TomTom « Terug naar discussie overzicht

TOMTOM OKTOBER 2015

3.218 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 ... 157 158 159 160 161 » | Laatste
Moko
0
@Harrysnel

Mooie uitleg vandaag van jou wb koersverloop laatste tijd. Even een vraagje buiten Tom2. Was jij het nou die ook had belegd in Sarepta? Zo ja, zit je er nog steeds in en wat zijn je verwachtingen?
Toen ze een flinke klap naar beneden hadden gemaakt dacht ik redelijk in te kunnen stappen rond de 35+ maar wat een drama. Heeft dit alles te maken met het langer moeten wachten op goedkeuring van hun medicijn?
Bij voorbaat dank, groet Ad
[verwijderd]
0
[Modbreak IEX: Gelieve inhoudelijk te reageren, bericht is bij dezen verwijderd.]

[verwijderd]
0
quote:

moneymaker_BX schreef op 23 oktober 2015 20:06:

de naam Dieter ging toch al rond
nou dat intikken geeft al genoeg informatie
ik ben niet zo moeilijk
dat zijn anderen hier
als mensen mij een eikel vinden raakt me dat echt niet
vind alleen wel dat dat altijd mensen zijn die zelf helemaal niks ondernemen en altijd in kliekjes opereren
ik laat het hierbij
mijn transparantie zegt al heel veel over wie ik ben
straight recht door zee en transparant
ben benieuwd of mijn stalkers dat ook zijn

Ik vertrouw op Goudhaantje
[verwijderd]
1
quote:

JanK1 schreef op 23 oktober 2015 19:14:

[...]

Hij krijgt HG ook nooit te spreken want ik heb al eerder een mail aan TT gestuurd om niet op hem in te gaan. Dat van Titulaer was een vergissing van TT en dat zal ook niet meer gebeuren. Dus het stopt bij de telefoniste

Du, Retter der Nation!
[verwijderd]
0
TU-Automotive has announced that automotive technology industry executives based in Europe are invited to walk the exhibition floor for free at the 13th annual TU-Automotive Europe 2015 Conference & Exhibition (November 2-3) at the ICS Messe Stuttgart.

Stuttgart, Germany (PRWEB) October 23, 2015

TU-Automotive Europe 2015 opens its doors to local companies to attend the Exhibition of the event for free on Day 1 (Nov 2nd). Attendees will be able to visit over 50 booths displaying the latest connected car and auto mobility technology. Innovative companies include Ericsson, INRIX, Qualcomm, Huawei, TomTom and Vodafone.

Project director, Jack Palmer said “Connectivity is revolutionising automotive as we know it. This is the place to witness the technology behind the future of mobility first-hand.”

He continued “I can’t wait to walk the floor and see demonstrations from NNG, VMware, RAC, Brightbox and Sandisk. There will be connected cars on the floor to see in action. Plus 17 automakers business development teams will be onsite looking to meet their next partner. This is an excellent opportunity to meet them.”

This is the best place in Europe to network with the industry’s movers and shakers – 1,100 of the conference’s delegates from across the value chain will be looking for their next partners, products and RFQs.

Register for an Exhibition pass here – www.tu-auto.com/europe/free-expo.php

Exhibition tickets are limited and will be allocated on a first-come, first-served basis. TU-Automotive advises that executives sign up ASAP to avoid disappointment. TU-Automotive Europe 2015 will open its doors to local companies to attend the exhibition for free between 9.00am and 12noon & 2.00pm and 5.00pm on Day 1 of the event (2 November). Executives can register for either the morning or afternoon exhibition sessions, but not both. This pass will not allow access to the conference sessions.

To attend the full 2-day conference with access to all sessions, lunch breaks and end of day networking drinks reception executives must register for a full conference pass. Register here – www.tu-auto.com/europe/register.php

A limited number of passes now remain. Please contact the TU-Automotive team for further information on europe(at)tu-auto(dot)com or + 44 (0) 207 375 7585/ 1 800 814 3459 ext. 7585

About TU-Automotive

TU-Automotive is a world leader in providing events and business intelligence to the automotive technology community, covering telematics, auto mobility, autonomous vehicles and legal & insurance. You can sign up to receive free weekly updates, including exclusive industry analysis, interviews and insights at: www.tu-auto.com

Contact

Jack Palmer

Project Director | TU-Automotive

7-9 Fashion Street, London, E1 6PX, UK

Office: +44 (0)20 7375 7572

Email: jack(at)tu-auto(dot)com

###

For the original version on PRWeb visit: www.prweb.com/releases/2015/10/prweb1...
[verwijderd]
1
quote:

Vici schreef op 23 oktober 2015 23:09:

Via LinkedIn: TomTom We’re really excited to announce our new partnership with #RenaultTrucks and their new T-Drive vehicle concept. If you happen to be in the Netherlands this week, come say hello to the TomTom BRIDGE team @BedrijfsautoRAI. Who knows, you might go home with a new European Connected Truck navigation product...
Super gevonden weer. Zeer interessant.

Gelukkig hebben we ook forumleden als jou. Dan blijft er toch nog wat boeiends te lezen als de kleuters weer beginnen te jengelen.

Ik baal wel dat ik het niet heb aangedurfd om het nog een paar daagjes langer aan te kijken voor ik ben gaan realiseren. Had nog een klap centjes gescheeld. Maar weet maar eens alles van te voren. Dan kunde goddomme mee un glazen bolleke veur oe bulles op de kermis gaan zitte.
[verwijderd]
0

Ja, en toch kan het ook anders , we hebben de beursgang van Ferrari ( RACE is t symbool) op de NY stock exchange gezien deze week, een groot succes
Ferrari is namelijk een low volume high quality seller en heeft mega R&D als post, om dit binnen t concern Fiat/Chrysler te kunnen verantwoorden, hebben Fiat , Chrysler en Pierro Ferrari met zijn 8% besloten, Ferrari separaat een notering te geven ( IPO) , de beurswaarde van Ferrari ging gelijk naar 10 miljard $
Fiat/Chrysler en Pierro houden een fikse meerderheid , in eerste instantie gaan slechts 10% voor free-float.
het is de bedoeling dat Ferrari als stand alone binnen de groep het moet gaan redden
de Groep kan nu met de opbrengst ook wat schulden afbouwen en zich vol gooien op de merknamen Maserati, Alfa en Jeep en dat schijnt te lukken, want Maserati verkoopt bijzonder goed.

het zou mij niet verbazen als over tijd de Duitsers met Here ook een notering zoeken in NY
HG zou tzt hetzelfde kunnen overwegen voor de Kaarten, dan heb je gelijk bakken geld in huis voor R&D en hoef je niet zielig te doen voor behoudende wpa.

RESEARCH
0
quote:

R8GT schreef op 24 oktober 2015 07:41:

....
het zou mij niet verbazen als over tijd de Duitsers met Here ook een notering zoeken in NY
HG zou tzt hetzelfde kunnen overwegen voor de Kaarten, dan heb je gelijk bakken geld in huis voor R&D en hoef je niet zielig te doen voor behoudende wpa.
Ik maak mij steeds meer zorgen of TT wel gaat voor afzonderlijke noteringen. Misschien dat de Mol zijn belang nog gaat uitbreiden en eindelijk op de voorbank gaat zitten en een steen in de TT vijver gaat gooien. TT zelfstandig stijgen naar € 11,- eind 2015 zie ik nog wel zitten. Bij geen nieuws over een afzonderlijke noteringen ga ik zeker langzaam mijn positie afbouwen. Zit er met een behoorlijke positie in en ben dan wel tevreden met het behaalde rendement.
Als de Duitsers inderdaad HERE wel een notering geven in NY is het hek van de dam. Overigens was ik verbaasd dat de verwachte investeringen in het eerste deel van 2016 weer op een hoog niveau zullen liggen en dit weer de winstgevendheid zal drukken. Je gaf onlangs aan dat je TT op een termijn van maximaal 18 maanden ziet stijgen naar ca. € 15,-. Bij weer matige resultaten in het eerste deel van 2016 zie ik dit dan niet gebeuren op basis van de te verwachten resultaten.
recital
0

VW-Skandal
Bosch-Chef drängt auf schnelle Einigung für neue Abgastests

Der Skandal bei VW hat die Diskussion um die Messung von Abgaswerten angefacht. Der Chef des Autozulieferers Bosch plädiert deshalb für eine schneller Einführung neuer Methoden.
www.augsburger-allgemeine.de/wirtscha...
RESEARCH
0

Interessant artikel recital.

Bosch werkt dus niet exclusief alleen samen met TT maar staat open voor meerdere partijen om mee samen te werken, ook met HERE. Weer een nadeel voor TT.

Denner zeigte sich offen für eine Mitarbeit am Kartendienst Nokia Here, den Daimler, Audi und BMW im August für 2,8 Milliarden Euro gekauft hatten. «Hochaktuelle Karten sind eine wesentliche Voraussetzung für automatisiertes Fahren», sagte Denner. «Wir kooperieren mit jedem Partner, der dazu beitragen kann. Wir sind offen, was Partnerschaften - egal in welchen Konstellationen - betrifft.» Eine Kapitalbeteiligung sei dafür nicht unbedingt notwendig. Der Zulieferer arbeitet im Bereich solcher Karten bereits mit dem Navi-Anbieter Tomtom zusammen. dpa...
Bosch-Chef drängt auf schnelle Einigung für neue Abgastests - weiter lesen auf Augsburger-Allgemeine: www.augsburger-allgemeine.de/wirtscha...
[verwijderd]
0
quote:

recital schreef op 24 oktober 2015 10:38:

VW-Skandal
Bosch-Chef drängt auf schnelle Einigung für neue Abgastests

Der Skandal bei VW hat die Diskussion um die Messung von Abgaswerten angefacht. Der Chef des Autozulieferers Bosch plädiert deshalb für eine schneller Einführung neuer Methoden.
www.augsburger-allgemeine.de/wirtscha...
Der Zulieferer arbeitet im Bereich solcher Karten bereits mit dem Navi-Anbieter Tomtom zusammen. dpa...
[verwijderd]
0
quote:

RESEARCH schreef op 24 oktober 2015 10:47:

Interessant artikel recital.

Bosch werkt dus niet exclusief alleen samen met TT maar staat open voor meerdere partijen om mee samen te werken, ook met HERE. Weer een nadeel voor TT.

Denner zeigte sich offen für eine Mitarbeit am Kartendienst Nokia Here, den Daimler, Audi und BMW im August für 2,8 Milliarden Euro gekauft hatten. «Hochaktuelle Karten sind eine wesentliche Voraussetzung für automatisiertes Fahren», sagte Denner. «Wir kooperieren mit jedem Partner, der dazu beitragen kann. Wir sind offen, was Partnerschaften - egal in welchen Konstellationen - betrifft.» Eine Kapitalbeteiligung sei dafür nicht unbedingt notwendig. Der Zulieferer arbeitet im Bereich solcher Karten bereits mit dem Navi-Anbieter Tomtom zusammen. dpa...
Bosch-Chef drängt auf schnelle Einigung für neue Abgastests - weiter lesen auf Augsburger-Allgemeine: www.augsburger-allgemeine.de/wirtscha...
Elk nadeel, heeft zijn voordeel....
[verwijderd]
2
Ik denk dat je niet teveel achter het belang van John de Mol moet zoeken.
Het ging om een gedeeltelijke overschrijving van zijn investerings- vehicle naar op naam.
Het betrof dus geen nieuwe aankopen. Correct me if I am wrong.
Daarnaast heeft HG laten weten dat John de Mol nog geen contact met hem heeft gezocht.
Misschien heeft John het belang op naam gezet om extra aandacht naar het aandeel te trekken. Om het momentum van de de HERE ontknoping te pakken en andere investeerders over de streep te trekken ook in Tom2 te beleggen.

HG wacht af tot HERE definitief in handen is gekomen van de Duitsers, wat de plannen van de Duitsers precies gaan zijn. Pas dan is hij bereid de huidige strategie de rug te keren.
Voor nu is HG van mening dat het meest efficiënte platform wint, dus er is geen reden om van strategie te veranderen.

Extra kapitaal heeft Tom2 niet nodig, Tom2 is schuldenvrij en kan de investeringen betalen uit cashflow from operations. Tom2 heeft de resultaten uit de verschillende afdelingen nodig om de investeringen te doen. Een afsplitsting, wat bovendien een complexere organisatie structuur met zich mee brengt, is nu niet aan de orde. Korte termijn aandeelhouderswaarde creëren zou ook nooit tot de strategie van een bedrijf moeten behoren. Aandeelhouderswaarde voor de lange termijn wel, continuïteit, dat is waar waar Tom2 aan werkt.

Dit gezegd hebbende ga ik wel ook afbouwen indien we nog een paar procentpunten door stijgen de komende 2 weken. Ik denk dat door de additionele OPEX uitgaven de 50 euro cent wpa voor 2016 niet haalbaal is. Dan is daar ook nog het risico van een verdere verslechtering EUR / USD. Ik kreeg bij de CC zoiezo het idee dat de focus nog niet zozeer op meer winst in de nabije toekomst ligt maar op bovenstaande, continuïteit.
Daarom denk ik dat de volatiliteit nog niet uit het aandeel verdwenen is, het blijft een sector die zich op de LT moeilijk laat voorspellen. Bovendien denk ik dat er een aantal bedrijven zijn die mij nu (periode 6 van maanden) een beter rendement kunnen geven.
[verwijderd]
0
quote:

Wervel Wind schreef op 24 oktober 2015 11:52:

Ik denk dat je niet teveel achter het belang van John de Mol moet zoeken.
Extra kapitaal heeft Tom2 niet nodig, Tom2 is schuldenvrij en kan de investeringen betalen uit cashflow from operations. Tom2 heeft de resultaten uit de verschillende afdelingen nodig om de investeringen te doen. Een afsplitsting, wat bovendien een complexere organisatie structuur met zich mee brengt, is nu niet aan de orde. Korte termijn aandeelhouderswaarde creëren zou ook nooit tot de strategie van een bedrijf moeten behoren. Aandeelhouderswaarde voor de lange termijn wel, continuïteit, dat is waar waar Tom2 aan werkt.

De omzet uit automotive / licencing is nu nog te laag. Als deze over de komende jaren nog significant verder groeit kan een afsplitsing altijd nog, dan boekt het onderdeel zelfstandig een goed resultaat en levert de afsplitsing meer op.

De vergelijking met Ferrari gaat mijn inziens dan ook niet op. Ferrari is veel volwassener en heeft trouwens ook een leuke omzet uit merchandising.
Beperktedijkbewaking
0
quote:

R8GT schreef op 22 oktober 2015 17:06:

@ BDB, super comment, ik ga niet met je in discussie, zou niet durven, je bent te goed

..maar Hannah (?) , je bent je bewust dat er gemengde gevoelens zijn bij deze persoon in the Holy Land ..
Tja, hmm.
Hannah zag het openbare en rationele debat als de kern van democratie, als ik haar goed begrijp. Daar moet je bij de demagoog Netanyahu niet mee aankomen, als ik hem goed begrijp. De murenbouwer.

Verder niks hoor. De Arabische wereld is ook niet mis, als Palestijnen nutteloze raketten blijven afvuren vanuit burgertuintjes zijn ze ook niet goed snik.

Wij in de lage landen hebben eeuwen van godsdienststrijd achter de rug. Tot en met de Rijkswaterstaatkerkjes van de 19e eeuw, voor katholieken. Wij lopen hoogstens 150 jaar voor op die 'achterlijke Islam' (Pim Fortuin).

Maar die Hollandse ratio bracht vele wijze politieke filosofen voort: Erasmus, Spinoza, H. de Groot, John Locke, David Hume . A. de Tocqueville..., etc. Wat mij betreft noem je er ook nog Thorbecke en Drees bij.

Is het alleen een faseverschil van 150 jaar? Of is er meer mis? Ik hoop het eerste, want ik acht de oude Islam-cultuur hoog.
Sorry, dit gaat over meer dan TT, ik zal me inhouden.
Evialmon
0
quote:

moneymaker_BX schreef op 23 oktober 2015 21:37:

ik wens iedereen een prettig weekend
ik zal opvolgen wat velen zeggen
niet meer posten over acties die ik onderneem
dan is het maar zo
had er echt goede bedoelingen mee naar het forum
maar door de halve club afgezeikt te worden doet me echt
besluiten alles voortaan voor mezelf te houden

Dat heb je al zo vaak beloofd. Kom het nu eens na en verdwijn van het forum
Juun
0
quote:

Wervel Wind schreef op 24 oktober 2015 12:11:

[...]

De omzet uit automotive / licencing is nu nog te laag. Als deze over de komende jaren nog significant verder groeit kan een afsplitsing altijd nog, dan boekt het onderdeel zelfstandig een goed resultaat en levert de afsplitsing meer op.

De vergelijking met Ferrari gaat mijn inziens dan ook niet op. Ferrari is veel volwassener en heeft trouwens ook een leuke omzet uit merchandising.
Spyker had ook een hoog % merchandising, maar dat was dan ook het enige wat van enig niveau was in de jaarrekening.
Maar goed, dat alles terzijde.
Beperktedijkbewaking
0
quote:

Mojo schreef op 22 oktober 2015 17:25:

[...]

...

BDB ik ben deels met je eens. Maar we mogen niet alle vluchtelingen weigeren. Jij en ik weten dat onze welvaart chauvinisme alleen in stand kan worden gehouden door kennis migranten en goedkope arbeidskrachten uit de wereld.

No hard feelings.
Geen enkel bezwaar tegen (tijdelijke) kennismigranten met een werk- en dus verblijfsvergunning. Binnen de EU is arbeidsmigratie sowieso toegestaan.
Ook voor echte uit hun huizen weggebomdardeerde vluchtelingen voor wie er in hun land geen enkele veilige plek meer is heb ik compassie (dus niet voor Irakezen, Afghanen en noem maar op).

Maar dan wel regulier en geordend. Geen volksverhuizingen, zielig sjokkend door de modder van de Balkanlanden, met hun onderlinge conflicten en soms hun hekken. Aangemoedigd door een oerdomme Mutti Merkel, die ook naar ons een onvriendelijke daad verrichtte door haar "Wir schaffen es". Geenszins dus, Angela!!

Wir schaffen es nicht mehr! We hebben niet genoeg sociale woningen. Onze zorg wordt onbetaalbaar. Wie zei dat ook al weer? Ik dacht met name min.Schippers van de VVD.
Wat is dan hun antwoord op bijna ongebreidelde asielimport? Een staatssecretaris Dijkhoff die als regelneef overal sporthallen en vakantieparken confisqueert?

Jullie opportunistische regeerders hebben geen antwoord en geen beleid...

"Gelukkig heb ik meer verstand van verzekeren."

Juun
0
Hier heeft Werner Budding nog helemaal geen weet van,
www.telegraaf.nl/autovisie/autovisie_...
Maar het wordt op termijn allemaal nog een beetje meer Nederlands, zo'n Mini.
3.218 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 129 130 131 132 133 134 135 136 137 138 139 ... 157 158 159 160 161 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 14 jun 2024 17:35
Koers 5,485
Verschil -0,155 (-2,75%)
Hoog 5,670
Laag 5,445
Volume 348.316
Volume gemiddeld 298.435
Volume gisteren 437.003

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront