Alfen « Terug naar discussie overzicht

Alfen 2023

6.355 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 ... 314 315 316 317 318 » | Laatste
Mailbox
0
quote:

Lor3032 schreef op 23 januari 2023 16:54:

Ach we doen het keurig vandaag. Niets aan de hand.
“We”? Jij hebt ze toch niet? Offe …toch?
Windmee
0
quote:

Mailbox schreef op 23 januari 2023 16:09:

[...]

Hier kan ik geen gehakt van maken, is dit Sanskriet ofzo?
Hahaha sorry, het was te snel geschreven op een mobiel met te klein toetsjes, ik bedoel dat het weer aan het herhalen is, smorgens up en in de middag weer dalen.
Maar gelukkig op slot was oké.
Windmee
0
quote:

Mailbox schreef op 23 januari 2023 17:07:

[...]

“We”? Jij hebt ze toch niet? Offe …toch?
Hij heeft het gewoon, anders is ie hier niet zo actief.
Mailbox
0
quote:

Windmee schreef op 23 januari 2023 18:40:

[...]
Hahaha sorry, het was te snel geschreven op een mobiel met te klein toetsjes, ik bedoel dat het weer aan het herhalen is, smorgens up en in de middag weer dalen.
Maar gelukkig op slot was oké.
Dat klopt, je kunt er de klok op gelijk zetten. Ik zat zelf ook al te bedenken dat als het weer gebeurt, dat ik gewoon een deel aan het begin van de middag verkoop. Rond een uur of 4 kun je ze dan een stuk goedkoper terugkopen. Niet alles, want je zult dan net zien dat ie doorstijgt.
Mailbox
0
quote:

Windmee schreef op 23 januari 2023 18:44:

[...]

Hij heeft het gewoon, anders is ie hier niet zo actief.
Ja, hij zegt pas te willen kopen na de cijfers, maar wij hebben ‘m in de gaten…….
Lor3032
0
quote:

Mailbox schreef op 23 januari 2023 17:07:

[...]

“We”? Jij hebt ze toch niet? Offe …toch?
Oh de WE in deze was bedoeld als in hier op het forum. En voor de laatste keer. Ik heb bij mijn eerste portie verkocht en wacht nu al een paar maanden op betere tijden. En beslis dus pas bij de aankomende cijfers en dan voornamelijk de Outlook voor aankomend jaar Dus nee heb geen Alfen nu en ja volg het forum graag en lees en reageer graag mee, tijd genoeg.
Mailbox
0
voda
0
quote:

Behavia1 schreef op 24 januari 2023 10:23:

Kan je het hele interview eens posten?
Dat wordt elke persoon die dat doet onmiddellijk geschorst. Nooit meer vragen.
Lor3032
0
quote:

Henkie 1960 schreef op 24 januari 2023 11:11:

Waarom mocht dat van de IEX 30 november 2022 wel geplaatst worden?
Ik zou het de redactie vragen.
Mailbox
1
De reden van de stijging zal zeker het positieve interview met Roeleveld zijn, want hij kan nu op 15 februari natuurlijk niet met teleurstellende cijfers aankomen. Het advies van Jefferies wordt bij de cijfers feitelijk weggevaagd.
Maar daarnaast is vandaag ook in het nieuws verschenen dat het opladen van de elektrische en hybride auto thuis goedkoper is geworden dan bij een laadstation. Nu zullen er heus wel laadbedrijven zijn met Alfen laadpalen, maar die zijn al verkocht. Maar het merendeel staat/hangt natuurlijk bij de autorijders thuis of staan voor de deur. En daarvan zullen er nog veel meer gaan komen.
En de energieopslag is ook een hardgroeiende divisie bij Alfen, aldus Roeleveld. Ik heb wel het idee dat alle seinen op groen staan voor het aandeel.
VanDam75
0
Weet iemand of particuliere thuisbatterijen ook iets is wat Alfen overweegt voor de toekomst?
Lor3032
0
quote:

Mailbox schreef op 24 januari 2023 12:45:

De reden van de stijging zal zeker het positieve interview met Roeleveld zijn, want hij kan nu op 15 februari natuurlijk niet met teleurstellende cijfers aankomen. Het advies van Jefferies wordt bij de cijfers feitelijk weggevaagd.
Maar daarnaast is vandaag ook in het nieuws verschenen dat het opladen van de elektrische en hybride auto thuis goedkoper is geworden dan bij een laadstation. Nu zullen er heus wel laadbedrijven zijn met Alfen laadpalen, maar die zijn al verkocht. Maar het merendeel staat/hangt natuurlijk bij de autorijders thuis of staan voor de deur. En daarvan zullen er nog veel meer gaan komen.
En de energieopslag is ook een hardgroeiende divisie bij Alfen, aldus Roeleveld. Ik heb wel het idee dat alle seinen op groen staan voor het aandeel.
Dat artikel las ik ook vanmiddag. Exact dezelfde gedachte erbij.
Kijkend naar de koers dan is 85 euro een oude weerstand waar we nu intraday doorheen zijn gebroken maar we dienen er boven te sluiten om hem tot steun te maken. Succes
Lor3032
0
quote:

VanDam75 schreef op 24 januari 2023 12:53:

Weet iemand of particuliere thuisbatterijen ook iets is wat Alfen overweegt voor de toekomst?
Geen flauw idee maar het is wel de toekomst om energie van je panelen op te slaan omdat terugleveren geen drol doet met de portemonnee. Een klein Alfen bakkie thuis lijkt mij ideaal
Henkie 1960
0
Goedemiddag Van Dam75,ik kan het nergens vinden,dat Alfen de thuisbatterij in de verkoop heeft.Als die saldering er (mogelijk,je weet het nooit in Nederland )door komt,is dat zeker een groeimarkt in heel Europa.Ik denk dat Alfen daar nu ook zeker mee bezig is.
Lor3032
0
Enige is wel. Alfen heeft tot op heden het beleid niet aan retail rechtstreeks te verkopen. Dat gaat allemaal via dealers en groothandel. De vraag is dan ook hoe ze hier eventueel mee omgaan. Ieder procent marge is er immers 1
6.355 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 ... 314 315 316 317 318 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 3 mei 2024 09:38
Koers 38,940
Verschil +0,440 (+1,14%)
Hoog 39,110
Laag 38,300
Volume 19.095
Volume gemiddeld 297.093
Volume gisteren 258.420

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront