TomTom « Terug naar discussie overzicht

TomTom Augustus 2021

1.964 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 ... 95 96 97 98 99 » | Laatste
[verwijderd]
0
Ford-owned Spin announces global integration with Google Maps
..
With this integration, Spin is making it easier for millions of Google Maps users to easily incorporate shared bikes and scooters into their daily trips,” says Ben Bear, CEO of Spin. “Our goal is to make it as low friction as possible for consumers to plan multimodal journeys. It needs to be just as easy, and even more convenient to get around with bikes, buses, trains and scooters as it is with a personal car. This partnership with Google is our biggest platform integration yet with many more in the pipeline.”

tomtom?? for sure

www.traffictechnologytoday.com/news/m...
Dutchy Ron
2
Sluit aan bij opmerking Willem Strijbosch dat focus niet ligt op l5 maar alles tussen L2 en L3……. verstandig ook dat ze de HD Map dekking even in hold hebben gezet …. Het maken en onderhouden van HD-maps wordt eenvoudiger en goedkoper als ADAS mbo TT toeneemt …. de strategische keuzes van TT zijn weloverwogen en lijken de juiste te zijn.
tatje
1
Maar dit is toch ook voor level 4.

www.tomtom.com/press-room/general/264...

Laatste PB is van 23 juli .

De baas is terug van Greece.

Het is nu 20 augustus .

Kan niet lang meer duren tot het volgende PB.

Op sollicitatie voor een post in de RVC bij de CEO !!!!
Wereldbelegger
2
Veel lappen tekst voor een fondsje in de derde divisie die al 12 jaar een zijwaartse beweging op de HD map borden zet.
tatje
0
quote:

Dutchy Ron schreef op 20 augustus 2021 09:53:

14k omzet in 45min op deze niveaus geeft al aan dat iedereen op z’n aandelen zit, er genoeg heeft en er niet of nauwelijks nieuwe kopers zijn……… als je vertrouwen hebt in TT en haar strategie dan zou het binnen nu en een paar jaar tov de huidige koers voldoende rendement moeten opleveren…… we gaan het zien……...ik ga voor wat minder schermtijd en wat meer quality time…. YOLO ,
Yolo kan 18 meter zijn, maar ook 50 meter.
leonardus65
0
www.msn.com/nl-be/nieuws/other/corona...
Een COVID-medicijn waar het Brits-Zweedse farmabedrijf AstraZeneca aan werkt, blijkt het risico op het ontwikkelen van een symptomatische vorm van de ziekte sterk te verminderen bij kwetsbare patiënten. Dat blijkt uit een persbericht van de onderneming. AstraZeneca zegt dat het een aanvraag voor noodgebruik zal indienen bij de gezondheidsautoriteiten.

Het is nog niet aangetoond dat het middel, op basis van antilichamen, doeltreffend is bij mensen die al aan het virus zijn blootgesteld. Maar als het wordt toegediend voordat men in contact komt met het virus, blijkt het risico op het ontwikkelen van symptomen 77 procent lager te liggen dan in de controlegroep. AstraZeneca noemt de resultaten van het medicijn, dat voorlopig AZD7442 genoemd wordt, "bemoedigend".

Het bedrijf baseert zich op de resultaten van de derde testfase, waarbij een klinische studie op grote schaal wordt uitgevoerd om de effectiviteit en de risico's te testen.

Aan de proeven, die werden uitgevoerd in Spanje, Frankrijk, België, het Verenigd Koninkrijk en de VS, namen 5.197 deelnemers deel, van wie 75 procent onderliggende aandoeningen had.

Het nieuwe COVID-middel "zou een belangrijk instrument kunnen zijn voor de uitbreiding van ons arsenaal, om mensen te kunnen helpen die meer nodig hebben dan een vaccin om weer normaal te kunnen leven", zegt Myron Levin, een professor aan de universiteit van Colorado (VS), die meewerkte aan het onderzoek.
[verwijderd]
3
quote:

Dutchy Ron schreef op 20 augustus 2021 13:19:

Sluit aan bij opmerking Willem Strijbosch dat focus niet ligt op l5 maar alles tussen L2 en L3……. verstandig ook dat ze de HD Map dekking even in hold hebben gezet …. Het maken en onderhouden van HD-maps wordt eenvoudiger en goedkoper als ADAS mbo TT toeneemt …. de strategische keuzes van TT zijn weloverwogen en lijken de juiste te zijn.
Je hebt alle snelwegen nodig en die zijn al gedaan. Vervolgens moet je van een statische HD maps levende HD Maps maken. Dat hebben de mensen van autonomos gedaan met hun kennis van AI en ML. Voor alle highway autonoom rijden initiatieven is dit voldoende.

Binnensteden worden een city-by-city aanpak en soms een klein gebied of parcours binnen een stad. TT kan helpen bij dat soort initiatieven door haar mapping platform beschikbaar te stellen voor degenen die dan lokaal die HD maps willen maken. Alles loopt dan over TT servers en TT kan wellicht ook haar mapping vans beschikbaar stellen om in opdracht van partij X een bepaald gebied te mappen. TomTom kan ook Cyclomedia overnemen en dan juist dat stuk van de markt bij hen onderbrengen.
[verwijderd]
1
quote:

*JustMe* schreef op 20 augustus 2021 14:34:

[...]

Je hebt alle snelwegen nodig en die zijn al gedaan. Vervolgens moet je van een statische HD maps levende HD Maps maken. Dat hebben de mensen van autonomos gedaan met hun kennis van AI en ML. Voor alle highway autonoom rijden initiatieven is dit voldoende.

Binnensteden worden een city-by-city aanpak en soms een klein gebied of parcours binnen een stad. TT kan helpen bij dat soort initiatieven door haar mapping platform beschikbaar te stellen voor degenen die dan lokaal die HD maps willen maken. Alles loopt dan over TT servers en TT kan wellicht ook haar mapping vans beschikbaar stellen om in opdracht van partij X een bepaald gebied te mappen. TomTom kan ook Cyclomedia overnemen en dan juist dat stuk van de markt bij hen onderbrengen.
Met als toevoeging dat HERE een component levert en TomTom een service.

Regarding accommodation for ISA requirement TomTom has taken a turnkey/vertical stack approach – while HERE is leaving the back-end and data integration to partners. Could be a critical turning point – as TomTom is offering a solution and HERE is offering a component. Risky. Offering full solution is a superior position today as car makers are scrambling to fulfill the ISA requirement and don’t have the skills necessary – i.e. AI or ML – for fusing data.

Met ISA requirements wordt bedoeld de vereisten die gesteld worden aan 1 van de 5 levels van autonoom rijden die ISA heeft bepaald. AI en ML staan voor artificial intelligence en machine learning. Methoden om (grotendeels) geautomatiseerd nieuwe informatie in kaarten op te nemen. Als ik hem goed begrijp laat HERE het integreren van data van een partner (bijvoorbeeld autofabrikant) aan die autofabrikant zelf over. Indien een autofabrikant niet die AI of ML kennis heeft voor de benodigde 'fusing data', dan kan die klant dus niet bij HERE terecht. Met irritatie bij de owners over hun beperkte crowdsourcing kennis/vaardigheden.


HERE routing and traffic are uncompetitive – which rules out routing – and has no credibility in crowd-sourcing. Hiring an exec from Cisco with ZERO understanding of industry/market fundamentals is becoming a glaring blunder. BOTH VW/Audi and BMW are fed up. – with no where to turn – and they bought the cow.
ketchup
6
Goed om nog eens met de neus op de feiten gedrukt te worden dat TT alles en iedereen verslaat
wat zou dit een geweldige investering zijn als het niet beursgenoteerd was, dan kon de fantasie er vol op los en zouden de onnozele investeerders die zelfs verleden jaar nog basis 2.8 miljard euro in HERE investeerden , HG gesmeekt hebben om een belang basis 10 miljard euro te mogen krijgen

hoe triest om dan te moeten constateren dat in de echte wereld, hier aan de beurs TT dit jaar wederom 20% heeft verdampt aan beurswaarde

" something is not quite right if we look at how the market values our business, we must do a better job at explaining what we are investing our money , time and efforts in "

" Sports is doing fine , that's why we are closing the business "
" we are well diversified ready to fire from all engines, that's why we decided to sell Telematics , which by the way is as good as Fleetmatics and we are happy to sell that unit at half their price, as we envisage great spin-off's from working with the new owners , which will immediately contribute to the results "

" when am i to receive my next award , love the hall of fame "

" dividend ? , dividend is for sissies , real men go sailing "

" Tatje and Justin, please continue your great work - HERE is toast, we are the real deal "

" we are now fully focused on the year 2030 , by then everybody will have given up on the stock and we cannot be held accountable for all the fuck-ups "

" it's tough being rich, at Spotify they are going to buy their own shares, love it when people come up with great ideas "

gd wknd
[verwijderd]
3
quote:

Wereldbelegger schreef op 20 augustus 2021 14:12:

Veel lappen tekst voor een fondsje in de derde divisie die al 12 jaar een zijwaartse beweging op de HD map borden zet.

Te zot voor woorden dat het forum wordt volgeplempt met tientallen lappen positivismo over een bijna mislukt navigatiebedrijfje dat per aandeel 82 euro geïnvesteerd heeft en door inschattingsfouten, wanbeleid, mismanagement en gegraai door personen met een bootje van 75.000.000,00 minder waard is dan de oprichter aan privë-vermogen heeft opgebouwd.

De consument moet hun producten niet en de markt heeft totaal geen vertrouwen in de incompetente CEO die al zijn beslissingen baseert op eigenbelang.
Vici
0
Een aardige eindveiling, waar iemand toch voor een kleine 3 ton aandelen TT koopt.
Eindelijk weer eens groen op het bord.
Prettig weekend.
[verwijderd]
4
@Pwijsneus. Ik zou nog op Volkswagen terugkomen. Ik schrijf eerst wat punten op uit verschillende bronnen en dan zou je daar een aantal verbanden uit mee kunnen leggen. De relatie Volkswagen en TomTom is 'bijzonder' om een understatement te gebruiken.

OKT 2014
Het eerste onderzoek voor HD maps tussen een kaartenmaker en een autofabrikant. Tussen TomTom en Volkswagen. Paris Motor Show, 2 October 2014- TomTom (TOM2) and Volkswagen Group Research today announced that they have signed a Memorandum of Understanding to join forces for the development of Highly Automated Driving (HAD) systems. corporate.tomtom.com/static-files/cc4...

EIND 2014
krijgen we lucht van een deal tussen TomTom en VW. Per ongeluk gepubliceerd op een Duitse tomtom.com website. Maar die deal wordt maar niet aangekondigd via de officiële TT Investor Relations of PR kanalen. Op het forum frustratie alom. Wat is er aan de hand? Allerlei conspiracies. De VEB gaat ook vragen stellen. Na lange tijd komt er een kort berichtje. "De woordvoerder meldde dat het persbericht, dat vrijdag op de Duitse site van TomTom werd geplaatst, "voorbarig" was en dat er geen deal is". Grappig trouwens om onszelf terug te lezen. www.beursduivel.be/Forum/Topic/131884... In diezelfde draad op pagina 6 meldt iemand dat de HERE CEO plotseling is opgestapt.

VOORJAAR 2015
wordt bekend dat HERE te koop komt. Uiteindelijk wordt het gekocht door Daimler, Audi, BMW. Was dat de reden dat het nieuws niet uit mocht komen? Wat in de biedingenstrijd ook bleek is dat de Duitsers powerplay deden door tegen andere potentiële overnemers te zeggen: als jullie HERE kopen dan gaan we weg. Daarmee van HERE een verlieslatend bedrijf makend. Dit schrok andere kopers af. Wellicht is het dreigen met de voeten te stemmen wellicht zelfs reden geweest voor Nokia om HERE in de etalage te doen met een openbare bieding, om niet VW en consorten voor een duppie op de eerste rij te laten zitten. Lijkt op machtsvertoon VW. Ook is er nu zorg dat TomTom met VW heeft samengewerkt in een onderzoek en dat VW met de resultaten daarvan met HERE aan de slag kan. NB: Goddijn liet zich ooit eens ontvallen dat BMW TT benaderd had met "een nogal vreemd voorstel dat niet echt serieus te nemen viel". Ik kan niet meer terugvinden.

Tussentijds
TomTom gaat in de conference calls en aandeelhoudersvergaderingen steeds prat op haar crowdsourcing en geautomatiseerd kaarten onderhoud waardoor ze veel minder kosten maken. Alain de Taeye noemt dat regelmatig als een jaren voorsprong waarbij hij zich afvraagt of en hoe HERE dat kan inhalen. Hadden ze zelf drie jaar over gedaan en ook een paar keer fout voordat het goed ging. Wat we niet weten zijn de inspanningen van HERE. Wel dat er daar vele duizenden mensen meer werken, wat een bevestiging kan zijn van bovenstaande.

6 maart 2019
Volkswagen wereldwijde deal met TT voor services
"A multi-year extension to an existing European deal to provide its traffic service to Volkswagen Group car brands. They include Volkswagen, Audi, Porsche, Volkswagen Nutzfahrzeuge, Skoda, Lamborghini and Bentley. In addition, TomTom has been chosen as the traffic service provider for Audi vehicles in China and Japan.
corporate.tomtom.com/news-releases/ne...

5 sept 2019
TomTom en HELLA Aglaia bewijzen samen dat de sensoren en software van HELLA en TomTom samen in staat zijn om een HD map crowdsourced te onderhouden. In het najaar van 2020 legt TT nog eens op de site uit hoe dat precies in zijn werk gaat. TT communiceert daarna nog wat andere partnerships, oa met Denso/Toyota en Qualcomm om HD map data te crowdsourcen.

www.tomtom.com/blog/automated-driving...
www.tomtom.com/press-room/general/257...
corporate.tomtom.com/static-files/da7...

6 SEPT 2019
TomTom Navigation Integrated with Microsoft Connected Vehicle Platform
Op de Capital Markets Day werd door Microsoft verteld dat zij gezamenlijk de markt benaderen.
www.tomtom.com/press-room/general/257...

29 SEPT 2020
Volkswagen koopt het sensing gedeelte van HELLA AGLAIA. Dit betekent dat VW nu de knowhow in eigen huis heeft die bewezen werkend is met TomTom HD maps. www.hella.com/hella-com/en/press/Comp...

11 FEB 2021
VW ontwikkelt autonoom rijden vanuit Azure
Vanuit Azure ontwikkelt Car.Software.Organisation diverse systemen die de chauffeur moeten ontlasten tijdens het autorijden. Het gaat enerzijds om rijhulpsystemen die op termijn de gehele besturing van het voertuig overnemen (Advanced Driver Assistance Systems: ADAS), en anderzijds om systemen die de chauffeur bij bepaalde handelingen ondersteunen (Assisted Driver Systems: ADS). In Azure zitten TT HD maps.

cariad.technology/de/en/news/mediarel...
www.computable.nl/artikel/nieuws/clou...

2021
Geluiden over een beursgang (IPO of SPAC) van HERE, in het Duitse Manager Magazine. Er zijn al diverse eigenaren af en bij gegaan en moesten steeds geld bijstorten. Dat willen ze niet meer. Er moet gereorganiseerd worden. Dit geeft aan dat HERE niet meer als strategische waarde wordt gezien. Anders stop je er wel R& gelden in, voor bijvoorbeeld het wel in staat zijn van crowdsourcing bij HD maps. Via eigen kanaal hoor ik bevestiging at eigenaren niet tevreden over beperkte crowdsourcing vaardigheden HERE. Dat leidt tot hoge map kosten en strategisch belangrijk: die vaardigheden zijn nodig voor realtime onderhouden HD maps. Eigenaren zitten 'klem' hoor ik.

Deze week
Uit het HERE jaarverslag maken we op wat hierboven gesteld werd, dat HERE verliesgevend zijn, personeel loonoffers moest doen, eigenaren moesten bijstorten, er bankconvenanten werden geschonden en dat een nettoschuld van 500 miljoen is momenteel. Maar ook dat Volkswagen in zijn eentje goed is voor 20% van de hele HERE omzet.

Ik denk dat VW HD maps van TT wil gebruiken via Azure (bericht 2 april) en dat ze dat deel van Hella hebben gekocht om zeker te zijn dat data verwerkt kunnen worden, het concept is bewezen. Ik denk dat VW HERE niet meer ziet als strategische investering. Anders zouden we wel willen bijstorten ipv een IPO/PAC. Zonder VW omzet wordt er zoveel verloren (20% omzet) dat HERE echt diep in vlees moet snijden, met nog meer problemen voor BMW en de anderen die erin blijven zitten. Die zien dan ofwel hun research projecten vertraging oplopen of ze moeten bijstorten. Een SPAC met enkele rijke investeerders zodat de Duitse autofabrikanten er uit kunnen stappen is denk ik wat ze willen. En misschien wil Volkswagen wel het liefst gewoon TT bezitten.
[verwijderd]
5
Mijn conclusie als ik de bovenstaande punten verbind

Als grote klant speelt VW powerplay. Ik denk dat ze TomTom wilden hebben, maar toen dat niet kon HERE onder druk gezet hebben, dat toen nog onderdeel was van Nokia. De HERE CEO werd toen vervangen binnen Nokia en het bedrijf kwam in de verkoop. Toen is geprobeerd om wat TT met VW kon en het transactionele mappingsysteem te kopiëren. Dit valt in een schemergebied van legale bedrijfsspionage, als je het mij vraagt. Dit is echter vooralsnog niet gelukt, HERE heeft het transactionele platform niet.

In de tussentijd sloot TT diverse partnerships. Ook met Microsoft Azure. Dat moet ook een klap in gezicht geweest zijn. Want HERE (met VW als mede eigenaar) zag daarmee Microsoft overstappen naar TT. Met een behoorlijke omzetval ook tot gevolg bij HERE. En bovendien biedt Microsoft de cloud waarmee het haar toekomstige auto's via de cloud wil updaten met realtime informatie en services. Dat stelt Volkswagen voor een dilemma. Stap ik over op TT, vanwege de betere technologie en de Microsoft relatie? Maar wat betekent dit dan voor HERE en voor de partners waarmee we het gekocht hebben.

Ik denk dat VW heeft besloten dat ze HD maps van TT wil gebruiken via Azure (bericht 2 april). Dat ze dat strategisch als de juiste weg zien. Er is frustratie over HERE. En dat ze dat deel van Hella hebben gekocht om zeker te zijn dat data verwerkt kunnen worden, het TomTom-HELLA concept is bewezen.

Wat in elk geval zeker is, is dat VW HERE niet meer ziet als strategische investering. Anders zouden we wel willen bijstorten ipv een IPO/PAC voor te bereiden. Volkswagen zit nog wel even klem. Zonder VW omzet wordt er zoveel verloren (20% omzet) dat een beursgang van HERE moeilijker wordt. Ze moeten dus eerst van HERE af, voordat ze overstappen. Na een vertrek van VW zal HERE echt diep in vlees moet snijden, met de andere partijen die erin blijven zitten. Die zien dan ofwel hun research projecten vertraging oplopen of ze moeten bijstorten. Een SPAC met enkele rijke investeerders zodat de Duitse autofabrikanten er veilig uit kunnen stappen is denk ik wat ze willen.
tatje
0
Bedankt * JustMe * voor de uitvoerige toelichting :-)

Mijn mening wordt vakkundig onderbouwd door jou :-)

Hoor niemand meer over die top ceo van Galapagos.

van 250 naar 47.

Ik heb geen leedvermaak, want het kan zomaar weer omhoog.

Maar heb me er totaal niet in verdiept, dus blijf ik maar in TT :-)
win some...
1
Volkswagen stuurt deel personeel noodgedwongen op vakantie om chiptekort
20 augustus 2021 14:21

Volkswagen geeft een deel van zijn personeel noodgedwongen langer zomervakantie vanwege het nijpende gebrek aan computerchips. De fabriek in het Duitse Wolfsburg, met 60.000 werknemers de grootste vestiging van het autoconcern, kan volgende week maar met een beperkte bezetting draaien.

Dochtermerk Audi moet de traditionele zomerstop in twee van zijn Duitse fabrieken zelfs met een week verlengen. Die vestigingen produceren volgende week dus helemaal niets.

De Duitsers zijn verre van de enige in de branche die hun productie flink moeten terugschroeven. Rivaal Toyota maakte bijvoorbeeld ook bekend de productie tijdelijk op te schorten, in veertien van zijn Japanse fabrieken. Het productiedoel voor de maand september is daardoor met 40 procent verlaagd. Meerdere autofabrikanten hebben er al voor gewaarschuwd dat ze eerder afgegeven verkoopprognoses waarschijnlijk niet gaan halen.

Het chiptekort is ontstaan doordat er tijdens de coronapandemie veel meer vraag kwam naar zaken als laptops, computers en mobiele telefoons voor mensen die thuiswerken. Experts hebben laten weten dat het chiptekort nog tot ver in 2022 kan aanhouden, ondanks dat chipfabrikanten er alles aan doen om hun productie op te voeren.

Dat met name de auto-industrie hard wordt getroffen, komt doordat autoconcerns ten tijde van de eerste coronadip hun productie afschaalden en minder nieuwe chips bestelden. Toen de markt weer aantrok, hadden chipmakers inmiddels zo veel andere orders gekregen dat er lange levertijden waren ontstaan voor de chips van de autofabrikanten.

www.nu.nl/economie/6152358/volkswagen...
[verwijderd]
0
quote:

win some... schreef op 20 augustus 2021 18:23:

Volkswagen stuurt deel personeel noodgedwongen op vakantie om chiptekort
20 augustus 2021 14:21

Volkswagen geeft een deel van zijn personeel noodgedwongen langer zomervakantie vanwege het nijpende gebrek aan computerchips. De fabriek in het Duitse Wolfsburg, met 60.000 werknemers de grootste vestiging van het autoconcern, kan volgende week maar met een beperkte bezetting draaien.

Dochtermerk Audi moet de traditionele zomerstop in twee van zijn Duitse fabrieken zelfs met een week verlengen. Die vestigingen produceren volgende week dus helemaal niets.

De Duitsers zijn verre van de enige in de branche die hun productie flink moeten terugschroeven. Rivaal Toyota maakte bijvoorbeeld ook bekend de productie tijdelijk op te schorten, in veertien van zijn Japanse fabrieken. Het productiedoel voor de maand september is daardoor met 40 procent verlaagd. Meerdere autofabrikanten hebben er al voor gewaarschuwd dat ze eerder afgegeven verkoopprognoses waarschijnlijk niet gaan halen.

Het chiptekort is ontstaan doordat er tijdens de coronapandemie veel meer vraag kwam naar zaken als laptops, computers en mobiele telefoons voor mensen die thuiswerken. Experts hebben laten weten dat het chiptekort nog tot ver in 2022 kan aanhouden, ondanks dat chipfabrikanten er alles aan doen om hun productie op te voeren.

Dat met name de auto-industrie hard wordt getroffen, komt doordat autoconcerns ten tijde van de eerste coronadip hun productie afschaalden en minder nieuwe chips bestelden. Toen de markt weer aantrok, hadden chipmakers inmiddels zo veel andere orders gekregen dat er lange levertijden waren ontstaan voor de chips van de autofabrikanten.

www.nu.nl/economie/6152358/volkswagen...
Als Google nu Stellantis nog als klant krijgt is het einde verhaal. TomTom is uiterst ‘vulnerable’ (breekbaar) en is al bijna niets meer waard.
Privé vermogen van de FF al lang veilig gesteld, zeker na verkoop Telematics.

Goddijn kan het nog voor €3 verkopen om zijn personeel te behoeden voor ontslag en daarna geroemd worden om zijn menselijke trekjes.Het zal hem financieel allemaal worst wezen, zoals wij particuliere aandeelhouders al sinds de laatste emissie worst voor hem zijn.
Energy
1
Je moet bij rtlz gaan werken met je angst aanpraterij.

Wil je nog iets geloofwaardigs hebben begin je tekst dan niet met:

ALS

quote alias=Riet v. Milt id=13633528 date=202108201914]
[...]

Als Google nu Stellantis nog als klant krijgt is het einde verhaal. TomTom is uiterst ‘vulnerable’ (breekbaar) en is al bijna niets meer waard.
Privé vermogen van de FF al lang veilig gesteld, zeker na verkoop Telematics.

Goddijn kan het nog voor €3 verkopen om zijn personeel te behoeden voor ontslag en daarna geroemd worden om zijn menselijke trekjes.Het zal hem financieel allemaal worst wezen, zoals wij particuliere aandeelhouders al sinds de laatste emissie worst voor hem zijn.
[/quote]
tatje
0
Kors !

Wie weet wat dat betekent !!!

Tom Tom gaat het helemaal maken.

Verwacht nog niets dit jaar.

Maar dan !

4 op een rij, je gelooft het niet, maar het is echt waar.
marathon 11
3
quote:

Riet v. Milt schreef op 20 augustus 2021 19:14:

[...]

Als Google nu Stellantis nog als klant krijgt is het einde verhaal. TomTom is uiterst ‘vulnerable’ (breekbaar) en is al bijna niets meer waard.
Privé vermogen van de FF al lang veilig gesteld, zeker na verkoop Telematics.

Goddijn kan het nog voor €3 verkopen om zijn personeel te behoeden voor ontslag en daarna geroemd worden om zijn menselijke trekjes.Het zal hem financieel allemaal worst wezen, zoals wij particuliere aandeelhouders al sinds de laatste emissie worst voor hem zijn.
Het wordt hier steeds bonter gemaakt!!
Nu de 6,66 of 6,50 niet gehaald worden komt er serieus grof geschut op het slagveld.
Begin steeds meer te geloven dat er ingehuurde bashers aan het werk zijn op het TT forum. Nou mannen; doe je best.
Dutchy Ron
0
Expiratie achter de rug volgende week gewoon weer omhoog, tot 8 dgn voor de volgende expiratie ...... wellicht nog nieuwe triggers tijdjes de IAA vanaf 7 sept of als HG weer achter z’n typemachine zit
1.964 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 ... 95 96 97 98 99 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 10 mei 2024 10:20
Koers 5,605
Verschil +0,020 (+0,36%)
Hoog 5,625
Laag 5,590
Volume 32.324
Volume gemiddeld 275.665
Volume gisteren 141.944

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront