rene l schreef op 7 mei 2019 16:25:
NEE
En Berendsen mag direct in haar kielzog mee vertrekken.
Hij heeft tenslotte ook nog een eigen bedrijf waar hij het beste fulltime aan de slag kan.
Even een argumentatie.
Bij ons in het te grote dorp hebben we vestigingen van DHL en TNT Express en sind kort ook ééntje van PostNL.
En als ik de verschillen zie.
De busjes van DHL en TNT Expres hebben allemaal dezelfde afmetingen.
Wanneer ze na een rit aankomen op het terrein gaan ze snel even door de wasstraat en worden direct doorgereden naar het dock waar ze met open deuren gereed staan voor de volgende rit.
Dit is blijkbaar volledig geautomatiseerd en werkt zeer efficient.
De werknemers klokken bij aankomst in en en bij vertrek weer uit, er is dus geen enkele discussie over de gewerkte uren.
Op het terrein van PostNL is het een chaos.
Busjes van diverse afmetingen rijden kris-kras door elkaar heen.
De chauffeurs moeten zich eerst binnen melden.
En daarna moeten ze op zoek naar de juiste laad- of losplek.
En daar is het weer prutsen om de juiste positie in te nemen.
Werkelijk, als ik geen aandelen PostNL zou hebben dan zou ik mij kostelijk vermaken met het zien van zoveel amateurisme.
En ik kijk ook nog met een schuin oog naar KPN.
Blok heeft er ook jarenlang lopen te prutsen.
Zijn vervanger heeft de bezem er inmiddels snel en adequaat doorgehaald en de effecten zijn inmiddels snel merkbaar.