Affimed NV « Terug naar discussie overzicht

Forum Affimed geopend

5.817 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 » | Laatste
Tom3
1
Als Dragonfly optrekt met Merck's Keytruda in EGFR /longkanker en Roche vervult dezelfde functie bij Affimed dan wordt het interessant om te vernemen hoe de hazen lopen:

x.com/dragonflytx/status/179294018048...

Affimed heeft in ieder geval een jaar voorsprong:

x.com/ny1972_47/status/17930254760525...
Hulskof
0
quote:

Tom3 schreef op 24 mei 2024 10:01:

[...]

Wat biedt de concurrentie dan? Stable disease telt in deze rekenwijze helaas niet als response maar wat voor opties hebben deze patiënten ? Bij PD1 blokkers en conjugaties gaat het het in 100% van de gevallen ook om het rekken van het lijden met enkele maanden en die hebben meer bijwerkingen dan AFM24 lijkt me.
Ik weet het, het is van mijn kant zeker geen kritiek op AFM24, enkel een verklaring waarom ze geen poster presentation kregen. Er was gewoonweg te weinig nieuws te melden imo.

Je zou denken dat BP meer dan geïnteresseerd is in AFM24, maar ik vraag me ook zo vaak af waarom geen enkele firma gerichte overnamepogingen doet bij Arrowhead. Als je ziet wat je daar in huis kunt halen voor een paar miezerige miljard...
Stapvoets
0
Eigenlijk maakt dat me ook wat onzeker. Waarom wordt zo'n goedkoop hapje niet overgenomen? Zien we het dan toch te rooskleurig?
Hulskof
1
Dit zegt Brian erover...

@affimed’s AFM24-102, N=15, DCR=73.3%.

“DCR (consisting of CR, PR & SD) is a stronger predictor of survival than responses alone in advanced NSCLC and this determination might be assessable early on during therapy”….

Read—>

ascopubs.org/doi/10.1200/JC…)%20after%20platinum%2Dbased

As of 3/18/2024 cutoff median PFS=5.9 months

I’m a believer

Given the early stage and small size of this trial it will no doubt garner little attention at ASCO.

twitter.com/BrianUherek/status/179376...

Zo bezien presteert AFM24 uitstekend.
Hulskof
0
quote:

Stapvoets schreef op 24 mei 2024 13:02:

Eigenlijk maakt dat me ook wat onzeker. Waarom wordt zo'n goedkoop hapje niet overgenomen? Zien we het dan toch te rooskleurig?
In geval van Affimed omdat de patiëntenpoel te klein is en men ongetwijfeld wacht op de resultaten van de mutant cohort. Waarschijnlijk ook op resultaten van AFM13. En ongetwijfeld wil men een hogere duration of response zien.

In geval van Arrowhead? No cheque is big enough echoot nog altijd na in de markt. Daar gaan we pas grote deals of een overname zien als BP er gewoonweg niet meer onderuit kan. Maar dan betalen ze de hoofdprijs. Tot die tijd is het voor ons tandenbijten.
Tom3
2
tlcr.amegroups.org/article/view/52069...

Een recente metastudie bij longkanker komt tot de volgende conclusies:

"Most studies described the ORR and DCR data but five only reported ORR and one only reported DCR (Table S4). Among the 146 arms from 73 studies, the median ORR was 11% (IQR, 5–17), which resulted in a median number of responders (CR+PR) in each study of 13 (IQR, 6–22) patients. The median number of patients with disease control (CR+PR+SD) in the 136 arms from 68 RCTs was 56 (IQR, 36–77). The median DCR was 51%. "

Dus een ORR van 11% en een DCR van 51% lijkt me een leuke benchmark, zeker bij uitbehandelde patiënten.

Daar scoort AFM24 + PD1 dus heel behoorlijk.
Tom3
1
quote:

Hulskof schreef op 24 mei 2024 12:36:

[...]

Ik weet het, het is van mijn kant zeker geen kritiek op AFM24, enkel een verklaring waarom ze geen poster presentation kregen. Er was gewoonweg te weinig nieuws te melden imo.

Je zou denken dat BP meer dan geïnteresseerd is in AFM24, maar ik vraag me ook zo vaak af waarom geen enkele firma gerichte overnamepogingen doet bij Arrowhead. Als je ziet wat je daar in huis kunt halen voor een paar miezerige miljard...
Zo lang Merck geen bod doet op Dragonfly lijkt Roche niet zo veel haast te hebben bij Affimed. Sanofi staat ook nog niet met een grote cheque te wapperen. Het wachten is op een grote doorbraak in mijn ogen. Dat zou kunnen bij AFM13 of AFM24 (mutant) of wellicht AFM28 (wildcard). De uitbreiding naar een sample van 40 bij wild type EGFR zal toch niet alleen bij de FDA vandaan komen?

Hadden ze bij AFM24 stand alone geen leuke dingen gezien bij het mutant EGFR cohort?
Tom3
0
quote:

Hulskof schreef op 24 mei 2024 13:12:

Dit zegt Brian erover...

@affimed’s AFM24-102, N=15, DCR=73.3%.

“DCR (consisting of CR, PR & SD) is a stronger predictor of survival than responses alone in advanced NSCLC and this determination might be assessable early on during therapy”….

Read—>

ascopubs.org/doi/10.1200/JC…)%20after%20platinum%2Dbased

As of 3/18/2024 cutoff median PFS=5.9 months

I’m a believer

Given the early stage and small size of this trial it will no doubt garner little attention at ASCO.

twitter.com/BrianUherek/status/179376...

Zo bezien presteert AFM24 uitstekend.
Op de beurs zijn er vandaag weinig mensen als Brian. Als je verder kijkt naar bijvoorbeeld een Merus NV, dat vandaag 33% stijgt op data voor haar Petsemtamab + Keytruda (uitgezaaide nek carcinoom, n=10, 1 CR, 5 PR + 3 SD + 1 PD) dan moet je wel vaststellen dat Harsttrick en de zijnen de boot qua public relations gewoon gemist hebben. Ze willen wel positief overkomen maar het komt niet over..
harvester
0
quote:

Tom3 schreef op 24 mei 2024 16:30:

[...]

Op de beurs zijn er vandaag weinig mensen als Brian. Als je verder kijkt naar bijvoorbeeld een Merus NV, dat vandaag 33% stijgt op data voor haar Petsemtamab + Keytruda (uitgezaaide nek carcinoom, n=10, 1 CR, 5 PR + 3 SD + 1 PD) dan moet je wel vaststellen dat Harsttrick en de zijnen de boot qua public relations gewoon gemist hebben. Ze willen wel positief overkomen maar het komt niet over..
Merus heeft meer geld. Staat er beter voor. Affimed is een overname kandidaat die zelf geen geld meer gaat ophalen.. Er hoeven maar enkele partijen geïnteresseerd te zijn dan is het raak.
Tom3
0
Ik heb van Dirk Haussecker altijd begrepen dat AFM13 de kurk is waar het bedrijf /aandeel op drijft. AFM24 heeft hij geloof ik nooit echt serieus genomen. Nu Affimed sedert een jaar het gros van haar institutionele aandeelhouders is kwijt geraakt is het aandeel kennelijk een speeltje geworden van diegenen die vandaag (te?) snel hun conclusies trekken. De verkopers zullen wijzen op de snel slinkende cash positie. De tijd gaat dringen Harstrick!
Tom3
0
quote:

harvester schreef op 24 mei 2024 20:39:

[...]

Merus heeft meer geld. Staat er beter voor. Affimed is een overname kandidaat die zelf geen geld meer gaat ophalen.. Er hoeven maar enkele partijen geïnteresseerd te zijn dan is het raak.
Hoess had ooit een deal kunnen sluiten zoals Merus met haar sponsor Incyte heeft gedaan …….
harvester
0
quote:

Tom3 schreef op 25 mei 2024 18:43:

Ook Dirk had weinig vuurwerk verwacht van AFM24:

x.com/RNAiAnalyst/status/178886397935...

AFM13 wordt super belangrijk.
In q2 verwacht Affimed initial safety en efficacy data voor AFM13 met de nieuwe NK cells.
Hulskof
0
quote:

Tom3 schreef op 25 mei 2024 18:43:

Ook Dirk had weinig vuurwerk verwacht van AFM24:

x.com/RNAiAnalyst/status/178886397935...

AFM13 wordt super belangrijk.
Ik denk dat AFM24 erg wordt onderschat. Op termijn zou het wel eens de klapper voor Affimed kunnen betekenen, maar of de firma daar de tijd voor krijgt... ?
Tom3
0
quote:

Hulskof schreef op 25 mei 2024 23:00:

[...]

Ik denk dat AFM24 erg wordt onderschat. Op termijn zou het wel eens de klapper voor Affimed kunnen betekenen, maar of de firma daar de tijd voor krijgt... ?
Mee eens maar de verwende belegger wil alleen maar een ORR van 60 % of hoger zien ( zoals bij Merus). De stand alone resultaten van het mutant cohort waren een stuk beter als het wild type, waarom werden deze resultaten niet tezamen met die van vrijdag bekend gemaakt? Is het niks? Zou een echte tegenvaller zijn.
Hulskof
0
quote:

Tom3 schreef op 29 mei 2024 12:56:

www.affimed.com/affimed-receives-fast...

Ik had liever gehad dat er een bod op AFM24 was uitgebracht.
Wat vind jij van het voornemen om het aandelenkapitaal te verhogen tot 75 miljoen aandelen, Tom?

It is proposed to amend the authorized share capital of the Company in article 3.1.1. of the Company's articles of association. The current authorized share capital of the Company allows for the issuance of a maximum of 31,195,000 shares. As a result of, inter alia, share issuances and employee grants, approximately 13.1 million authorized shares are available for future purposes. To create further flexibility for the Company to raise capital, it is proposed to increase the authorized share capital to 75,000,000 shares, or EUR 7,500,000, as reflected in the deed of amendment of the Company’s articles of association. This will allow the Company to have the flexibility to execute its long-term strategy. Together with the share issue proposals under agenda item 9, below, this will bring the Company’s ability to raise capital in line with U.S. peer companies.

www.affimed.com/annual-general-meeting/

Op Twitter zorgt het nogal voor wat consternatie. Ik weet niet goed wat ervan te vinden.
Het zou een mogelijke fusie tussen Affimed en Artiva moeten vereenvoudigen. Die is wellicht wenselijk met het oog op een eventuele overname en zou meteen het CEO-probleem oplossen? (Gezien de CEO van Artiva een goede naam heeft.)
Tom3
0
@Hulskof , deze agenda is gisteren bekend gemaakt. Omdat Wallstreet gisteren dicht was verklaart het in ieder geval de giga omzet en koersdaling tov vrijdag. Het lukt de heren en dame (wat doet die Mueller voor de kost??) kennelijk niet om een koper voor deze hut te vinden. Of het onwil is? In ieder geval dreigt een giga verwatering bij de huidige koersen. Van 15 miljoen naar 75 miljoen is ronduit dramatisch. Omdat er over gestemd moet worden en het aantal grootaandeelhouders drastisch afgenomen is zal de mening van Ridgeback zeer zwaar tellen. Ik vermoed dat dit reeds voorgekookt is.....grrrr.
5.817 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 280 281 282 283 284 285 286 287 288 289 290 291 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 14 jun 2024 22:00
Koers 7,100
Verschil 0,000 (0,00%)
Hoog 7,240
Laag 6,520
Volume 578.232
Volume gemiddeld 680.527
Volume gisteren 68.743

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront