TomTom « Terug naar discussie overzicht

Tom Tom april 2017

2.857 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 ... 139 140 141 142 143 » | Laatste
Juun
0
Consumententak wordt níet afgesplitst
Sinds de daling met de navigatiekastjes is ingezet is het een favoriet gesprekonderwerp onder TomTom-watchers: wanneer scheidt het bedrijf de consumententak nou eens af? Dan kan het bedrijf immers alle aandacht geven aan de onderdelen die wél groeien. Het management van TomTom heeft bij herhaling gezegd er niks van te willen weten.
Ook bij de toelichting aan analisten op de cijfers over het eerste kwartaal bleef ceo Harold Goddijn stoïcijns bij de altijd weer terugkerende vraag. 'Onze plannen zijn niet veranderd', was alles wat hij woensdag wilde zeggen over de toekomst van het bedrijfsonderdeel.
fd.nl/ondernemen/1198384/tomtom-nu-ec...
viermeiden
0
quote:

dipity schreef op 20 april 2017 10:07:

Mastering the power of #location! We're happy to renew our relationship with @Michelin, providing global coverage of location-based data.

(10 minuten geleden op social media)
De link naar dit bericht: twitter.com/tomtom?lang=nl

viermeiden
[verwijderd]
0
quote:

eduardo3105 schreef op 20 april 2017 10:02:

[...]
Ik zie Shell momenteel niet meer als veilige haven met de kans op een enorme claim inz Nigeria. Vwb veilige haven zou ik voor PostNL kiezen. Ondergewaardeerd tov buitenlandse concurrenten, net dividend uitgekeerd en ook nog een klein beetje overname kandidaat.
precies wat ik dacht, zat een tijdje in shell maar het voelde totaal niet als een veilige haven.

Mijn veilige haven is momenteel HAL trust, zo'n aandeel wat je koopt en dan een paar jaar kan laten liggen (lees groeien).
boem!
0
quote:

*Justin* schreef op 19 april 2017 16:28:

Barclays bijna om?

Ze blijven de meest negatieve of beter gezegd voorzichtige van het stel.

------

TomTom NV

In line quarter and outlook maintained, but mix improving

Stock Rating/Industry View: Underweight/Neutral
Price Target: EUR 6.25
Price (18-Apr-2017): EUR 8.67
Potential Upside/Downside: -28%
Tickers: TOM2 NA / TOM2.AS

TomTom reported an in line quarter and reiterated guidance for the full year as its newer growth business outperformed and offset continued pressure on legacy portable navigation device sales.

Within the release, however, we think the key area of investor focus should be gross margin, which expanded strongly to 62%, ahead of consensus 61% and our more cautious 59% due to the continued positive business mix shift towards data, software and services and away from hardware. The drag from hardware has not gone away, as it is still 40% of revenue, but is declining at 16% y/y in 1Q and therefore steadily becoming a smaller part of the mix.

TomTom have maintained their full year guidance, suggesting they do not see a breakout surprise in gross margin this year, but we think the trend in mix is clear and likely key for shares. While we do view such developments positively, the overall near-term financials remain subdued given declining legacy Consumer offsetting the double digit growth in Automotive, Telematics and Licensing.

Our 2017 estimates are in line with guidance (25c in EPS) and we model below consensus in 2018 (26c vs. 30c), leading to our view of TomTom trading on 2.0x/1.9x 2017/18 EV/sales and 34x/30x P/E. Despite revenue declines, only high single digit margins and limited EPS growth, TomTom remains one of the most expensive shares in our coverage, trading on multiples we consider stretched for a company with negative revenue growth and flattish EPS. We expect TomTom to be one of the beneficiaries of the move towards connected and autonomous cars, but continue to foresee a longer transition.

@Justin bedankt voor het plaatsen.
Ze slaan de spijker op zijn kop door aan te geven dat de bruto-marge ontwikkeling get belangrijkste gegeven is
[verwijderd]
0
quote:

dipity schreef op 20 april 2017 10:07:

Mastering the power of #location! We're happy to renew our relationship with @Michelin, providing global coverage of location-based data.

(10 minuten geleden op social media)
bedankt, dit is de link naar de tweet: twitter.com/TomTom/status/85496647471...
[verwijderd]
1
quote:

dipity schreef op 20 april 2017 10:07:

Mastering the power of #location! We're happy to renew our relationship with @Michelin, providing global coverage of location-based data.

(10 minuten geleden op social media)
Weer bizar, dit!! Wel een PB (van 5 april!!!!) over Basicfit, maar dit dan weer niet?! Die PR/IR-meiskes moeten zich toch iedere avond weer kapot zitten schamen over de merkwaardige rol die ze van TomTom moeten spelen. Lijkt me knap slecht voor hun carrière als je dag in dag uit zo'n wanprestatie moet neerzetten.

Niet dan, Bisera Grubesic, Jacoline Overdevest en Nikoleta Pantazidou. Shame on you, girls!!!
[verwijderd]
2
quote:

martinmartin schreef op 20 april 2017 10:32:

[...]
@Justin bedankt voor het plaatsen.
Ze slaan de spijker op zijn kop door aan te geven dat de bruto-marge ontwikkeling get belangrijkste gegeven is
Mwah. Die bruto-marge is meer een "trailing indicator", die logischerwijs de transitie naar diensten volgt. HET belangrijkste gegeven is dat de Automotive dienstverlening sneller groeit dan verwacht. En daarbij acht de TomTom boardroom het wenselijk om vooral verdere positieve ontwikkelingen in 2017 (!!!) t.g.v. Renault en Opel deals zo ver mogelijk weg te moffelen in bijzinnetjes.

Wat ook belangrijk is, is dat TTT zwaar onderpresteert t.o.v. het potentieel dat die club zou moeten hebben. Maar als je ze ook meemaakt in real life, dan heeft het ook totaal geen uitstraling. Echte innovatie is ver te zoeken.
Juun
3
Beste dames van IR,

Gisteren best een spannende dag natuurlijk, maar vandaag is er vast wel even tijd om dit overzicht bij te werken:
corporate.tomtom.com/pressevents.cfm
Het is nu namelijk wel heel erg kort geworden met nog maar 2 items te gaan, dus na maanden niet naar dit lijstje omgekeken te hebben, is het vandaag een prima dag om een compleet verzorgde, actuele lijst aan ons te presenteren.

Bij voorbaat dank voor de medewerking (en tot aanstaande maandag).
boem!
2
quote:

Gerard_ecb schreef op 20 april 2017 09:50:

Ja ja en weer er weer veel mensen over HG heen. Mensne ga naar de AVA en kaart het daar aan, zeg het tegen die man zin zijn gezicht wat je van zijn bestuur vindt.

Maar was het nu zo treurig allemaal. Ik vond van niet. Daarbij komt dat ik ook niet verwacht dat ze op korte termijn consumer af gaan splitsen. De CAGR is wederom herhaald, de bruto marge ging naar 62% en voor het hele jaar werd 60+ afgegeven, defererd is gegroeid naar 211 miljoen, de toename defered vanuit automtiv groeide in 1 kwartaal met 9 miljoen, aantal subscribers Telematica met 16% gegroeid wel opbrengst per maand met 7% omlaag omdat er meer in connected car zit en de vergoedingen voor deze klanten beduidend lager zijn.
Al met al mooie cijfers waar we verder mee kunnen.

En dan nog over de strategie. Stel dat ze er over aan het denken zijn om met consumer een ander pad te gaan bewandelen en ze willen opties (dus ook verkoop) open houden. Wat had hij dan moeten antwoorden op de vraag van MdD? Ja Martijn we denken er nu anders over, het beste komt het ons uit om die divisie te verkopen want dat willen een aantal aandeelhouders graag. De druk wordt te veel en de winstgevendheid laat zwaar te wensen over. Wat zal dat doen met de verkoopprijs van consumer?

Gerard AB.

Een klein toetsenbordje op je I-phone zorgt er soms voor dat je bericht eerder eindigt dan gepland.(zie mijn reactie op Justin's post aangaande Barclay's).

Maar het vervolg van mijn betoog kan ik hier beter kwijt.
DE marge op C&S omzet ligt op 80% terwijl die bij Hardware 36% bedraagt.
Doordat een steeds groter gedeelte van de gepubliceerde omzet afkomstig zal zijn vanuit deferred zal de bruto-marge verder toenemen vanwege het feit
, dat de COS-component verwaarloosbaar is en het slechts minimale nazorgkosten betreft die onder de OPEX verantwoord Worden.

VanillaSky
0
quote:

*Justin* schreef op 19 april 2017 16:28:

Barclays bijna om?

Ze blijven de meest negatieve of beter gezegd voorzichtige van het stel.

------

TomTom NV

In line quarter and outlook maintained, but mix improving

Stock Rating/Industry View: Underweight/Neutral
Price Target: EUR 6.25
Price (18-Apr-2017): EUR 8.67
Potential Upside/Downside: -28%
Tickers: TOM2 NA / TOM2.AS

TomTom reported an in line quarter and reiterated guidance for the full year as its newer growth business outperformed and offset continued pressure on legacy portable navigation device sales.

Within the release, however, we think the key area of investor focus should be gross margin, which expanded strongly to 62%, ahead of consensus 61% and our more cautious 59% due to the continued positive business mix shift towards data, software and services and away from hardware. The drag from hardware has not gone away, as it is still 40% of revenue, but is declining at 16% y/y in 1Q and therefore steadily becoming a smaller part of the mix.

TomTom have maintained their full year guidance, suggesting they do not see a breakout surprise in gross margin this year, but we think the trend in mix is clear and likely key for shares. While we do view such developments positively, the overall near-term financials remain subdued given declining legacy Consumer offsetting the double digit growth in Automotive, Telematics and Licensing.

Our 2017 estimates are in line with guidance (25c in EPS) and we model below consensus in 2018 (26c vs. 30c), leading to our view of TomTom trading on 2.0x/1.9x 2017/18 EV/sales and 34x/30x P/E. Despite revenue declines, only high single digit margins and limited EPS growth, TomTom remains one of the most expensive shares in our coverage, trading on multiples we consider stretched for a company with negative revenue growth and flattish EPS. We expect TomTom to be one of the beneficiaries of the move towards connected and autonomous cars, but continue to foresee a longer transition.

Koersdoel is mi te laag maar toch hebben ze geen ongelijk. Het is natuurlijk ook een transitie die maar voort blijft duren en veel langer duurt dan verwacht en ook door tomtom aangegeven.
Feit blijft gewoon vooralsnog dat het ze amper lukt om de winstgevendheid op te krikken, dat is al een 7 jaar aan de gang. Het gaat wel komen maar mondjesmaat en lang niet zo extreem als eerder gedacht. Ver in de toekomst kijken is moeilijk dus hoe de winstgevendheid over 5 of 10 jaar is is moeilijk te zeggen, maar ook voor pakweg de komende 2 jaar zit er niet heel veel in. Omzet zal zo rond een miljard blijven en met een opex van ca. 600mio zal het best wel naar een 30/35 eurocenten adjusted kunnen voor 2018 en 2019 maargoed ook dat is geen vetpot.

We moeten het denk ik meer hebben van fantasie of een eventuele overname voor echt grote koerssprongen. Obv resultaten zullen de komende paar jaar nog wel mager zijn.
closer
0
quote:

xynix schreef op 20 april 2017 10:43:

Weer bizar, dit!! Wel een PB (van 5 april!!!!) over Basicfit, maar dit dan weer niet?! Die PR/IR-meiskes modten zich toch iedere avond weer kapot zitten schamen over de merkwaardige rol die ze van TomTom moeten spelen. Lijkt me knap slecht voor hun carrière als je dag in dag uit zo'n wanprestatie moet neerzetten.

Niet dan, Bisera Grubesic, Jacoline Overdevest en Nikoleta Pantazidou. Shame on you, girls!!!
Dat Twitteraccount is één grote zelf-felicitatie: Kijk ons een leuk bedrijf zijn. Wat de doelgroep is, geen idee. Misschien het eigen personeel, waarom zou je anders met paaseieren leuren?
[verwijderd]
0
quote:

xynix schreef op 20 april 2017 10:43:

[...]
Weer bizar, dit!! Wel een PB (van 5 april!!!!) over Basicfit, maar dit dan weer niet?! Die PR/IR-meiskes moeten zich toch iedere avond weer kapot zitten schamen over de merkwaardige rol die ze van TomTom moeten spelen. Lijkt me knap slecht voor hun carrière als je dag in dag uit zo'n wanprestatie moet neerzetten.

Niet dan, Bisera Grubesic, Jacoline Overdevest en Nikoleta Pantazidou. Shame on you, girls!!!
Zeker bizar! Wellicht ligt er een belangrijker persbericht klaar voor morgen en wil men dat niet het gras voor de voeten wegmaaien. Ford of Tesla zou wel een mooie stunt zijn zo vlak voor de AVA. GM is ook een mooie. Het kan niet lang meer duren voordat duidelijk wordt welke klant in Noord Amerika als eerste de HD-maps gaat gebruiken.
JLE2
3
quote:

groeibriljant schreef op 20 april 2017 11:03:

[...]

Zeker bizar! Wellicht ligt er een belangrijker persbericht klaar voor morgen en wil men dat niet het gras voor de voeten wegmaaien. Ford of Tesla zou wel een mooie stunt zijn zo vlak voor de AVA. GM is ook een mooie. Het kan niet lang meer duren voordat duidelijk wordt welke klant in Noord Amerika als eerste de HD-maps gaat gebruiken.
Dit roep je al een jaar. Je wordt steeds ongeloofwaardiger...
Stop eens met die onzinberichten aub.
[verwijderd]
2
Oud nieuws maar zeker goed om nu nog eens onder de aandacht te brengen.

Onderstaande gouden deal is zoals hieronder beschreven gemaakt met een concurrent van TOmTom, ofwel Intel neemt voor 15 miljard Mobileye over.

Wie en wanneer neemt ...... het met voorsprong betere TomTom over?
De koers staat nog gemanipuleerd laag, rookgordijnen zijn opgetrokken en echt hot nieuws wordt gewoon niet vermeld. In mijn ogen duidt dit op het klaarmaken voor een overname tegen van tevoren afgesproken prijzen en voorwaarden, anders communiceer als bedrijf TT heel anders over de geweldige nieuwe opdrachtgevers van TT.

Dus het is afwachten, maar ik denk dat TT dit jaar linksom (standalone) of rechtsom (overname) een klapper gaat maken met significant veel hogere koersen.

Intel koopt Mobileye voor 15 miljard dollar
Gepubliceerd op 13 mrt 2017 om 11:23

SANTA CLARA/JERUZALEM (AFN/RTR) - De Amerikaanse chipmaker Intel neemt voor ruim 15 miljard dollar het Israëlische softwarebedrijf Mobileye over. Dat maakte het bedrijf maandag bekend, kort nadat berichten over de miljardendeal via Israëlische media waren uitgelekt.

Mobileye is een specialist op het gebied van software en sensoren voor zelfrijdende auto's en systemen die het autorijden vergemakkelijken en veiliger maken. Het in 1999 opgerichte bedrijf is goed voor ongeveer 70 procent van de wereldwijde markt voor die geavanceerde systemen.

De miljardendeal is een teken van de enorme versnelling in de ontwikkeling van slimme en zelfrijdende auto's in de afgelopen jaren. Die zorgt naast een concurrentiestrijd tussen autobouwers tot een race onder chipmakers en andere toeleveranciers om een sterke positie te veroveren.
HERE
In dat verband werkt het Amerikaanse chipbedrijf Qualcomm aan de vorig jaar aangekondigde overname voor 47 miljard dollar van het Nederlandse NXP. Die vroegere chipdivisie van Philips is sinds zijn verzelfstandiging in 2006 uitgegroeid tot de grootste leverancier van chips aan de auto-industrie.

Mobileye ging eind vorig jaar in zee met het navigatieverbond HERE van de Duitse autofabrikanten BMW, Audi en Daimler. Intel nam rond die tijd een belang van 15 procent in HERE, een concurrent van het Nederlandse TomTom.

Intel verwacht dat de markt voor systemen en dienstverlening op het gebied van zelfrijdende auto's kan groeien tot een omvang van zo'n 70 miljard dollar in 2030. Auto's worden door de ontwikkelingen van de komende jaren ,,datacentra op wielen'', aldus de chipfabrikant.
jadijako
0
effe tikje terug, en dan weer raketje, heerlijk toch, zoveel beweging,voor je het weet weer 9,30, fijn al die toeters en bellen, net een feestje
[verwijderd]
0
uit de Telegraaf premium:
TomTom vindt kaart opnieuw uit
Gisteren, 18:00Rob Goossens
AMSTERDAM - Navigatiekastjes zijn steeds minder in trek, maar op het gebied van zelfrijdende auto’s doet TomTom het des te beter. Het Nederlandse technologiebedrijf wil met zijn gedetailleerde kaarten een centrale rol spelen in de toekomst van het chauffeurloze autorijden.
Woensdag publiceerde TomTom zijn resultaten over het eerste kwartaal van 2017. Daarin nam de omzet af en noteerde het een nettoverlies van €4,6 miljoen. De brutowinst nam daarentegen toe, tot tevredenheid van analisten. „We zien de omzet uit software groeien, en daar zit een hogere marge op”, verklaart ceo Harold Goddijn de ontwikkeling.
De divisie Automotive & Licensing laat met +17% de hoogste groei zien. In maart maakte het bedrijf bekend door Volvo geselecteerd te zijn als partner op het gebied van zelfrijdende auto’s. Dat is niet de eerste de beste samenwerking: Volvo draait in Zweden al een grootschalige proef met zelfrijdende auto’s die aan het reguliere verkeer deelnemen.
Dat de autobouwer bij TomTom uitkwam, heeft alles te maken met de kaarten van het Nederlandse bedrijf. TomTom heeft door zijn geschiedenis liefst 48 miljoen kilometer aan wegen in kaart gebracht, maar voor zelfrijdende auto’s zijn de standaard navigatiekaarten onbruikbaar. Omdat ze niet gedetailleerd genoeg zijn, is het risico op ongelukken te groot.
Daarom moest het bedrijf vanaf nul beginnen met zijn kaarten voor zelfrijdende auto’s. Inmiddels staat de teller op ruim 200.000 kilometer aan wegen, en dat neemt steeds harder toe. Goddijn: „Als we dat handmatig doen, is dat niet alleen tijdrovend maar ook duur. Door dit zoveel mogelijk te automatiseren, drukken we de kosten en slagen we erin om sneller veranderingen in het wegennet te verwerken.”
Om de software snel te kunnen bijwerken, ontwikkelde TomTom een systeem waarbij het alleen de delen van de kaart kan vervangen die aangepast zijn. Hierdoor zijn updates kleiner en kan TomTom vaker updaten.
De concurrerende kaartenmaker HERE beschikt nog niet over dergelijke technologie, en heeft volgens TomTom-bestuurder Alain de Taeye minstens drie jaar nodig om op het zelfde niveau te komen.
Beleggers zagen het kleine verlies van TomTom woensdag dan ook door de vingers. Het aandeel sloot op €8,91 (+2,8%).
Een verschil van mening met de Stichting Particuliere Aandeelhouders TomTom (PAT) wierp woensdag een schaduw over de positief ontvangen resultaten. PAT vindt dat het bedrijf te gemakkelijk heeft besloten om de beloningen niet afhankelijk te maken van prestaties.
Het bedrijf verdedigt zich door te stellen dat het beloningsbeleid in lijn is met andere high-techbedrijven, en dat dit noodzakelijk is om talent te behouden. Hoewel de Nederlandse Corporate Governance Code voorschrijft dat beloningen prestatieafhankelijk moeten zijn, is het toegestaan om af te wijken als dat in het jaarverslag wordt uitgelegd. TomTom-ceo Goddijn stelt dat het bedrijf talent zoekt dat ’doorbraken kan realiseren’, onder meer omdat het alle gegevensverwerking in eigen huis doet.
Een woordvoerder van het bedrijf voegde daar woensdag aan toe dat de bestuurders deels in optiepakketten worden beloond, en die zijn per definitie prestatie-gerelateerd. „Als de koers niet omhoog gaat, kunnen de opties immers niet succesvol worden uitgeoefend.”

outofthebox
0
quote:

Juun schreef op 20 april 2017 10:48:

Beste dames van IR,

Gisteren best een spannende dag natuurlijk, maar vandaag is er vast wel even tijd om dit overzicht bij te werken:
corporate.tomtom.com/pressevents.cfm
Het is nu namelijk wel heel erg kort geworden met nog maar 2 items te gaan, dus na maanden niet naar dit lijstje omgekeken te hebben, is het vandaag een prima dag om een compleet verzorgde, actuele lijst aan ons te presenteren.

Bij voorbaat dank voor de medewerking (en tot aanstaande maandag).
AB Juun,
laten we ze met zijn allen maar een beetje in de gaten houden, die meisjes, of ze een beetje met het werk bezig zijn.
[verwijderd]
0
quote:

xynix schreef op 20 april 2017 09:39:

Hoe frustrerend ook, ik raak er steeds meer van overtuigd dat we echt IN 2017 (en misschien al voor de zomervakantie) de ontknoping gaan zien. Al dat ongelofelijke ge-jojo zou zo maar tot doel kunnen hebben om je net voor HET moment uit het fonds te foppen.

Dus het "om je positie heen handelen" zou wel eens behoorlijk penny wise/pound foolish kunnen uitpakken. Je gaat maar één kans op een dikke premie krijgen. Zit je er in, zit je er in, zit je er niet in dan ga je gewoon bij de super een pot Helaes pindakaas kopen.
Dat wordt al zo lang geroepen.
Eerst was het 12 euro uiterlijk eind 2016, toen 12 euro eind Q1, daarna 12 euro uiterlijk Q2 en nu is het alweer 15 euro geworden zonder datum.

De praktijk wijst uit dat om je positie heen handelen per saldo een beter rendement geeft dan hopen op die ene klapper.
Ik schrijf elke maand callopties op mijn aandelen die bijna elke maand waardeloos aflopen. Op die manier maak ik maandelijks 2 a 4 % rendement.

harrysnel
0
- De analisten van ABN en ING waren beiden niet aanwezig op de webcast. Dat is merkwaardig.
- Er werd niet doorgevraagd over Consumer en antwoord "we kijken daar nog hetzelfde tegenaan" was genoeg.
- Goddijn komt voor 2e webcast op rij weer helemaal naar voren als narcistische arrogante eigenwijze eikel.
- Dat Intel MobilEye koopt voor $15 miljard werd afgedaan als interessant maar niet zo relevant.
- Tesla is geen 1x ter sprake gekomen.
- Geen vragen over Telematics.
- Dat Consumer niet afgesplitst wordt lijkt een uitgemaakte zaak.
- De hele cijferpresentatie was kort. Verplicht nummertje.

Volgens mij (speculatie) wijst dit op een aankomende Exit. Met een financiële partij of een strategische partij als bv Bosch/Qualcomm/Apple. De hele houding van Goddijn (ook tijdens dat BNR interview voorafgaand aan de FY 2016 cijfers) straalt voor mij uit "het interesseert mij geen bal hoe analisten/beleggers over Consumer denken". Als TomTom in zijn geheel van de beurs gehaald wordt dan wordt Consumer idd niet afgesplitst. Vroeger was Goddijn nog bereid om Consumer "te verdedigen" en hoorde je dingen als "Consumer is de proeftuin voor het hele bedrijf" en dat "er vastgehouden wordt aan PND's zolang dat nog rendabel is". Wat ook kan is een splitsing van Consumer waarbij doorgegaan wordt met Sport en de PND's afgestoten. Maar dat zal allemaal voor later zijn. Als deze dingen voor de belegger niet interessant zijn, het uitsluitend een zaak voor management is, dan betekent dit voor mij dat er daarvoor al een stap gezet zal worden vwb heel TomTom. Daar past ook de geringe aandacht voor Telematics bij wat mij betreft. Het maakt niet meer uit.

Wat we nu zien met het aandeel lijkt mij het coveren van shorters. Vooral ook onder de radar dus de posities van minder dan 0,5% short. Daar zien we niets van terug het AFM register. In totaliteit veel volume (ook gisteren op cijferdag) waarbij veel grote plukken aandelen ineens gaan. Opvallend dat het volume daarna stilvalt en dat het mogelijk is om met een klein aantal stukken de koers 5 cent lager/hoger te zetten. Eigenlijk is het boekje dus "leeg" en dat zie je niet vaak als het verhandelde aantal aandelen hoog ligt. Ik vermoed dat er momenteel aandelen van de Particulier naar coverende shorters gaan. Particulieren hebben al keer of 6 de aanval op E9 zien mislukken en kiezen eieren voor hun geld. En opnieuw mijn speculatie: de shorters coveren nu omdat zij positie willen neutraliseren voor Exit van TT. Dat TT zo lek is als een mandje is bekend.

Mijn verwachting: TomTom zelf zal de shorters rustig laten coveren als dank voor bewezen diensten. Ook moet de conversieprijs van de opties voor het beloningsplan nog vastgesteld worden in de handelsdagen na de AVA. Daarna komt in mijn scenario de Exit.
2.857 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 92 93 94 95 96 97 98 99 100 101 102 ... 139 140 141 142 143 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 25 apr 2024 17:35
Koers 5,575
Verschil -0,155 (-2,71%)
Hoog 5,725
Laag 5,505
Volume 419.134
Volume gemiddeld 324.527
Volume gisteren 524.733

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront