BAM Groep « Terug naar discussie overzicht

BAM augustus 2023

1.044 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ... 49 50 51 52 53 » | Laatste
boldie
0
quote:

HenkdeV schreef op 4 augustus 2023 13:42:

[...]

Op weekbasis 6 cent in het rood.
de dag is nog niet om kan zomaar 2,20 op de borden komen lol
Schuinsmarcheerder
0
quote:

Zwijnash schreef op 4 augustus 2023 08:56:

[...]

Heb mij niet in verdiept ( heb geen ing ) maar van wat de man zegt is de aankoop programma 6 manden en eerst 3 maand slechts 15% gekocht.
www.bam.com/en/investors/share-buy-ba...

Here is an overview about every week ......
Up till now 84% of the share buyback programn has been completed. Total shares to buy back is 9,x million (?)
Doemebest
0
quote:

Schuinsmarcheerder schreef op 4 augustus 2023 17:27:

Sorry, zie nu dat jullie het over ING hebben .... ;-)
Ja we marcheerden schuin, het verschil is dat BAM inkoopt om verwatering te voorkomen en ING geen stockdividend uitkeert en voornemens is om voor een bepaald bedrag eigen aandelen uit te markt te nemen, maar niet verplicht om dat aantal ook persee te halen..
Vorige keer hebben ze het restant als contant dividend uitbetaald
Xxxx
0
Gekopieerd uit een analyse

PostNL kent enkele zware beursjaren. Het aandeel is per medio 2021 in de verkoop gedaan en heeft de waarde hard zien teruglopen. Een eerste poging om te herstellen is de kop ingedrukt en opnieuw zou nu het 200-daags gemiddelde het eindpunt kunnen worden van een opleving. Voor technische verbetering is een uitbraak boven de weerstand op €2,06 een voorwaarde.
bartbas
0
Donderdag 17 augustus begint er om 10.00 uur een audiocast. Naast viesten over de halfjaarcijfers zullen journalisten ongetwijfeld ook andere vragen stellen.wanneer je rechtstreeks mee wilt luisteren moet je je op de Bam website aanmelden.

Bb
Xxxx
0
quote:

Daytripper schreef op 4 augustus 2023 19:42:

Gekopieerd uit een analyse

PostNL kent enkele zware beursjaren. Het aandeel is per medio 2021 in de verkoop gedaan en heeft de waarde hard zien teruglopen. Een eerste poging om te herstellen is de kop ingedrukt en opnieuw zou nu het 200-daags gemiddelde het eindpunt kunnen worden van een opleving. Voor technische verbetering is een uitbraak boven de weerstand op €2,06 een voorwaarde.
Foutje hoort hier niet thuis, sorry
Rob
1
quote:

HenkdeV schreef op 4 augustus 2023 13:42:

[...]

Op weekbasis 6 cent in het rood.
Op maandbasis 30 cent in het groen. :)

Over jaarbasis praten we maar niet

In elk geval, weken terug heb ik gepost dat die volgens mij tussen de 2,10 en 2,15 zou staan voor de halfjaarcijfers. Hopelijk krijg ik gelijk en dan na de cijfers een flinke ruk omhoog.

Maar ja, het blijft koffiedik kijken. Het sentiment op de beurs is ook niet geweldig en er kan altijd iets gebeuren dat weer een algehele beursdip veroorzaakt. En dat biedt ook weer kansen. :)
Marinus-86
0
quote:

Rob schreef op 5 augustus 2023 11:04:

[...]

Op maandbasis 30 cent in het groen. :)

Over jaarbasis praten we maar niet

In elk geval, weken terug heb ik gepost dat die volgens mij tussen de 2,10 en 2,15 zou staan voor de halfjaarcijfers. Hopelijk krijg ik gelijk en dan na de cijfers een flinke ruk omhoog.

Maar ja, het blijft koffiedik kijken. Het sentiment op de beurs is ook niet geweldig en er kan altijd iets gebeuren dat weer een algehele beursdip veroorzaakt. En dat biedt ook weer kansen. :)
Ja ja...
bartbas
0
OnoMatopee
0
Bunnik, the Netherlands, 7 August 2023 – Royal BAM Group nv has repurchased 375,030 of its own shares in the period from 31 July 2023 up to and including 4 August 2023 at an average price of €2.08. The consideration for this repurchase was €0.8 million.

The repurchased shares represent 88 per cent of BAM’s share buy-back programme for 9,351,489 ordinary shares as confirmed on 9 May 2023, to offset for the dilution effect due to the issue of stock dividend and to fulfill BAM’s obligations for the various running share-based employee incentive schemes vesting up to April 2026.
HenkdeV
0
quote:

bartbas schreef op 7 augustus 2023 08:20:

Het orderboek bekijkend, lijkt 2,10 vandaag voor de bijl te gaan.
Bb
Dat is een momentopname, kan iedere minuut weer veranderen.
Helemaal om 8.20 uur.
OnoMatopee
1
HenkdeV
0
quote:

OnoMatopee schreef op 7 augustus 2023 09:10:

[...]verder nog nieuws?
Lichte regen in Bunnik:-).

Futures V.S. mooi groen.
OnoMatopee
1
quote:

HenkdeV schreef op 7 augustus 2023 09:16:

[...]

Lichte regen in Bunnik:-).

Futures V.S. mooi groen.
de Nigeriaanse vrouwen ook
Marinus-86
0
bartbas
0
quote:

HenkdeV schreef op 7 augustus 2023 09:03:

[...]

Dat is een momentopname, kan iedere minuut weer veranderen.
Helemaal om 8.20 uur.
Ben ik met je eens. Zeker wat betreft de openingskoers. Maar de verhouding tussen aan en verkoop in aantallen en de verdeling van de aantallen over de bijbehorende koersen zeggen met wat slagen om de arm best wat over de koersontwikkeling. Al moet gezegd dat een paar flinke orders het verwachte beeld makkelijk kunnen verstoren. Ik sluit een slot van de dag op of boven de 2,10 nog steeds niet uit.

Bb
1.044 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 ... 49 50 51 52 53 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 9 mei 2024 17:35
Koers 3,458
Verschil 0,000 (0,00%)
Hoog 3,460
Laag 3,426
Volume 539.255
Volume gemiddeld 1.587.999
Volume gisteren 539.255

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront