Air France - KLM « Terug naar discussie overzicht

januari Start op 7.58

120 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 » | Laatste
[verwijderd]
0
quote:

profitmaker schreef op 8 januari 2014 13:07:

[...]

ik heb ook 1400 stuks turbo short (RBS 9,80 hefboom) gekocht

Dit gaat wel down de komende dagen. Twijfel ik niet aan!
Ik zit er nu ook Short in. De VS/Frankrijk hoeft/hoeven maar even een bad day of een paar bad days te hebben en het gaan down down down.
gerrit 69
0
quote:

moneymaker schreef op 6 januari 2014 15:24:

volgens Nico Bakker(die ik hoog aansla als technisch analist) is 7.90 de weerstand gevolgd door 8.05
als we boven die laatste uitgaan is de weg helemaal open richting de 12 tot 15
we zijn dus bij zeer belangrijke niveua's aan het geraken
Volgens Corne van Zeijl zou AirFrance-KLM de flopper van 2014 worden, maar als ik zo de stijging bekijk van de laatste twee dagen, denk ik eerder dat dit aandeel de topper van 2014 gaat worden.
Nico Bakker is net als Wessel Aslander een prima analist en meestal ben ik het volledig eens met hun visie.

Gerrit
[verwijderd]
0
[verwijderd]
0
...xtra kooporder voor vandaag niets 'ns aangetikt, nieuwe kans proberen voor morgen.
playsafe
0
Ik zit ook short, had de stijging van afgelopen paar dagen niet aan zien komen. Morgen wordt er gegarandeerd winst genomen. De AEX komt ook niet boven de 410 uit. Er zit een flinke correctie aan te komen naar 370-380 en
Airfrance gaat dan als een raket mee omlaag.
[verwijderd]
0
quote:

playsafe schreef op 8 januari 2014 19:17:

Ik zit ook short, had de stijging van afgelopen paar dagen niet aan zien komen. Morgen wordt er gegarandeerd winst genomen. De AEX komt ook niet boven de 410 uit. Er zit een flinke correctie aan te komen naar 370-380 en
Airfrance gaat dan als een raket mee omlaag.

...nee hoor!
[verwijderd]
0
quote:

gerrit 69 schreef op 8 januari 2014 15:43:

[...]

Volgens Corne van Zeijl zou AirFrance-KLM de flopper van 2014 worden, maar als ik zo de stijging bekijk van de laatste twee dagen, denk ik eerder dat dit aandeel de topper van 2014 gaat worden.
Nico Bakker is net als Wessel Aslander een prima analist en meestal ben ik het volledig eens met hun visie.

Gerrit
...zolang de olieprijs blijft dalen, dan zal dit aandeeltje weleens 'n topper worden voor 2014!
Martin W
0
Ik zou op basis van de koerssprong van de afgelopen 3 dagen niet durven gokken of AF-KLM nu een top- of flop aandeel gaat worden.
[verwijderd]
0
quote:

Martin W schreef op 8 januari 2014 19:34:

Ik zou op basis van de koerssprong van de afgelopen 3 dagen niet durven gokken of AF-KLM nu een top- of flop aandeel gaat worden.
...er komt veel meer bij kijken dan alleen maar gokken.
Martin W
0
quote:

sugar1 schreef op 8 januari 2014 19:40:

[...]

...er komt veel meer bij kijken dan alleen maar gokken.
Precies, we hebben tot nu toe alleen die vervoerscijfers, maar of die nu +7% rechtvaardigen? Of mis ik iets?
[verwijderd]
0
Elke cent naar beneden van olie betekent meer winst voor AF-KLM.
economie trekt aan.
nu zie ik allen maar plussen.
nu short te gaan?
[verwijderd]
0
quote:

Martin W schreef op 8 januari 2014 19:51:

[...]
Precies, we hebben tot nu toe alleen die vervoerscijfers, maar of die nu +7% rechtvaardigen? Of mis ik iets?
...7% had ik ook niet verwacht, maar mss het sentiment wat 'n xtra boost geeft. wie weet...
bases
0
Geopend met een gap.. doorgeschoten tot boven volgend weerstandsniveau.

ik heb m'n longs eruit gegooid en ga morgen shorters kopen.. verwacht écht wel mensen die hun winst gaan nemen dezer dagen!
Bijlage:
[verwijderd]
0
quote:

sugar1 schreef op 8 januari 2014 19:27:

[...]

...zolang de olieprijs blijft dalen, dan zal dit aandeeltje weleens 'n topper worden voor 2014!
...en bij zwakke dollar, zal zeker 'n xtra boost geven
[verwijderd]
0
Ik ben er vandaag uit gestapt met een mooie winst verwacht niet dat dit zo gaat doorzetten er moet een correctie komen..
niche 010
0
quote:

sugar1 schreef op 8 januari 2014 19:27:

...zolang de olieprijs blijft dalen, dan zal dit aandeeltje weleens 'n topper worden voor 2014!
NEW YORK (AFN) - De olieprijs is woensdag opnieuw behoorlijk gedaald. De daling werd mede veroorzaakt door het bericht dat de brandstofvoorraden in de Verenigde Staten in de week rond de jaarwisseling veel sterker zijn gegroeid dan verwacht.

De prijs van een vat Amerikaanse olie (West Texas Intermediate) zakte woensdagavond op de termijnmarkt in New York met ruim 1 procent tot 92,44 dollar. Daarmee staat de olieprijs op het laagste niveau sinds eind november en komt het laagste niveau sinds eind juni vorig jaar in zicht.

De olieprijs staat al geruime tijd onder druk en is in zes van de zeven laatste handelsdagen gedaald. Eind december kostte Amerikaanse olie nog ruim 100 dollar per vat.

Groet,

Niche
[verwijderd]
0
De winst van gisteren kan je beter verzilveren lijkt mij.
Ben beng dat de indexen aan het corrigeren zijn.
[verwijderd]
0
Aardige volume maar de 9 euro is belangrijke weerstand.maar ben ik niet bang voor.
Bijlage:
Martin W
0
GENÈVE (AFN) - De wereldwijde vraag naar vrachtvervoer per vliegtuig is in november met 6,1 procent gestegen ten opzichte van een jaar eerder. Dat meldde de internationale branchevereniging van luchtvaartmaatschappijen IATA donderdag.
Daarmee trekt de groei in de sector aan; in oktober was nog sprake van een toename met 4,4 procent. De vraag nam bovendien sterker toe dan het aanbod. De capaciteit ging maar met 4,8 procent omhoog. Desondanks vliegen vrachttoestellen gemiddeld genomen nog altijd meer dan half leeg rond, met een beladingsgraad van 49,2 procent.
120 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 14 mei 2024 10:00
Koers 11,085
Verschil +0,145 (+1,33%)
Hoog 11,085
Laag 10,940
Volume 285.124
Volume gemiddeld 1.969.584
Volume gisteren 2.023.094

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront