Heijmans « Terug naar discussie overzicht

Heijmans - Februari 2015

573 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 ... 25 26 27 28 29 » | Laatste
Bennyboy
0
quote:

The Matador schreef op 17 februari 2015 15:43:

Zat gisteren in de kroeg, hoorde bij toeval van iemand die wel heel dicht bij het vuur zit dat je beter alles kan Verkopen
Ik ben vd week bij een zieke collega op bezoek geweest; haar man is (hoofd) uitvoerder bij BAM. Zat met spanning te wachten, er moesten 14 vd 74 uitvoerders uit, niet bepaald een krachtig signaal.... Natuurlijk een reorganisatie, maar die worden niet gedaan omdat ze overlopen in het werk...
Ben benieuwd naar de BAM cijfers morgen.
[verwijderd]
0
quote:

stockexchangestaartje schreef op 18 februari 2015 16:17:

Bij niet al te barre cijfers en een goede outlook zijn koersen van een jaar geleden zeer goed mogelijk. (13-14 euro)
Anders blijven we nog een tijdje in de zone 8 - 10 euro.
Ik hoop dat BAM morgen een goede outlook geeft en zeker wat betreft de woningbouw in Nederland. Dan kan Heijmans up. Wat betreft de huidige koers in de 10 regionen spreek ik alleen maar over een zeer lage koers, alhoewel deze zeker gerechtvaardigd zal zijn op dit moment. Ik zit er dan ook voor de middellange termijn in en verwacht dan minimaal 15 euro te zien op de borden.
effegenoeg
0
quote:

The Matador schreef op 18 februari 2015 16:29:

grote spread vandaag
Voor grote spreads moet je naar HC gaan met één tot twee eurootjes.
Bennyboy
0
quote:

Werkbij schreef op 18 februari 2015 16:29:

[...]

Ik hoop dat BAM morgen een goede outlook geeft en zeker wat betreft de woningbouw in Nederland. Dan kan Heijmans up. Wat betreft de huidige koers in de 10 regionen spreek ik alleen maar over een zeer lage koers, alhoewel deze zeker gerechtvaardigd zal zijn op dit moment. Ik zit er dan ook voor de middellange termijn in en verwacht dan minimaal 15 euro te zien op de borden.
a
Wie zegt dat deze "zeer lage koers" "zeker gerechtvaardigd" is?
Heb jij al inzage in de boeken gehad dan, ik heb de afgelopen jaren net iets te vaak " het deksel op de neus" gehad van heijmans, daarom nu ff zijlijn.
effegenoeg
0
quote:

The Matador schreef op 18 februari 2015 16:52:

Bedoel je Hoog Catharijne

Flink herstel!
Even op de lokale markt kijken.
[verwijderd]
0
Ja gaat goed en zeker als je dan nog die min ook nog pakt soms kan je beter snel zijn haha
effegenoeg
0
quote:

The Matador schreef op 18 februari 2015 17:06:

Jammer dat je op de markt moet maar daar is euro een..... waard
En je je buurvrouw nog eens spreekt!
[verwijderd]
0
Cijfers Bam kunnen aanjager zijn voor de koers van Heijmans, daar is de koers wel erg vooruitgelopen op het nieuws.
bartvde
0
afboeking op de grondposities bij BAM staat ons hier dus ook te wachten denk ik zelfs nog in iets grotere mate

#Bam boekt regionaal grondportefeuille af met 15% (93 mln EUR) ondanks aantrekkende huizenmarkt en lage rente
[verwijderd]
0
Heijmans heeft al veel afgeboekt, en de cijfers van Bam vielen mee dus snel naar de 11.30 euro
[verwijderd]
0
Ik kan er weinig positiefs uithalen eerlijk gezegd. Nog steeds flinke druk op de marges en de orderportefeuille voor Nederland is gekrompen.

Voor mij is dit alleen maar een bevestiging dat ik echt de cijfers van Heijmans ga afwachten voordat ik weer instap.
[verwijderd]
0
quote:

Handvat schreef op 19 februari 2015 09:20:

Ik kan er weinig positiefs uithalen eerlijk gezegd. Nog steeds flinke druk op de marges en de orderportefeuille voor Nederland is gekrompen.

Voor mij is dit alleen maar een bevestiging dat ik echt de cijfers van Heijmans ga afwachten voordat ik weer instap.
Het herstel van de markt als ook de marges is erg broos. Als Heijmans op een koers van 8 had gestaan dan was het anders dan nu boven de 10. Wellicht best verstandig om de cijfers af te wachten. De laatste update van Q3 heeft flink pijn gedaan, althans bij mij wel. En de kans op een (beperkte) emissie blijft aanwezig. Zonder blikken of blozen in 2013 die beperkte emissie om de balans te versterken.
www.heijmans.nl/nl/nieuws/succesvolle...

Zijn de cijfers beter dan verwacht dan mis je een stukje stijging, maar o wee als ze tegenvallen. Wellicht kan je ze dan weer een stuk goedkoper krijgen. Op de lange termijn zou je toch zeggen dat het mogelijk moet zijn om weer marges van 1,5% te halen. Maar dat dacht menigeen ook 3-4 jaar geleden...
[verwijderd]
0
Ja, Q3 heeft mij ook flink geraakt idd. Dus nu even op safe. Zeker nu de koers weer zo is opgelopen kan de klap gigantisch zijn bij slechte berichtgeving.

Als de cijfers/outlook goed is stap ik gerust boven de 11 euro weer in. Ik blijf een Heijmans believer en ga nog steeds voor de 30 euro op lange termijn ;)
[verwijderd]
0
De trend lijkt neerwaarts. Goed kijken naar registermeldingen AFM. Short of afbouw?
573 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 ... 25 26 27 28 29 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 14 jun 2024 17:35
Koers 20,200
Verschil -0,150 (-0,74%)
Hoog 20,950
Laag 19,920
Volume 85.940
Volume gemiddeld 105.279
Volume gisteren 60.539

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront