Vivoryon Therapeutics « Terug naar discussie overzicht

Vivoryon in 2024: Overname, Deal of Down the Drain?

2.207 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 ... 107 108 109 110 111 » | Laatste
Strateeg
2
Naast voda ook ikzelf weer ingestapt op 2,95 met de helft van de stukken. Leuker om met stukken het forum te volgen
Marcel H.
0
quote:

voda schreef op 27 mei 2024 12:27:

[...]
Geen flauw idee. Voorlopig geniet ik nu. Er stroomt wel veel geld naar dit fonds. Net zo als ik goudzoekers, maar tot hoe lang dit duurt? Sta wel verbaast dat er maar ruim 26 miljoen aandelen uitstaan. Ik ben bij Pharming zo gewend aan die ruim 670+ miljoen aandelen... :-)
Verkopen Hans. Je hebt ervaring opgedaan met Pharming.
Altijd mooie vooruitzichten met nieuwe medicijnen.
Wordt na verloop van (korte) tijd ongeveer 1 euro/st.
Wiemaa
2
Zet een stoploss erin Voda die je steeds verder omhoog schuift. Als je dit nog verprutst verdien je het.
peter 58
0
quote:

putdeksel schreef op 27 mei 2024 14:10:

Als er puts bestonden, was ik al helemaal volgeladen.

- Halverwege 2023 is nagenoeg het hele management vertrokken
- Driekwart jaar later meldt het bedrijf dat helaas hun medicijn niet werkt waar het voor bedoeld is
- Net aangestelde commissarissen vertrekken abrupt
- Grootaandeelhouder verkoopt at-any-cost
- 250 bejaarde patienten waarvan de helft ook een achteruitgaande nierfunctie heeft
- Bedrijf ziet in de meetwaarden dat bepaalde biomarkers gecorreleerd aan de nierfunctie significant niet meeverslechteren met de AH patienten en meldt 180 graden focusverandering

Er zijn helemaal geen onderzoeken gedaan naar de functie van de nieren in deze patientenpopulatie. Het bedrijf heeft nergens gezegd dat/wat de impact op de nierfunctie is (alleen dat bepaalde filtratierates okee zijn, wat kan betekenen dat, ...). Het bedrijf heeft geen enkele ervaring met dit nierziekte, heeft geen onderzoek hiervoor gedaan, moet nog financiering vinden voor een jarenlang traject in een concurrerende markt.

Tot overmaat van ramp heb ik een document zien liggen onder de printer wat leek op het nieuwe strategiedocument, getiteld The End is Nier
Duidelijk gevalletje van 'de boot gemist'
dader
0
Had zelf vrijdag 466 st op 1,65 gekocht en op 2,25 verkocht,dacht het feestje is afgelopen maar het gaat verder.
Allen die erin zitten heelveel succes.
Marcel H.
2
quote:

peter 58 schreef op 27 mei 2024 14:50:

[...] Duidelijk gevalletje van 'de boot gemist'
Bewust niet ingestapt in de onderzeefabriek.
orap
0
heeft Zwarte Ridder een mening over dit middel tegen nierziektes; hij voorzag al jarenlang dat dit middel niet zou werken bij patiënten met alzheimer
DeZwarteRidder
1
quote:

orap schreef op 27 mei 2024 15:37:

heeft Zwarte Ridder een mening over dit middel tegen nierziektes; hij voorzag al jarenlang dat dit middel niet zou werken bij patiënten met alzheimer
Putdeksel heeft enige research gedaan en denkt dat middel niet of nauwelijks werkzaam is.
dader
0
quote:

orap schreef op 27 mei 2024 15:37:

heeft Zwarte Ridder een mening over dit middel tegen nierziektes; hij voorzag al jarenlang dat dit middel niet zou werken bij patiënten met alzheimer
Als je het verhaal van Putdeksel leest dat klopt het dat het middel niet het gewenste resultaat heeft opgeleverd.
Wat de koers explosie betreft is het een 50/50 geval en als je wat kan verdienen waarom niet.
voda
15
Beste lezers/posters,

Eindelijk na jaren, meestal lang wachten, heb ik nu binnen 1 dag een hele mooie winst genomen.
Aankoop op €2,75, verkoop op €3,28.

Het aandeel zal waarschijnlijk nog wel verder stijgen, maar ik ben dik tevreden zo. (met €4.446 winst)
Bijlage:
Marcel H.
0
Gefeliciteerd. Je kunt kopen met elk volume. Een aandeelhouder had een kooporder voor 4 stuks ingelegd.
dader
0
quote:

DeZwarteRidder schreef op 27 mei 2024 15:39:

[...]

Putdeksel heeft enige research gedaan en denkt dat middel niet of nauwelijks werkzaam is.
He DZR

Lees eerst jou stukken vanaf 11,50 daarna naar de 6,30 up naar 8
daarna de daling naar 0,52 en lager.
De zelfde conclusie als van Putdeksel.
GRRRRR
3
quote:

DeZwarteRidder schreef op 27 mei 2024 09:26:

Verbazingwekkend: de handel zakt als een plumpudding in elkaar.

Met 'handel' bedoel ik de aantallen.
Oproer kraaier dat je bent.
DeZwarteRidder
1
Het middel van Vivoryon is een ontstekingsremmer, net zo als het wondermiddel van Galapagos,
In ieder geval duurt het minstens 10 jaar om zo'n middel te testen en goed te laten keuren.
dader
0
quote:

voda schreef op 27 mei 2024 15:44:

Beste lezers/posters,

Eindelijk na jaren, meestal lang wachten, heb ik nu binnen 1 dag een hele mooie winst genomen.
Aankoop op €2,75, verkoop op €3,28.

Het aandeel zal waarschijnlijk nog wel verder stijgen, maar ik ben dik tevreden zo. (met €4.446 winst)
Lekkkkeeerrrrrr bro en nu op vakantie naar thailand hahaha
GRRRRR
0
Wederom een Freeze!!!!!! Als 70% winst alleen vandaag al. Zo is het niets, en zo heb je alles. NVIDIA was al een groot succes, en nu Vivoryon. Heb er alvast maar 20K verkocht. Hier kan je niet tegen werken. Toppie
voda
0
quote:

dader schreef op 27 mei 2024 15:59:

gvd wat een stijging van 3,35 naar 3,60
Hahaha, komt zeker omdat ik er uit ben.
Ik gun het jullie allemaal van harte.

Succes gewenst met nog vele mooie stijgingen.
dader
0
quote:

voda schreef op 27 mei 2024 16:00:

[...]
Hahaha, komt zeker omdat ik er uit ben.
Ik gun het jullie allemaal van harte.

Succes gewenst met nog vele mooie stijgingen.
Nee voda
Ben met 148st a E3,29 ingestapt en staat nu op 3,62
2.207 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 51 52 53 54 55 56 57 58 59 60 61 ... 107 108 109 110 111 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 17 jun 2024 17:35
Koers 2,010
Verschil -0,160 (-7,37%)
Hoog 2,170
Laag 1,890
Volume 715.143
Volume gemiddeld 1.117.720
Volume gisteren 683.330

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront