Ebusco « Terug naar discussie overzicht

Ebusco 2024

4.204 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 ... 207 208 209 210 211 » | Laatste
Happy
1
quote:

HenkdeV schreef op 14 maart 2024 17:41:

[...]

Denk meer aan 1 euro en dan voor het gehele bedrijf:-)).
En 2 euro voor Basic-Fit en 10 cent voor Pharming.
Heb je voor weinig een leuke portefeuille.
Marcel H.
0
quote:

HenkdeV schreef op 14 maart 2024 17:41:

[...]

Denk meer aan 1 euro en dan voor het gehele bedrijf:-)).
Moet MINIMAAL 980 zijn.
Goldfinger
1
quote:

Blik dekkende afbijt schreef op 14 maart 2024 16:50:

Het zal mij niks verbazen als er een bod komt van 3,50 E van VDL of Van Hool!
VDL kan ergens anders wel een ruimte huren, de rest is niets waard. Van Hool heeft problemen zat, zit niet te wachten op een extra ruimte.
kweetnie
2
Deze koers begint echt een lachertje te worden.
Wat een overdreven reactie om het zo ver naar beneden te zetten. Er staan telkens wel grote aantallen in de verkoop valt me op.
Het is wachten op nieuws maar zoals vaak wordt gezegd, geen nieuws is goed nieuws en waarom zouden ze melden wanneer er bussen uitgeleverd worden.
Nieuwe orders zijn wel welkom maar waarschijnlijk nog genoeg te produceren dit jaar.
Jannnn
2
quote:

Happy schreef op 14 maart 2024 17:42:

[...]

Wat is er onzin dat als er 7,50 geboden wordt ze een kans maken?
Aannemende dat ze de productie dit jaar op orde krijgen, en er is geen enkele reden om aan te nemen dat dit niet gaat lukken, ze hebben de juiste actie genomen, dan zullen de grootaandeelhouder never onder de 30 euro verkopen, zij zitten er voor de lange termijn in en willen Ebusco tot een succes maken!
DeZwarteRidder
0
“De bedrijvendokter”: Guido Dumarey, één van de rijkste mensen in ons land, kandidaat om Van Hool over te nemen (na faillissement)

De West-Vlaamse zakenman Guido Dumarey (65), auto-industrieel, serie-entrepreneur en één van de rijkste mensen van ons land, is kandidaat om de noodlijdende busbouwer Van Hool over te nemen. Dat zegt de ondernemer in ‘De Standaard’.
ADN 14-03-24, 12:22 Laatste update: 12:57 Bron: Belga
Jannnn
4
quote:

kweetnie schreef op 14 maart 2024 18:10:

Deze koers begint echt een lachertje te worden.
Wat een overdreven reactie om het zo ver naar beneden te zetten. Er staan telkens wel grote aantallen in de verkoop valt me op.
Het is wachten op nieuws maar zoals vaak wordt gezegd, geen nieuws is goed nieuws en waarom zouden ze melden wanneer er bussen uitgeleverd worden.
Nieuwe orders zijn wel welkom maar waarschijnlijk nog genoeg te produceren dit jaar.
De grootaandeelhouders verkopen echt niet, voor mijn zijn het handelaren en kleine beleggers die geen geduld hebben en niet bestand zijn tegen de 'wall of worry''
Banter2346
0
quote:

DeZwarteRidder schreef op 14 maart 2024 18:14:

“De bedrijvendokter”: Guido Dumarey, één van de rijkste mensen in ons land, kandidaat om Van Hool over te nemen (na faillissement)

De West-Vlaamse zakenman Guido Dumarey (65), auto-industrieel, serie-entrepreneur en één van de rijkste mensen van ons land, is kandidaat om de noodlijdende busbouwer Van Hool over te nemen. Dat zegt de ondernemer in ‘De Standaard’.
ADN 14-03-24, 12:22 Laatste update: 12:57 Bron: Belga
Die heeft een paar maanden terug Woodall Nicholson V-Tech overgenomen voor een prikkie NA faillissement, zodat merendeel schuldeisers niet meer betaald hoefde te worden. Lekker als je zo met de keten omgaat..daarna niks meer van gehoord. Die heeft totaal geen kaas gegeten van elektrische bussen. Heeft meer oog voor waterstof, wat dat betreft is Van Hool dan wel interessant voor hem.
DeZwarteRidder
0
Faillissement, gekoppeld aan snelle doorstart

Nu wil hij busbouwer Van Hool overnemen. Dumarey zegt ervan overtuigd te zijn dat Van Hool een toekomst heeft, maar niet binnen de bestaande structuur met een schuldenberg van 400 miljoen euro. Hij pleit daarom voor een faillissement, gekoppeld aan een zeer snelle doorstart.
Bart Meerdink
0
quote:

DeZwarteRidder schreef op 14 maart 2024 18:24:

Faillissement, gekoppeld aan snelle doorstart

Nu wil hij busbouwer Van Hool overnemen. Dumarey zegt ervan overtuigd te zijn dat Van Hool een toekomst heeft, maar niet binnen de bestaande structuur met een schuldenberg van 400 miljoen euro. Hij pleit daarom voor een faillissement, gekoppeld aan een zeer snelle doorstart.
Wel de assets, niet de liabilities. Het water loopt hem al in de mond.

Dit is nu vulture capitalism.
odA neD gaaH
1
quote:

Happy schreef op 14 maart 2024 17:12:

[...]

Met 7,50 maken ze een kans.
Ik waardeer je geloof in dit aandeel, maar je slaat nu wel erg door. Je hoeft toch geen professional te zijn om te te zien dat dit aandeel zijn langste tijd wel heeft gehad. Je kan blijven bodemvissen, maar de bodem is al lang weggeslagen. Het is 1 diepe put geworden zonder bodem.
innicksname
1
quote:

DeZwarteRidder schreef op 14 maart 2024 18:14:

“De bedrijvendokter”: Guido Dumarey, één van de rijkste mensen in ons land, kandidaat om Van Hool over te nemen (na faillissement)

De West-Vlaamse zakenman Guido Dumarey (65), auto-industrieel, serie-entrepreneur en één van de rijkste mensen van ons land, is kandidaat om de noodlijdende busbouwer Van Hool over te nemen. Dat zegt de ondernemer in ‘De Standaard’.
ADN 14-03-24, 12:22 Laatste update: 12:57 Bron: Belga
Je plaatst dit op het verkeerde forum Zwarte Roeptoeter.
En Van Hool is wel meer dan een bussenbouwer. Zomaar alles klakkeloos overnemen voegt niks toe, of het moet een halve waarheid zijn.
Daniel1981
0
www.sustainable-bus.com/news/iveco-gr...

De aandeelhouders krijgen vandaag te horen dat Iveco 600mio in zn E bussen gaat steken. Hoe moet je hier nu mee concurreren?
Marcel H.
0
quote:

innicksname schreef op 14 maart 2024 19:39:

[...]
Je plaatst dit op het verkeerde forum Zwarte Roeptoeter.
En Van Hool is wel meer dan een bussenbouwer. Zomaar alles klakkeloos overnemen voegt niks toe, of het moet een halve waarheid zijn.
Van Hool/Van Bree (LAG) gaat door.
Bart Meerdink
1
quote:

Daniel1981 schreef op 14 maart 2024 19:41:

www.sustainable-bus.com/news/iveco-gr...

De aandeelhouders krijgen vandaag te horen dat Iveco 600mio in zn E bussen gaat steken. Hoe moet je hier nu mee concurreren?
€300 miljoen: "The next move is to invest 300 million euros for a modular, electric-born architecture that will integrate the batteries in the vehicle structure to reduce weight, add passenger capacity and increase range”.

Het is een duidelijke groeimarkt, alles wordt elektrisch (of misschien waterstof). Dan is er geen gebrek aan bedrijven die daarin springen, Iveco is zeker niet de eerste.

Maar Ebusco raakt door al het geblunder wel zijn voorsprong kwijt. Ik begrijp nog steeds niet helemaal wat er nu aan de hand is.
Jokeltje
0
Iemand nog iets gehoord van Bijveld de jongste weken of over Rouen ? ?? Zouden ze nog een beetje op koers zitten om de laatst geformuleerde doestellingen te bereiken ? ?? Zouden de Chinezen niet aan het wachten zijn om dit over te nemen voor een prikje ? ??
Benieuwd maar de stilte bij Ebusco voorspelt weinig goeds.
stot
1
Daniel1981
0
Het probleem met Ebusco is dat veel beleggers dachten dat ze in het nieuwe ASML waren gestapt, een technologisch wonderbedrijf. Wat blijkt: in Hongarije en Egypte zijn ook gewoon partijen die elektrische bussen in elkaar monteren.
De illusie was dat Ebusco een uniek product had wat vrijwel niemand kon maken. De realiteit is: men wil gewoon elektrisch, en vooral leverzekerheid.
4.204 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 117 118 119 120 121 122 123 124 125 126 127 ... 207 208 209 210 211 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 30 apr 2024 17:35
Koers 2,818
Verschil -0,164 (-5,50%)
Hoog 3,056
Laag 2,800
Volume 301.781
Volume gemiddeld 337.987
Volume gisteren 271.316

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront