AMG « Terug naar discussie overzicht

Vreemde situaties orderboek AMG

13 Posts
Het mannetje van de radio
0
Wel apart inderdaad. Wellicht beter om dat bij Euronext te melden ipv hier? Hier gebeurt en toch niks mee.
Gerard M.
3
quote:

Het mannetje van de radio schreef op 14 februari 2024 15:15:

Wel apart inderdaad. Wellicht beter om dat bij Euronext te melden ipv hier? Hier gebeurt en toch niks mee.
Ik heb meldingen gedaan. Ik zet het hier neer, omdat handelen meestal pas ingezet wordt na meerdere meldingen.

Dus, een vriendelijke oproep aan de rest hierbij.
lero
1
Leefloon
0
quote:

Gerard M. schreef op 14 februari 2024 15:34:

Ik heb meldingen gedaan.

Ik zet het hier neer, omdat handelen meestal pas ingezet wordt na meerdere meldingen.
Verkeerde loket, en/of verkeerde brongegevens.

Welk specifiek verschil probeer je duidelijk te maken met de verschillen tussen, bijvoorbeeld, voorbeeld 6 en 8?
Leefloon
0
quote:

lero schreef op 14 februari 2024 18:10:

Dit zie ik zo vaak bij dit aandeel... en vraag het me ook af.
Orderboekstaarderij is gewoonlijk tijdsverspilling. Waarschijnlijk peg orders (of iets dat daarop lijkt), waarbij er bijvoorbeeld getrapt wordt ingekocht ofwel verkocht, om een derivatenpositie (zoals wellicht in opties AMG) af te dekken. Intraday wordt er van de trap kennelijk geen enkele trede overgeslagen.

Geen idee of het daadwerkelijk de bedoeling is van de eigenaar van een computer dat computer-gegenereerde orders zo worden ingegeven, want het is hooguit ongebruikelijk te noemen. Met het onderwerp AMG heeft het verder weinig te maken.
13 Posts
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 26 apr 2024 17:35
Koers 21,880
Verschil -1,340 (-5,77%)
Hoog 23,380
Laag 21,880
Volume 313.927
Volume gemiddeld 239.806
Volume gisteren 108.936

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront