Pharming « Terug naar discussie overzicht

Pharming Januari 2021

13.329 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 479 480 481 482 483 484 485 486 487 488 489 ... 663 664 665 666 667 » | Laatste
[verwijderd]
1
quote:

WD40 schreef op 22 januari 2021 18:00:

Misschien trekt de Nasdaq de koers nog wat omhoog. De pijplijn ziet er goed uit en Pharming maakt winst. In maart komt dit goede nieuws ook binnen op de nasdaq. Als buitenkansje staat Ruconest ook voor Covid op fase 4, dit komt niet omdat het niet werkt, gevaarlijk is en geen potentie heeft. Ik kijk heb er een goed gevoel over ondanks het negatieve sentiment van sommige op dit forum.

Ik pak een biertje en ga vanavond heerlijk genieten van de finale van de slimste mens, hoop dat snollebolleke wint :)
Yeah!!!!!! :-)
[verwijderd]
0
quote:

Twoane schreef op 22 januari 2021 21:36:

Zelfs al komt er een "Covid-stijging" van de koers, dan nog zal die waarschijnlijk geen spectaculaire beelden opleveren. De euforie zal er snel uit zijn als duidelijk wordt wat dit pharming gaat bijbrengen. Velen zullen uitstappen omdat ze eindelijk van dit speculanten aandeel af zullen zijn en ze met een positieve groene noot willen eindigen. Zelfs al mag pharming uiteindelijk Ruconest gaan gebruiken voor cytokinestorm, tegen dat dat materialiseert is iedereen in een land met een respectabel gezondheidssysteem al voor een 2de x ingeënt. Het verhaal leek leuk in April 2020. Anno 21 is het al vergane glorie alvorens het nog tot stand is gekomen. Bedankt pharming. Blij dat ik uitgestapt ben enkele weken terug. Ik hoop dat ze nog veel kunnen bedragen aan de globale gezondheid in de toekomst, maar bijdragen aan een langetermijnbelegger daar stel ik mij vragen bij.

Fijn weekend :-) !
alleen al de nasdaq notering gaf en koers verschil van dikke 50% en die notering word door mensen een flop genoemd

en van de 50% is zo n 20% nog over.

zeg wat je wilt maar pharming kan de fantasie aantrekken. data over het covid medicijn kan de koers al stutten naar de 1,5.

laat staan wanneer we 100% kunnen gaan produceren. en er word 2 tot 3x zoveel omzet gemaakt als nu. dan hebben we flinke winsten.

dan zou je alle progamma's kunnen laten lopen zonder problemen met je cashflow te krijgen+ een koers boven de 5/6 euro.

dit lijkt mij een van de slechtste koersen om te verkopen. de dcf metode laat een koers van 1,35 zien als fair value.
[verwijderd]
0
quote:

Totzo schreef op 22 januari 2021 20:19:

[...]

Marxsa,

Met Sharen, Declan (Ruud), Jansen&Jansen, blauweregenjas, voda, en mijzelf, ik geloof ook met altijdbullish zitten we dan in ieder geval op de eerste rang! Ik zal er vast een paar vergeten zijn, dus het wordt dringen.

Charlie en Fanaat staan dan helaas buiten in de regen te blauwbekken.
Wie is blauweregenjas? ;-)
[verwijderd]
0
Niet alleen de omzet op de Nasdaq valt vies tegen. Ook de omzet op de AMX van Pharming lag deze week de helft onder het driemaands-gemiddelde.

De interesse in het aandeel ebt weg. Dit gaat gepaard met een gestaag dalende koers. Dat vind ik echt een teken van zwakte.

Goedenavond overigens
[verwijderd]
1
quote:

Blauwe jagersjas schreef op 22 januari 2021 21:45:

[...]

Wie is blauweregenjas? ;-)
Een kniesoor die daar op let. Je jagersjas moet toch ook wel eens in de wasmachine gedaan worden? Wat trek je dan aan? Het is net als met de koers van Pharming. Je moet op de zaken vooruit durven lopen terwijl die nu nog niet zichtbaar zijn. Maar je hebt gelijk. Marxsa heeft ook voor jou op de eersts rang in zijn theater een plaatsje gereserveerd.
Braniek
2
quote:

charlie b schreef op 22 januari 2021 21:15:

[...]
Je zegt altijd dat ik wat fake roept dat de koers naar 1 euro gaat....?, tja dat is al bijna waarheid, maar stop jij nu eens met t roepen v honderd procent grote stijging volgende week...?, dat roep je nu ook weken achter elkaar, en noppes, nada.....dus....niet dct mensen veroordelen die zeggen dat de koers naar 1 euro gaat, dat is realistischer dan te roepen, koers gaat naar de 1,60 of 2 euro....zonder nieuws gaat de koers omlaag, Puntkomma uit!!
Charlie
jij zegt altijd dat de koers naar 1 euro gaat.....? tja dat dat is nog lang niet de waarheid, maar stop jij nu eens met t roepen van honderd procent grote daling binnenkort....? dat roep je nu ook weken achter elkaar en noppes, nada....dus...niet dct de mensen veroordelen die zeggen dat de koers zal stijgen, dat is realistischer dan te roepen koers gaat naar de 1 euro of lager....zonder nieuws gaat de koers niet naar 1 euro of lager. Puntkomma uit!!!!
[verwijderd]
0
quote:

Eric de Rus schreef op 22 januari 2021 21:53:

Niet alleen de omzet op de Nasdaq valt vies tegen. Ook de omzet op de AMX van Pharming lag deze week de helft onder het driemaands-gemiddelde.

De interesse in het aandeel ebt weg. Dit gaat gepaard met een gestaag dalende koers. Dat vind ik echt een teken van zwakte.

Goedenavond overigens
Eric, ik vind het een teken van kracht. Dalende omzetten bij een dalende koers wijst vaak, maar niet altijd, op een afnemende verkoopdruk.

Bovendien ligt de gemiddelde omzet nog altijd hoger dan in januari 2020 toen de koers van het aandeel op 1.56 stond (Bron FD)
[verwijderd]
0
quote:

Totzo schreef op 22 januari 2021 21:53:

[...]

Een kniesoor die daar op let. Je jagersjas moet toch ook wel eens in de wasmachine gedaan worden? Wat trek je dan aan? Het is net als met de koers van Pharming. Je moet op de zaken vooruit durven lopen terwijl die nu nog niet zichtbaar zijn. Maar je hebt gelijk. Marxsa heeft ook voor jou op de eersts rang in zijn theater een plaatsje gereserveerd.
Heel fijn! En die anderen negeren we gewoon, stelletje drammers zijn het. ;-)
Marxsa
1
quote:

Totzo schreef op 22 januari 2021 21:53:

[...]

Een kniesoor die daar op let. Je jagersjas moet toch ook wel eens in de wasmachine gedaan worden? Wat trek je dan aan? Het is net als met de koers van Pharming. Je moet op de zaken vooruit durven lopen terwijl die nu nog niet zichtbaar zijn. Maar je hebt gelijk. Marxsa heeft ook voor jou op de eersts rang in zijn theater een plaatsje gereserveerd.
Absoluut Totzo!
Iedereen mag voor een dubbeltje op de 1e rij ;-)
Bang afwachten op betere tijden
0
Iedereen is blind van covid en wat als dat wegvalt? Blijft Pharming dan nog over eind?
[verwijderd]
3
quote:

Marxsa schreef op 22 januari 2021 21:59:

[...]

Absoluut Totzo!
Iedereen mag voor een dubbeltje op de 1e rij ;-)
Zelfs jij hebt humane trekjes :-)

PS: 1 per persoon toch? Anders bezet Charlie met 10 plekken de gehele eerste rij.
[verwijderd]
1
quote:

Ixalan68 schreef op 22 januari 2021 18:23:

DIT WAS MEI 2019:

Het Leidse biotechbedrijf Pharming heeft het wettelijke verbod op publieksreclame voor geneesmiddelen geschonden. De Stichting Code Geneesmiddelenreclame achtte een klacht daarover van concurrent Shire gegrond.

Waren we dit een beetje vergeten met z'n allen?
Dit was n.a.v. een TE enthousiast vertellen over de kwaliteiten van Ruconest.
Hoewel we nu weten dat dit wellicht toch terecht was, want Ruconest is een goed medicijn gebleken, had Shire er last van.
Dat was allemaal rond HAE.
Nu zitten we in een heel andere situatie nl. de proeven die gedaan worden t.a.v. covid-19, de proeven t.a.v. post-covid-19 en het totaal andere doel, wat zeker niet de minst belangrijke is, nl. voor behandeling na een beroerte.
Buiten de al bekende pijplijn.
Als Ruconest voor dit alles waardevol kan zijn komt er op dit moment een grote schat aan informatie vrij waar Pharming zeer zorgvuldig mee om zal gaan. Ook het naar buiten brengen van die informatie zal zeer zorgvuldig moeten zijn. De proeven buiten de eigen pijplijn zijn allemaal dingen gedaan door anderen, mogelijk met enige hulp van Pharming zelf door personeel en Ruconest te leveren.
Het effect van 5 genezen patiënten gaf al een golf van enthousiasme en publiciteit maar dat waren er nog maar 5. Als nu gebleken is dat het maar toeval was: zou dit dan doorgezet zijn naar al die andere landen? Klinkt niet logisch.
Van Pharming zelf had wel een bericht kunnen komen dat anderen die onderzoeken zijn gestart en in hoeverre ze erbij betrokken zijn want nu is het allemaal evengoed bekend geworden en gaat het juist tegen Pharming werken en wordt er verweten geen juiste informatie te verstrekken.
Maar stel dat dit alles met Ruconest een goed resultaat heeft en zo gebruikt gaat worden in de toekomst dan is er wel wat anders aan de hand voor Pharming.
Zowel ook voor de patiënten en de aandeelhouders.

Ik vind het jammer dat hier zoveel gegriep is te lezen en af en toe een goed bericht zoals over de proeven die nu gedaan worden door derden.
Maar Pharming zal heus wel komen met een bericht als alles heel duidelijk en onomstreden is.
Dit is hoe ik erover denk.
0 ” Quote Reageren
Dit vind ik een beetje te makkelijk. Het niet communiceren van Pharming wijten aan zo'n uitspraak uit het verleden. Ik vind dat ook los staan van een eventuele communicatie van Pharming over de voortgang van het COVID-19 onderzoek.

[verwijderd]
1
quote:

Totzo schreef op 22 januari 2021 22:02:

[...]

Zelfs jij hebt humane trekjes :-)
Hahahaha! Maar nog steeds geen altruïst. ;-)
Snooze
0
Iemand heeft op de Nasdaq goedkoop 1010 aandelen verkocht /gekocht en de koers 3%lager gezet. Over manipulatie gesproken :-) ging vlak daarvoor juist de goede kant op. Totaal onbelangrijk voor de koers hier natuurlijk, maar toch apart.

Bijlage:
Marxsa
0
quote:

Blauwe jagersjas schreef op 22 januari 2021 22:05:

[...]

Hahahaha! Maar nog steeds geen altruïst. ;-)
Stttt ;-)
[verwijderd]
0
quote:

Blauwe jagersjas schreef op 22 januari 2021 22:05:

[...]

Hahahaha! Maar nog steeds geen altruïst. ;-)
Heel ad rem.
[verwijderd]
0
quote:

Totzo schreef op 22 januari 2021 22:10:

[...]

Heel ad rem.
Sssst, blijft onder ons drieën. ;-)
[verwijderd]
0
quote:

Snooze schreef op 22 januari 2021 22:06:

Iemand heeft op de Nasdaq goedkoop 1010 aandelen verkocht /gekocht en de koers 3%lager gezet. Over manipulatie gesproken :-) ging vlak daarvoor juist de goede kant op. Totaal onbelangrijk voor de koers hier natuurlijk, maar toch apart.

Fanaat was weer bezig.....
[verwijderd]
0
quote:

Totzo schreef op 22 januari 2021 21:56:

[...]

Eric, ik vind het een teken van kracht. Dalende omzetten bij een dalende koers wijst vaak, maar niet altijd, op een afnemende verkoopdruk.

Bovendien ligt de gemiddelde omzet nog altijd hoger dan in januari 2020 toen de koers van het aandeel op 1.56 stond (Bron FD)
Bij flink stijgende omzetten bij een dalende koers moeten we ons pas echt zorgen maken.
13.329 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 479 480 481 482 483 484 485 486 487 488 489 ... 663 664 665 666 667 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 26 apr 2024 17:35
Koers 0,900
Verschil +0,019 (+2,16%)
Hoog 0,903
Laag 0,883
Volume 3.641.122
Volume gemiddeld 6.805.258
Volume gisteren 4.203.859

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront