AMG « Terug naar discussie overzicht

AMG 2024

2.856 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 ... 139 140 141 142 143 » | Laatste
christo1
1
Het is een struisvogel ei geworden als je het wil weten.

Lithium carbonaat prijs : 15547,5 dollar.
Lithium hydroxide prijs : 13750 dollar.

Verschil is negatief, hoe zal AMG in hun raffinaderij winst maken als de prijzen zo blijven evolueren.

Geef eens een tegenargument.

Vergeet niet dat de lithium hydroxide raffinaderij een strategische zet is van AMG.

Mvg.
Just lucky
8
quote:

christo1 schreef op 12 april 2024 10:46:

[...]

Vreemd dat hier op het forum geen zorgen gemaakt worden dat de spread tussen lithium hydroxide prijs en lithium carbonaat prijs negatief is, dit zou positief moeten worden om de business case van de hydroxide raffinaderij fabriek in bitterfield in stand te houden.

Ben benieuwd of de analisten daar een kanttekening gaan plaatsen bij de Q1 resultaten.

Trouwens de analyse die ING deze morgen maakt houdt voor mij geen steek, want de lithium carbonaat prijs heeft geen significante stijging gemaakt om AMG resultaten significant te beïnvloeden.

Je mag er van uit gaan dat Q2 2024 nog negatiever zal zijn dan Q1 2024 omdat de spodumene uitbreiding tussen Q1 en Q2 zal vallen en de gemiddelde lithium carbonaat prijs voor de berekening van Q2 is reeds gekend enkel de verscheepte volumes nog niet.

En de vanadium prijs helpt ook nog niet staat nog steeds op laag niveau.

Ik wil AMG wel kopen maar wacht misschien tevergeefs af?

Mvg
Ik heb een beetje het gevoel dat hoe harder de koers stijgt, hoe harder jij begint te posten dat het allemaal verschrikkelijk slecht gaat....
christo1
1
Informatie.

Lekker hè, de geur van zilte lucht bij een nieuwe auto? Je zou het zomaar van iemand kunnen horen in de toekomst, want het blijkt dat de havens in Europa volstaan met onverkochte elektrische auto’s uit China. Sommige exemplaren staan er maar liefst anderhalf jaar stil. En dan moet de nieuwe-autogeur van goede huize komen wil het overleven, vermoeden we.

Volgens Financial Times exporteert China meer auto’s naar Europa dan ze momenteel kunnen verkopen. Bij conventionele automerken is dat niet zo’n probleem, want dan staan de auto’s bij de dealers te wachten op een baasje, maar veel van deze Chinese automerken leveren volgens FT direct aan de kopers. Dus tot de auto’s verkocht zijn, staan ze in de buitenlucht te wachten.

Financial Times schrijft dat de automerken de havens gebruiken als opslag voor hun auto’s en dat de havens veranderen in enorme parkeerplaatsen. De haven van Zeebrugge in België zou bijvoorbeeld een plek zijn waar het nu vastloopt, maar ook in Italië en Griekenland zijn er problemen. Het schijnt zelfs dat sommige auto’s al anderhalf jaar naast de aanlegplaatsen stilstaan. Daar wordt een EV niet beter van.

Er komen veel meer auto’s aan
Het wordt trouwens alleen maar leuker. Reuters meldt dat er een recordaantal nieuwe schepen is besteld om auto’s mee te vervoeren. De Chinese vloot bestaat momenteel uit 33 autotransportschepen, maar dat moeten er 80 worden. En die schepen kopen ze niet voor de sier; de instroom van Chinese auto’s gaat dus alleen maar toenemen.

Automerk BYD heeft sinds het begin van dit jaar bijvoorbeeld zijn eigen roll-on/roll-off (ro-ro) transportschip. Die zie je op de foto boven het bericht. De meeste automerken huren schepen van andere rederijen. Het zegt iets over de ambities van het automerk. De haven die je daar ziet, is niet Zeebrugge, maar ergens in China. Op dit schip van 199,9 meter kunnen 7.000 voertuigen staan.

Niet genoeg vrachtwagens om de auto’s weg te halen
Een andere oorzaak van het probleem zou het gebrek aan vrachtwagens zijn. Er komen letterlijk schepen vol EV’s het land binnen, maar er zijn niet genoeg vrachtwagens om de auto’s naar de dealers en de klanten te brengen. Mocht je nog eens een nieuwe EV uit China in ontvangst nemen, check dan of je aan de hand van het chassisnummer kunt ontcijferen wanneer ie gebouwd is.

Niet genoeg vrachtwagens om de auto’s weg te halen
Een andere oorzaak van het probleem zou het gebrek aan vrachtwagens zijn. Er komen letterlijk schepen vol EV’s het land binnen, maar er zijn niet genoeg vrachtwagens om de auto’s naar de dealers en de klanten te brengen. Mocht je nog eens een nieuwe EV uit China in ontvangst nemen, check dan of je aan de hand van het chassisnummer kunt ontcijferen wanneer ie gebouwd is.

Mvg.
christo1
0
quote:

christo1 schreef op 12 april 2024 13:03:

Informatie.

Lekker hè, de geur van zilte lucht bij een nieuwe auto? Je zou het zomaar van iemand kunnen horen in de toekomst, want het blijkt dat de havens in Europa volstaan met onverkochte elektrische auto’s uit China. Sommige exemplaren staan er maar liefst anderhalf jaar stil. En dan moet de nieuwe-autogeur van goede huize komen wil het overleven, vermoeden we.

Volgens Financial Times exporteert China meer auto’s naar Europa dan ze momenteel kunnen verkopen. Bij conventionele automerken is dat niet zo’n probleem, want dan staan de auto’s bij de dealers te wachten op een baasje, maar veel van deze Chinese automerken leveren volgens FT direct aan de kopers. Dus tot de auto’s verkocht zijn, staan ze in de buitenlucht te wachten.

Financial Times schrijft dat de automerken de havens gebruiken als opslag voor hun auto’s en dat de havens veranderen in enorme parkeerplaatsen. De haven van Zeebrugge in België zou bijvoorbeeld een plek zijn waar het nu vastloopt, maar ook in Italië en Griekenland zijn er problemen. Het schijnt zelfs dat sommige auto’s al anderhalf jaar naast de aanlegplaatsen stilstaan. Daar wordt een EV niet beter van.

Er komen veel meer auto’s aan
Het wordt trouwens alleen maar leuker. Reuters meldt dat er een recordaantal nieuwe schepen is besteld om auto’s mee te vervoeren. De Chinese vloot bestaat momenteel uit 33 autotransportschepen, maar dat moeten er 80 worden. En die schepen kopen ze niet voor de sier; de instroom van Chinese auto’s gaat dus alleen maar toenemen.

Automerk BYD heeft sinds het begin van dit jaar bijvoorbeeld zijn eigen roll-on/roll-off (ro-ro) transportschip. Die zie je op de foto boven het bericht. De meeste automerken huren schepen van andere rederijen. Het zegt iets over de ambities van het automerk. De haven die je daar ziet, is niet Zeebrugge, maar ergens in China. Op dit schip van 199,9 meter kunnen 7.000 voertuigen staan.

Niet genoeg vrachtwagens om de auto’s weg te halen
Een andere oorzaak van het probleem zou het gebrek aan vrachtwagens zijn. Er komen letterlijk schepen vol EV’s het land binnen, maar er zijn niet genoeg vrachtwagens om de auto’s naar de dealers en de klanten te brengen. Mocht je nog eens een nieuwe EV uit China in ontvangst nemen, check dan of je aan de hand van het chassisnummer kunt ontcijferen wanneer ie gebouwd is.

Niet genoeg vrachtwagens om de auto’s weg te halen
Een andere oorzaak van het probleem zou het gebrek aan vrachtwagens zijn. Er komen letterlijk schepen vol EV’s het land binnen, maar er zijn niet genoeg vrachtwagens om de auto’s naar de dealers en de klanten te brengen. Mocht je nog eens een nieuwe EV uit China in ontvangst nemen, check dan of je aan de hand van het chassisnummer kunt ontcijferen wanneer ie gebouwd is.

Mvg.
4finance
0
quote:

christo1 schreef op 12 april 2024 13:03:

Informatie.

Lekker hè, de geur van zilte lucht bij een nieuwe auto? Je zou het zomaar van iemand kunnen horen in de toekomst, want het blijkt dat de havens in Europa volstaan met onverkochte elektrische auto’s uit China. Sommige exemplaren staan er maar liefst anderhalf jaar stil. En dan moet de nieuwe-autogeur van goede huize komen wil het overleven, vermoeden we.

Volgens Financial Times exporteert China meer auto’s naar Europa dan ze momenteel kunnen verkopen. Bij conventionele automerken is dat niet zo’n probleem, want dan staan de auto’s bij de dealers te wachten op een baasje, maar veel van deze Chinese automerken leveren volgens FT direct aan de kopers. Dus tot de auto’s verkocht zijn, staan ze in de buitenlucht te wachten.

Financial Times schrijft dat de automerken de havens gebruiken als opslag voor hun auto’s en dat de havens veranderen in enorme parkeerplaatsen. De haven van Zeebrugge in België zou bijvoorbeeld een plek zijn waar het nu vastloopt, maar ook in Italië en Griekenland zijn er problemen. Het schijnt zelfs dat sommige auto’s al anderhalf jaar naast de aanlegplaatsen stilstaan. Daar wordt een EV niet beter van.

Er komen veel meer auto’s aan
Het wordt trouwens alleen maar leuker. Reuters meldt dat er een recordaantal nieuwe schepen is besteld om auto’s mee te vervoeren. De Chinese vloot bestaat momenteel uit 33 autotransportschepen, maar dat moeten er 80 worden. En die schepen kopen ze niet voor de sier; de instroom van Chinese auto’s gaat dus alleen maar toenemen.

Automerk BYD heeft sinds het begin van dit jaar bijvoorbeeld zijn eigen roll-on/roll-off (ro-ro) transportschip. Die zie je op de foto boven het bericht. De meeste automerken huren schepen van andere rederijen. Het zegt iets over de ambities van het automerk. De haven die je daar ziet, is niet Zeebrugge, maar ergens in China. Op dit schip van 199,9 meter kunnen 7.000 voertuigen staan.

Niet genoeg vrachtwagens om de auto’s weg te halen
Een andere oorzaak van het probleem zou het gebrek aan vrachtwagens zijn. Er komen letterlijk schepen vol EV’s het land binnen, maar er zijn niet genoeg vrachtwagens om de auto’s naar de dealers en de klanten te brengen. Mocht je nog eens een nieuwe EV uit China in ontvangst nemen, check dan of je aan de hand van het chassisnummer kunt ontcijferen wanneer ie gebouwd is.

Niet genoeg vrachtwagens om de auto’s weg te halen
Een andere oorzaak van het probleem zou het gebrek aan vrachtwagens zijn. Er komen letterlijk schepen vol EV’s het land binnen, maar er zijn niet genoeg vrachtwagens om de auto’s naar de dealers en de klanten te brengen. Mocht je nog eens een nieuwe EV uit China in ontvangst nemen, check dan of je aan de hand van het chassisnummer kunt ontcijferen wanneer ie gebouwd is.

Mvg.
Wat wil je nu eigenlijk zeggen?
De boot bij AMG is al 7 euro geleden vertrokken.
Er zullen nog de nodige positieve verrassingen komen. Maar geduld is wel nodig.
Geeninspiratie
0
Dat er lithium nodig is om deze auto's klaar te stomen voor import naar Europa. Dus ja, goed nieuws voor de mijnbouw en accuproducenten. Slecht nieuws voor de Europese autofabrikanten.
christo1
1
quote:

Geeninspiratie schreef op 12 april 2024 13:15:

Dat er lithium nodig is om deze auto's klaar te stomen voor import naar Europa. Dus ja, goed nieuws voor de mijnbouw en accuproducenten. Slecht nieuws voor de Europese autofabrikanten.
Neen, dat de chinezen hun ev productie gaan moeten verminderen indien ze niet met grote voorraad onverkochte wagens blijven zitten zowel in China als Europa, en wie wil er nu een EV die al meer dan een jaar geleden gebouwd is.

De chinese ev fabrikanten schieten als paddenstoelen uit de grond maar de vraag is niet evenredig.

Dus vraag naar lithium kan een tijd minder zijn.

Mijn persoonlijke visie.

Mvg.
DeZwarteRidder
1
Koersval Varta naar ca 9,80:
============================

Investing.com -- A price drop that makes shareholders sit up and take notice - shares of battery company Varta (ETR:VAR1) are experiencing a turbulent day at the Frankfurt Stock Exchange. A skeptical comment on the achievability of the annual targets has unsettled investors and further strengthened the already dynamic downward trend. The result: a new low. With a loss of over 9%, the shares last traded at €17.07.

In a recent study, analyst Philipp König of Goldman Sachs recommended selling Varta shares and lowered the price target to €15, which corresponds to a halving, as reported by dpa-AFX. König sees risks to the company's revenue and earnings targets, as these assume a significant recovery in CoinPower's sales volumes. However, these are dependent on customer decisions that are still unclear, he stressed. In the profitable lithium-ion button cell business, Varta lost market shares last year. The expert also sees hardly any positive developments in other business areas.

Varta shares have already lost almost 25% of their value in 2023. But it looks even worse looking back at the peak in early 2021: with a loss in value of a considerable 90%, shares are now in a veritable nosedive.

Investors and shareholders of Varta certainly hoped for more than experiencing such a drastic downward movement. The loss of value in 2023 is a further signal of the ongoing challenges facing the German battery company.

The former high of over €181 is now just a distant memory. The decline in Varta shares has hit many investors hard.

The average price target of 7 analysts covered by InvestingPro is currently €23.93. The fair value determined by InvestingPro (€20.72), which is made up of 15 financial models, currently results in an earnings potential of 21.5%.

(Translated from German)
aextracker
1
quote:

christo1 schreef op 12 april 2024 10:46:

[...]

Ik wil AMG wel kopen maar wacht misschien tevergeefs af?

Mvg
Dat had je moeten doen bij koersen a euro 19 - 22 afgelopen jaar.
Vrees voor je dat je de 1e rendementskansen gemist hebt........
Veel posten heeft geen invloed op de AMG NV koers.
Houdt einde week\einde maand euro 24,50 in de gaten.
Sluit het daarboven, zou ik naar wat anders gaan kijken..... of het risico nemen en accepteren dat je de 1e rit opwaarts gemist hebt.
Just lucky
0
quote:

christo1 schreef op 12 april 2024 13:54:

[...]

Neen, dat de chinezen hun ev productie gaan moeten verminderen indien ze niet met grote voorraad onverkochte wagens blijven zitten zowel in China als Europa, en wie wil er nu een EV die al meer dan een jaar geleden gebouwd is.

De chinese ev fabrikanten schieten als paddenstoelen uit de grond maar de vraag is niet evenredig.

Dus vraag naar lithium kan een tijd minder zijn.

Mijn persoonlijke visie.

Mvg.
De EC moet de EV auto's die al een jaar aan wal staan als afval bestempelen en de Chinezen verplichten deze auto's retour te sturen naar China.
pietje-2005
0
Zijn die autos nog van de chinezen of zijn ze al gekocht door iemand in Europa ?
Als ze een jaar stil staan: zitten er batterijen in en worden die regelmatig opgeladen ?
christo1
0
Het is zonder meer een onderwerp dat de Europese industrie flink aan het hart gaat: synthetische brandstoffen. Of liever, het gebrek aan aandacht hiervoor. De CEO van Skoda, Klaus Zellmer, deed een oproep tijdens de lancering van de nieuwe Kodiaq.

Nog vrij onlangs spraken we een wat oververhitte Mazda-baas die vond dat de eenzijdige focus op elektrificatie compleet verkeerd was. Los van een grote wens dat het na de Europese verkiezingen anders moet, deed hij ook een oproep om meer naar synthetische brandstoffen te kijken. “Er liggen daar zulke grote kansen, maar niemand kan uitleggen waarom dit geen aandacht krijgt.”

Hij krijgt nu steun van Klaus Zellmer, de CEO van Skoda. Hij ziet weldegelijk een elektrische toekomst en steunt ook de 2035 grens die de EU heeft gezet. “Maar op de weg daarheen moet er breder worden gekeken”, zegt hij. “Het is duidelijk dat er veel mensen zijn die simpelweg geen elektrische auto willen. Ze zijn er nog niet aan toe, ze vinden het niets, wat hun reden ook is. En, ik kan dit niet genoeg benadrukken, je kan deze mensen niet dwingen hun geld uit te geven aan iets wat ze niet willen hebben. Rationeel gezien is de toekomst van de auto elektrisch. Zonder twijfel. Maar als mensen het niet willen kopen, houdt het op. De industrie kan niet al die kosten dragen die daarmee gepaard gaan. Terwijl je wel de CO2-uitstoot van het complete wagenpark per direct met 50 procent omlaag kunt halen als je benzine en CO2-neutrale synthetische brandstof 50-50 zou mengen. Maar het is bizar hoe onbespreekbaar dit soms lijkt te zijn. Dat vind ik merkwaardig.” De manier waarop ligt volgens Zellner open. “Maar er zijn opties genoeg. Als je kijkt naar een land als Brazilië, dat al gewend is om een ethanol-economie te hebben, dan zijn er genoeg mogelijkheden. Let op, mensen moeten niet denken dat ik tegen elektrische auto’s ben. Die 2035-grens is goed, er moet een harde deadline zijn. Maar de weerstand om op de weg daarheen breder te kijken is onnatuurlijk groot.”

Volkswagen belt iedere dag
Ondertussen ziet Zellmer zijn merk steeds verder opklimmen als het gaat om luxe en uitstraling. Zelfs zo erg dat het in sommige gevallen concerngenoten voorbij schiet. Krijgt hij wel eens een waarschuwing vanuit het concern dat Skoda te ver gaat? “Every day, every day!!” is zijn snelle reactie. Zeker de Enyaq heeft wel erg veel losgemaakt en ook op de AutoWeek-redactie prefereerden wij de auto boven een ID4, nog los van de prijs. “Maar let wel, de echte concurrentie zit buiten. Bij andere fabrikanten. Niet bij ons intern, dat is slechts competitie tussen broers.” Skoda hoeft zich dan ook niet in te houden volgens hem. “Stel dat je twee kinderen op school hebt. En de een presteert veel beter dan de ander. Dan zeg je ook niet ‘hé, doe even wat minder je best’. Nee diegene die minder presteert die moet het beter doen. Zo is het bij ons ook.” En dan glimlachend: “Maar met modellen als de ID7 is Volkswagen op de goede weg…

Mvg.
christo1
1
quote:

pietje-2005 schreef op 12 april 2024 16:30:

Zijn die autos nog van de chinezen of zijn ze al gekocht door iemand in Europa ?
Als ze een jaar stil staan: zitten er batterijen in en worden die regelmatig opgeladen ?
Ik weet dat Volvo enkel wagens produceert die daadwerkelijk verkocht zijn om geen voorraad op te bouwen, maar ik heb een sterk vermoeden dat de chinezen er op los zijn gaan produceren en dachten dat de vraag die wel zou absorberen, wat mij niet het geval blijkt.

Ik dacht zelfs dat president Xi onlangs nog een opmerking gemaakt had dat de chinese autofabrikanten hen export-drang naar Europa moesten milderen al dan niet onder het hangende onderzoek naar ongeoorloofde subsidies van de chinese overheid aan hun auto industrie.

Mvg
Lekker Truitje
1
Als je op koekel/kaartjes kijkt bij Zeebrugge, dan zie je inderdaad nogal wat auto's staan, maar wat voor merk het is, dat is niet duidelijk. Overigens staan er ook nogal wat kleine vrachtautootjes zonder laadbak. Enige voorraad hebben alle automerken denk ik wel, maar auto's moeten vast niet te lang staan. In Rotterdam staan ze in Europoort, langs de A15, dat is niet zo heel dicht bij de Nieuwe Waterweg, laat staan bij de zee. Wat voor merk die zijn weet ik niet.
Dat de chinezen de markt willen veroveren nu ze een enorme produktievoorsprong hebben, lijkt me logisch. Dat Europa dat snel moet inhalen, evenzo. En Rotterdam zijn dacht ik 2 of meer vestigingen van chinezen.
Op de Meent in Rotterdam, een leuke winkelstraat in het centrum, is een showroom van NIO waar een stuk of 3 auto's staan, je kunt ze zo bestellen. Dichtbij is de centrummarkt, dus er komen daar heel veel mensen in de buurt. Wil je een europees merk dan moet je naar een bedrijvencentrum meer aan de rand van de stad. Vertel die chinezen niks over marketing....
aextracker
0
quote:

christo1 schreef op 12 april 2024 19:20:

Nog vrij onlangs spraken we een wat oververhitte Mazda-baas die vond dat de eenzijdige focus op elektrificatie compleet verkeerd was. Los van een grote wens dat het na de Europese verkiezingen anders moet, deed hij ook een oproep om meer naar synthetische brandstoffen te kijken. “Er liggen daar zulke grote kansen, maar niemand kan uitleggen waarom dit geen aandacht krijgt.”

Hij krijgt nu steun van Klaus Zellmer, de CEO van Skoda. Hij ziet weldegelijk een elektrische toekomst en steunt ook de 2035 grens die de EU heeft gezet. “Maar op de weg daarheen moet er breder worden gekeken”, zegt hij. “Het is duidelijk dat er veel mensen zijn die simpelweg geen elektrische auto willen. En, ik kan dit niet genoeg benadrukken, je kan deze mensen niet dwingen hun geld uit te geven aan iets wat ze niet willen hebben. Rationeel gezien is de toekomst van de auto elektrisch. Zonder twijfel. Maar als mensen het niet willen kopen, houdt het op. De industrie kan niet al die kosten dragen die daarmee gepaard gaan. Terwijl je wel de CO2-uitstoot van het complete wagenpark per direct met 50 procent omlaag kunt halen als je benzine en CO2-neutrale synthetische brandstof 50-50 zou mengen. Maar het is bizar hoe onbespreekbaar dit soms lijkt te zijn. Dat vind ik merkwaardig.” Als je kijkt naar een land als Brazilië, dat al gewend is om een ethanol-economie te hebben, dan zijn er genoeg mogelijkheden. Die 2035-grens is goed, er moet een harde deadline zijn. Maar de weerstand om op de weg daarheen breder te kijken is onnatuurlijk groot.”
Mvg.
AB Christo,

Mooi artikel wat naar mijn mening simpel verklaarbaar is;
Regeringen willen vanuit controle , met maximale invloed kunnen besturen.
Hoe meer en sneller kennis ontwikkelt bij marktpartijen\industirle sectoren dan in de publieke, bestuurlijke sector kennis opbouwt en des te diverser en unieker die diversiteit bij marktpartijen ligt , des te moeilijker wordt het besturingsmodel van maatschappelijk (publiek) wenselijke verandering.

Laat de mobiliteits- & energie sectoren \ industrie zelf de lead nemen in alternatieve (kracht)bronnen en minder vervuilende oplossingen voor krachtbronnen van vervoersmiddelen (bijv. impact TESLA & BYD). Electrisch rijden, rijden op waterstof, zonne-energie (jammer dat Lightyear is mislukt) en \ of (bio)synthetische brandstoffen laat die ontwikkelingen bij de industrie en laat het volgen van bestuurders i.r.t. wet- en regelgeving volgend zijn op "markt initiatief".

Met BYD etc. ziet Europa, dat louter "publieke sturing en marktmacht leidt tot politiek gedreven invloed van keuzes voor burgers". Laat het laatste nou precies het voorbeeld zijn waar de chinese economie en diens successen een gruwel vormen voor de vrijheid van leven, welzijn en denken van de mens. De grootmacht is in 3 decennia van groeiparel uitgegroeid tot 2e wereldmacht en zal < 10 jaar Taiwan laten zien wat het inhoudt als je een "andere oplossing ziet dan de bestuurlijke macht" i.r.t. de kwaliteit van leven.

Laat de diversiteit aan oplossingen voor keuzes naast fossiele energie groeien en bloeien met de focus op emissie reduktie en een beter en gezonder leefklimaat Wat in China werkt, gaat niet werken in de EU, de USA, VK, Canada. Australie etc.
geldmaker
1
quote:

Lepre Chaun schreef op 12 april 2024 19:52:

Christo beste , stap in AMG de 3e Lithium Golf komt er aan .

ceo-ca.translate.goog/@juniorstocks.c...
Hij moet zich meer op de kansen van AMG richten ipv die oneindige auto verhalen. Een enkele post prima maar. Maar laatste tijd AMG ook breder dan alleen lithium. Hierdoor blijven veel posters weg..hij snapt de irritatie volgens mij niet....
DeZwarteRidder
0
quote:

geldmaker schreef op 13 april 2024 09:01:

[...]

Hij moet zich meer op de kansen van AMG richten ipv die oneindige auto verhalen. Een enkele post prima maar. Maar laatste tijd AMG ook breder dan alleen lithium. Hierdoor blijven veel posters weg..hij snapt de irritatie volgens mij niet....
Heb ik al zo vaak gezegd: auto's zijn niet van belang voor AMG; alleen de prijs van lithium is van belang.
T. Edison
0
quote:

DeZwarteRidder schreef op 13 april 2024 09:59:

[...]

Heb ik al zo vaak gezegd: auto's zijn niet van belang voor AMG; alleen de prijs van lithium is van belang.
De vraag naar lithium voor het produceren van (auto)accu's heeft invloed op de lithiumvraag/-prijs en is daardoor indirect dus van belang voor AMG
Jan de Man
0
quote:

DeZwarteRidder schreef op 13 april 2024 09:59:

[...]

Heb ik al zo vaak gezegd: auto's zijn niet van belang voor AMG; alleen de prijs van lithium is van belang.
Wat een lompe opmerking
2.856 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 ... 139 140 141 142 143 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 30 apr 2024 17:35
Koers 22,120
Verschil -0,220 (-0,98%)
Hoog 22,440
Laag 22,040
Volume 101.402
Volume gemiddeld 237.158
Volume gisteren 164.778

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront