TomTom « Terug naar discussie overzicht

TomTom november 2021

2.277 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 ... 110 111 112 113 114 » | Laatste
[verwijderd]
0
quote:

picklejuicert schreef op 18 november 2021 15:49:

[...]

Ik denk zelf een combinatie van dit:
www.tomtom.com/products/navkit-ui/

met de connected car en navigatie. Eigenlijk alle services in 1 pakje, waar je auto mogelijk een stuk slimmer wordt en dus met andere auto's kan "praten" om op die manier beter navigeren. We gaan het zien!
Ben ook benieuwd of ze een device/ smartphone app voor de aftermarket maken die gebruik maakt van de nieuwe HD kaarten en andere informatie. Het brand GO suggereert dit wel. Voor ingebouwde oplossing zullen ze hopelijk ook met launching customers gaan komen.
tatje
2
Natuurlijk wil ik ook wel weten, waarom !

Maar op blz 7 van het laatste kwartaal transcript zei Harold.

That asks for a different way of looking at mapmaking.
And I , m not talking about an evolution but more about a revolution.

www.youtube.com/watch?v=AFckPkukF7g

Dutchy Ron
3
quote:

picklejuicert schreef op 18 november 2021 15:57:

[...]

Had je toevallig deze PDF wel eens gezien: tracker.engage.tomtom.com/Whitepaper-...

Op de laatste pagina staat dat Tesla al z'n informatie uit maps haalt (er staat niet bij wie ze maakt).
Ja die had ik al eens gezien ….. ik zal die whitepaper eens op het Tesla forum gooien zo……
picklejuicert
1
quote:

Dutchy Ron schreef op 18 november 2021 16:04:

[...]

Ja die had ik al eens gezien ….. ik zal die whitepaper eens op het Tesla forum gooien zo……
Ik zie op die ncap site dit in de PDF:

"The AEB system performed well in tests of its response to other vehicles at highway speeds. The lane support system helps to prevent inadvertent drifting out of lane. The system can also intervene in some more critical situations. There is a seatbelt reminder for the front and rear seats. A speed assistance system uses digital mapping to identify the local speed limit and presents this information to the driver, allowing easy activation of the limiter to the appropriate speed."

www.euroncap.com/en/results/tesla/mod... (de PDF op die pagina)
Dutchy Ron
0
visje
0
Dutchy Ron
1
quote:

visje schreef op 18 november 2021 16:18:

@justin zit te kijken misschien heeft hij nog wat leuke info straks

Stel je er niet teveel van voor, ik volg de paneldiscussie ook.
Dutchy Ron
0
Taco is nu aan de beurt............. de vraag is hoe hij inschat wat de eindgebruiker over heeft voor digitale features?

TT bouwt een layer over de infotainmentsystem terwijl autofabrikanten zelf controle houden over hun eigen infotainmentsystem.

Hij heeft het over een Indigo Platform
Dutchy Ron
0
Verder is er nog niet veel over gezegd..... echter als het een platform of layer wordt dan kan het wel eens een volledig nieuw product zijn wat waarde toevoegt voor OEM's en eindgebruikers..... TT heeft natuurlijk veel ervaring in user (interface) experience ...... misschien inderdaad iets in combinatie met een nieuwe app ofzo......
[verwijderd]
0
"App based system not safe enough"

Dus Amigo is geen appstore of in elk geval niet op de traditionele manier zoals op je (i)phone
Dutchy Ron
0
In de teaser / animatie van IndiGo zie je ook ingezoomd worden op de infotainmentscherm in de auto...... inderdaad zoiets zal het wel zijn JustMe .......... daaroor kan de OEM zich weer focussen op de andere zaken.
Dutchy Ron
0
Taco had denk ik het woordje 'platform' niet mogen laten vallen....... hij benadrukte in de laatste 15sec dat de hard-/software goed samen moeten werken maar dat het uiteindelijk gaat om de user experience en het de OEM's zo makkelijk mogelijk maken, daarom raadt hij iedereen aan de 30e de launch van IndiGO te volgen.
Dutchy Ron
0
Taco oogde wel trots en doet voorkomen alsof ze de 30e komen met de heilige graal, iets waar nog niet eerder iemand anders aan gedacht heeft......die indruk kreeg ik........ ik zou bijna overwegen om nog wat bij te kopen voor een kort ritje tot begin december ;-)
[verwijderd]
2
"De beleving van de eindgebruiker wordt bepaald door hardware en software gezamenlijk en het platform dat we lanceren helpt autofabrikanten om die goed met elkaar te integreren"

TomTom is nu "officieel" een business-to-business bedrijf, met 80% automotive en enterprise omzet en 20% consumer omzet. Maar tot nu toe is TomTom's producten aanbod ook binnen Automotive sterk gericht op de eindconsument. Zoals betere kaarten, betere verkeersinformatie, goede routes, etc.

Terwijl het voor autofabrikanten best een uitdaging schijnt te zijn qua doorlooptijd en kosten om een cockpit te maken die zich continu kan updaten qua software en content. En dat ze daar niet alleen kosten aan hebben gedurende de levensduur van het voertuig (connectivity kosten, software kosten, content kosten) maar ook revenues kunnen hebben.

Misschien is dat ook een aspect van Indigo. Dat TT natuurlijk primair gericht is de automobilist, maar ook ontwikkeld is voor de autofabrikant en hem helpen met zijn uitdagingen. Dus echt de business als klant.
Dutchy Ron
1
Ja dat sluit aan bij de opmerking dat ze de OEM's helpen met de transformatie voor de in vehicle experience......kunnen zij zich focussen op de rest
Vive tu vida positivamente
0
Ik heb nu echt sterk het gevoel dat de jackpot snel kan vallen!
Hopelijk gaan we het eerdaags zien!
Dutchy Ron
0
Daad bij het woord gevoegd.... ik denk dat er zo maar 10-15% koersstijging kan komen de 30e ....... niet geschoten altijd mis en neerwaarts risico blijft beperkt.... GAK nu 6,90 (was 6,75)
[verwijderd]
0
quote:

Dutchy Ron schreef op 18 november 2021 17:00:

Ja dat sluit aan bij de opmerking dat ze de OEM's helpen met de transformatie voor de in vehicle experience......kunnen zij zich focussen op de rest
Ik kan me voorstellen dat TT ook helpt in communicatie tussen sensoren en software in de cockpit.

(misschien ook daarom het woord "seeing" tussen aanhalingstekens als hint)

2.277 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 ... 110 111 112 113 114 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 3 mei 2024 17:35
Koers 5,605
Verschil -0,015 (-0,27%)
Hoog 5,740
Laag 5,580
Volume 375.660
Volume gemiddeld 0
Volume gisteren 291.496

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront