Pharming « Terug naar discussie overzicht

Pharming februari 2024

3.429 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 ... 168 169 170 171 172 » | Laatste
Braniek
1
quote:

Voorheen_bekend_als_Test schreef op 1 februari 2024 17:26:

[...]

Dank. Puur afgunst dus. Treurig, maar niet onverwacht.
kan je mededelen dat ik met Delta Lloyd giga winst heb gemaakt. als je dan toch wilt uitdagen met Altice 84.000 eurootjes. Pannenkoek bewijs gestuurd, maar te laf om bewijs te delen.
Voorheen_bekend_als_Test
0
quote:

Braniek schreef op 1 februari 2024 17:37:

[...]

kan je mededelen dat ik met Delta Lloyd giga winst heb gemaakt. als je dan toch wilt uitdagen met Altice 84.000 eurootjes. Pannenkoek bewijs gestuurd, maar te laf om bewijs te delen.
Wauw.
Braniek
2
quote:

Voorheen_bekend_als_Test schreef op 1 februari 2024 17:26:

[...]

Dank. Puur afgunst dus. Treurig, maar niet onverwacht.
bij huidige koers Pharming 1,148 nog steeds gerealiseerde winst 18.162,16. Apollyon moet zich dus een beetje gedeisd houden
roon
1
quote:

Braniek schreef op 1 februari 2024 17:51:

[...]

bij huidige koers Pharming 1,148 nog steeds gerealiseerde winst 18.162,16. Apollyon moet zich dus een beetje gedeisd houden
Netjes..
Voorheen_bekend_als_Test
0
quote:

Braniek schreef op 1 februari 2024 17:51:

[...]

bij huidige koers Pharming 1,148 nog steeds gerealiseerde winst 18.162,16. Apollyon moet zich dus een beetje gedeisd houden
Wat wilt u precies zeggen met het plaatsen van dit (vermeende) resultaat? We zien nu bevestigd dat u graag opschept, waarvoor dank, maar uit de voorliefde die u dus blijkt te hebben voor pochen, volgt niet dat u geen afgunstig heerschap bent.
Braniek
0
quote:

Voorheen_bekend_als_Test schreef op 1 februari 2024 18:16:

[...]

Wat wilt u precies zeggen met het plaatsen van dit (vermeende) resultaat? We zien nu bevestigd dat u graag opschept, waarvoor dank, maar uit de voorliefde die u dus blijkt te hebben voor pochen, volgt niet dat u geen afgunstig heerschap bent.
gaarne boompje bij huisje laten. Apollyon pocht over Besi en Aegon en legt dit naast Pharming. u verwijt mij pure afgunst. ik bewijs u totaal geen afgunst te hebben. ik hoef anderen niet blij te maken. ik ben blij met mezelf. goed zo? vermeend? wil bewijs wel leveren hoor aan Pannenkoek. waarom dat wantrouwen?
Braniek
1
quote:

bammie schreef op 1 februari 2024 18:16:

Goed nieuws voor hae patiënten.

Bron:
www.amsterdamumc.org/nl/vandaag/crisp...
je treedt in herhaling. al eerder geplaatst
Voorheen_bekend_als_Test
1
quote:

Braniek schreef op 1 februari 2024 18:19:

[...]

gaarne boompje bij huisje laten. Apollyon pocht over Besi en Aegon en legt dit naast Pharming. u verwijt mij pure afgunst. ik bewijs u totaal geen afgunst te hebben. u hoef anderen niet blij te maken. ik ben blij met mezelf. goed zo?
Uw logica is voor mij helaas nog altijd onnavolgbaar; maar het is verder goed zo. Dat u uiterst tevreden met uzelf bent, is overigens al lange tijd bekend.

Fijne avond.
Braniek
0
quote:

Voorheen_bekend_als_Test schreef op 1 februari 2024 18:25:

[...]

Uw logica is voor mij helaas nog altijd onnavolgbaar; maar het is verder goed zo. Dat u uiterst tevreden met uzelf bent, is overigens al lange tijd bekend.

Fijne avond.
hoop voor u dat de logica in beleggen niet aan u voorbij gaat -)) fijne avond. waarom weer de overtreffende trap van UITERST tevreden mbt blij?
Natal
6
CRISPR-CAS9 in 18.00 journaal. blije patient.

www.ntvaaki.nl/eerste-patient-in-nede...,zich%20allemaal%20in%20Nieuw%2DZeeland.

NOBELPRIJS
CRISPR-Cas9 is een betrekkelijk nieuwe vinding waarvoor Jennifer Doudna en Emmanuelle Charpentier, de twee wetenschappers die de methode ontwikkelden een Nobelprijs wonnen in 2020. CRISPR-Cas9 is in wezen een soort schaartje dat verkeerd DNA kan wegknippen. Oorspronkelijk is dat ‘schaartje’ een verdedigingsmechanisme van een bacterie, die zich daarmee tegen virussen wapent. Zodra het virus de bacterie binnendringt, knipt de bacterie het virus-DNA stuk. Dat kan dan vervangen worden door gezond DNA, of simpelweg weggelaten worden.

In de behandeling van HAE is gekozen om het kapotte DNA weg te laten. Daardoor wordt de aanmaak van een belangrijk boodschapper-eiwit (prekallikreïne) onderdrukt, en dat voorkomt dat de zwellingen ontstaan. De verwachting is dat patiënten dankzij de revolutionaire nieuwe behandeling volledig genezen.

FASES II EN III
De experimentele behandeling met CRISPR-Cas9 kon plaatsvinden in het kader van een fase-I klinisch studie die erop gericht is om vast te stellen welke dosering effectief is zonder te veel bijwerkingen te veroorzaken. Pas als ook fases II en III afgerond zijn, waarbij veel meer patiënten betrokken worden, kan goedkeuring voor de behandeling aangevraagd worden bij medicijnautoriteit EMA, en pas daarna kan er duidelijkheid komen of de behandeling vergoed kan worden uit het basispakket. Het zal dus nog jaren duren voordat CRISPR-Cas9 voor alle HAE-patiënten ingezet kan worden.
Voorheen_bekend_als_Test
0
quote:

Braniek schreef op 1 februari 2024 18:27:

[...]

hoop voor u dat de logica in beleggen niet aan u voorbij gaat -)) fijne avond. waarom weer de overtreffende trap van UITERST tevreden mbt blij?
Uiterst tevreden = blij
Braniek
0
quote:

Voorheen_bekend_als_Test schreef op 1 februari 2024 18:33:

[...]

Uiterst tevreden = blij
= meer dan blij
Braniek
0
[quote alias=Voorheen_bekend_als_Test id=15171091 date=202402011833]
[...]

Uiterst tevreden = blij

uiterst (bn) :ergst, grootst, hoogst, laagst, laatst, verstuiterst (bn) :extreem, optimaal, ultiem, volslagenuiterst (bw) :bijzonder, buitengewoon, geweldig, hoogst, ontstellend, ontzettend, supreem, uitermate, ultra, verregaand, vreselijk, ]
bammie
0
quote:

Braniek schreef op 1 februari 2024 18:20:

[...]

je treedt in herhaling. al eerder geplaatst
Was zojuist een interview met een patiënt en de arts D. Cohn van het UMC-Amsterdam op het nieuws waarin de vorderingen werden besproken. Wat is er overigens mis met het plaatsen? Wellicht omdat het niet in uw straatje en dat van Pharming past?
Braniek
1
quote:

Voorheen_bekend_als_Test schreef op 1 februari 2024 18:16:

[...]

Wat wilt u precies zeggen met het plaatsen van dit (vermeende) resultaat? We zien nu bevestigd dat u graag opschept, waarvoor dank, maar uit de voorliefde die u dus blijkt te hebben voor pochen, volgt niet dat u geen afgunstig heerschap bent.
eerlijkheid Voda wordt gewaardeerd als het om verlies gaat. eerlijkheid wordt niet gewaardeerd als je winst maakt. bijzonder toch??
Braniek
0
quote:

bammie schreef op 1 februari 2024 18:41:

[...]

Was zojuist een interview met een patiënt en de arts D. Cohn van het UMC-Amsterdam op het nieuws waarin de vorderingen werden besproken. Wat is er overigens mis met het plaatsen? Wellicht omdat het niet in uw straatje en dat van Pharming past?
niets mis mee. maar was al geplaatst. ik vind het fantastisch hoor als medische verbetering al duurt het nog jaren
SvenZon
2
Jeetje mooi die CRISPR behandeling. Mooi voor de patient maar ook prima voor pharming. Gaat nog zeker vele jaren duren voordat ze in het vaarwater van pharming terecht komen. En dan verwacht ik ook niet zomaar dat iedere patient zomaar in aanmerking komt voor de behandeling.

Dit zit nog zo ver weg van Pharming dat dit nagenoeg geen impact zal op midde lange termijn.
Voorheen_bekend_als_Test
0
quote:

Braniek schreef op 1 februari 2024 18:43:

[...]

eerlijkheid Voda wordt gewaardeerd als het om verlies gaat. eerlijkheid wordt niet gewaardeerd als je winst maakt. bijzonder toch??
Ik gun u alle winst, maar of u daar eerlijk over bent of niet valt niet te controleren, dus wat mij betreft kan berichtgeving daaromtrent achterwege worden gelaten. U mag daar anders over denken uiteraard.
Rikos
4
[Modbreak IEX: Gelieve hier geen persoonlijke vetes uit te vechten, een aantal berichten is bij dezen verwijderd. Waarschuwing,]
3.429 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 ... 168 169 170 171 172 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 6 jun 2024 09:09
Koers 0,810
Verschil +0,002 (+0,25%)
Hoog 0,814
Laag 0,805
Volume 262.815
Volume gemiddeld 6.704.046
Volume gisteren 4.661.754

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront