Koffiekamer « Terug naar discussie overzicht

Tradebox AbnAmro

23 Posts, Pagina: 1 2 » | Laatste
[verwijderd]
0
Vind u ook dat Tradebox zo'n fantastisch programma is. Nooit geen storingen, optieserie komen perfekt binnen.
Werkelijk het neusje van de zalm.
Linke Bull
0
quote:

succes46 schreef op 22 augustus 2011 11:20:

Vind u ook dat Tradebox zo'n fantastisch programma is. Nooit geen storingen, optieserie komen perfekt binnen.
Werkelijk het neusje van de zalm.
Er reageert niemand, dus ik denk dat jij de enige tevreden klant bent.
Hier is het huilen met de pet op, helpdesk heb je ook niets aan.
Heb jij al gebeld?
[verwijderd]
0
Ik ben gestopt met bellen, na vele klachten ingediend te hebben veranderd er niets.
Ik kan begrijpen dat er soms wat mis kan gaan. Maar het niet doorkomen van optiekoersen gebeurt regelmatig. Is dus geen incident, maar men kan of men heeft simpel de kennis niet huis om dit te verhelpen.
Het is jammer want het programma opzich is zeker zo goed als dat van Binck. Maar een goede programma beheerder is blijkbaar voor AbnAmro moeilijk te vinden.
Overigens op dit moment draait het weer wel goed, maar voor hoelang ??
[verwijderd]
0
Ha Linke,

Doe nog eens weer een dagopening, valt er in ieder geval nog wat te lachen in deze sombere tijden

groeten,

Roy
superb04
0
Gok dat het aan jullie computer ligt want ik heb nooit problemen en draait echt top. Ben zeer tevreden over Tradebox en dat ale vele jaren.
Linke Bull
0
Dus die gok verlies je, iedereen klaagt. Zelf werk ik thuis met drie goede pc's. Alles werkt hier optimaal, behalve de Tradebox.
Als ik op andere locaties werk is het ook knudde. De helpdesk erkent dat er mankementen zijn, maar blijkbaar is de ABNAMRO niet in staat voor oplossingen te zorgen.
Soms proberen ze daar op de helpdesk idd de schuld op mijn computer te schuiven (je werkt er toch niet toevallig ook?)

[verwijderd]
0
quote:

superb04 schreef op 22 augustus 2011 12:19:

Gok dat het aan jullie computer ligt want ik heb nooit problemen en draait echt top. Ben zeer tevreden over Tradebox en dat ale vele jaren.
Nou dan kijk je ,misschien eens per dag. Maar heb al vele discussie hierover met AbnAmro gevoerd. En geven ook toe, dat het een en ander nog niet perfekt is.
Heb zelf dit programma vanaf 2002 het introduktie jaar van Tradebox.
En zelfs meegewerkt aan de verbetering ervan. Dus ik weet waar over ik praat. Het argument wat men bij Abnamro meestal aandraagt, dat het ligt aan de dataleverancier. Je zou dan een andere dataleverancier kunnen opzoeken, maar dat is tot nog niet gebeurt..
Of de dataleverancier onder druk zetten en ze nog hooguit een week de tijd geven, om de zaken wel op orde te brengen...
superb04
0
quote:

succes46 schreef op 22 augustus 2011 12:40:

[...]

Nou dan kijk je ,misschien eens per dag. Maar heb al vele discussie hierover met AbnAmro gevoerd. En geven ook toe, dat het een en ander nog niet perfekt is.
Heb zelf dit programma vanaf 2002 het introduktie jaar van Tradebox.
En zelfs meegewerkt aan de verbetering ervan. Dus ik weet waar over ik praat. Het argument wat men bij Abnamro meestal aandraagt, dat het ligt aan de dataleverancier. Je zou dan een andere dataleverancier kunnen opzoeken, maar dat is tot nog niet gebeurt..
Of de dataleverancier onder druk zetten en ze nog hooguit een week de tijd geven, om de zaken wel op orde te brengen...
Ik moet echt mijn twee voorgangers teleurstellen en weet eveneens waar ik over praat. Tradebox draait de hele dag bij mij en zonder storingen. Dit al jaren. Als ik een paar storingen per jaar heb is dat veel. Sorry...

Mogelijk hebben ze toch een punt mbt data verstrekker??

Ik heb tele2 met 20 mb. Niets aan de hand.
kleefbal
0
[verwijderd]
0
Hallo Kleefbal goed dat je doorgaat, hadden ze nooit verwacht.

Als gebruiker tradebox vanaf het eerste uur zeg ik dat je echt met vuur speelt als je optie handel doet via tradebox gezien de vele storingen, meegemaakt wel drie keer in één week.
Mijn laatste keer was december vorig jaar ging ik ook nat door een storing over 2 dagen(s'middags tm s'morgens) wel de schade vergoed gehad, was vergeleken met jou een luttel bedrag maar wel uur bellen, mailen en een week of drie wachten.
Opties doe ik niet meer bij tradebox, helemaal al niet als je onderstaand leest uit hun voorwaarden, dit haalde ik uit een echtzaak via jouw links.....

4.5. ABN Amro stelt zich ter afwering van aansprakelijkheid voor schade ten gevolge van de blokkade in haar systemen op het volgende standpunt. Voor de storing bij haar broker is ABN Amro op basis van de toepasselijke voorwaarden niet aansprakelijkheid en mocht er sprake zijn geweest van een niet correct functioneren van TradeBox, dan is zij daarvoor evenmin aansprakelijk, aldus ABN Amro. [A] voert onder meer aan dat hem geen redelijke mogelijkheid is geboden van deze voorwaarden kennis te nemen en beroept zich om die reden op vernietiging van artikel 12 lid 3 van die voorwaarden.
zoeken.rechtspraak.nl/detailpage.aspx...

Je bent als de bank het wil, altijd verliezer als je bovenstaande tradebox voorwaarde leest.

Succes ik gun je terugbetaling ik weet hoe het voelt als je machteloos tegen een storing aankijkt.

[verwijderd]
1
Voor nieuwkomers die wat meer willen weten ik zou zeggen lees onderstaande link daar vind je meer info over tradebox.

www.iex.nl/Leden/446938/kleefbal.aspx

Tevens adviseer ik handel je toch via tradebox maak dan bij elke handeling print-screen opslag van je handelen, voor je het weet is bewijs van je handelen weg.

Nova insula
0
Draait bij mij op 2 windows 7 pro pc`s en nog nooit in jaren problemen gehad.(gelukkig)
[verwijderd]
0
quote:

sandrah schreef op 26 februari 2012 01:59:

Draait bij mij op 2 windows 7 pro pc`s en nog nooit in jaren problemen gehad.(gelukkig)
Dan heb jij zeker weten niet elke dag het spul aanstaan, ik kan je exaxt de uren van begin december over twee dagen aangeven, maar ook nog eens bewijzen dat ABN dit zelf toegeeft in een schrijven naar mij.
Werk jij soms bij de "bank"
Nova insula
0
Ik werk niet bij een bank, ik heb anderwerk maar in de maand december is wel een maand dat ik er niet veel achter heb gezeten.
[verwijderd]
0
quote:

sandrah schreef op 27 februari 2012 01:38:

Ik werk niet bij een bank, ik heb anderwerk maar in de maand december is wel een maand dat ik er niet veel achter heb gezeten.
Je schrijft en doet voorkomen alsof er niets aan de hand was....Draait bij mij op 2 windows 7 pro pc`s en nog nooit in jaren problemen gehad.(gelukkig)

Als je even de zoekfuncties hier gebruikt krijg je vele draadjes met storingen waar men klaagt dat tradebox storing heeft, dit bewijst welk gedrocht tradebox is als men dan ook nog de gebruiker voor de schade laat opdraaien zeg ik wegwezen of oppassen kijk uit wat je doet.
Voor mijzelf heb ik de beslissing genomen geen opties meer via tradebox, veel te gevaarlijk.

Wat betreft Kleefbal, doe nog eens je hele verhaal, je bent ook bij KFID geweest doe daar eens een verslag van, kunnen we zien welke motivatie ABN gebruikt om gebruikers niet schadeloos te stellen.

Nova insula
0
Ik heb niet altijd de gelegenheid dat ik internet heb,dus daar kan zo een storing in vallen.
[verwijderd]
0
quote:

sandrah schreef op 27 februari 2012 13:41:

Ik heb niet altijd de gelegenheid dat ik internet heb,dus daar kan zo een storing in vallen.
Ja lijkt mij logisch als je tradebox een keer per maand aan hebt staan zul je vrijwel nooit storing hebben.
Maar dat is niet de bedoeling van tradebox het is voor dagelijks snelle handel aandelen opties, als je dat doet zul je al snel merken dat je regelmatig meerdere keren per week storing kunt hebben, levensgevaarlijk met opties, daar heeft kleefbal het over, bleef zitten met €19.500 schade.
Ikzelf maakte hetzelfde mee met een kleiner bedrag, kreeg wel vergoeding maar sindsdien voor mij geen opties meer via tradebox.
Scharrel de links die Kleefbal geeft maar eens door, met de kleine lettertjes maakt ABN zijn klanten rechtenloos.

Nova insula
0
Ik heb het niet over 1 keer per maand gehad, staat zogoed als elke dag aan alleen als ik in het buitenland ben en geen internet heb dan niet.
[verwijderd]
0
quote:

sandrah schreef op 27 februari 2012 17:57:

Ik heb het niet over 1 keer per maand gehad, staat zogoed als elke dag aan alleen als ik in het buitenland ben en geen internet heb dan niet.
Ben jij een antwoordrobot van ABNAMRO? (maken ook van die korte zinnetjes) in iedergeval is mij duidelijk dat je tradebox vaker niet dan wel aan hebt staan, aldus ook weinig handelde anders zou jij de vele storingen ook ondervonden hebben.

23 Posts, Pagina: 1 2 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Markt vandaag

 AEX
887,44  +8,73  +0,99%  03 mei
 Germany40^ 18.017,10 +0,67%
 BEL 20 3.913,37 +0,52%
 Europe50^ 4.930,44 +0,18%
 US30^ 38.691,83 0,00%
 Nasd100^ 17.893,96 0,00%
 US500^ 5.127,53 0,00%
 Japan225^ 38.326,05 0,00%
 Gold spot 2.301,75 0,00%
 EUR/USD 1,0762 0,00%
 WTI 78,11 0,00%
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer

Aandelenadviezen van IEX.nl

  1. Premium
    Advieswijziging ASML
  2. Premium
    Iets langer geduld met Besi
  3. Premium
  4. Premium
    Tijd om het aandeel Adyen op te vissen?
  5. Premium
    Uitstekende cijfers Flow Traders

Stijgers

VIVORYON THER... +7,18%
Flow Traders +4,87%
BESI +4,11%
Brunel +3,91%
UMG +3,62%

Dalers

HEIJMANS KON -5,17%
Aperam -4,56%
AMG Critical ... -3,16%
Kendrion -2,75%
CM.COM -2,24%

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront