis dat wel, en TT niet?

Dutchy Ron
0
www.forbes.com/sites/jimgorzelany/201...

First Drive With Cadillac's New 'Super Cruise' Autonomous System Is A Test Of Faith

Cadillac’s system affords hands-free operation by essentially incorporating the CT6’s adaptive cruise control with both a forward-facing camera to monitor the road ahead and a self-steering function. The system, however, will only operate on “limited-access highways,” which are considered multi-lane roads having well-defined on- and off-ramps – Super Cruise simply won’t work over city streets or ordinary two- or four-lane roads. And it knows what type of road you’re currently traversing, thanks to advanced LIDAR-scanned mapping of the entire U.S. and Canadian highway systems that’s bolstered with high-performance GPS sensors. A complete list of Super Cruise “eligible” highways is expected be posted on Cadillac’s website at the end of October.
Dutchy Ron
0
Heb laatste dagen niet terug gelezen dus deze is denk ik al gepasseerd

FRANKFURT, Sept 26 (Reuters) - A Chinese-led group seeking to buy a stake in the German carmaker-backed mapping company HERE, has withdrawn its offer after the group failed to win approval from a U.S. national security oversight board, the companies said on Tuesday.

Navinfo said the company and partners Chinese internet giant Tencent and Singapore wealth fund GIC, were dropping plans to take a 10 percent stake in HERE, which is developing high-resolution maps to enable autonomous driving.

The Chinese mapping company said in a statement it spent months after the deal was announced in January seeking approval from the U.S. Committee on Foreign Investment. But meeting with CFIUS resistance, the group plans to pull its investment offer.

Navinfo and Amsterdam-based HERE said in separate statements that they both plan to carry ahead with planned cooperation to offer mapping share data for future autonomous driving mapping services in China, without taking a financial stake in HERE. (Reporting by Eric Auchard; Editing by Arno Schuetze)

www.reuters.com/article/china-autos-s...
shaai
1
quote:

Beperktedijkbewaking schreef op 28 september 2017 21:42:

[...]
Misschien weet je ook het antwoord op het volgende. Ik lees:

Arcadis koopt het komende halfjaar tot 1 miljoen eigen aandelen in. Het ingenieurs- en adviesbureau gebruikt die aandelen om bonussen uit te keren aan het eigen personeel.
Arcadis houdt de ingekochte aandelen in portefeuille tot ze worden uitgekeerd aan de deelnemers van de betreffende aandelenplannen. De prijs wordt bepaald aan de hand van de slotkoers op de vijf handelsdagen voordat de de aandelen worden gekocht. Op het gemiddelde daarvan betaalt Arcadis een premie van 10 procent.


Vanwaar die opslag van 10%?
Waarom doet Arcadis dat wel, en TT niet?

je quote over Arcadis kwam me al vreemd voor maar is allicht van een journalist die het niet helemaal heeft begrepen: Volgens de Arcadis website zit het zo:
www.arcadis.com/en/global/news/latest...

that the repurchase price must be at a price that is equal to at least the nominal value of the ordinary shares and at most the listed share price plus 10%. For this purpose, the listed share price is calculated as the average of the share closing price according to the Daily Official List of Euronext N.V., Amsterdam, on each of the five trading days preceding the date on which the shares are acquired.
bekeken
1
quote:

Beperktedijkbewaking schreef op 28 september 2017 21:42:

[...]
Misschien weet je ook het antwoord op het volgende. Ik lees:

Arcadis koopt het komende halfjaar tot 1 miljoen eigen aandelen in. Het ingenieurs- en adviesbureau gebruikt die aandelen om bonussen uit te keren aan het eigen personeel.
Arcadis houdt de ingekochte aandelen in portefeuille tot ze worden uitgekeerd aan de deelnemers van de betreffende aandelenplannen. De prijs wordt bepaald aan de hand van de slotkoers op de vijf handelsdagen voordat de de aandelen worden gekocht. Op het gemiddelde daarvan betaalt Arcadis een premie van 10 procent.


Vanwaar die opslag van 10%?
Waarom doet Arcadis dat wel, en TT niet?

Dit is een slechte weergave van het persbericht van Arcadis. Het inkoop programma wordt uitgevoerd binnen de parameters van wetgeving en mandaat van de AVA. Dit geeft de bandbreedte aan waarbinnen de aandeleninkoop mag plaatsvinden. In het geval van Arcadis betekent dit dat de aandelen mogen worden ingekocht tegen een koers die niet meer mag zijn dan 10% t.o.v het gemiddelde van de afgelopen vijf beursdagen. Is een puur technisch verhaal en bied een bescherming in het geval de koers om wat voor reden een grote stijging laat zien, dat er dan niet op die (te) hoge koersen gekocht mag worden.

Het is dus niet zo dat Arcadis een premie van 10% betaald. Slechte journalistiek van je bron dus.
shaai
0
quote:

Alien schreef op 28 september 2017 16:50:

[...]

Idd TT wordt vaak niet genoemd. Onbekend maakt onbemind. En dat terwijl verspreiden van nieuwsberichten de goedkoopste manier van reclame maken is. Laat gewoon een 0,5 FTE nieuwsberichten schrijven over alle grote en kleine successen. Deze worden door verschillende nieuwssite meestal 1-op-1 gekopieerd.
maar dan moet je geld uitgeven om de koers te laten stijgen, terwijl de grote vraag is of men de koers wel (nu al, voor de Endgame) omhoog wil hebben. Dat kunnen wij wel willen, maar als de (bijna) meerderheid van de aandeelhouders dat nou niet wil...
holenbeer
2
quote:

Gerard_ecb schreef op 28 september 2017 10:04:

@Holenbeer

Mag ik het een beetje onsamenhangend vinden wat je hier zegt. En je reageert op mij en dan lijkt het alsof ik bijv zeg dat de verbrandingsmotor verdwijnt doordat er een SDC daarvoor in de paats komt. Dat is helemaal niet wat ik zeg. Je haalt een aantal zaken door elkaar en verbindt deze zonder dat daar in mijn ogen logica voor is.

.....

Eenieder veel succes.
Ja, dat mag je zeggen. We leven in een vrij land :-).
Onsamenhangend kan komen doordat ik dit op een mobiel device typ, klein schermpje.

Kan goed zijn dat ik op jou reageer maar daarbij meer algemeen reageer op een aantal punten die ik langs zag komen. De punten die ik dacht te zien, niet noodzakelijk van jou dus:

- elektrische auto's gaan conventionele auto's verdringen:

daar ben ik het mee eens, zeker nu wetgevers dat af gaan dwingen.

- elektrische auto's zijn per km 10 keer goedkoper vanwege onderhoud en brandstofkosten:

zie ik voorlopig niet gebeuren. Alleen al de aanschaf: gewone Volvo v60 vanaf 36.000, v60 plug-in vanaf 50.000. Golfje gewoon vanaf 22.000, golfje elektrisch vanaf 39.000
Van dat verschil kan je heel wat onderhoud en benzine betalen. Zelfs al smeer je het uit over meer kilometers.

- daardoor rijden er in 2030 geen conventionele auto's meer maar alleen nog elektrische. De conventionele auto's hebben dan allleen nog sloopwaarde, of zelfs negatieve waarde:

als vanaf bv 2021 alleen nog maar elektrische auto's verkocht worden, dan komen er ca. 100.000 elektrische auto's per jaar bij. Nu zijn er ook ca 100.000 (1,2 %), dus in 2030 ca. 1 miljoen (tenzij de economie fors gaat groeien, mara er zijn ook voorspellingen dat het aantal auto's gaat dalen). We hebben nu ruim 8 miljoen auto's, dus rond 2030 zouden we dan 7 miljoen conventionele auto's hebben en 1 miljoen elektrische. Die 7 miljoen conventionele hebben bij een gemiddelde prijs van zeg 25.000 175 miljard euro gekost. Als we ons in 2030 allemaal kunnen verplaatsen in 1 miljoen elektrische auto's hebben we die inderdaad niet meer nodig. Als ik lees dat er elke dag 3 miljoen auto's tegelijk op de weg zijn denk ik, dat gaat niet lukken. Nog afgezien van de restwaarde van die 175 miljard.

- sdc zal zorgen voor afname van aantal auto's met 80 % in 2030, omdat mensen geen auto meer kopen, maar alleen nog delen:

Afname van auto's is al redelijk in tegenspraak met groei elektrische auto's naar bv 1 miljoen. Maar principiëler: er zijn al meer dan 20 jaar deelautos, daarvan zijn er nu 23.000. Waarom zou een autonome deelauto ineens zorgen dat mensen 6,4 miljoen auto's wegdoen terwijl ze dat al 20 jaar hadden kunnen doen en een greenwheels, snappcar enz konden nemen? Een autonome taxi in grote steden, autonome auto om kinderen en bejaarden rond te rijden van en naar school/dagbesteding zonder chauffeur, er zullen vast enkele niches zijn. Maar veel mensen gaan doen wat ze al 20 jaar doen: sympathiek zo'n deelauto, maar ik heb liever mijn eigen bak voor de deur. En voorlopig stop ik mijn kind niet in een sdc (schoonmoeder wel :-)

-sdc en/of ev is 10 keer goedkoper per kilometer:

Ik denk dat belangrijke kostencomponenten per kilometer de volgende zijn:
- afschrijving. Een ev is voorlopig nog duurder dan een gewone auto. Een sdc ook vanwege hardware en software. Een elektrische sdc zal helemaal een stuk duurder zijn, zeker als je hem met winst wil verkopen en niet met verlies zoals elke Tesla nu nog
- brandstof: die is veel goedkoper. Misschien idd 10 keer per kilometer
- verzekering: als zo'n shareauto idd veel meer kilometers maakt per tijdvak, zal de verzekering per tijdvak hoger zijn. Immers, een rijdende auto maakt meer schade dan een stilstaande. Ik verwacht dat verzekeringen dan ook per kilometer gaan afrekenen en niet meer per maaand.
- belasting: idem. Als we inderdaad teruggaan naar bv 2 miljoen auto's moet de wegenbelasting door 4 keer zo weinig auto's opgebracht worden. Immers, het aantal kilometers daalt niet, neemt misschien zelfs toe, want rijden kost minder en mag ook door mensen zonder rijbewijs. Dus wegenonderhoud en vehicle to infrastructure-kosten (nodig voor sdc) dalen niet. Dus of de belasting per tijdvak wordt hoger, of er wordt per kilometer afgerekend. Linksom of rechtsom gaat die belasting binnen komen
- onderhoud: zal motorisch veel goedkoper zijn. Maar bij share auto's zal wassen, schoonmaken de waarschijnlijk vaker moeten.

Samanvattend zie ik geen enkele component 10 keer goedkoper worden. Laat staan het geheel aan componenten.

Ik zou het maatschappelijk ook niet gewenst vinden. Als vervoer 10 keer zo goedkoop wordt, krijg je een enorme stijging van de vraag. Het is dan haast goedkoper om in een sdc rond te rijden dan thuis de verwarming aan te zetten. Of om even iets van marktplaats te gaan halen ipv te laten bezorgen. Enz.

Zit ook redelijk in TT, maar begin dat steeds irrationeler van mezelf te vinden.

Beperktedijkbewaking
1
shaai
0
eigen bak vs deelauto: als ik zou forensen, dan zou ik na de wekker in de auto stappen, op de achterbank verder slapen en onderweg wakker worden met ochtendnieuws, koffie zetten, evt ontbijten. Douchen moet dan maar op werk, ik zie nog niet zo snel een SDC met douche, hoewel, in een camper zit ook een douche. Maar voor dat slapen moet dat dan wel mijn eigen SDC zijn. Ook na het na-werk-borrelen naborrelen in de SDC terug, doe ik dat liever in mijn eigen.

Over restwaarde: de oude benzine auto's konden nog wel eens veelgevraagd worden, want als iedereen (In de westerse wereld) op solar zijn SDC oplaadt, dan kon benzine in de rest van de wereld wel eens heel goedkoop worden. Het zit immers toch in de grond, en in landen als SA is het bijna voor niets op te pompen. Dus het spreekwoordelijke Afrika kan voor bijna niets autorijden, met goedkope tweedehands benzine auto's en goekope benzine. Of zij moeten ook dure nieuwe electrische SDC's kopen...

Is Afrika al goed gemapt door TT? Ondanks een hoop nuanceringen blijf ik ovretuigd long TT.
[verwijderd]
1
TomTom reveals shifting paradigm in mapping technology as autonomous vehicle trends evolve

The fast pace of technology innovation forces companies of all types to constantly shift their strategies and roadmaps in anticipation of market needs. The proliferation of autonomous vehicles has had this effect on a number of players across industries from computing, to data storage, to software and connectivity companies.

During this year’s Autotech Council – Innovation in Motion event in Milpitas, California, Arnold Meijer (pictured), strategic marketing manager at TomTom Maps, the veteran mapping and navigation software company, shared how his company is staying up to date with the latest auto tech trends.

“We acknowledge the fact that we need more information from vehicles, so we were one of the first to start collecting information from communities of drivers on the road,” Meijer told Jeff Frick (@JeffFrick), host of theCUBE, SiliconANGLE Media’s mobile livestreaming studio. (* Disclosure below.)

“Most recently, we’re also adapting to the change in the industry toward autonomous driving; we’re adapting our map data and our software products to support those use cases,” Meijer added.

Mapping technology interface changing for autonomous cars
The traditional notion of a map as a visual interface is changing for autonomous vehicle control into, essentially, a database of geographically relevant information, according to Meijer.

“Maps have traditionally been used by humans to interpret where you are by navigation systems to visually present how to adapt a route. … We’re going from maps to location information; the whole visual element is out of the discussion into something that adds to sensors,” Meijer said.

Moving beyond building the initial location information database, TomTom has plans to expand its coverage into new regions and new sensor inputs into its mapping system.

“Increasing the number of layers and partners that we work with, we’re looking to expand that. Also scalability for mapping … expanding that map database to more regions. Expanding that HD map footprint to multiple regions is something we see for the next six to twelve months,” Meijer concluded.

Watch the complete video interview below, and be sure to check out more of SiliconANGLE’s and theCUBE’s coverage of Auto Tech Council – Innovation in Motion. (* Disclosure: TheCUBE is a paid media partner for Auto Tech Council – Innovation in Motion. Neither Western Digital Corp., the event sponsor, nor other sponsors have editorial influence on theCUBE or SiliconANGLE.)

www.youtube.com/watch?v=zcuV9sCSQsA
Eddysoft
1
Baidu Challenges Google, Tesla With Its Driverless Car Platform

www.youtube.com/watch?v=aeqWslhhnOo&a... via @youtube?

Gepubliceerd op 28 sep. 2017

Baidu Inc. President Ya-Qin Zhang discusses the company's driverless car technology with Bloomberg's Caroline Hyde on "Bloomberg Technology."
[verwijderd]
0
quote:

Tomtom25 schreef op 29 september 2017 07:57:

En Pim, ben je nog heelhuids thuisgekomen?
Ik denk het niet. ..
3.109 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 132 133 134 135 136 137 138 139 140 141 142 ... 152 153 154 155 156 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 30 apr 2024 17:37
Koers 5,620
Verschil -0,105 (-1,83%)
Hoog 5,860
Laag 5,620
Volume 419.532
Volume gemiddeld 329.304
Volume gisteren 354.448

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront