Heijmans « Terug naar discussie overzicht

Heijmans - Februari 2015

573 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 » | Laatste
[verwijderd]
0
schuldafbouw is netjes
impairment is ook verstandig al is het op papier
het lijkt of ze schoon schip willen maken en gestroomlijnt willen staan
dat deed Bam ook
toch een overname??
ABC1234
0
Ik vind de resultaten over 2014 slecht. Er zitten echter 3 eenmalige componenten in; afschrijving grond, 11 miljoen claim Tilburg en reorganisatiekosten.

Even ervan uitgaande dat men alleen een voorziening heeft getroffen voor die 11 miljoen en dat niet in het operationeel resultaat zit kom ik tot de conclusie dat het operationeel resultaat zonder eenmalige lasten rond de 5 miljoen negatief is.

De financiële positie is echter zeer sterk, fantastische solvabiliteit, sterke vooruitzichten. De vraag is wat zwaarder weegt. De slechte resultaten of de goede vooruitzichten.

surveyor
1
Hetzelfde als Grontmij. Bagger cijfers...

Hopen dat alles dit jaar aantrekt, maar ik las het al eerder "HOOP"

Succes
Louis Pasciuto
1
quote:

ABC1234 schreef op 26 februari 2015 07:51:

De vraag is wat zwaarder weegt. De slechte resultaten of de goede vooruitzichten.

Goede vooruitzichten? Ze zeggen een forse verbetering van het onderliggend resultaat te verwachten. Een verlies van 6 miljoen bijv. is een halvering van die 12 miljoen over 2014 en dus ook al een forse verbetering van 50 procent, maar nog steeds verlies. En dan maar hopen op niet nog meer afwaarderingen. ;)
[verwijderd]
0
Cijfers zijn slecht outlook is goed. Vandaag dik in het rood openen om eind van het jaar hoger te staan;)
ABC1234
0
De schuldafbouw en de "papieren afboekingen" zijn wel positief uit te leggen vind ik. Of klaar voor een overname, of creëren van verrekenbare verliezen.
[verwijderd]
0
De jaarcijfers zijn niet alleen bagger, maar zelfs in de toekomst peptalk van de CEO kan deze niet verhullen dat het bij degenen die uiteindelijk de marge moeten binnenhalen een zooitje is. Je kunt niet alles met 'moeilijke markt' gladstrijken. Verder is de smart highway leuk, maar hij kost tot nu toe alleen maar tijd en geld. Een leuke gadget / hobby met buitenlandse contacten voor de CEO
wat er blijft is HOOP.
[verwijderd]
0
Ik heb nog steeds alle vertrouwen in Heijmans alleen is het aantal grote orders sinds het begin van dit jaar wat karig maar is de orderportefeuille afgelopen jaar wel aardig toegenomen. Ik heb voor aankondiging van de cijfers de helft verkocht wat ik vandaag zoals het er nu naar uitziet goedkoper weer kan terugkopen.

Theoretical Opening Price
€10,80 26/02/2015 08:18 CET

Ben benieuwd hoeveel ze gaan dalen vandaag. Het lijkt vooralsnog mee te vallen...
[verwijderd]
0
Wel grappig dat nu de cijfers bekend zijn het niet bij iedereen duidelijk is wat de koers daarop gaat doen.
Om half 8 weten we meer! Nee, om 9.00u weten we meer.
Bennyboy
0
quote:

Wilbar schreef op 26 februari 2015 08:40:

Theoretical Opening Price
€10,55 26/02/2015 08:38 CET

www.euronext.com/nl/products/equities...

Lager openen, na de webcast omhoog.

Opening nu 10,91
[verwijderd]
0
gisteren wat geliquideerd, ga vandaag bij de eventuele dip er weer in, want waar het om gaat is de kop en niet de kont van de koe...
merron
0
Ik denk dat ik maar eens wat aandelen op ga pikken straks , aankomend jaar trekken ze echt wel aan , ik hoop dat de koers eerst flink onderuit zal gaan , kan ik lekker onder de tien oppikken!
[verwijderd]
0
quote:

hillemie schreef op 26 februari 2015 08:51:

gisteren wat geliquideerd, ga vandaag bij de eventuele dip er weer in, want waar het om gaat is de kop en niet de kont van de koe...
AHA DUS JIJ BENT DIEGENE DIE AMSTERDAM ZO ONVEILIG MAAKT
573 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 10 mei 2024 17:35
Koers 17,400
Verschil +0,360 (+2,11%)
Hoog 17,500
Laag 17,000
Volume 135.069
Volume gemiddeld 133.417
Volume gisteren 46.485

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront