Just Eat Takeaway « Terug naar discussie overzicht

Just Eat Takeaway 2022!!!!!!!!

Yrrab
1
Well, brace yourselves for things to come the next week.

Dat doe ik ook - en niet eens in de eerste plaats i.v.m.koersontwikkeling JET...
visboer
0
quote:

Yrrab schreef op 3 juli 2022 21:18:

Well, brace yourselves for things to come the next week.

Dat doe ik ook - en niet eens in de eerste plaats i.v.m.koersontwikkeling JET...
het kan zomaar nog lager
Hendrik Roo
0
quote:

Yrrab schreef op 3 juli 2022 21:18:

Well, brace yourselves for things to come the next week.

Dat doe ik ook - en niet eens in de eerste plaats i.v.m.koersontwikkeling JET...
Super dat je je speciaal voor onze vele Engelstalige Forum deelnemers in het Engels uitdrukt. Op basis waarvan denk je dat we in de gordels moeten ?
visboer
0
quote:

Herbert schreef op 3 juli 2022 20:51:

[...]

Grub kan samengevoegd worden met Wholefood en concurreren met Instacart, UE en Dash. Met gratis prime abonnementen klanten lokken. In EU hebben ze een gigantische netwerk en kunnen koeriers ook non-food bezorgen. 7 miljard is niks voor een bedrijf als Amazon.
7 miljard is veel geld. Ook voor Amazon. En dus te duur ik gok op nog geen 2 miljard voor JET. Dus de koers moet nog lager.
Yrrab
1
quote:

Hendrik Roo schreef op 3 juli 2022 21:34:

[...]

Super dat je je speciaal voor onze vele Engelstalige Forum deelnemers in het Engels uitdrukt. Op basis waarvan denk je dat we in de gordels moeten ?
Dear Hendrik,

Super dat je het super vindt. Je hebt ook vast goed begrepen wat ik bedoel.

Shall we leave it there?
Hendrik Roo
2
quote:

Yrrab schreef op 3 juli 2022 21:39:

[...]

Dear Hendrik,

Super dat je het super vindt. Je hebt ook vast goed begrepen wat ik bedoel.

Shall we leave it there?
A vaincre sans péril, on triomphe sans gloire.
Yrrab
0
quote:

Hendrik Roo schreef op 3 juli 2022 21:49:

[...]

A vaincre sans péril, on triomphe sans gloire.
Entre nous... da's best een lastige voor de engelstaligen onder ons.

Ik wens iedereen een 'spannende' week toe. And be guided by wisdom - and by common sense.

;)
Hendrik Roo
0
quote:

Yrrab schreef op 3 juli 2022 21:57:

[...]

Entre nous... da's best een lastige voor de engelstaligen onder ons.

Ik wens iedereen een 'spannende' week toe. And be guided by wisdom - and by common sense.

;)
Cher monsieur Yrab,
No guts no glory....
Wat mij betreft nu gewoon maar weer gewoon in het Nederlands. Of ben jij dat ontgroeid ?
Yrrab
1
quote:

Hendrik Roo schreef op 3 juli 2022 22:01:

[...]

Cher monsieur Yrab,
No guts no glory....
Wat mij betreft nu gewoon maar weer gewoon in het Nederlands. Of ben jij dat ontgroeid ?
Nou, beste Hendrik... ik maak er een eind aan. Voor vandaag, that is...

En zoals mijn vrouw altijd zegt: "No nuts, no glory!" (Ze heeft teveel naar commercials voor nutbars gekeken...)

Morgen weer een beurs-dag!
Hendrik Roo
1
quote:

Yrrab schreef op 3 juli 2022 22:08:

[...]

Nou, beste Hendrik... ik maak er een eind aan. Voor vandaag, that is...

En zoals mijn vrouw altijd zegt: "No nuts, no glory!" (Ze heeft teveel naar commercials voor nutbars gekeken...)

Morgen weer een beurs-dag!
Wil je er vanwege je GAK een eind aan maken ?
Yrrab
1
quote:

Hendrik Roo schreef op 3 juli 2022 22:32:

[...]

Wil je er vanwege je GAK een eind aan maken ?
Nee, hoor Mijn gak op JET is NUL. En dat blijft het ook.

Wel nog even een potje tennis kijken... Djokovic/Rijthoven

CU!
Hendrik Roo
0
quote:

Yrrab schreef op 3 juli 2022 23:08:

[...]

Nee, hoor Mijn gak op JET is NUL. En dat blijft het ook.

Wel nog even een potje tennis kijken... Djokovic/Rijthoven

CU!
Hij heeft het goed gedaan.
Laat je voor tijdens het kijken nog een lekkere versnapering Thuisbezorgen ?
hvb
0
quote:

wiegveld schreef op 3 juli 2022 19:46:

Straks is keus simpel. Gaat JET de bietenbrug op of niet.
Uitdaging: schets mij een realistisch scenario waarin JET vóór eind 2023 failliet gaat.

Er vanuit gaande dat Jitse nog enigszins logisch blijft nadenken (dat mag ik toch wel aannemen, en ook dat hij zal worden teruggefloten als dat niet het geval blijkt).
CEO Takeaway
1
quote:

Hendrik Roo schreef op 3 juli 2022 22:01:

[...]

Cher monsieur Yrab,
No guts no glory....
Wat mij betreft nu gewoon maar weer gewoon in het Nederlands. Of ben jij dat ontgroeid ?
talen ontgroeien begint al hoger op .

als u een comment plaatst dat verkeerd valt staat er

''deze account is geschorst''

en niet

dit account is geschorst.

geen wonder dat onde nederlands allemaal zo slecht is je weet
OsMarkt
0
quote:

Hendrik Roo schreef op 3 juli 2022 23:38:

[...]

Hij heeft het goed gedaan.
Laat je voor tijdens het kijken nog een lekkere versnapering Thuisbezorgen ?
Bent u helemaal mal? De Afhaler wint!
Duym
0
quote:

CEO Takeaway schreef op 4 juli 2022 02:50:

[...]

talen ontgroeien begint al hoger op .

als u een comment plaatst dat verkeerd valt staat er

''deze account is geschorst''

en niet

dit account is geschorst.

geen wonder dat onde nederlands allemaal zo slecht is je weet
Zowel dit account als deze account is juist, maar wees consequent in je gebruik.
www.vlaanderen.be/taaladvies/taaladvi...
voda
0
Update: beursexperts weer somber
Tijdelijk optimisme volledig verdampt.

(ABM FN-Dow Jones) Na een zeldzame maand van optimisme zijn beursexperts voor de maand juli weer somber gestemd. Dit bleek uit de maandenquête van analist Corné van Zeijl.

"Per saldo zijn er in juni 9 procent meer sombere experts dan optimistische. De redenen om somber te zijn: centrale banken die op de rem trappen om de inflatie te bestrijden en daarmee de rente omhoog jagen", aldus Van Zeijl.

"En dat te samen met een nakende recessie. Daardoor zullen de winsten ook onder druk komen te staan. Dat is een slechte combinatie", volgens de analist.

Klik hier voor: beursexperts weer somber

youtu.be/t1U21aojtwM

Afgelopen maand waren beursexperts juist opvallend optimistisch, terwijl de AEX in juni toch daalde met 7,5 procent.

"Daarmee is juni 2022 nummer 26 op de lijst met slechtste AEX maanden ooit, van de 475 maanden dat de AEX bestaat", aldus Van Zeijl.

Voor de maand juli kiezen de 70 experts die deelnamen aan de enquête voor aandelen als Prosus, ASML, KPN en Unibail-Rodamco-Westfield. De kenners blijven weg van Just Eat Takeaway, Randstad, Philips, ArcelorMittal en Adyen.

Kijkend naar de AEX als geheel is 38,6 procent van de ondervraagden negatief. Voor de rest van het jaar is dat beeld niet veel anders. In de 6-maandsverwachtingen rekent 36 procent van de experts op een daling van meer dan 3 procent voor de AEX. Zo'n 37 procent verwacht dat de AEX tussen de -3 en de +6 procent gaat eindigen, aldus Van Zeijl.

Volgens de analist verwachten de ondervraagden geen snelle oplossing van de Oekraïne oorlog.

Kijkend naar de regio waarin het beste belegd kan worden, kiest 40 procent van de beursexperts voor de VS en 23 procent voor Europa.

Update: om video toe te voegen

Door: ABM Financial News.

info@abmfn.nl

Redactie: +31(0)20 26 28 999
roon
0
En toch ziet het er voor beurs redelijk uit.Als niemand de aandelen wil hebben moet je net dan gaan kopen?Heel veel shit zit toch al in de koersen.Het blijft ook nog eens een AEX fonds.
73.764 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 1784 1785 1786 1787 1788 1789 1790 1791 1792 1793 1794 ... 3685 3686 3687 3688 3689 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 3 jun 2024 17:35
Koers 12,480
Verschil +0,470 (+3,91%)
Hoog 12,525
Laag 12,000
Volume 1.621.167
Volume gemiddeld 2.294.766
Volume gisteren 1.799.751

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront