AMG « Terug naar discussie overzicht

AMG 2024

4.471 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 ... 220 221 222 223 224 » | Laatste
Just lucky
0
quote:

Pebbles schreef op 24 mei 2024 09:45:

Waar ligt de volgende steun?
Hoog in de 18, gewoon kopen, goude toekomst. De beurswaarde van AMG is minder dan de waarde van Ohio 1 en 2. De rest, incl. lithium, is op nul gewaardeerd.
aextracker
0
quote:

Pebbles schreef op 24 mei 2024 09:45:

Waar ligt de volgende steun?
Ergens tussen euro 19 - en 20,-
Kansrijke kandidaat voor herstel in 't verlengde van herstellende grondstofprijzen Lithium, vanadium etc.
Pebbles
0
Als hij terug naar de 19 bonkt spring ik er terug op (stoplimiet stond op 20.7) dus ze zijn weg.
Kleine winst maarja
Lepre Chaun
0
quote:

Musketier schreef op 24 mei 2024 09:40:

nou Lepre, vraag niet hoe het kan, maar profiteer ervan
Nou ik wacht Of aanbod Chinees Salonfähig genoeg is ,

Dus als we naar de raffinage van lithium kijken, zul je dan ook op dit gebied met Chinese expertise en kapitaal willen samenwerken?”, voegde Yu eraan toe.
Just lucky
1
Grote partijen zien de waarde van AMG niet, ik geef ze nog geen eens ongelijk. Dit jaar kan je al afschrijven en als we een half jaartje verder zijn weten we ook al of we 2025 kunnen afschrijven. Tja, mooier kan ik het niet maken.
christo1
1
Ben niet zo fan van technische analyse, maar heb dit eens bekeken voor AMG en dit ziet er voor de korte termijn niet goed uit, zoals door anderen aangegeven kan de koers terugvallen naar 18+€ de komende weken, dan wil ik een eerste positie innemen.

Maar als AMG door de 18€ zakt kan het nog een stuk lager naar 13€ of zo.

Mvg
christo1
0
quote:

christo1 schreef op 23 mei 2024 16:25:

Concurrentie staat ook niet stil tav LIVA.

Engie en onze Belgische Jan de nul, toch geen kleine bedrijven in de wereld expirimenteert met redox flow vanadium batterij maar het is niet AMG dat vermeld staat.

corporate.engie.be/nl/press/release/i...,duurzame%20aanvulling%20zijn%20op%20de%20veelgebruikte%20lithium-ion%20batterij.

Mvg.
Vreemd dat de AMG LIVA fans hier niet op gereageerd hebben, het bewijst wel het potentieel van lithium vanadium flow batterijen maar het is wel met een andere partner dan AMG dat de grote bedrijven hun testen uitvoeren.

Mvg
Just lucky
2
quote:

christo1 schreef op 24 mei 2024 10:47:

Ben niet zo fan van technische analyse, maar heb dit eens bekeken voor AMG en dit ziet er voor de korte termijn niet goed uit, zoals door anderen aangegeven kan de koers terugvallen naar 18+€ de komende weken, dan wil ik een eerste positie innemen.

Maar als AMG door de 18€ zakt kan het nog een stuk lager naar 13€ of zo.

Mvg
Ik volg AMG al een jaar of 10, een ding weet ik met zekerheid, bij AMG weet je het nooit. Dus je kan gelijk hebben, maar de kans is minimaal even groot dat je er volkomen naast zit en de koers over een maand op 24 staat.
DeZwarteRidder
0
quote:

christo1 schreef op 24 mei 2024 10:50:

[...]Vreemd dat de AMG LIVA fans hier niet op gereageerd hebben, het bewijst wel het potentieel van lithium vanadium flow batterijen maar het is wel met een andere partner dan AMG dat de grote bedrijven hun testen uitvoeren.
Mvg
Met batterijen valt geen zak te verdienen.

Zelfs Varta maakt grote verliezen.
christo1
1
quote:

Just lucky schreef op 24 mei 2024 09:48:

[...]Hoog in de 18, gewoon kopen, goude toekomst. De beurswaarde van AMG is minder dan de waarde van Ohio 1 en 2. De rest, incl. lithium, is op nul gewaardeerd.
Niet verwonderlijk dat de lithium business bijna op nul gewaardeerd wordt, in Q1 2024 bedrijf de ebitda bijdrage slechts 6 miljoen dollar komende van 90 miljoen dollar in Q1 2023 vorig jaar.

Q2 belooft niet beter te zijn en zoals je zelf aangaf voor Q3 2024 zijn de parameters bijna vastgelegd.

Mvg
geldmaker
0
[Modbreak IEX: Gelieve inhoudelijk te reageren, bericht is bij dezen verwijderd. Waarschuwing.]
Musketier
3
Je snapt m niet helemaal christo, als de lithiumtak al op 0 is gewaardeerd kan je de koers helaas niet nog verder drukken met nog maar eens een serie herhalingen over de slechte lithiummarkt
christo1
0
Tesla verlaagt productie in China, of dit een algemeen vraagprobleem is in China of omdat de concurrentie marktaandeel inpikt dat is de vraag.

Trouwens de vanadium prijs is weer aan het dalen vanaf een laag niveau.

Mvg
Just lucky
0
quote:

christo1 schreef op 24 mei 2024 12:51:

Tesla verlaagt productie in China, of dit een algemeen vraagprobleem is in China of omdat de concurrentie marktaandeel inpikt dat is de vraag.

Trouwens de vanadium prijs is weer aan het dalen vanaf een laag niveau.

Mvg
Dat zie je verkeerd, vandaag gestegen vanaf een laag niveau.

www.asianmetal.com/VanadiumPrice/Vana...
Lepre Chaun
0
quote:

gerrit graaier schreef op 24 mei 2024 07:13:

ik ben een tijd niet op het forum geweest. E jawel hoor; het eerste bericht dat ik lees is weer een overnamewens van LepreChaun. Fijn weekend allemaal.
Wat is jouw wens dan ?
je kunt het toch niet ontkennen dat het een en al overname is in de grondstoffenhandel.
En ja we zijn er nu wel heel dichtbij .
Zo een directe openings bericht aangereikt door een stroman zou al de koers moeten doen stijgen .

www.dw.com/en/can-europe-diversify-it...
christo1
0
quote:

Lepre Chaun schreef op 24 mei 2024 14:10:

[...]

Wat is jouw wens dan ?
je kunt het toch niet ontkennen dat het een en al overname is in de grondstoffenhandel.
En ja we zijn er nu wel heel dichtbij .
Zo een directe openings bericht aangereikt door een stroman zou al de koers moeten doen stijgen .

www.dw.com/en/can-europe-diversify-it...
Je wilt een overname, ik geef u low 18 € voor jouw aandelen.

Nu serieus, je denkt toch niet dat de CEO van AMG denkt om AMG nu te laten overnemen als hij ervan uit gaat dat er veel toekomstige waarde kan gecreëerd worden.

Probleem van AMG is nu dat ze een paar kwartalen verlies gaan draaien en dat de markt daar rekening zal mee houden zeker omdat de surplus van lithium langer zal duren dan aangenomen door onder andere de minder snelle adoptie in het Westen en andere delen in de wereld van EV ten voordele van benzine en hybride modellen.

En iedereen mag hopen dat de solid state batterij vroeger dan verwacht doorbreekt voordat een andere technologie uitkomt die geen lithium nodig heeft.

Persoonlijke visie.

Mvg
Lepre Chaun
0
quote:

christo1 schreef op 24 mei 2024 15:05:

[...]

Je wilt een overname, ik geef u low 18 € voor jouw aandelen.

Nu serieus, je denkt toch niet dat de CEO van AMG denkt om AMG nu te laten overnemen als hij ervan uit gaat dat er veel toekomstige waarde kan gecreëerd worden.

Probleem van AMG is nu dat ze een paar kwartalen verlies gaan draaien en dat de markt daar rekening zal mee houden zeker omdat de surplus van lithium langer zal duren dan aangenomen door onder andere de minder snelle adoptie in het Westen en andere delen in de wereld van EV ten voordele van benzine en hybride modellen.

En iedereen mag hopen dat de solid state batterij vroeger dan verwacht doorbreekt voordat een andere technologie uitkomt die geen lithium nodig heeft.

Persoonlijke visie.

Mvg
Ik denk dat We binnen korte tijd een aanbod krijgen .
Ik zou als een Albemarle maar snel zijn voordat er een Chinees er van door mee gaat .
Douwes
0
De koers is frustrerend, maar gewoon de aandelen vasthouden. Er komen betere tijden. Ik las eens op het forum dat beleggen in AMG not for the faint-hearted is. Diegene heeft helemaal gelijk!
4.471 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 183 184 185 186 187 188 189 190 191 192 193 ... 220 221 222 223 224 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 14 jun 2024 17:35
Koers 17,010
Verschil -0,540 (-3,08%)
Hoog 17,790
Laag 16,850
Volume 303.992
Volume gemiddeld 219.805
Volume gisteren 321.981

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront