BE Semiconductor « Terug naar discussie overzicht

Besi, maart 2015

775 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 7 8 ... 35 36 37 38 39 » | Laatste
p1woord
0
Bij traders only zijn er geen opties beschikbaar voor besi .hoe kan dat en bij wie wel
effegenoeg
0
quote:

p1woord schreef op 9 maart 2015 16:19:

Bij traders only zijn er geen opties beschikbaar voor besi .hoe kan dat en bij wie wel
Bij rabobank heb je ze voor het uitkiezen.
chris123
0
AMSTERDAM (AFN) - BE Semiconductor Industries (Besi) heeft een rol bij de productie van de Apple Watch. Dat meldde De Telegraaf dinsdag op basis van ingewijden.
De onderneming maakt chipplaatsmachines, sorteermachines en machines die de chips beschermen. De onderneming voorzag al jaren geleden dat er vanuit consumenten een vraag zou komen naar telefoons, tablets en andere producten met veel geheugen en rekenkracht.
Om dat aan te kunnen, moesten er veel krachtigere chips gemaakt worden die dat konden bieden. Die kunnen alleen maar gemaakt worden met zeer geavanceerde machines, die met een grote nauwkeurigheid werken.
[verwijderd]
0
Mijn koersdoel van € 23,50 ligt na 2 1/2 maand volledig aan scherven in de hoek.Besi blijft me verbazen en verrassen.We wisten natuurlijk dat zij goede machines hadden en al heel lang bezig zijn om de kleinste chips te kunnen verwerken.Nu komt Apple om de hoek kijken.Apple is een veelvraat.Het zou mij niet verbazen als er plotseling een bod van € 40,00 komt.Hou het maar in je achterhoofd.
Eddy the Eagle
0
Besi is - als het bericht van vandaag juist is - dan inmiddels betrokken bij de productie van Apple's camera, vingerafdrukscanner, processoren en watch...
p1woord
0
Ik heb het gister helemaal fout. Gedaan .giter 2000 terug gekocht en vanmorgen weer 3000 echt verkeerde move.
Eddy the Eagle
0
Het kan zo maar zijn dat je vrijdag WEER een mooie winst hebt gemaakt! Niemand kan altijd precies goed timen, en het is af en toe ook prettig om ff te cashen :)
Eddy the Eagle
0
Ik ben nog veel dommer geweest! Ik had cash voldoende om er - voor de presentatie van de cijfers - een 25K aandelen bij te kopen. Ik begin er maar niet aan om uit te rekenen wat me dat bij de koers van vandaag had opgeleverd...

Ik vind het goed dat er mensen zijn die uitkomen voor hun "fouten". Ik kom zelf uit de fokbranche, daar hoor je meestal ook alleen maar verhalen van mensen die winnen...
p1woord
0
quote:

Eddy the Eagle schreef op 10 maart 2015 10:27:

Geintje.... GOKbranche!

Eddy golf jij in Purmerend want dan kan ikje wel
Eddy the Eagle
0
Nee, dan heb je toch echt iemand anders voor... Ten eerste woon ik niet meer in NL, en ten tweede golf ik niet :)
hvasd2
0
Besi kan profiteren van succes Apple Watch - Market Talk

AMSTERDAM (Dow Jones)--Besi (BESI.AE) kan profiteren van het mogelijke succes van de maandag geintroduceerde Apple Watch, zegt SNS Securities, reagerend op mediaberichten die melden dat Besi betrokken is bij de productie van onderdelen voor het horloge. De analist denkt dat de introductie van de Apple Watch laat zien dat er steeds meer energiezuinige rekenkracht nodig zal zijn voor de nieuwe generatie kleinere draagbare apparaten. Dit is een belangrijke trend waarvan Besi kan profiteren. SNS heeft een koopadvies en gaat zijn koersdoel en taxaties aanpassen. Omstreeks 9.30 uur noteert het aandeel 4,4% hoger op EUR27,70, terwijl de ASX met 0,9% stijgt. (LDF)


Dow Jones Nieuwsdienst: +31-20-5715200; amsterdam@dowjones.com


(END) Dow Jones Newswires

March 10, 2015 04:28 ET (08:28 GMT)

*Binck is niet aansprakelijk voor informatie verschaft door derden
[verwijderd]
0
Pokerface
0
Ik wilde net hetzelfde zeggen. Misschien hadden ze wat eerder naar Besi moeten kijken...
[verwijderd]
0
Beurzen duiken behoorlijk in het rood, een correctie op komst?
Kan morgen impact hebben op de koers van Besi of weinig.
Eddy the Eagle
0
Ik dacht eigenlijk vanmiddag al dat de beurzen een duikvlucht in gingen zetten. Het viel uiteindelijk nog mee, we zitten nu alleen wel tegen de stijgende bodemlijn aan...

Besi kan wel tegen een stootje, maar ging vanmiddag ook vrij vlot mee naar beneden. Als de kudde eenmaal op hol is geslagen... Kort erop zitten!
775 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 7 8 ... 35 36 37 38 39 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 26 apr 2024 17:35
Koers 130,400
Verschil -5,600 (-4,12%)
Hoog 134,100
Laag 126,950
Volume 790.185
Volume gemiddeld 502.670
Volume gisteren 1.032.366

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront