Mithra Pharmaceuticals « Terug naar discussie overzicht

Mithra in 2021 - Geduld wordt beloond?!

5.626 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 ... 278 279 280 281 282 » | Laatste
TheOnlyWayIsUp
1
Al bij al weer een teleurstelling vandaag... nog niet 1% omhoog! Ook al zit ik er al even in en toon ik me echt een geduldige belegger, had er meer van verwacht. Zeker omdat we praktisch de € 29 aantikten na Europese goedkeuring. Fingers crossed voor een weekje groen.
[verwijderd]
0
morgen is er publicatie jaarverslag... weet niet wat dit nog verder kan betekenen voor koers
Johnny B
0
Mooi volume en stijgende koers
Persoonlijk heb ik liever dat de koers niet te snel omhoog gaat want zo trekken we geen daytraders aan.
Hoop dat we dit mooi volume kunnen aanhouden de komende dagen/weken.

StiMO
0
quote:

maasmechelen schreef op 19 april 2021 17:05:

Bedankt voor de antwoorden. Ik heb zojuist positie kunnen nemen.
Welkom, bijgekocht of eerst positie?
Semper Nescio
0
quote:

TheOnlyWayIsUp schreef op 19 april 2021 18:28:

Al bij al weer een teleurstelling vandaag... nog niet 1% omhoog! Ook al zit ik er al even in en toon ik me echt een geduldige belegger, had er meer van verwacht. Zeker omdat we praktisch de € 29 aantikten na Europese goedkeuring. Fingers crossed voor een weekje groen.
Goh, beeld je eens in dat je elke dag gewoon een half procentje erbij tikt. Je hebt geen idee hoe gelukkig je zou zijn binnen enkele jaren.
Wees gerust, er is nu echt geen enkele reden meer waarom dit aandeel zwaar zou zakken, tenzij tijdelijke manipulatie om te schudden aan de boom. Geduld is een mooie deugd. Dit zit snor.
Bas261
0
[verwijderd]
0
quote:

StiMO schreef op 19 april 2021 20:03:

[...]

Welkom, bijgekocht of eerst positie?
Mijn eerste positie. Tevens voor deze sector. Ik heb te lang gewacht met kopen maar dan nu alsnog. Zelfde geldt voor Bristol Myer waar ik ook een positie in van plan ben te nemen. Een goede dag toegewenst.
[verwijderd]
0
Overigens kan het niet anders dan een goede dag worden voor Mithra. Een jaarverslag op een goed moment, namelijk ter bevestiging van wat wij aandeelhouders al weten.
Harden130
0
Met een beetje geluk komen er adviezen na het jaarverslag van ING en berenberg, telkens zij dit deden steeg de koers mooi de volgende dagen
Kompas
1
Formule goedkeuring van Estelle® voor Europa is nu ook binnen enkele weken voorzien:

"the lead product candidate Estelle® is currently approved in Canada and in the US, and received a positive CHMP opinion in Europe (formal approval anticipated in May2021)"
[verwijderd]
0
Ik heb een kleine vraag voor jullie. Is er een beperkte tijd waarin de shorters hun posities moeten gaan afbouwen of kunnen zij deze short posities in principe eeuwig aanhouden?
Kompas
0
quote:

Harden130 schreef op 20 april 2021 08:37:

Met een beetje geluk komen er adviezen na het jaarverslag van ING en berenberg, telkens zij dit deden steeg de koers mooi de volgende dagen
Handel ligt haast stil. Iedereen is druk met het jaarverslag 2020 door te nemen.
En dat zijn nogal wat pagina's in een overigens visueel ook prachtig samengesteld geheel.
Laat die analisten daarna dan maar komen met hun bevindingen.
Mijn eigen conclusie heb ik reeds getrokken. Mithra is een Topbedrijf met een pracht toekomst!
Biokloot
0
@beginner 2000 : Er is geen verplichte limiet voor hoe lang een shortpositie kan worden aangehouden. Bij short selling gaat het om het hebben van een makelaar die bereid is om aandelen uit te lenen, met dien verstande dat deze op de open markt worden verkocht en op een later tijdstip worden vervangen.
harvester
0
quote:

Kompas schreef op 20 april 2021 09:53:

[...]

Handel ligt haast stil. Iedereen is druk met het jaarverslag 2020 door te nemen.
En dat zijn nogal wat pagina's in een overigens visueel ook prachtig samengesteld geheel.
Laat die analisten daarna dan maar komen met hun bevindingen.
Mijn eigen conclusie heb ik reeds getrokken. Mithra is een Topbedrijf met een pracht toekomst!
Rapport zie er goed uit. Met marktgoedkeuring voor Estelle op zak wordt het nu de vraag hoe de markten (de gebruikers) erop gaaN reageren. Volgend jaar weten wij meer.
JV37
0
Vandaag is alvast niet top begonnen. Mss als de koersdoelen van ING en Berenberg komen dat we terug groen gaan zien.
BigMoepf
0
quote:

Biokloot schreef op 20 april 2021 10:13:

Coronesta zou wel eens de grote verassing kunnen worden.
Of omgekeerd... Al die coronahype is nog voor niks goed geweest. Coronesta heeft nog geen boost gegeven. Maar als het zoals zoveel andere Corona-wondermiddelen faalt, dan gaat er wel een stuk van de koers af.

Overigens ben ik absoluut teleurgesteld in de koersreactie op de FDA-goedkeuring. De 30 hadden we sowieso moeten slechten. Nu is het gewoon weer maanden wachten op de volgende katalysator.

Zit er trouwens in rond de 17€. :-)
5.626 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 ... 278 279 280 281 282 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 26 apr 2024 17:35
Koers 0,216
Verschil 0,000 (0,00%)
Hoog 0,000
Laag 0,000
Volume 0
Volume gemiddeld 387.252
Volume gisteren 82.336

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront