Novacyt « Terug naar discussie overzicht

Novacyt de volgende biotech raket!

70.718 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 3531 3532 3533 3534 3535 3536 | Laatste
torro
1
sluiten op 16,16 % plus , is wel netjes gaan we weer een leuke tijd beleven met Novacyt
torro
1
Wat mij opvalt is dat er bijna geen posters zijn voor dit aandee, wattoch duidelijk in een ogaande flow zit.
Zijn er dan zoveel mensen het schip in gegaan bij de vorige hele grote opleving de zgn raket.
Durft of stapt er niemand meer in, of durft men dat hier niet meer te posten dat ze weer ingestapt zijn?
Ik zit er nog steeds in met een behoorlijk verlies, maar wat wel wat draaglijker wordt nu het aandeel zich toch zeer positief beweegt
voda
1
quote:

torro schreef op 31 augustus 2024 10:24:

Wat mij opvalt is dat er bijna geen posters zijn voor dit aandee, wattoch duidelijk in een ogaande flow zit.
Zijn er dan zoveel mensen het schip in gegaan bij de vorige hele grote opleving de zgn raket.
Durft of stapt er niemand meer in, of durft men dat hier niet meer te posten dat ze weer ingestapt zijn?
Ik zit er nog steeds in met een behoorlijk verlies, maar wat wel wat draaglijker wordt nu het aandeel zich toch zeer positief beweegt
Da's mooi voor je Torro. Ik denk dat er nog velen met een al dan niet flink verlies zitten. Dat kan ook bijna niet anders als je van bijna €13 naar een paar dubbeltjes zakt.

Velen zul je daarom nooit meer zien of horen. Trouwens, zoiets zie je ook op het Pharming forum. Daar zit ook nog maar een relatief klein groepje waar je iets van hoort, de rest houd zich rustig en kijkt gelaten mee.

Vergeet ook niet dat het overgrote deel van de bezoekers (IEX claimt meer dan 1 miljoen leden te hebben) alleen meeleest, en niet post.

Als er duizenden regelmatige, dagelijkse, actieve posters erbij komen worden de fora al snel onleesbaar denk ik.

Groet,
Hans
torro
1
quote:

voda schreef op 31 augustus 2024 10:52:

[...]
Da's mooi voor je Torro. Ik denk dat er nog velen met een al dan niet flink verlies zitten. Dat kan ook bijna niet anders als je van bijna €13 naar een paar dubbeltjes zakt.

Velen zul je daarom nooit meer zien of horen. Trouwens, zoiets zie je ook op het Pharming forum. Daar zit ook nog maar een relatief klein groepje waar je iets van hoort, de rest houd zich rustig en kijkt gelaten mee.

Vergeet ook niet dat het overgrote deel van de bezoekers (IEX claimt meer dan 1 miljoen leden te hebben) alleen meeleest, en niet post.

Als er duizenden regelmatige, dagelijkse, actieve posters erbij komen worden de fora al snel onleesbaar denk ik.

Groet,
Hans
Bedankt naamgenoot voor je open en eerlijkheid

gr Hans
High Finance
0
Het Mpox virus verspreid zich naar andere landen:

tribune.com.pk/story/2492706/three-mo... es
www.radiookapi.net/2024/08/31/actuali... rmes-de-mpox-parmi-les-detenus-de-la-prison
heed.news/kenya-confirms-fo urth-mpox-case-health-ministry-reports/
www.deccanherald.com/world/fift h-case-of-mpox-in-pakistan-another-suspected-officials-3172221
torro
0
quote:

High Finance schreef op 1 september 2024 12:03:

Het Mpox virus verspreid zich naar andere landen:

tribune.com.pk/story/2492706/three-mo... es
www.radiookapi.net/2024/08/31/actuali... rmes-de-mpox-parmi-les-detenus-de-la-prison
heed.news/kenya-confirms-fo urth-mpox-case-health-ministry-reports/
www.deccanherald.com/world/fift h-case-of-mpox-in-pakistan-another-suspected-officials-3172221
je hebt er geloof in dat novacyte hier ook mee de vruchten van plukt?
High Finance
0
quote:

torro schreef op 1 september 2024 13:24:

[...]je hebt er geloof in dat novacyte hier ook mee de vruchten van plukt?
Het zal zeker een deel van de PCR-test-taart krijgen. Hoe groot dat deel is zullen we aankomend kwartaal zien.
retro
1
quote:

torro schreef op 31 augustus 2024 10:24:

Wat mij opvalt is dat er bijna geen posters zijn voor dit aandee, wattoch duidelijk in een ogaande flow zit.
Zijn er dan zoveel mensen het schip in gegaan bij de vorige hele grote opleving de zgn raket.
Durft of stapt er niemand meer in, of durft men dat hier niet meer te posten dat ze weer ingestapt zijn?
Ik zit er nog steeds in met een behoorlijk verlies, maar wat wel wat draaglijker wordt nu het aandeel zich toch zeer positief beweegt
Heb terug een klein deel gekocht kon niets posten wegens schorsing op het pharming forum door deze zo genaamde monitor.
High Finance
0
Mpox gedetecteerd in het land van 1,4 miljard inwoners.
www.reuters.com/world/india/india-rep...

Ook in Afrika lijkt de verspreiding te versnellen en Frankrijk meldde afgelopen week 14 gevallen.
Johny
0
Ik heb er ook wat gekocht mpox. Novacyt volg ik op afstand.
Laatste jaren veel kemels geschoten met biotech door te blijven houden. Zeer grote verliezen novavax, aptevo, acacia …
Novacyt was ook een rollercoaster.
Ooit 20 stukjes Lotus bakeries… … had ik die maar gehouden …weinig risico en stijgt elk jaar.

Novacyt daalde plots zeer snel.
High Finance
1
quote:

Johny schreef op 8 september 2024 20:21:

Ik heb er ook wat gekocht mpox. Novacyt volg ik op afstand.
Laatste jaren veel kemels geschoten met biotech door te blijven houden. Zeer grote verliezen novavax, aptevo, acacia …
Novacyt was ook een rollercoaster.
Ooit 20 stukjes Lotus bakeries… … had ik die maar gehouden …weinig risico en stijgt elk jaar.

Novacyt daalde plots zeer snel.
Novacyt op het huidige koersniveau/marktwaarde is m.i. zeker interessant, zeker gezien het schuldenvrij is en een kaspositie heeft van zo'n €45mln. En natuurlijk vanwege het feit dat het elk jaar wel raakt lijkt te zijn met virussen/bacteriën. En Primerdesign heeft een zeer groot aanbod tests voor uiteenlopende virussen voor mens en dier.
Maar is en blijft natuurlijk biotech ja en dus hoogrisico.
DeZwarteRidder
1
quote:

High Finance schreef op 8 september 2024 22:18:

[...] Novacyt op het huidige koersniveau/marktwaarde is m.i. zeker interessant, zeker gezien het schuldenvrij is en een kaspositie heeft van zo'n €45mln. En natuurlijk vanwege het feit dat het elk jaar wel raakt lijkt te zijn met virussen/bacteriën. En Primerdesign heeft een zeer groot aanbod tests voor uiteenlopende virussen voor mens en dier.
Maar is en blijft natuurlijk biotech ja en dus hoogrisico.
Novacyt is fundamenteel zwaar verliesgevend; als het kasgeld op is, is het afgelopen.

De enige redding is om het kasgeld te gebruiken voor een overname van een winstgevend bedrijf.

De Mpox-manie levert niks op voor Novacyt.
Staples
1
1.Omzetgroei: De omzet steeg aanzienlijk tot £10,3 miljoen in H1 2024, grotendeels dankzij de acquisitie van Yourgene Health, dat £7,8 miljoen bijdroeg.

2.Groei in kernsegmenten: Groei in de segmenten Reproductieve Gezondheid (34% stijging op jaarbasis) en Niet-Invasieve Prenatale Testen (NIPT) (5% stijging).

3.Winstmarges: De brutowinst steeg fors tot £26,5 miljoen, mede door een terugdraaiing van £19,8 miljoen aan productgarantievoorzieningen na een schikking met het Department of Health and Social Care (DHSC).
Operationele kosten: Deze stegen tot £32,1 miljoen, deels door een afschrijving van £20 miljoen als gevolg van de schikking met DHSC.

4.Verlies en EBITDA: Novacyt rapporteerde een EBITDA-verlies van £5,6 miljoen, met een totale verlies na belastingen van £17,7 miljoen, grotendeels beïnvloed door uitzonderlijke kosten, waaronder de DHSC-schikking.
Staples
0
Vanuit investeringsperspectief ziet Novacyt er gemengd uit. Enerzijds heeft het bedrijf een solide kaspositie van £32,9 miljoen en is het schuldenvrij. Anderzijds blijven er operationele verliezen, en zijn er aanzienlijke uitzonderlijke kosten geweest, vooral met betrekking tot de schikking met DHSC. Echter, de focus op kostenverlaging, synergiën na de acquisitie van Yourgene, en de ontwikkeling van nieuwe producten geven een potentieel voor toekomstige groei.

Het bedrijf heeft een uitdagende overgangsperiode doorlopen, maar richt zich nu op het versterken van zijn productportfolio en kostenbeheersing, wat positieve signalen kan afgeven voor toekomstige groei en rendabiliteit. Toch is voorzichtigheid geboden gezien de huidige verliezen en onzekerheden rond de marktvraag en concurrentie
DeZwarteRidder
0
quote:

Staples schreef op 26 september 2024 09:35:

1.Omzetgroei: De omzet steeg aanzienlijk tot £10,3 miljoen in H1 2024, grotendeels dankzij de acquisitie van Yourgene Health, dat £7,8 miljoen bijdroeg.

2.Groei in kernsegmenten: Groei in de segmenten Reproductieve Gezondheid (34% stijging op jaarbasis) en Niet-Invasieve Prenatale Testen (NIPT) (5% stijging).

3.Winstmarges: De brutowinst steeg fors tot £26,5 miljoen, mede door een terugdraaiing van £19,8 miljoen aan productgarantievoorzieningen na een schikking met het Department of Health and Social Care (DHSC).
Operationele kosten: Deze stegen tot £32,1 miljoen, deels door een afschrijving van £20 miljoen als gevolg van de schikking met DHSC.

4.Verlies en EBITDA: Novacyt rapporteerde een EBITDA-verlies van £5,6 miljoen, met een totale verlies na belastingen van £17,7 miljoen, grotendeels beïnvloed door uitzonderlijke kosten, waaronder de DHSC-schikking.
Dus zonder Yourgene was de omzet maar liefst 2,5 miljoen........!!!!!!
70.718 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 3531 3532 3533 3534 3535 3536 | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 26 sep 2024 17:35
Koers 0,750
Verschil -0,080 (-9,64%)
Hoog 0,845
Laag 0,745
Volume 1.077.685
Volume gemiddeld 1.113.793
Volume gisteren 244.236

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront