BE Semiconductor « Terug naar discussie overzicht

BESI Juli 2015

2.463 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 » | Laatste
effegenoeg
0
Alle ongelovigen uit de kerk gestapt.
Kunnen wij weer in ons rotsvast vertrouwen verder.
[verwijderd]
0
quote:

bgc200 schreef op 31 juli 2015 11:15:

Het kan niet non-stop stijgen he.
Het is juist goed dat er af en toe winstnemingen volgen.

Dan krijgen we een stabieler koersverloop gedurende rest van de dag.
Straks nog een lunchdip, gaan we naar de 21.8 gok ik.

Na de lunch weer omhoog! (en af en toe weer omlaag)
Dei 22.90 blijft zo wel heel lang weg... GRRR....Niet leuk.
Eddy the Eagle
0
Jongens, van 20,40 naar 22,40 in 2 dagen tijd is ook vrij fors. Hoe harder het stijgt, des te forser de reactie...
[verwijderd]
0
quote:

Eddy the Eagle schreef op 31 juli 2015 11:12:

[...]

Ach, als je er gisteren 11K voor 21 hebt gekocht en je kunt ze vandaag weer voor 22 slijten, ga je toch lekker het weekend in. Later zal blijken of het een verstandige keuze was, maar die 11 ruggen zitten in ieder geval in de tas
Dat kan kloppen, maar manier waarop verkocht wordt, is gewoon koers omlaag drukken. Volgens mij zou het ook de dumpers meer geld opleveren als ze wat rustiger verkopen. Of ze hopen daarmee de koers flink omlaag te haken om later nog weer in te stappen..
[verwijderd]
0
quote:

Eddy the Eagle schreef op 31 juli 2015 11:18:

Jongens, van 20,40 naar 22,40 in 2 dagen tijd is ook vrij fors. Hoe harder het stijgt, des te forser de reactie...
Daling was nog harder van 26+ naar 20+ Daarvan moet ik nog steeds bijkomen.
[verwijderd]
0
Lijkt erop als of sommigen belang hebben bij een lagere koers. Maar gelukkig is de druk omhoog aanwezig..
Eddy the Eagle
0
quote:

10€ schreef op 31 juli 2015 11:19:

[...]

Dat kan kloppen, maar manier waarop verkocht wordt, is gewoon koers omlaag drukken. Volgens mij zou het ook de dumpers meer geld opleveren als ze wat rustiger verkopen. Of ze hopen daarmee de koers flink omlaag te haken om later nog weer in te stappen..
Het werkt vaak net als een lawine; er is maar een beetje voor nodig om de boel flink in beweging te zetten. Velen verwachten nu wat winstnemingen; ik dump er eens ff een flinke partij, anderen nemen het over, ik gooi nog wat olie op het vuur en je staat zo weer een heel stuk lager...

[verwijderd]
0
quote:

10€ schreef op 31 juli 2015 11:23:

Lijkt erop als of sommigen belang hebben bij een lagere koers. Maar gelukkig is de druk omhoog aanwezig..
Kijk je wel goed op de borden?
ASMI en ASML staan beide rood.
AEX staat rood. AMX staat klein plusje.

We zijn voor vandaag wel uithersteld.
Voor de rest gaan we meebewegen met de indices.

Als de AEX nog een procentje + meepakt einde van de dag, dan sluiten wij op +5% uiteindelijk vandaag.
[verwijderd]
0
quote:

Eddy the Eagle schreef op 31 juli 2015 11:12:

[...]

Ach, als je er gisteren 11K voor 21 hebt gekocht en je kunt ze vandaag weer voor 22 slijten, ga je toch lekker het weekend in. Later zal blijken of het een verstandige keuze was, maar die 11 ruggen zitten in ieder geval in de tas
tuurlijk Eddie we spelen hier allemaal met tonnen!! toch? en ALS, ja ALS!
gewoon rustig blijven.
[verwijderd]
0
quote:

bgc200 schreef op 31 juli 2015 11:26:

[...]

Kijk je wel goed op de borden?
ASMI en ASML staan beide rood.
AEX staat rood. AMX staat klein plusje.

We zijn voor vandaag wel uithersteld.
Voor de rest gaan we meebewegen met de indices.

Als de AEX nog een procentje + meepakt einde van de dag, dan sluiten wij op +5% uiteindelijk vandaag.
Jawel, maar een aandeel welk aan het herstellen is na een veel te grote afstraffing (lijkt dus op 1 partij die heeeeeel veel eruit heeft gedaan in een week) zal uit de pas lopen in positieve zin. In mijn ogen zou 5% rood meer dan genoeg geweest zijn.. Niet 23% ongeveer...
Ik zeg vandaag boven 22,60€ sluiten.
[verwijderd]
0
quote:

bgc200 schreef op 31 juli 2015 11:26:

[...]

Kijk je wel goed op de borden?
ASMI en ASML staan beide rood.
AEX staat rood. AMX staat klein plusje.

We zijn voor vandaag wel uithersteld.
Voor de rest gaan we meebewegen met de indices.

Als de AEX nog een procentje + meepakt einde van de dag, dan sluiten wij op +5% uiteindelijk vandaag.
AEX is rood RD+unilever wegen voor ruim 30% mee dat is dus de AEX.
Eddy the Eagle
0
quote:

Jeremy 14 schreef op 31 juli 2015 11:30:

[...]

tuurlijk Eddie we spelen hier allemaal met tonnen!! toch? en ALS, ja ALS!
gewoon rustig blijven.
Jij kunt je dat misschien niet voorstellen, maar er zijn veel partijen die zo handelen. Als ik met 1000 euro zou moeten beleggen, dan zou ik het in een "veilig" dividendaandeel stoppen en er een baantje bij gaan zoeken. Zelfs als je 25% op jaarbasis zou maken, dan verdien je hetzelfde bedrag PER MAAND bij met een eenvoudig bijbaantje...
[verwijderd]
0
quote:

Treble schreef op 31 juli 2015 11:08:

[...]

Het is een dubbelzijdige gedachtegang denk ik; rationalisatie voor de gemaakte keuze. Er komt weliswaar geen geld bij op je rekening, maar het was er wel vanaf gegaan als je wél was ingestapt voor de daling.

Achteraf altijd makkelijk praten natuurlijk.. maar whatever floats your boat.
Daar wil ik wel even op toelichten dat hij vandaag dan ook duizenden euro's is misgelopen. Door niet op tijd in te stappen in NSI staat ie al op 8% verlies.

Dat pochen (onderbouwer), misgunnen (piet-konijn) en ononderbouwde visies spammen (hibii) vind ik sowieso vreselijk vreemd gedrag. Ik ben nieuw op dit forum, heb eerder veelal op een engelstalig forum gezeten en daar was dit niet aanwezig. Persoonlijk vind ik Hibii de mooiste van het stel, blijven boeroepen dat men verliefd is op een aandeel, tot drie keer toe zeggen dat hij is uitgestapt of ingestapt, en uiteindelijk met 20% verlies vertrekken.

Maar het dan toch beter weten en op het volgende draadje zijn mening gaan verkondigen. Kan toch eigenlijk niet. Zou graag zien dat moderators dit soort berichten nog veel meer verwijderen (incl. het mijne als dit wordt gezien als een persoonlijke aanval).

Verder vind ik het vrij begrijpelijk dat er nu een rem komt op de inkopers, men wil even kijken hoe het maandag opent denk ik, besi heeft bewezen vrij onvoorspelbaar te zijn. Ik ben naar omstandigheden al blij met stilstand i.p.v. achteruitgang, dit is al een zeer mooie dag.
Eddy the Eagle
0
@Duckin,

Geloof me maar dat dit niet wordt gezien als persoonlijke aanval. Ik heb (helaas) verbaal al menig robbertje uitgevochten op dit forum waarbij steviger bewoordingen werden gebruikt, ik ben echter nog nooit door de moderator tot de orde geroepen.

Ik heb geleerd dat negeren de beste optie is; als er geen podium is om hun wijsheden te debiteren, houden ze het vanzelf voor gezien...
[verwijderd]
0
[quote alias=Eddy the Eagle id=8675724 date=201507311141]
[...]

Jij kunt je dat misschien niet voorstellen, maar er zijn veel partijen die zo handelen. Als ik met 1000 euro zou moeten beleggen, dan zou ik het in een "veilig" dividendaandeel stoppen en er een baantje bij gaan zoeken. Zelfs als je 25% op jaarbasis zou maken, dan verdien je hetzelfde bedrag PER MAAND bij met een eenvoudig bijbaantje...
[/quote

jahoor ik kan mij dat heel goed voorstellen Eddie
maar de doorsnee particulier moet het met wat minder doen.
en et 1000 euro beleggen heeft idd heleaal geen zin!
[verwijderd]
0
quote:

Jeremy 14 schreef op 31 juli 2015 11:53:

[quote alias=Eddy the Eagle id=8675724 date=201507311141]
[...]

Jij kunt je dat misschien niet voorstellen, maar er zijn veel partijen die zo handelen. Als ik met 1000 euro zou moeten beleggen, dan zou ik het in een "veilig" dividendaandeel stoppen en er een baantje bij gaan zoeken. Zelfs als je 25% op jaarbasis zou maken, dan verdien je hetzelfde bedrag PER MAAND bij met een eenvoudig bijbaantje...
[/quote

jahoor ik kan mij dat heel goed voorstellen Eddie
maar de doorsnee particulier moet het met wat minder doen.
en et 1000 euro beleggen heeft idd heleaal geen zin!
Een gokje met ee turbo en dan steevats je geld kwijtraken. Checkte net voor de grap het aantal turbos' op besi. dat zijn er ebst veel. En verlopig zakt BEsi weer behoorlijk vooral door gekke trades. Lijkt net of het voor bepaalde shorters iets te hard omhoog gaat en dat zij wel gek moeten om de zaken glad te strijken.
[verwijderd]
0
quote:

Marmie Marmie schreef op 31 juli 2015 11:59:

[...]Een gokje met ee turbo en dan steevats je geld kwijtraken. Checkte net voor de grap het aantal turbos' op besi. dat zijn er ebst veel. En verlopig zakt BEsi weer behoorlijk vooral door gekke trades. Lijkt net of het voor bepaalde shorters iets te hard omhoog gaat en dat zij wel gek moeten om de zaken glad te strijken.
rond de 22 sluiten is prima voor vandaag
en ik bedoelde eigenlijk traden met 1000euro heeft geen zin, dan maar doen wat Eddie zegt bijv.RD dividend...hoef je nooit meer te kijken!
prettig weekend.
Eddy the Eagle
0
@Jeremy 14,

De "doorsnee particulier" heeft totaal niet in de gaten in wat voor spel hij meedoet. Het roept vaak het volgende beeld bij mij op: dat van een ietwat dommige, naive hond die een vijver vol krokodillen inspringt omdat hij zo graag mee wil spelen.

Een aantal maanden terug ben ik verketterd en uitgescholden voor van alles en nog wat, omdat ik zowat de enige was die wat kritische kanttekeningen had bij de stijging van het aandeel Besi. "De koers omlaag? Hoe durf je het te zeggen, we gaan in marstempo naar de 35 euro".

Men kijkt niet verder dan de eigen Besi-neus lang is, en beredeneert alles alleen vanuit eigen oogpunt. Struisvogelbeleggen noem ik dat, veelal gebezigd door paniekparticulieren. En vervolgens het forum gebruiken om de frustratie van het opgelopen verlies kwijt te raken...
[verwijderd]
0
quote:

Eddy the Eagle schreef op 31 juli 2015 11:50:

@Duckin,

Ik heb geleerd dat negeren de beste optie is; als er geen podium is om hun wijsheden te debiteren, houden ze het vanzelf voor gezien...
Nou, gisteren heeft oompje jouw naam verkeerd gespeld en daar heb je in wel 7 postings gefrustreerd op gereageerd.
Dus dat zogenaamde negeren is weer een kul-verhaaltje.
[verwijderd]
0
quote:

Eddy the Eagle schreef op 31 juli 2015 12:08:

@Jeremy 14,

De "doorsnee particulier" heeft totaal niet in de gaten in wat voor spel hij meedoet. Het roept vaak het volgende beeld bij mij op: dat van een ietwat dommige, naive hond die een vijver vol krokodillen inspringt omdat hij zo graag mee wil spelen.

Een aantal maanden terug ben ik verketterd en uitgescholden voor van alles en nog wat, omdat ik zowat de enige was die wat kritische kanttekeningen had bij de stijging van het aandeel Besi. "De koers omlaag? Hoe durf je het te zeggen, we gaan in marstempo naar de 35 euro".

Men kijkt niet verder dan de eigen Besi-neus lang is, en beredeneert alles alleen vanuit eigen oogpunt. Struisvogelbeleggen noem ik dat, veelal gebezigd door paniekparticulieren. En vervolgens het forum gebruiken om de frustratie van het opgelopen verlies kwijt te raken...
Prim abeschrijving van mij. Ik zie weinig herstel moet vandaag echt naar 22.50 of hoger gaan voor herstel.Dit schiet echt niet op.
2.463 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 115 116 117 118 119 120 121 122 123 124 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 26 apr 2024 17:35
Koers 130,400
Verschil -5,600 (-4,12%)
Hoog 134,100
Laag 126,950
Volume 790.185
Volume gemiddeld 502.670
Volume gisteren 1.032.366

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront