Heijmans « Terug naar discussie overzicht

Heijmans - Augustus 2014

642 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 7 ... 29 30 31 32 33 » | Laatste
[verwijderd]
0
Laten we het maar hopen,er is al genoeg afgegaan door de perikelen bij de concurenten
[verwijderd]
0
Tom tom is maar een procent of 8 gedaald van de top, vergelijk met de Aex van 20 punten valt mij dat wel mee.
Heijmans is zo'n 30 procent onderuit door nieuws van Bam en ballast dat wordt een bal die onder water ligt en spuit omhoog als het slechte nieuws uitblijft
[verwijderd]
0
[verwijderd]
0
We gaan een stuk lager openen als ik het zo zie...

Meestal herstelt Heijmans aardig in de loop van de dag. We shall see.

Bart

Goedemorgen.
ABC1234
0
Het lijkt er op dat de AEX vandaag weer wat gaat herstellen. Hopelijk gaat Heijmans dan ook een keer mee omhoog op het sentiment..
[verwijderd]
0
Wat moet je hier nu mee koers elke dag lager en het nieuws qua orders en zo is goed
Guus_Geluk
1
Tja, Ballast staat inmiddels op een extreem diepe bodem. BAM staat eveneens op het laagste punt in jaren. Het lijkt me logisch dat Heijmans ook wat lagere regionen gaat opzoeken. Ik wil wel weer instappen dus het komt mij wel goed uit. Vraag is echter waar de bodem komt te liggen.
[verwijderd]
0
Zolang je er maar voor de 20e bij bent. Als ze dan bekent maken dat ze de enige? zijn die alles wel op de rit hebben....

Bart
[verwijderd]
0
Ik ben er wel van overtuigd dat ALS ze over een paar weken redelijke cijfers overleggen en er verder geen stront aan de knikker is, ze wel de daarna komende tijd als de enige betrouwbare bouwer op het Damrak gelden. En dan kan de koers hopelijk snel omhoog...
[verwijderd]
0
quote:

The Matador schreef op 4 augustus 2014 09:48:

ik vind het nogal wat 30 procent eraf van de top
Maar het is wel te verklaren (enigszins). Als het nou een onverklaarbare daling was, dan vervliegt de hoop misschien. Nu zie ik redenen waarom het daalt. Als voor deze redenen het tegendeel wordt bewezen (20aug), dan komt het vertrouwen wel weer terug.
[verwijderd]
0
Grondmij ook al slechte cijfers zit in de bouw toch niet jofel zo fingers crossed laten we maar zeggen
[verwijderd]
0
nou nou daar gaat de 10 als de order van 6600 wordt weggehaald gaat het raperdepap naar de 9.50
[verwijderd]
0
quote:

The Matador schreef op 4 augustus 2014 10:06:

nou nou daar gaat de 10 als de order van 6600 wordt weggehaald gaat het raperdepap naar de 9.50
Je wéét gewoon dat het gaat gebeuren.
[verwijderd]
0
Kan wel zeggen dat ik de slechtste belegger ben van de laatste 10 jaar wat een eer weer
[verwijderd]
0
Geduld. Eigenlijk zou je de koers niet meer moeten bekijken tot halfweg november. Dat geeft waarschijnlijk een hoop rust.
[verwijderd]
0
Pfff.... Drukkers, schiet nou maar op met die beweging beneden de 10 dan hebben we dat ook weer gehad.
[verwijderd]
0
Is er niemand hier die mensen kent bij Heijmans eens voelen of het daar goed gaat scheelt een hoop stress de komende weken
642 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 7 ... 29 30 31 32 33 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 29 apr 2024 17:35
Koers 17,740
Verschil +0,300 (+1,72%)
Hoog 17,860
Laag 17,460
Volume 97.958
Volume gemiddeld 116.034
Volume gisteren 73.342

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront