BAM Groep « Terug naar discussie overzicht

BAM juni 2023

898 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 40 41 42 43 44 45 | Laatste
innicksname
0
quote:

HenkdeV schreef op 30 juni 2023 10:31:

[...]

Mensen uit de Oekraïne werken zeker wel.
Kom ze overal tegen, vooral in de horeca.
Na verloop van tijd mogen mensen uit Irak, Iran en bedenk het maar ook wel werken.
De uitzondering op de regel.
HenkdeV
0
quote:

innicksname schreef op 30 juni 2023 10:34:

[...]
De uitzondering op de regel.
Ook asielzoekers mogen onder bepaalde voorwaarden werken. Hebben ze een verblijfsvergunning dan zeker.
innicksname
0
quote:

HenkdeV schreef op 30 juni 2023 10:53:

[...]

Ook asielzoekers mogen onder bepaalde voorwaarden werken. Hebben ze een verblijfsvergunning dan zeker.
Ik laat de discussie even voor wat hij is.

Fijn weekend allen!
HenkdeV
1
Marinus-86
0
email2uwf
0
Ik weet niet of deze al gepost is. In iedergeval bij deze; BAM confirmed on £210m “Cultural Heart” in Huddersfield

www.constructionenquirer.com/2023/06/...
Marinus-86
1
De verkoop truc is goed geluk vandaag, eerst de boel een beetje op laten lopen en dan nu de winst pakken, goed gedaan ,en dat kan allemaal bij het aandeel BAM.
Zwijnash
0
quote:

popie schreef op 30 juni 2023 16:39:

De verkoop truc is goed geluk vandaag, eerst de boel een beetje op laten lopen en dan nu de winst pakken, goed gedaan ,en dat kan allemaal bij het aandeel BAM.
Ja zwaar rood vandaag !

Volgende maand beter - super super koop
Marinus-86
2
quote:

Zwijnash schreef op 30 juni 2023 16:40:

[...]

Ja zwaar rood vandaag !

Volgende maand beter - super super koop
gelul...
boldie
0
Wat een..... Aandeel maar ga mijn stukjes niet van de hand doen deze koers al gaan ze naar 0.01
[verwijderd]
1
Dat is niet eens geheel ondenkbeeldig. Ik heb het idee dat het niet meer goed gaat komen. Daarvoor zakt het aandeel gewoon teveel door. Vrijwel iedere dag een stukje eraf. Soms een stuk.

Bijkopen lijkt me ook geen optie: don''t try to catch a falling knife...
amice
0
quote:

Frans15 schreef op 30 juni 2023 17:41:

Dat is niet eens geheel ondenkbeeldig. Ik heb het idee dat het niet meer goed gaat komen. Daarvoor zakt het aandeel gewoon teveel door. Vrijwel iedere dag een stukje eraf. Soms een stuk.

Bijkopen lijkt me ook geen optie: don''t try to catch a falling knife...
Veel onzekerheden. En in de drie jaar dat Joosten nu de leiding heeft, zij er werken aangenomen en opgeleverd Ook nar het resultaat
van die uitgevoerde werken blijft het gissen.
HenkdeV
0
quote:

amice schreef op 30 juni 2023 18:30:

[...]
Veel onzekerheden. En in de drie jaar dat Joosten nu de leiding heeft, zij er werken aangenomen en opgeleverd Ook nar het resultaat
van die uitgevoerde werken blijft het gissen.
Per werk de resultaten bekendmaken?
amice
0
quote:

HenkdeV schreef op 30 juni 2023 18:32:

[...]

Per werk de resultaten bekendmaken?
Neen niet per. werk. Die nacalculatie is alleen van belang voor intern gebruik , i.v.m. het aannemen van nieuwe werken
Maar k zou wel willen weten , hoeveel ( in procenten) er verdiend is op de werken die in het Joosten tijdperk zijn aangenomen en opgeleverd.
Dat kan het vertrouwen wellicht iets versterken
Zwijnash
0
898 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 40 41 42 43 44 45 | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 26 apr 2024 17:35
Koers 3,896
Verschil -0,004 (-0,10%)
Hoog 3,932
Laag 3,860
Volume 525.331
Volume gemiddeld 1.429.485
Volume gisteren 691.847

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront