Air France - KLM « Terug naar discussie overzicht

26-10-2012

10 Posts
stot
0
we zijn van 6,07 di morgen naar 5,71 nu en met een aex opening van -1% kunnen we naar de 5,59 waar we steun zouden moeten vinden.

waarom daalde air france zo snel gisteren en krijgen we nog herstel?

wanneer komen de 3 e kwartaal resultaten???
bestens
0
Denk mede omdat de koers van Delta airlines flink naar beneden ging (partner van af/kl) en de cijfers van United waren ook niet super.
Ralph van den Hoek
0
Bericht over negatieve resultaat Transavia zorgde voor de daling gisteren.

Volgende week de cijfers maar even afwachten.

Daarbij kan een aandeel onmogelijk met een rechte streep omhoog. haha
Ralph van den Hoek
0
quote:

stot schreef op 26 oktober 2012 09:31:

wanneer volgende week de cijfers???
Woensdag 31 oktober worden de 3de kwartaalcijfers gepubliceerd.
stot
0
zie dat we precies op het steunpunt van 5,59 weer omhoog zijn gegaan... weinig enthousiasme daarover als ik kijk dat er sinds 10.30 niemand meer iets te vertellen heeft, wat zijn de verwachtingen voor de cijfers.....en kunnen we die gaan halen of overtreffen?????
Stock-King24
0
Ik ben een paar keer ingestapt afgelopen 1,5 jaar. Gemiddeld voor 3,80e erin. Ik verkoop niet onder de 8 euro. Kijk o.a. eens naar het koersverloop van afgelopen 3 jaar. Op termijn naar 10 euro klinkt mij niet raar.
stot
0
wat zijn de verwachten voor woensdag , en kunnen ze die ovetreffen zodat we met de koers gsan vliegen???
bestens
0
Martinair blijft vliegen onder eigen naam, personeel krijgt KLM-contract

SCHIPHOL - Martinair Cargo blijft ook in de toekomst vliegen met een eigen AOC, eigen 'rode' vliegtuigen en onder de huidige merknaam. Wel zullen de vrachtactiviteiten verder worden geïntegreerd met die van KLM en krijgt het personeel geleidelijk een 'blauw' KLM-contract. Die plannen heeft Martinair vrijdag bekendgemaakt aan de bonden.

Diederik Pen, managing director van Martinair, laat weten dat Martinair Holland NV zal blijven bestaan uit drie onderdelen: Martinair Cargo, het Martinair Regional Jet Center en de Martinair Vliegschool op Lelystad Airport.

De verdere integratie van de vrachtactiviteiten van Martinair en KLM zal volgens Pen doorgevoerd worden bij de diverse operationele stafafdelingen, zowel in binnen- als buitenland. Wel behoudt Martinair een eigen Operation Control Center (OCC) en eigen loadmasters.

De onderneming wil alle huidige Martinair-medewerkers van Martinair Cargo de komende veertien maanden gefaseerd laten werken onder een KLM-contract. Daarmee moet de werkgelegenheid bij de vrachtafdeling verzekerd zijn. Het voorstel is ingediend in een adviesaanvraag aan de Ondernemingsraad.

Regional Jet Center
De onderhoudsafdeling van Martinair gaat verder als Martinair Regional Jet Center (RJC). Met ingang van november wordt gestart met de infasering van het 'line maintenance' van de overige zeventien Embraer 190's van KLM Cityhopper. Iedere week wordt één vliegtuig ‘overgedragen’. In het voorjaar van 2013 zullen daarmee alle 22 E-Jets van KLM Cityhopper onder de verantwoordelijkheid van Martinair vallen. Nu nog worden die werkzaamheden verricht door Nayak. Het RJC verricht ook de C-checks aan de Embraers van de regionale KLM-dochter.

De bedoeling is dat het RJC, dat gevestigd wordt in Hangaar 73 op Schiphol-Oost, ook onderhoudswerkzaamheden voor derden gaat uitvoeren. Personeel van het RJC zal werkzaam blijven onder het bestaande Martinair-contract, zo blijkt uit de bekendgemaakte plannen.

bestens
0
Branson: Virgin Atlantic wordt lid van een alliantie

MUMBAI - Virgin Atlantic wil zich aansluiten bij één van de grote luchtvaartallianties. Binnen enkele maanden moet daar duidelijkheid over komen. Dat heeft Virgin-oprichter Richard Branson gezegd volgens de Britse krant The Guardian. Al jaren is er sprake van dat Virgin Atlantic tot een van de grote luchtvaartallianties toetredeedt.Tot op heden is het daar echter niet van gekomen. Branson heeft niet gezegd met welke partijen wordt onderhandeld over een lidmaatschap. Maar omdat aartsrivaal British Airways lid is van oneworld lijken Star Alliance en SkyTeam de enige opties.Virgin Atlantic heeft zich gespecialiseerd in langeafstandsvluchten vanaf Britse luchthavens. Begin volgend jaar heeft de maatschappij voor het eerst in lange tijd ook regionale vluchten met Airbus A319's in de planning staan. Daarbij gaat het om een lijndienst van Londen naar Manchester; meer routes volgen mogelijk.Zo voegde de maatschappij deze week Mumbai aan het routenetwerk toe. Virgin Atlantic wil volgens Branson verder uitbreiden op de Indiase markt, en kijkt naar drie extra bestemmingen naast Mumbai en Delhi.Van onze redactie
10 Posts
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 3 jun 2024 11:37
Koers 10,670
Verschil +0,195 (+1,86%)
Hoog 10,695
Laag 10,515
Volume 193.102
Volume gemiddeld 1.822.778
Volume gisteren 1.479.000

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront