TomTom « Terug naar discussie overzicht

Tomtom in april, doet wat het wilt.

1.418 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 ... 67 68 69 70 71 » | Laatste
ketchup
2

denk dat de intentie nog steeds is een koers rond de 8 euro voor transfer, dus daar zal men het voor 2e helft mei graag zien noteren

dan hebben we een bedrijf met ongeveer 140 mio uitstaande aandelen voor een totale beurswaarde van 1.2 miljard

aandeelhouders hebben dan 750 mio mogen ontvangen en dan zit er nog een 2 miljard euro rek in als beurswaarde target om aan die basis de free-float op een acceptabel en verdedigbaar bedrag te kunnen vervangen door een strategische speler
heb nog steeds de overtuiging dat dit het uiteindelijke doel is

dit zou voor som der delen voor de aandeelhouders uit de free-float een exit betekenen basis 2.7 miljard euro totaal

hierna kunnen de FFF zonder verdere beurs-verantwoording met deze strategische speler onderhandelen, kunnen ze deze later voor optie voor totale overname fiks laten betalen, dat kan nog wel eens een 100% premie geven over and above de basis van 2.7 miljard waar wij uit het aandeel zijn gezet, de 50% van de FFF neemt dan afscheid aan 5 miljard

alle werknemers worden voorzien om mee te kunnen profiteren, maar de grote winnaars van dit hele beursexperiment van TT zijn de Founders.

wij binnen nu en 2 jaar eruit, de FFF volgen 3 jaar later.
leonardus65
0
Als de nieuwe auto's vanaf fabriek allemaal connected zijn, gaat er ook een verplichting komen dat de oude auto's die dat niet hebben verplicht een kastje in wagen moeten hebben, een nieuwe consumer markt?
Crash Bandicoot
0

"Als de nieuwe auto's vanaf fabriek allemaal connected zijn, gaat er ook een verplichting komen dat de oude auto's die dat niet hebben verplicht een kastje in wagen moeten hebben, een nieuwe consumer markt?"


Voor auto electronica zou ik eerder aan Bosch denken.
[verwijderd]
0
quote:

ketchup of catch-up schreef op 17 april 2019 15:53:

denk dat de intentie nog steeds is een koers rond de 8 euro voor transfer, dus daar zal men het voor 2e helft mei graag zien noteren

dan hebben we een bedrijf met ongeveer 140 mio uitstaande aandelen voor een totale beurswaarde van 1.2 miljard

aandeelhouders hebben dan 750 mio mogen ontvangen en dan zit er nog een 2 miljard euro rek in als beurswaarde target om aan die basis de free-float op een acceptabel en verdedigbaar bedrag te kunnen vervangen door een strategische speler
heb nog steeds de overtuiging dat dit het uiteindelijke doel is

dit zou voor som der delen voor de aandeelhouders uit de free-float een exit betekenen basis 2.7 miljard euro totaal

hierna kunnen de FFF zonder verdere beurs-verantwoording met deze strategische speler onderhandelen, kunnen ze deze later voor optie voor totale overname fiks laten betalen, dat kan nog wel eens een 100% premie geven over and above de basis van 2.7 miljard waar wij uit het aandeel zijn gezet, de 50% van de FFF neemt dan afscheid aan 5 miljard

alle werknemers worden voorzien om mee te kunnen profiteren, maar de grote winnaars van dit hele beursexperiment van TT zijn de Founders.

wij binnen nu en 2 jaar eruit, de FFF volgen 3 jaar later.
Zo kort na zo'n mallotige cc kan ik me moeilijk voorstellen dat deze personen ook in staat zijn dergelijke scenario's uit te denken, laat staan uit te voeren.
limomilo
0
Het is ongelofelijk hoe die twee oetlullen (Taco en HG) er steeds maar weer in slagen om het aandeel omlaag te lullen. Dit ondanks,of dankzij, de veel beter dan verwachte kwartaalcijfers.Dit moet toch een doel dienen.
ketchup
0
@ overtake

Ohhhh, zie dat anders, denk dat ze al precies weten met wie ze in zee willen gaan
de beursnotering is NU een handicap voor HG en zijn mede founders, het was 14 jaar een voordeel, nu dat het bedrijf geschoond, gefocussed en schuldenvrij is, is het een handicap.
[verwijderd]
0
Volgens wacky ligt het aan de aandeelhouders ;-)

Bedankje was erg treurig, sommigen zullen zeggen gepast.
JP Samosa
0
quote:

leonardus65 schreef op 17 april 2019 15:58:

Als de nieuwe auto's vanaf fabriek allemaal connected zijn, gaat er ook een verplichting komen dat de oude auto's die dat niet hebben verplicht een kastje in wagen moeten hebben, een nieuwe consumer markt?
Wishfull thinking, en dan nog,
Gaat sowieso nog jaaaaaaaaren duren, vermoed ik.

dr Knijp
0
Positief blijven aub deze discussie zo heeft totaal geen nut. Het gaat zeker goed.
[verwijderd]
5
Is iedereen de earnings call aan het beoordelen op basis van het verloop van de koers? Ik vond het een goede earnings call en ben blij dat er eindelijk alleen maar over HDmaps gepraat wordt. Het zit weliswaar nog allemaal in de beginfase, maar ze stralen vertrouwen uit. 8,27 of 8,37 maakt niet uit als de markt de nadruk op de HDmaps gaan leggen.

Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik heb in het verleden veel te vaak earning calls moeten luisteren waarin het de hele call over het irrelevante Sports ging. Prijs de transitie!
de koe
0
www.belegger.nl/Column/477627/TomTom-...

TomTom
Het navigatiebedrijf heeft het al jaren moeilijk en ziet jaar in jaar uit de omzet krimpen. De automotive sector in Europa heeft het zwaar, eerst door dieselgate en daarna door de importheffingen van Trump.
TomTom heeft natuurlijk geprobeerd om allemaal nevenactiviteiten op te starten wat faliekant is mislukt. Men moet het nu echt hebben van de kaarten en de inbouwnavigatie van diverse autofabrikanten.
Daarnaast is men zeer druk bezig met de ontwikkelingen van het autonoom autorijden. De kaarten, in combinatie met nieuwe technieken, hebben in mijn ogen een mooie toekomst.


Bij de cijfers over het eerste kwartaal viel gelijk op dat de omzetkrimp bij de consumentendivisie veel kleiner was dan verwacht. De navigatieproducten voor de auto-industrie stegen qua omzet met maar liefst 29% en dat is gewoon heel positief.
Technisch zien we dat het fonds rond 8,40 euro steeds wat weerstand oploopt. Zodra we hierboven kunnen komen, zal de trend gaan versnellen naar 9,30 euro. Bij een eventuele overname - ik verwacht immers nog steeds dat dat mogelijk is - zal de koers boven de 12 euro uitkomen.
[verwijderd]
0
quote:

vCalker schreef op 17 april 2019 16:14:

Is iedereen de earnings call aan het beoordelen op basis van het verloop van de koers? Ik vond het een goede earnings call en ben blij dat er eindelijk alleen maar over HDmaps gepraat wordt. Het zit weliswaar nog allemaal in de beginfase, maar ze stralen vertrouwen uit. 8,27 of 8,37 maakt niet uit als de markt de nadruk op de HDmaps gaan leggen.

Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik heb in het verleden veel te vaak earning calls moeten luisteren waarin het de hele call over het irrelevante Sports ging. Prijs de transitie!
Eens vCalker. Ik hoor toch ook echt hele mooie dingen. Met name de unieke positie waarin TomTom op dit moment verkeert.
Tiekoes1
0
Heb mij maar weer goed ingelezen en een klein plukje gekocht zie toch een goede toekomst.
Succes.
DerksVisie
0
quote:

HVRO schreef op 17 april 2019 16:43:

En we gaan gewoon in het rood eindigen denk ik. Schijtaandeel

Nee hoor niet in het rood maar we blijven rond de 8 hangen. En als je doen zometeen onvrijwillig uit het aandeel bent gezet voor 8 en een fooitje. Schiet het aandeel omhoog en mag jij jouw eigen stukken voor 9 terug kopen.
visje
0
@hik, zelfs hik is back. :-) mits hik niet op vakantie gaat loopt de koers nu vanzelf op. haha
1.418 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 41 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 ... 67 68 69 70 71 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 10 mei 2024 17:35
Koers 5,550
Verschil -0,035 (-0,63%)
Hoog 5,625
Laag 5,550
Volume 204.317
Volume gemiddeld 275.665
Volume gisteren 141.944

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront