Heijmans « Terug naar discussie overzicht

Heijmans - Februari 2015

573 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 23 24 25 26 27 28 29 » | Laatste
guusje
0
quote:

effegenoeg schreef op 26 februari 2015 14:32:

[...]

Zeg, gaan we mokken!

Vandaag een mooie stijging dus valt niet te klagen, wil gewoon mijn rest aandelen kwijt uit mijn porto, maar wel lekker om meer procentjes winst te vangen voor vandaag.
effegenoeg
0
quote:

guusje schreef op 26 februari 2015 14:41:

[...]
Vandaag een mooie stijging dus valt niet te klagen, wil gewoon mijn rest aandelen kwijt uit mijn porto, maar wel lekker om meer procentjes winst te vangen voor vandaag.

Of heb je ze vorig jaar ergens rond de veertien aangeschaft?
Dan gewoon eventjes wachten.
Volgende maand krijg je die prijs zeer waarschijnlijk wel weer.
[verwijderd]
0
[verwijderd]
0
Ja bizar zeg. Ik kan me niet herinneren dat ik zo'n hoog volume heb gezien bij Heijmans.
NabeursInfoCorrectKaderen
0
Mooi zo'n omzet waarvan het grootste deel dus naar eigenaars gaat voor meer dan 11,40 euro. Dan kan er nu een bodem worden gezet op deze koers waarna we de komende dagen verder stijgen. Lekker!
Brokie Even
0
Gelukkig had ik flink puts gezet, want ik volg natuurlijk de wijze raad van de forum leden hier op.

Trouwens ik zei gisteren dat ze 5% zouden stijgen. Ik zat er niet ver naast. Schouderklopje voor mezelf.
Brokie Even
0
quote:

sobbor2 schreef op 26 februari 2015 14:41:

niet te geloven met zulke cijfers.
Ahaha! Huiler aan de zijlijn, koop jij ze maar als de cijfers super goed zijn. Dan druk ik tegen die tijd op de verkoopknop met 100% winst in men zak.
[verwijderd]
0
[verwijderd]
0
quote:

Dirk1947 schreef op 26 februari 2015 20:59:

Een dik verlies en toch 5% stijging. Gekker moet het niet worden.
Jammer dat je het niet begrijpt, met zo velen.
Dat dik verlies komt door eenmalige lasten en is geweest.

Lees, GEWEEST!!

Een hele goede outlook met herstel in 2015!!

Woningmarkt trekt flink aan!
Orders nemen toe!!

Beleggen is moeilijker dan menigeen denkt :)
Volgend jaar 20 euro en meer....
Brokie Even
0
quote:

effegenoeg schreef op 26 februari 2015 14:32:

[...]

Zeg, gaan we mokken!

Guusje zit altijd te zeiken. Praat altijd met een bepaalde dedain. Alsof ze het allemaal toch beter weet. Ik ga er vanuit dat het een vrouw is. Weet niet waarom.
gerrit 69
0
quote:

gerrit 69 schreef op 23 februari 2015 00:10:

[...]

Ach die cijfers zijn na 26 februari alweer geschiedenis.
Net als bij BAM zal Heymans ook wel extra afschrijvingen hebben gedaan.
De outlook zal wel verbeteren en daar gaat het uiteindelijk om.
Of Heymans in staat is om dit jaar wel een klein dividend te geven is nog een vraagteken..?
De koers moet nu wel boven de € 10,00 blijven, maar met de intrinsieke waarde rond de € 18,00 heb ik daar wel vertrouwen in.
Dit jaar zal ook voor Heymans het jaar van herstel inluiden net als bij BAM.
Ik verkoop mijn aandelen Heymans voorlopig echt niet meer.
Er zijn op dit forum beleggers verbaast, dat het aandeel Heijmans toch stijgt op slechte cijfers.
Dan hebben zij de beleggingsfilosofie toch niet helemaal door.
De cijfers van 2014 behoren nu tot het verleden en dat was al ruimschoots ingecalculeerd.
Het gaat nu om de toekomst, waarvan de outlook wel eens in de loop van dit jaar kan verrassen.
De intrinsieke waarde rond de € 18,00 is voor mij een indicatie, waar de koers dit jaar naar toe kan.
guusje
0
quote:

effegenoeg schreef op 26 februari 2015 14:47:

[...]

Of heb je ze vorig jaar ergens rond de veertien aangeschaft?
Dan gewoon eventjes wachten.
Volgende maand krijg je die prijs zeer waarschijnlijk wel weer.
Natuurlijk niet, verkoop nooit aandelen met verlies ,Heijmans heb ik geleidelijk afgebouwd, zit nog met een restje van 700 aandelen, heb ze met een limiet 11,95 vandaag te koop gezet als doorlopend, als ik mij nog herinner was de koopprijs €8, best een mooie winst.
Zit al veel in bouw aandelen, vooral Bam
[verwijderd]
0
quote:

gerrit 69 schreef op 26 februari 2015 21:10:

[...]

Er zijn op dit forum beleggers verbaast, dat het aandeel Heijmans toch stijgt op slechte cijfers.
Dan hebben zij de beleggingsfilosofie toch niet helemaal door.
De cijfers van 2014 behoren nu tot het verleden en dat was al ruimschoots ingecalculeerd.
Het gaat nu om de toekomst, waarvan de outlook wel eens in de loop van dit jaar kan verrassen.
De intrinsieke waarde rond de € 18,00 is voor mij een indicatie, waar de koers dit jaar naar toe kan.
Intrinsieke waarde is inmiddels wel paar euro gedaald. Neemt niet weg dat de nettoschuld ook flink is afgenomen.

Het meest rooskleurige scenario is dat binnen nu en twee jaar de nettoschuld vrijwel volledig is afgebouwd en preferente aandelen voor 40% zijn ingekocht.

Dan is er een vrijwel een schuldenvrije balans en kan bij een omzet van 2,5 miljard en 3% marge een koers ontstaan van 40 euro (bij een vrij conservatieve k/w van 10).

We gaan het zien. Af en toe met een plukje eruit met updates en/of cijfers dan wel een putje eronder en het is een betrekkelijk veilige rit die zeker de moeite waard is om te blijven volgen.
auffi
0
Vanmiddag op de valreep nog een paar Heijmannetjes bijgekocht.
Ik zie het positief in voor de komende tijd, en de innovaties bij Heijmans moeten toch ook een keer vruchten gaan afwerpen.
Hoe zit het eigenlijk met de award wat ze kunnen winnen met het eenpersoonshuis ONE?
[verwijderd]
0
jammer!!!!!

vanochtend bij aantikken van 11,75 dacht ik we gaan de 12 volgende week zien.

Helaas toch eerder de 11 euro....
573 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 23 24 25 26 27 28 29 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 26 apr 2024 17:35
Koers 17,440
Verschil +0,480 (+2,83%)
Hoog 17,560
Laag 17,040
Volume 73.342
Volume gemiddeld 116.059
Volume gisteren 111.638

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront