TomTom « Terug naar discussie overzicht

WEEK 2: 5 t/m 9 Januari - CES 2015

1.397 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 7 8 ... 66 67 68 69 70 » | Laatste
Beperktedijkbewaking
2
quote:

Overtake schreef op 2 januari 2015 11:10:

[...]

Nee hoor, geenszins!

En dat u zich niet aan taalfouten stoort, zelfs niet in dergelijke gevallen, dat is uw goed recht.
Het zal helaas steeds minder mensen opvallen, waardoor er nog een minderheid overblijft die het dan liever ook maar niet meer meldt, vanwege bijvoorbeeld dergelijke reacties.

Het gaat hier toch ook niet om een post op een forum, die even snel weggetikt wordt? Het is een zichzelf respecterende instantie met een functie in het maatschappelijk verkeer hetgeen nu juist zou moeten betekenen dat ze een grotendeels aangehaalde brief foutloos de deur uit zouden moeten kunnen krijgen.

Vandaar!
Beste Overtake,

Lof voor uw pleidooi voor correct taalgebruik. U bent een goede kandidaat voor het nationaal dictee. Maar echt goed leesbare taal vereist ook een consistente zinsbouw en correct gebruik van interpunctie. In de door mij gecursiveerde zinsneden hierboven ontbreekt het daaraan.

Mierenneuken: ben ik ook goed in, zelfs verkeersgerelateerd. Is het 'kijkfile' (Vlaams) of 'kijkersfile' (ANWB/VID)?
Mag je op een rechterrijbaan inhalen? (Ja, dat mag meestal. Gelukkig voor u, 'Overtake'.)

Wipo
0
quote:

Strijkijzer schreef op 2 januari 2015 10:47:

Gaat het VW contract dan hier aangekondigd worden? cesweb.org/CES/media/2014/landing%20p...

"Monday 5 januari 3-3:45pm CES PRESS DAY: Volkswagen Press Conference - Moments of Digital Mobility"

Dit komt overeen met maandagavond Europese tijd, dus dinsdag 6 januari voor beursopening een persbericht van TT?

En wellicht ook interessant
8-8:45 AM PRESS DAY: Bosch Press Conference
[verwijderd]
1
Ingolstadt/Las Vegas, 02.01.2015

Live auf Audi MediaTV:
Zwei Weltpremieren auf der CES 2015

Zwei Weltpremieren und innovative Hard- und Software-Lösungen
Audi-Pressekonferenz live: 6. Januar 2015 ab 20:00 Uhr (MEZ)
Pilotierte Fahraktion von San Francisco nach Las Vegas
www.audi-mediaservices.com/publish/ms...
[verwijderd]
1
quote:

Wipo schreef op 2 januari 2015 12:16:

[...]

En wellicht ook interessant
8-8:45 AM PRESS DAY: Bosch Press Conference
Tevens

3 - 3:45 PM
Monday, January 5, 2015

Mandalay Bay, Level 2, Shoreline Ballroom A

Volkswagen will show a selection of vehicle studies, technologies and services from the development to the "digitization of mobility."

www.cesweb.org/Press/Press-Events-Sch...
[verwijderd]
0
Zal nooit, ik herhaal NOOIT zelfstandig de 10 Euro bereiken. 't Is wachten op de take-over.
Beperktedijkbewaking
1
quote:

Wipo schreef op 2 januari 2015 12:16:

[...]

En wellicht ook interessant
8-8:45 AM PRESS DAY: Bosch Press Conference
En deze van het familiebedrijf Bosch:
www.cesweb.org/Conference/Conference-...

The self-driving car is here and works remarkably well, but it will be years before you can buy one. Mechanics are the least of the obstacles. Experts discuss regulations, legislation and privacy issues that need addressing before driverless cars become a reality.

[verwijderd]
6
quote:

Leeuw 007 schreef op 2 januari 2015 12:40:

Keep on dreaming keep on dreaming.
U bent,
1) Ambetant 2) Akelig 3) Ergerlijk 4) Ergernis gevend 5) Ergerniswekkend 6) Ergeniswekkend 7) Ergernisgevend 8) Hinderlijk 9) Lastig 10) Niet leuk 11) Op de zenuwen werkend 12) Prikkelend 13) Storend 14) Treiterend 15) Tergend 16) Vervelend
Opbrengst
0
Boemel,

Prima verwoord over Leeuw 007.

De moderator moet gewoon ingrijpen en niet anders.
pwijsneus
0
quote:

wiesje 9333 schreef op 2 januari 2015 10:47:

[...]

thans is er een erg groot verschil bij TT wat goed is voor de company, waar veel toegevoegde waarde in groeit en wat goed is voor t aandeel, zie t als een kruispunt waar de één de ander dadelijk kruist, de timing van dat kruismoment kan bepaald worden door t Bestuur en die zien thans geen reden om deze naar voren te brengen, wat ze makkelijk kunnen doen, je kan namelijk met cijfers op improvement basis werken, waarbij je toekomstige inkomsten ( deferred revenu) die vast liggen in de vorm van contractueel vastgelegde overeenkomsten naar voren brengen, zeker als je cashflow positief is.

er zal een reden zijn dat men niet thans aan aandeelhouderswaarde groei wil doen en voor groei van het bedrijf TT opteert.

ik denk dat dit gaat veranderen met het uitbetalen van dividend, doen ze dat niet dan is het gewoon dat er teveel belang is van mensen met een andere agenda.

mensen die hier veel beter kunnen analyseren stellen allen dat dit voor 2017 te verwachten is, de vraag is of TT tegen die tijd nog publiekelijk te verhandelen is, ik betwijfel dat.

ik prefereer nu een verbetering van het aandeel, dan krijg je de beste prijs mocht er een 'coup' op het aandeel plaats vinden, anders geloof me zijn wij slechts toeschouwer, maar goed de meningen zijn hierover verdeeld.

succes W
De enige coup die nu mogelijk lijkt is een management buy-out. Hier wordt al jaren over gespeculeerd, maar zelf geloof ik er niet zo in. Een overname op dit koersniveau is uitgesloten.

Het is voor het eerst in 5 á 6 jaar dat TomTom qua omzet niet flink krimpt, maar van groei is voorlopig nog geen sprake. Met name door de automotive tak - waar in 2015 een zware battle uitgevochten gaat worden tussen Google en de auto-industrie - komt er vanaf 2016 wellicht weer groei;

In Automotive, we continue to make good progress in delivering our connected navigation system components. Our bookings for this year (q3 2014) so far are above €170 million, which together with orders secured earlier will support growth in our Automotive business from 2016 onwards.

Ik ben benieuwd naar de outlook voor 2015, maar ik verwacht een realistische en voorzichtige vooruitblik. Dat zal dus ongeveer een kopie zijn van de resultaten van 2013 en 2014.

- De automotive omzet groeit, maar aan de andere kant is de hardware tak van automotive in de consumer omzet geplaatst. Die krimpt.
- De PND's gaan verder krimpen, verwacht geen nieuwe productlaunches welke we nog in 2013 en 2014 hebben gezien.
- De smartwatches zullen groeien, en het (CES aankomende week??) portfolio zal worden uitgebreid. Zal hoogstwaarschijnlijk een kopie worden van Garmin's producten.

Als er dividend komt, zal het een symbolisch dividend zijn. TomTom staat er niet om bekend om aan window-dressing te doen, of om symbolisch iets aan te vliegen. Ze doen het goed, of ze doen het niet. Dividend lijkt me dan ook pas na 2015 te verwachten.
Leeuw 007
0
quote:

Voetbalscout schreef op 2 januari 2015 13:00:

Boemel,

Prima verwoord over Leeuw 007.

De moderator moet gewoon ingrijpen en niet anders.
Kan je het niet alleen af. Jullie zijn steeds de genen die beginnen met mij persoonlijk aan te vallen.
Daarom kan de moderator in dit geval beter jullie verwijderen.
hvasd2
0
"Dus alleen al op eigen kracht mag de koers verder omhoog naar 6,80 euro, de top die we in oktober 2014 zagen.’ In de ogen van Beijer is TomTom ook nog steeds een ideale overnamekandidaat. Daarbij is een koers richting de 8 euro volgens hem zeker niet ondenkbaar."

www.belegger.nl/kooplijstjes-en-tips/...

Die 6,80 daar moet TT echt definitief doorheen voor een veel hogere koers....
[verwijderd]
0
quote:

Leeuw 007 schreef op 2 januari 2015 13:07:

[...]
Kan je het niet alleen af. Jullie zijn steeds de genen die beginnen met mij persoonlijk aan te vallen.
Daarom kan de moderator in dit geval beter jullie verwijderen.

Leeuw , jij bent degene die door jouw constante niet onderbouwde berichten reacties uitlokt en niemand anders
pwijsneus
1
Germany's top car companies don't want Google in the driving seat

By Chris Hall | 22 December 2014

Android Auto is a focus of Google, with recent news that Android M might be a more robust Android Auto offering, designed specifically for car integration.

The report from Reuters, citing unnamed sources, says that Google's plan is to step beyond integration with an Android smartphone and in-car entertainment, and may have access to the car's other information systems, such as sensors, gauges and so on.

This report was rapidly followed by something of a retort from Bloomberg, stating that German car companies were uneasy about this level of integration.

"The data that we collect is our data and not Google's data," Audi CEO Rupert Stadler is reported to have said, "When it gets close to our operating system, it's hands off."

Google has some German car manufacturers like Volkswagen Audi on-board its Open Automotive Alliance - announced in early 2014 - but VAG has said it wants to limit what Google gets access to. BMW and Mercedes, however, aren't part of the plan, leaving some premium marques outside of Google's plans.


That might rain on Google's parade a little and in Germany, Bloomberg reports, politicians are looking to protect its strong car industry against Google's influence.

Google's play towards cars, however, is something that will be popular with consumers, presenting an experience that transfers directly from browser to smartphone to automobile.

On a surface level, accessing your existing apps, music and services has plenty of appeal. Being able to search Google Maps and have access to your locations or history on your car makes things easy, as would having Google Now present the directions to your next appointment when you start the ignition.

Google is said to be in discussion with car manufacturers around things like accident avoidance, emissions and efficiency of transport routes, which may well depend on the sorts of data that car companies want to keep control of.

"We see ourselves as partners rather than someone who turns the whole business upside down," said Jens Redmer, Google's director of business development EMEA.
hvasd2
0
Lijkt mij ook logisch.... TT komt er ook niet meer in als ze hun eigen auto gaan maken. denk ik !
[verwijderd]
2
Ik ben het nieuwe jaar maar eens begonnen met AB-tjes uitdelen.

Boemel, Cain, Beperktedijkbewaking & Pwijsneus... bedankt.

Mijn goede voornemen is wel actief blijven op IEX, maar een stuk minder posten. Voordat ik iets post dus eerst de vraag stellen of anderen er iets aan hebben. Een paar posts per dag moet voldoende zijn, tenzij er echt nieuws is waar een zinvolle discussie over plaatsvindt, dan mag ik van mezelf meer. De zelf opgelegde limiet zorgt ook dat ik niet op Leeuwtjes en dergelijke reageer.
Leeuw 007
0
JanK1 ik reageer en constateer. Heb hier op het forum nog nooit een bericht gelezen wat is uitgekomen.
pwijsneus
0
quote:

*Justin* schreef op 2 januari 2015 14:07:

Ik ben het nieuwe jaar maar eens begonnen met AB-tjes uitdelen.

Boemel, Cain, Beperktedijkbewaking & Pwijsneus... bedankt.

Mijn goede voornemen is wel actief blijven op IEX, maar een stuk minder posten. Voordat ik iets post dus eerst de vraag stellen of anderen er iets aan hebben. Een paar posts per dag moet voldoende zijn, tenzij er echt nieuws is waar een zinvolle discussie over plaatsvindt, dan mag ik van mezelf meer. De zelf opgelegde limiet zorgt ook dat ik niet op Leeuwtjes en dergelijke reageer.
Thanks!

Overigens, nog aan iedereen een gelukkig nieuwjaar en de beste wensen!

Blijf ons allen op de hoogte houden, en deel jullie visies over TomTom.

Het zou inderdaad een stuk schelen als we niet reageren op onzin van bijvoorbeeld Leeuw007. In het circus hebben ze de dieren al afgeschaft, in real-life krijgen valse dieren een spuitje, maar hier doet de moderator er niets aan.

Als je er gewoon niet op reageert, voorkom je ook een hoop nietszeggende posts. Hoewel het soms erg lastig is om ergens niet op te reageren...

We gaan het zien wat TomTom gaat brengen komend jaar!!
1.397 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 7 8 ... 66 67 68 69 70 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 10 mei 2024 17:35
Koers 5,550
Verschil -0,035 (-0,63%)
Hoog 5,625
Laag 5,550
Volume 204.317
Volume gemiddeld 274.514
Volume gisteren 141.944

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront