TomTom « Terug naar discussie overzicht

TomTom in 2018

5.112 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 ... 252 253 254 255 256 » | Laatste
Edhvvvvv
0
@was here. Jij geeft ook de garantie dat de koers verdubbeld? Ik zie niet in waarom.
Ik hoor nl ook zeer vaak een overname voorbij komen. En dan is er niets meer te verdubbelen.
Er is gewoon een (vuil) spel ad gang en daar is geen speculatie/berekening/samenwerking/gerucht tegen bestand.
Energy
2
Het spel gaat nog wel ff door. Elke dag hetzelfde patroon in de koers en als er maar een klein beetje aanleiding is de koers 5% lager zetten.

Is vervelend en blijkbaar toegestaan. Uiteindelijk gaat het om marktaandeel, groeipercentages, wpa, waarde assets. Ik ben ervan overtuigd dat dit gaat verbeteren.

Kijk eens naar aandelen zoals, amg, klm, wessanen, usg, besi, glpg etc. Jarenlang dood geld en daarna enorme koersstijgingen. Je moet er dan wel inzitten en niet uitgetikt zijn.

En dat gezeur van paulus, moneymaker en andere lotgenoten die ook geestelijk minder bedeeld zijn, begint vervelend te worden.

Het forum wordt weer verziekt met inhoudsloze berichten waardoor we weer het gevaar lopen dat posters op inhoud het forum weer verlaten. Of is dat juist de bedoeling???

quote:

Edhv schreef op 16 januari 2018 20:46:

@was here. Jij geeft ook de garantie dat de koers verdubbeld? Ik zie niet in waarom.
Ik hoor nl ook zeer vaak een overname voorbij komen. En dan is er niets meer te verdubbelen.
Er is gewoon een (vuil) spel ad gang en daar is geen speculatie/berekening/samenwerking/gerucht tegen bestand.
Tordan
0
"Nu krijgen ze veren in hun reet toegestopt op de CES en het doet nog niets met de koers!
Het verbaast mij niets als ze 6 februari met een matige orderportefeuille komen en een sports dat nog even eraan blijft bungelen! Vertrouwen is weg!"

Dit is ook wat ik vrees Jejo!!
VanillaSky
0
quote:

ketchup of catch-up schreef op 16 januari 2018 17:38:

[...]

Als je niet bij machte bent to catch up, dan krijg je ketchup en bij deze beurzen, in deze gezochte sector TT aan deze waarde dat is vragen om een een vijandige benadering
Zelfs Garmin gaat nu richting de 12 miljard $, die waren jaren geleden bereid 2,5 miljard te betalen voor TeleAtlas, nu nu staat heel TT aan 2 miljard, verpats Telematics aan Verizon op afspraak en gooi er maar eens een bod tegenaan

Ben benieuwd als iemand 50% of 75% premie bied over de slotnotering wat er gebeurt, dan moeten HG en Wakkie nog een verhaal verzinnen om geen revolte tegen het Bestuur te krijgen

Kan nog leuk worden
Verwacht niet dat het gaat gebeuren, maar het is wel leuk om over te fantaseren. Overigens sowieso geen man overboord als HG en co daar niet van gediend zijn, de koers gaat dan denk ik wel even naar het niveau van het bod, maar als men luid en duidelijk NEE zegt gaat de koers denk ik net zo rap weer terug naar de 8,50 zou het niet?
VanillaSky
0
quote:

lucky14 schreef op 16 januari 2018 21:15:

"Nu krijgen ze veren in hun reet toegestopt op de CES en het doet nog niets met de koers!
Het verbaast mij niets als ze 6 februari met een matige orderportefeuille komen en een sports dat nog even eraan blijft bungelen! Vertrouwen is weg!"

Dit is ook wat ik vrees Jejo!!

Orderboek heb ik ook mijn twijfels bij, verder sluit ik ook zeker niet uit dat men besloten heeft in afgeslankte vorm verder te gaan met sports. Er is immers gereorganiseerd.

[verwijderd]
0
quote:

trendwatchings schreef op 15 januari 2018 22:33:

Ik zou wel eens willen weten met hoeveel aandelen de beleggers die op dit forum zo tekeer gaan op TT nu echt in TT zitten. Met enkele uitzonderingen daargelaten denk ik dat het marginaal is (en dat is << 3000 aandelen).
nog steeds geen antwoord gehad op met mijn vraag van welk forumlid dn ook, dus het gaat nergens over.
limomilo
0
quote:

tatje schreef op 16 januari 2018 20:02:

bv SAP en IBM beurswaarde samen 260 miljoen.

5% emissie is al 13 miljard.

De beurswaarde van beiden is geen 260 miljoen, maar 260 miljard scheelt 3 nullen.

De 5 % emissie klopt dan.

Ik denk dat het forum murw gebeukt is en alles maar klakkeloos aanneemt.
Tordan
0
quote:

VanillaSky schreef op 16 januari 2018 21:18:

[...]

Verwacht niet dat het gaat gebeuren, maar het is wel leuk om over te fantaseren. Overigens sowieso geen man overboord als HG en co daar niet van gediend zijn, de koers gaat dan denk ik wel even naar het niveau van het bod, maar als men luid en duidelijk NEE zegt gaat de koers denk ik net zo rap weer terug naar de 8,50 zou het niet?

Nee, dat heb ik bij Refresco ook meegemaakt na een duidelijke "Nee". Koers daalt dan wel. maar niet naar het niveau van 8,50. Er wordt dan altijd rekening gehouden met een hoger bod, al dan niet van een andere partij. "Nee" betekent in dat geval niet dat ze niet willen, maar dat het bod te laag is geweest. Willen ze bij TT wel en zijn er überhaupt wel geïnteresseerden???
[verwijderd]
0
Wordt een rood dagje zo te zien morgen op de indices, lekker dan.
Van de bullrun heeft TT niet kunnen profiteren, als we nu maar niet dubbel zo hard naar beneden knallen.
Tordan
1
quote:

VanillaSky schreef op 16 januari 2018 21:19:

[...]

Orderboek heb ik ook mijn twijfels bij, verder sluit ik ook zeker niet uit dat men besloten heeft in afgeslankte vorm verder te gaan met sports. Er is immers gereorganiseerd.

Precies en berg je dan maar op.
Jejo303
4
Chinese Automaker Chery to Use NVIDIA-Powered ZF ProAI for Level 3 Autonomous Cars
Chery, one of China’s leading automakers, is adopting the new ZF ProAI system, powered by NVIDIA DRIVE AI self-driving technology, to bring Level 3 autonomous driving to the world’s biggest auto market.

The news was announced today at the North American International Auto Show, in Detroit, by Konstantin Sauer, CEO of ZF, one of the world’s biggest auto parts suppliers.

Chery Baidu Apollo road test
Chery road testing its intelligent interconnected cars.
Chery, which makes cars, minivans and SUVs, will be the first Chinese carmaker to adopt the new ZF ProAI system, developed by NVIDIA, Baidu and ZF.

For over two decades, Chery has been making vehicles for the Chinese market, as well as for more than 80 countries globally. The company has earned a reputation for bringing advanced technologies to its highly affordable, entry-level models.

“This collaboration will democratize autonomous driving functions in one of the most important automotive markets of the world and bring autonomous driving for everyone,” said Sauer.

At CES 2018 last week, NVIDIA founder and CEO Jensen Huang highlighted our partnership with Baidu and ZF to move autonomous vehicles from development into production. Together, the companies are pioneering advances in deep learning and AI to create the first AI autonomous vehicle computing platform for China.

A Trifecta of Automotive Technology
Powering the ZF ProAI is the NVIDIA DRIVE Xavier AI car computer. Xavier is the world’s most complex and advanced SoC, capable of performing 30 deep learning TOPS (trillions of operations per second), using only 30 watts of power.

NVIDIA DRIVE Xavier
NVIDIA DRIVE Xavier cranks through 30 TOPS at just 30 watts.
ZF, a leader in automotive safety, brings expertise for system integration of the car computer and sensors. ZF ProAI will process inputs from multiple cameras, plus lidar and radar, paint a 360-degree view around the vehicle, locate it on an HD map, and find a safe path through traffic.

Baidu’s Apollo open autonomous driving platform provides a comprehensive, secure and reliable all-in-one solution that supports all major features and functions of an autonomous vehicle.
Energy
1
De inkomsten van baidu komen in 2018 op gang. Deze zullen exponentieel gaan stijgen. Ja paulus exponentieel is iets anders dan een recht lijntje.

quote:

Jejo303 schreef op 16 januari 2018 21:40:

Chinese Automaker Chery to Use NVIDIA-Powered ZF ProAI for Level 3 Autonomous Cars
Chery, one of China’s leading automakers, is adopting the new ZF ProAI system, powered by NVIDIA DRIVE AI self-driving technology, to bring Level 3 autonomous driving to the world’s biggest auto market.

The news was announced today at the North American International Auto Show, in Detroit, by Konstantin Sauer, CEO of ZF, one of the world’s biggest auto parts suppliers.

Chery Baidu Apollo road test
Chery road testing its intelligent interconnected cars.
Chery, which makes cars, minivans and SUVs, will be the first Chinese carmaker to adopt the new ZF ProAI system, developed by NVIDIA, Baidu and ZF.

For over two decades, Chery has been making vehicles for the Chinese market, as well as for more than 80 countries globally. The company has earned a reputation for bringing advanced technologies to its highly affordable, entry-level models.

“This collaboration will democratize autonomous driving functions in one of the most important automotive markets of the world and bring autonomous driving for everyone,” said Sauer.

At CES 2018 last week, NVIDIA founder and CEO Jensen Huang highlighted our partnership with Baidu and ZF to move autonomous vehicles from development into production. Together, the companies are pioneering advances in deep learning and AI to create the first AI autonomous vehicle computing platform for China.

A Trifecta of Automotive Technology
Powering the ZF ProAI is the NVIDIA DRIVE Xavier AI car computer. Xavier is the world’s most complex and advanced SoC, capable of performing 30 deep learning TOPS (trillions of operations per second), using only 30 watts of power.

NVIDIA DRIVE Xavier
NVIDIA DRIVE Xavier cranks through 30 TOPS at just 30 watts.
ZF, a leader in automotive safety, brings expertise for system integration of the car computer and sensors. ZF ProAI will process inputs from multiple cameras, plus lidar and radar, paint a 360-degree view around the vehicle, locate it on an HD map, and find a safe path through traffic.

Baidu’s Apollo open autonomous driving platform provides a comprehensive, secure and reliable all-in-one solution that supports all major features and functions of an autonomous vehicle.
Tordan
0
Deze deelname heeft waarschijnlijk ook geen financiele impact op de resultaten van
2018 t/m 2025, zoals we gewend zijn.
[verwijderd]
0
quote:

F814 schreef op 16 januari 2018 21:57:

Naar TomTom's aandeel hier in mogen we weer raden.
Dat gaat student taco je over drie jaar kakkelend en hakkelend vertellen in de cc.
[verwijderd]
0
quote:

*Justin* schreef op 8 september 2016 00:01:

[...]

Ik wil hier wel een eenzijdige weddenschap met je over sluiten. Als voor de zomer volgend jaar TomTom geen deal met Tesla heeft aangekondigd, krijg je van mij een mooi kistje echt goede wijn. Als het wel gebeurt dan is het voor de eer.
nu ~18 maanden later...
je hebt je volgelingen cq. aanhang blij gemaakt met 'n dooie mus
www.iex.nl/Forum/post/9567964.aspx
[verwijderd]
0
quote:

Jejo303 schreef op 16 januari 2018 21:40:

Chinese Automaker Chery to Use NVIDIA-Powered ZF ProAI for Level 3 Autonomous Cars
Chery, one of China’s leading automakers, is adopting the new ZF ProAI system, powered by NVIDIA DRIVE AI self-driving technology, to bring Level 3 autonomous driving to the world’s biggest auto market.

The news was announced today at the North American International Auto Show, in Detroit, by Konstantin Sauer, CEO of ZF, one of the world’s biggest auto parts suppliers.

Chery Baidu Apollo road test
Chery road testing its intelligent interconnected cars.
Chery, which makes cars, minivans and SUVs, will be the first Chinese carmaker to adopt the new ZF ProAI system, developed by NVIDIA, Baidu and ZF.

For over two decades, Chery has been making vehicles for the Chinese market, as well as for more than 80 countries globally. The company has earned a reputation for bringing advanced technologies to its highly affordable, entry-level models.

“This collaboration will democratize autonomous driving functions in one of the most important automotive markets of the world and bring autonomous driving for everyone,” said Sauer.

At CES 2018 last week, NVIDIA founder and CEO Jensen Huang highlighted our partnership with Baidu and ZF to move autonomous vehicles from development into production. Together, the companies are pioneering advances in deep learning and AI to create the first AI autonomous vehicle computing platform for China.

A Trifecta of Automotive Technology
Powering the ZF ProAI is the NVIDIA DRIVE Xavier AI car computer. Xavier is the world’s most complex and advanced SoC, capable of performing 30 deep learning TOPS (trillions of operations per second), using only 30 watts of power.

NVIDIA DRIVE Xavier
NVIDIA DRIVE Xavier cranks through 30 TOPS at just 30 watts.
ZF, a leader in automotive safety, brings expertise for system integration of the car computer and sensors. ZF ProAI will process inputs from multiple cameras, plus lidar and radar, paint a 360-degree view around the vehicle, locate it on an HD map, and find a safe path through traffic.

Baidu’s Apollo open autonomous driving platform provides a comprehensive, secure and reliable all-in-one solution that supports all major features and functions of an autonomous vehicle.
Heel goed. Kunnen we binnenkort ook aan NavKit users toevoegen.

Alibaba = AutoNavi = leverancier Google voor China
Here = Navinfo
Baidu = exclusief TomTom.

Gaat ook niet veranderen, wordt alleen maar groter en Baidu is al de grootste in China.

Kennis = macht. Lees de geschiedenis van de Chinse mappers, grootste markt ter wereld. Hoe Baidu na een stake van Tencent in Navinfo overging van Navinfo op (bekend gemaakt na uitbrengen artikel, ik zeg het er maar bij) TomTom.

This is a major challenge to Baidu, which uses NavInfo data in its maps which has helped it to become by far the leader at home in all things to do with location. It is also a big challenge to Alibaba which owns AutoNavi, the mapping company that supplies much of the Chinese auto industry as well as its map of China to Google.

disruptive.asia/here-closing-maps-gap...
Energy
1
@messiah,natte krant, lucky 14,F814, negatief zijn en inhoudsloos posten is makkelijk.

Chery is wat betreft verkopen niet veel kleiner dan bmw, maar dan in een snelgroeiende markt. Ze werken samen met range rover/jaguar en volgens mij hebben ze daar ook een belang in. Ze waren ook voor 50% eigenaar van het niet succesvolle qoros waar tt ook een deal mee had.

De chinese markt is de meeste belangrijke markt voor de automobielindustrie.

Probeer het is.... Om iets meer kennis te tonen dan het niveau van een kind van 8 jaar oud.
Edhvvvvv
1
Nou Jelle, dat zal mij een feest worden morgen met de koers! Ik neem nl ook aan dat T2 hier ruchtbaarheid aan zal geven. Jij toch ook?
5.112 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 173 174 175 176 177 178 179 180 181 182 183 ... 252 253 254 255 256 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 25 apr 2024 17:35
Koers 5,575
Verschil 0,000 (0,00%)
Hoog 5,725
Laag 5,505
Volume 419.134
Volume gemiddeld 324.527
Volume gisteren 419.134

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront