TomTom « Terug naar discussie overzicht

TomTom januari 2024

1.057 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 7 8 ... 49 50 51 52 53 » | Laatste
Jaap
0
quote:

Wereldbelegger schreef op 2 januari 2024 16:30:

[...]

Complete onzin! Beetje complotdenken van een teleurgestelde TT belegger.

pwijsneus geeft regelmatig uitgebreide onderbouwingen en vergelijkingen.
Dat is een stuk positiever dan alleen maar negatief schrijven over bijdragen van andere posters.
Hoe kan ik positief reageren op ondoordachte onderbouwingen en vergelijkingen en dan ook nog leuk tegen een wereldbelegger zijn die mij een complotdenker vindt?
Jaap
0
quote:

NewKidInTown schreef op 2 januari 2024 16:35:

Wat een tegenvallende koersvorming (-2,27%) de eerste handelsdag van 2024. Zelfs bij een tegenvallende AEX (-0,68%).
Ik kan er niet mee zitten bij een vrijwel risicoloze optieconstructie waarbij ik BOVEN de 5,50 een rendement haal van circa 75 (of tussen de 70 en 80) procent. Rustig laten liggen en er normaliter niet meer naar kijk, de zilvervloot zal niet komen de komende 50 jaar.
En waar kom je nu weer vandaan NewKid?
Uit de City Londen, of uit Dublin?
Sommigen hier op het forum hebben jou gemist.
Ben benieuwd naar je adviesen voor optiebeleggen.
Vive tu vida positivamente
0
De beste wensen en vooral goede gezondheid voor 2024.

Ik heb het aandeel al heel lang in mijn porto.
Uit ervaring weet ik dat de koers bij TomTom voor goed nieuws helaas altijd lager wordt gezet. Volgende week de CES, ik verwacht hier positief vuurwerk dus nu nog goedkoop bijkopen om volgende optimaal te kunnen profiteren.

Inkoper TT, succes!
pwijsneus
0
quote:

Vive tu vida positivamente schreef op 2 januari 2024 17:29:

De beste wensen en vooral goede gezondheid voor 2024.

Ik heb het aandeel al heel lang in mijn porto.
Uit ervaring weet ik dat de koers bij TomTom voor goed nieuws helaas altijd lager wordt gezet. Volgende week de CES, ik verwacht hier positief vuurwerk dus nu nog goedkoop bijkopen om volgende optimaal te kunnen profiteren.

Inkoper TT, succes!
DAYS SCHEDULE FOR CES 2024
WRITER Rachel Boswell

The?Consumer Technology Association (CTA)?announced the official lineup for?CES?2024?Media Days, an exclusive, media-only event that takes place in Las Vegas before CES opens to the tech industry. Kicking off major tech announcements, Media Days gives registered media access to news-breaking press conferences and CES Unveiled Las Vegas, a first-hand preview of the products launching at CES 2024.?

Open exclusively to?registered CES media, industry analysts, and content creators, Media Days will take place Sunday, Jan. 7, and Monday, Jan. 8 at Mandalay Bay in Las Vegas, NV. For those who cannot travel to Las Vegas, select content will be available to view on CES.tech.?

This year’s Media Days schedule consists of top exhibitors breaking news and offering exclusive looks at what they plan to showcase at CES 2024, joined by three first-time Media Days exhibitors. The 2024 Media Days exhibitor line-up includes:

Bosch
Doosan
Hyundai
Hisense
KIA
LG Electronics
Panasonic
Samsung
Sony
TCL
Valeo

Media will gain exclusive insight on the latest tech research and trends to watch during CES 2024 at CTA’s anticipated annual presentation – Tech Trends to Watch. This media-only event will take place on Jan. 7, 4-4:45 PM. Attendees will get early access to Unveiled Las Vegas, the official media event of CES. Beginning at 5 PM, media can meet with exhibitors and get a sneak peek at the groundbreaking innovations expected at CES 2024.

Following the ALL ON lineup of newsworthy press conferences, Siemens CEO Dr. Roland Busch will deliver the pre-show keynote at 6:30 PM on January 8 in the Venetian’s Palazzo Ballroom. Visit the keynote schedule for additional keynote announcements.

Complimentary?shuttle service?for media will run from select official CES hotels to Mandalay Bay during both Media Days. Shuttles will also be available to take media from Mandalay Bay to the pre-show keynote. Lunch is available to registered CES media in the Mandalay Bay Media Room (Level 2, Breakers Ballroom) on Jan. 8.

All CES 2024?media room locations?and hours are available online. CES 2024 exhibit halls will open at 10 AM on Jan. 9, 2024.
NewKidInTown
0
quote:

Jaap schreef op 2 januari 2024 17:02:

[...]

En waar kom je nu weer vandaan NewKid?
Uit de City Londen, of uit Dublin?
Sommigen hier op het forum hebben jou gemist.
Ben benieuwd naar je adviesen voor optiebeleggen.
Mijn laatste NIET advies maar suggestie heb ik een paar maanden geleden op iex gepost:
LONG call tt 4,00
SHORT call tt 5,50
betaald: 0,85
koers boven de 5,50 levert me 1,50 op of circa 75% rendement.
ERGO: kleine investering in vergelijking met huidige koers van 6 euro plus.
Veel groter rendement, want bij +75% moet het aandeel vanaf nu naar circa 11 euro stijgen.
Zie jij dat al aan de horizon ????

EDIT: ik zie op deze lagere dag AL mijn onderliggende aandelen HOGER sluiten behalve TT.
Huidige fondsen in PF, uitsluitend CALL opties, al of niet in combinatie long en short:

TKW, SBM, RDS, TT, VPK

Doe er je voordeel mee.

Oh ja, ook nog een stulpje op FUNDA ingelegd.
Jaap
0
quote:

NewKidInTown schreef op 2 januari 2024 16:35:

......................... kijk, de zilvervloot zal niet komen de komende 50 jaar.
Dan kan je nog altijd een zilveren daalder (dollar) uit 1629 uit Holland of de overige provincien kopen.
Grote kans dat die munt geslagen is uit de buit van de zilvervloot.
Maar ja, dat was die tijd.
Niet voor Sir Marshall Wace, want die rooft nog door in 2024.
Wereldbelegger
0
quote:

NewKidInTown schreef op 2 januari 2024 17:37:

[...]
Mijn laatste NIET advies maar suggestie heb ik een paar maanden geleden op iex gepost:
LONG call tt 4,00
SHORT call tt 5,50
betaald: 0,85
koers boven de 5,50 levert me 1,50 op of circa 75% rendement.
ERGO: kleine investering in vergelijking met huidige koers van 6 euro plus.
Veel groter rendement, want bij +75% moet het aandeel vanaf nu naar circa 11 euro stijgen.
Zie jij dat al aan de horizon ????
Graag meer van zulke adviezen!
Gedekt(!) schrijven blijkt dé manier te zijn om rendement te halen met TT.
Minimaal vier keer per jaar. maar 12 keer is ook mogelijk.
Wereldbelegger
1
Ach ja, de CES.
Al jaren en jaren de hoop voor de B&H belegger in TomTom.
Al jaren en jaren wordt er verlangend naar uitgekeken.
Al jaren en jaren zijn de verwachtingen hoog gespannen.
Al jaren en jaren wordt groot nieuws verwacht.

Waarom wordt het dit jaar anders dan de voorgaande jaren?
Na een jaar gaat de Overture stichting iets presteren/presenteren?
De samenwerking met Microsoft op AI gebied wordt gepresenteerd?
Wereldbelegger
1
De laatste twee persberichten over de CES op de TTsite zijn van 2012 en 2013
We zijn slechts 11 jaar verder.

Maar er zijn wel demos, net zoals vorig jaar.

TomTom demos at CES 2024

TomTom Orbis Maps
Get an exclusive look at TomTom Orbis Maps, where we combine the richness of open and proprietary data to power maps for use cases now and in the future. Experience how TomTom’s tools and dedicated developer environment make it easy and effortless for you to build with our maps.

TomTom Digital Cockpit
Elevate every drive with our AI-powered digital cockpit platform. Transform in-vehicle infotainment with conversational AI and enhance the user experience with location-centric tech. See how we help developers and designers build a seamless, stylish connected car experience, all while cutting costs and time-to-market.

TomTom Traffic
Companies stay ahead by knowing what’s ahead. Discover how our Traffic data and services help you shape better driver experiences, fleet scheduling, ride hailing and more.

TomTom EV Services
Electric vehicles (EVs) may have entered the mainstream but worries about range and charging remain. Find out how we address those concerns with our full suite of EV services, and create an enjoyable electric driving experience, inside and outside the car.

Fleet & logistics
Explore how to elevate routing efficiency and optimize fleet operations – using a combination of TomTom APIs, AI and services designed for fleet management, logistics and ride hailing.
Spoorstudent
0
De CES. Die hypermoderne stofzuigers met AI en traffic control spreken me dis enorm aan.
xof
2
quote:

Erg chebbi schreef op 2 januari 2024 15:18:

[...]
Kun je daar tweedehands aandelen kopen?

N.B. Ik wacht nog ff met terug aankopen. Een gevoelskwestie...het kan altijd lager!
Neen, daar kunt U helemaal niets kopen. Ook niet eerste hands.

U mag alleen toekijken hoe HG en cs (en TT) proberen omg nog ong 7% vd uitstaande aandelen uit de markt te halen, zonder dat dit koersopdrijvend effect heeft.

Want stel je voor dat de koers ongecontrolleerd omhoog gaat, dan wordt die exit wel erg duur en ontvangen die freefloaters de hoofdprijs.

U kunt zeker nog even wachten, maar op het moment supreme bent U mss te laat. Er broeit iets....

Succes
Wereldbelegger
0
CarPlay 2.0 spraakgestuurd met Siri. Iets dergelijks wil TT samen met Microsoft doen?

CarPlay 2.0 officieel gelanceerd, deze auto’s krijgen in 2024 de nieuwe generatie

Samen met de aankondiging van iOS 16 op WWDC 2022 had Apple al de nieuwe generatie CarPlay aangekondigd. Het bedrijf liet toen al weten dat de eerste autofabrikanten eind 2023 CarPlay 2.0 kunnen implementeren in hun systemen.

Deze belofte heeft Apple waargemaakt, want de eerste auto's met de nieuwe generatie CarPlay zijn aangekondigd en worden in 2024 verwacht. Voor CarPlay 2.0 heeft Apple de volledige gebruikersinterface vernieuwd en heeft het systeem ondersteuning gekregen voor cluster schermen (alle digitale schermen) die aanwezig zijn in de auto.

CarPlay 2.0
De nieuwe versie van CarPlay kan communiceren met de voertuigsystemen en kan hierdoor rij-informatie weergeven op de schermen. Denk hierbij aan de snelheid, toerenteller, etc. Daarnaast is het mogelijk om via CarPlay het audio- en airco systeem te bedienen, hierbij kan ook Siri worden gebruikt. CarPlay kan voor elk voertuig worden geoptimaliseerd met merk specifieke opties en ondersteunt de unieke schermvormen en lay-outs die tegenwoordig kunt terugvinden in nieuwe auto's.

Beschikbaar vanaf 2024
De eerste auto's met de ondersteuning voor de volgende generatie CarPlay worden in 2024 verwacht en zijn recent aangekondigd. Porsche en Aston Martin hebben onthuld hoe CarPlay 2.0 wordt geïntegreerd in hun auto’s.

Dit is bijzonder omdat autofabrikanten met de nieuwe generatie CarPlay hun eigen draai aan de interface kunnen geven, zodat het beter bij de vormgeving van de auto past.

In 2024 krijgt Aston Martin DB12 en Porsche Cayenne als eerste CarPlay 2.0, Hierbij neemt CarPlay vrijwel alle schermen van de auto over. Zo kun je eenvoudig de klimaatbeheersing, radio en verlichting in het voertuig bedienen via CarPlay of Siri.

De volgende generatie CarPlay
Apple toonde tijdens het WWDC 2022 een lijst van fabrikanten die de nieuwe CarPlay gaan ondersteunen. Op deze lijst staan: Mercedes, Audi, Porsche, Landrover, Nissan, Ford, Jaguar, Volvo, Honda, Polestar en Renault. Andere merken zullen ongetwijfeld later volgen.

www.appletips.nl/carplay-2-0-automerken/
GLMF
0
alle accounts/posters uit Tatje’s “vriendenclub” zijn weer van stal gehaald en vullen elkaar weer aan……….benieuwd wat de reden is ??
marathon 11
1
quote:

GLMF schreef op 2 januari 2024 19:16:

alle accounts/posters uit Tatje’s “vriendenclub” zijn weer van stal gehaald en vullen elkaar weer aan……….benieuwd wat de reden is ??
Wel allemaal beleggers met een account die proberen ook de positieve signalen te duiden als tegenwicht van ongefundeerde / inhoudsloze negatieve posts
GLMF
0
quote:

marathon 11 schreef op 2 januari 2024 19:26:

[...]
Wel allemaal beleggers met een account die proberen ook de positieve signalen te duiden als tegenwicht van ongefundeerde / inhoudsloze negatieve posts
je leest "vriendenclub" verkeerd; ik sta aan jouw kant
marathon 11
1
quote:

GLMF schreef op 2 januari 2024 20:51:

[...]
je leest "vriendenclub" verkeerd; ik sta aan jouw kant
Sorry. Ik snap je post nu. Inderdaad hebben de negatievelingen de handelswijze zoals jij beschrijft.
Een van de redenen dat ik het Forum niet frequent meer bezoek.
Wereldbelegger
0
Er zijn posters die 'zeker weten' dat Tesla ook klant is van TomTom.

369.791 nieuwe personenauto’s gekocht in 2023: dit was bestverkochte model

De Tesla Model Y was in 2023 niet alleen de populairste nieuwe elektrische auto, maar ook de populairste nieuwe auto ongeacht de aandrijflijn. Tesla is niet het enige automerk dat als winnaar aangemerkt kan worden.

Het afgelopen jaar werden in totaal 369.791 nieuwe personenauto’s verkocht, zo blijkt uit cijfers van Bovag, Rai Vereniging en RDC. 2023 was voor de autobranche daarmee een aanzienlijk beter jaar dan het jaar ervoor, al is dat ook niet zo gek. In 2022 bereikte de automarkt namelijk een absoluut dieptepunt met 312.129 verkochte auto's.

Een aanzienlijk deel van de groei ten opzichte van 2022 valt toe te rekenen aan duizenden leveringen die in 2022 uitgesteld werden naar 2023. Het werd niet alleen het jaar van de inhaalslag, maar ook het jaar van de Tesla Model Y. In 2022 was de Peugeot 208 nog de populairste nieuwe auto van Nederland, maar die compacte Fransman wordt keihard van de troon gestoten door de Tesla Model Y.

www.ad.nl/auto/369-791-nieuwe-persone...
1.057 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 7 8 ... 49 50 51 52 53 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 8 mei 2024 17:35
Koers 5,545
Verschil -0,025 (-0,45%)
Hoog 5,590
Laag 5,480
Volume 302.782
Volume gemiddeld 285.601
Volume gisteren 239.559

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront