TomTom « Terug naar discussie overzicht

Februari 2024, Gaat AI TomTom naar grote hoogte brengen

529 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 22 23 24 25 26 27 | Laatste
Vive tu vida positivamente
0
Mooi voorbeeld uit andere tech sector: Nividea

Heeft lange tijd heel laag genoteerd en sinds een tijdje omhoog geknald naar ongekende hoogte.
Gaat AI TomTom ook de grote hoogte in jagen?!

Optietip 18: Nvidia naar meer dan $1100
Gepubliceerd op 28 February 2024 11:55

Door Hildo Laman

Het aandeel Nvidia is al enorm opgelopen. Maar een nog veel hogere koers is niet uitgesloten. Met een optieconstructie kan tegen een relatief bescheiden bedrag van zo'n optimistisch scenario gebruik gemaakt worden.

Na de verkoop van de QQQ butterfly is het techgehalte van de optietips als geheel niet zo hoog meer. Technologie is al jaren een populaire sector bij beleggers en daar zijn goede redenen voor. Technologie beïnvloedt alles: de opkomst van AI kan de sector nog prominenter maken dan die al was.
NewKidInTown
1
quote:

marathon 11 schreef op 28 februari 2024 09:32:

Begrijp niet dat de schorsing van Tatje zo lang moet duren. Heb hier al vele posters voorbij zien komen die het ook erg en veelal nog veel bonter hadden gemaakt en die zag je na een paar dagen weer terug op het Forum.
Wellicht is de moderator de carnavalsdip nog niet te boven.
We mogen toch wel aannemen dat de lengte van een schorsing enige correlatie heeft met de ernst van het vergrijp, dat is tenminste mijn ervaring, meestal vrij snel weer "losgelaten". Dus nu niet miauwen, wil je opheldering, dan email je "Henk" van de moderatie toch even, die geeft bijna altijd antwoord. Gratis tip van mij, geen dank.
NewKidInTown
0
Henk: forum@iex.nl

Henk en ik hebben elkaar in het verleden regelmatig gemaild, ik beschouw hem bijna als een goede v........., nou ja, als een email-contact, laat ik me neutraal uitdrukken, anders wordt het misschien verkeerd opgevat.
Vive tu vida positivamente
0
Goedemorgen,
Wat gaat de extra februari dag ons vandaag brengen?!
Gezien de wekelijkse ontwikkelingen zou vandaag een vet groene stijging mogelijk zijn!
Hoe dan ook, TomTom is en blijft strong buy.
Vive tu vida positivamente
0
Ongekend laag volume ( zelfs voor TomTom).
Is de grote inkoper met vakantie of is dit de stilte voor de opwaartse langverwachte storm?!

Ook het aantal posters ongekend laag.
Zelfs geen berichten over china ;-))
Biofoed
0
Er waren in de eindveiling een hoop aandelen nodig om de koers weer 2 hele centen terug te zetten, ruim 60% van de daghandel...
529 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 22 23 24 25 26 27 | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 26 apr 2024 17:35
Koers 5,780
Verschil +0,205 (+3,68%)
Hoog 5,820
Laag 5,600
Volume 475.734
Volume gemiddeld 327.601
Volume gisteren 419.134

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront