BE Semiconductor « Terug naar discussie overzicht

BESI Juli 2015

2.463 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 ... 120 121 122 123 124 » | Laatste
Pety
0
quote:

bgc200 schreef op 30 juli 2015 14:04:

Winstnemingen, of toch een bulltrap?
Spannend!

Ik had vanochtend eerst rood, daarna +3% voorspeld.
Nog +1% stijging te gaan.
Moet te doen zijn als de amerikanen beginnen te kopen straks.
Futs in het rood... dus ik hoop dat de Amerikanen mee doen.
Treble
0
oompje24
0
quote:

Eddy the Eagle schreef op 2 juli 2015 15:21:

Ik denk dat we na 23 juli wel weer eens richting 27-27,50 kunnen gaan, en daar heb ik op ingekocht. Wellicht dat deze of gene de koers nog wat probeert te drukken, om er nog wat meer goedkoop in te kunnen slaan...
Eddy de Ezel
[verwijderd]
0
quote:

Treble schreef op 30 juli 2015 15:13:

Nou.. we hebben iig weer even boven de 21 gezeten zal ik maar zeggen :-)
Niet zo neerslachting. De dumperts heeft vandaag misschien wel weer honderdduizend of meer aandelen verkocht, dus hun voorraad neemt af.
ik zie in de stad steeds meer mensen met wearables rond lopen/rennen, dus dat kan de komende maanden wel een extra impuls geven voor de chipindustrie en het China probleem verzachten. Maar inderdaad er wordt nog steeds gedumpt tegen bijna elke prijs en af en toe vliegen de besten dumps om je oren.
Te ziek voor woorden!Chipindustrie is vandaag redelijk nutraal. NXP gaat 4.5% of hoog zo bij opening. Besi wordt gewoon in het bijzonder graakt door eerst paniek aprticlieren en u door een paar partiejen die gewoon uit BESi willen tegen bijna elke prijs. Misschien nog wel een week uitzoeken end a zijn wij bijna zeker van die figuren af.
Eddy the Eagle
0
@Oompje24,

Ik geloof niet dat ik de enige ben die verrast ben door de cijfers van Besi. En ik geloof ook niet dat ik de enige ben die verrast is door de daling tot aan 20,40 euro toe.

Het tekent jou dat je op dit moment komt met deze quote. Als je een beetje een vent was geweest, had je commentaar geleverd op 2 juli...
[verwijderd]
0
quote:

oompje24 schreef op 30 juli 2015 15:26:

[...]

Eddy de Ezel
Oompje prober nou een iets meer verstand te krijgen van finance. En het is eddy de eagele en geen Ezel. Ook dat heb je nog niet door.

oh ja ik heb net 100 shs besi bij gekochte en wat APeram. Zit nu nog in Gemalto, BESI en aperam. Voor Asmi heb ik geen geld meer.
Eddy the Eagle
0
En oompje24,

Als je mijn quote goed leest, zie je dat het tweede deel (helaas) voorspellende waarde had. Deze of gene heeft de koers inderdaad gedrukt, om er nog wat meer goedkoop in te kunnen slaan :)
[verwijderd]
0
quote:

Eddy the Eagle schreef op 30 juli 2015 15:34:

En oompje24,

Als je mijn quote goed leest, zie je dat het tweede deel (helaas) voorspellende waarde had. Deze of gene heeft de koers inderdaad gedrukt, om er nog wat meer goedkoop in te kunnen slaan :)
Ede vrspil je tijd niet aan rukkers. dat kost alleen maar geld.Moet je niet instappen in aperam. Die hebben daar de ziekte van BeSi. De wereld van aperam LIJKt te vergaan.
Eddy the Eagle
0
@Marmie Marmie,

Je hoeft het niet voor mij op te nemen, ik hoor het liever van Oompje24 dan iemand met zijn volle verstand. 24 staat waarschijnlijk of voor het totaal aantal hersencellen dat ruzie met elkaar maakt in zijn bovenkamer, of voor het totaal aantal maanden dat zijn hersenen zich hebben ontwikkeld vanaf zijn geboorte...
[verwijderd]
0
quote:

Marmie Marmie schreef op 30 juli 2015 15:39:

[...]Ede vrspil je tijd niet aan rukkers. dat kost alleen maar geld.Moet je niet instappen in aperam. Die hebben daar de ziekte van BeSi. De wereld van aperam LIJKt te vergaan.
ik wacht nog even met Aperam zie de 31 euro nog wel komen....succes met je beleggingen
[verwijderd]
0
Oh oompje is een expert op nettowinst vergelijken door de kwartalen heen.

Zou mij trouwens niets verbazen als we straks nog een eindsprintje gaan trekken met een krachtige shortsqueeze

Wat een waanzin eigenlijk dat de beurzen dalen op POSITIEF economisch nieuws.
Zegt weer heel veel over onze central bank economy tegenwoordig.
Eddy the Eagle
0
Voor sommige mensen bestaat er geen voortschrijdend, maar blijkbaar een voortSCHIJTEND inzicht...
Eddy the Eagle
0
quote:

oompje24 schreef op 14 juli 2015 13:07:

Wat verwachten jullie volgende week donderdag van de nettowinst over het 2e kw.?
Ik ga voor 23 miljoen euro.
@Oompje24,

Mag ik U even aan uw eigen voorspellende gave herinneren....
[verwijderd]
0
Vandaag dik over de 500.000 aandelen met een stijgende koers dat is niet verkeerd.(bedoel half zes)
hhvdblom
0
quote:

Eddy the Eagle schreef op 30 juli 2015 15:52:

[...]

@Oompje24,

Mag ik U even aan uw eigen voorspellende gave herinneren....
Je vraagt je af waar die frustie opmerking van Oompje24 vandaan komt. Zit tie short of is tie zelf ook het kuikenbak in gegaan :-)
hhvdblom
0
quote:

bgc200 schreef op 30 juli 2015 15:46:

Oh oompje is een expert op nettowinst vergelijken door de kwartalen heen.

Zou mij trouwens niets verbazen als we straks nog een eindsprintje gaan trekken met een krachtige shortsqueeze

Wat een waanzin eigenlijk dat de beurzen dalen op POSITIEF economisch nieuws.
Zegt weer heel veel over onze central bank economy tegenwoordig.
Ik vraag mij dan wel af waar die short squeeze vandaan moet komen. Als ik kijk op shortsell.nl dan staat BESI daar niet tussen.
[verwijderd]
0
quote:

Eddy the Eagle schreef op 30 juli 2015 15:42:

@Marmie Marmie,

Je hoeft het niet voor mij op te nemen, ik hoor het liever van Oompje24 dan iemand met zijn volle verstand. 24 staat waarschijnlijk of voor het totaal aantal hersencellen dat ruzie met elkaar maakt in zijn bovenkamer, of voor het totaal aantal maanden dat zijn hersenen zich hebben ontwikkeld vanaf zijn geboorte...

concentreer je nou maar op het verzamelen van info omtrent de sector en vergaren van kennis en het delen met forumleden die dit wel op prijstellen.

En laat die rukkertjes gewoon hun gang.

ik heb het gevoel dat de koers nu iets los mag en dat er meer vraag komt. En ja de draadjes in mijn hoofd zitten nog steeds los. Zo nu zijn der rukkertjes ook weer blij.
2.463 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 107 108 109 110 111 112 113 114 115 116 117 ... 120 121 122 123 124 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 22 mei 2024 17:35
Koers 138,700
Verschil +0,950 (+0,69%)
Hoog 140,300
Laag 137,350
Volume 328.669
Volume gemiddeld 509.184
Volume gisteren 336.894

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront