"Ik heb onze nieuwe communicatiedirecteur gezegd dat we in de gang van het kantoor een bord moeten hebben waarop staat hoeveel glasvezellijnen we hebben uitgerold en waar de klanten over bellen met onze callcenters. Het is beter om met het bedrijf te delen hoe we er operationeel voorstaan. Die dingen creëren waarde."(FD.nl)
Bij nader inzien, doe het niet, de medewerkers kunnen dan in de stress schieten, het ziekteverzuim kan gaan pieken, ze kunnen dit signaal verkeerd oppakken, de OR zal vragen stellen, vakbonden kunnen moeilijk gaan doen en meer van dit soort toestanden.
Ikzelf zou het geweldig vinden, zeer motiverend, een sport, een uitdaging, eigen doelen stellen, nieuwe dag records zetten, maar ik vertegenwoordig natuurlijk niet de gemiddelde KPN medewerker, ik moet empathie tonen.
De gemiddelde KPN medewerker zal het geen ene mallemoer interesseren of er nou groei is of niet, het is meer elke maand toewerken naar de loonstrook van de 23e van de maand.