Pharming « Terug naar discussie overzicht

Pharming April 2024

4.627 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 ... 228 229 230 231 232 » | Laatste
roon
3
quote:

Voorheen_bekend_als_Test schreef op 18 april 2024 13:25:

[...]

Gezien zijn minachting voor Piet Particulier en diens recente geklaag over de koers kunnen we gevoeglijk aannemen dat hij stilletjes geniet van een dag als vandaag.
Ik heb net op 0,876 euro 1/3 deel van wat ik had terug gekocht.Kon het niet laten ook al omdat het een goeie zet is van pharming hoe meer ik er over nadenk en op deze koers ga je al snel verdienen als pharming met berichten komt.
roon
0
En.....in de eindveiling vandaag koop ik die bonus er bij en maakt het niet uit of dat hoger is.
In Holland stond een Huis...
0
FD: Pharming

Pharming gaat 8,1% onderuit. De uitgifte van een nieuwe converteerbare obligatielening van €100 miljoen valt beleggers rauw op het dak, want HET LEIDT TOT TOEKOMSTIGE WINSTVERWATERING..

Toegevoegd:

En Zoo is het..!
aextracker
0
quote:

Lord Apollyon schreef op 18 april 2024 09:42:

[...]
Het viel me gisteren op dat je op het Avantium forum ook niet erg serieus wordt genomen
Dat is dan jouw uitleg Apollo.
Valt op dat je (h)erkenning zoekt voor jezelf, door te zoeken op andere fora naar andermans postgedrag.
Sneue tijdsbesteding of aan het leren voor psycholoog :) ?

AVANTIUM NV vind ik een mooi verduurzamend initiatief , CO2 emissie reduktie gericht en innovatief en disruptief fonds.
Alle tijd om de rit in het aandeel af te wachten ( zie onderbouwing op forum AVANTIUM).
Kan zomaar een jaartje of 2 -3 duren.
is prima. Wacht de berichtgeving rustig af dit jaar.

Je bent wel wat "selectief en onzorgvuldig trouwens".
Je mist nl. de feiten \ aannames en berekening die tracker op dat forum plaatste in reactie op andere posts jammer dat je die context niet benoemd noch het aantal AB's wat Tracker op diverse fora scoort.
Typsich ook, dat je er verder op dat forum niets mee doet, maar alhier wel.
Enkele zwartkijkers sloegen bij AVANTIUM NV de plank overigens stevig mis i.r.t. claim emissie...... en koers imapct dat dan wel weer.

Ik concludeer dat je de frustraties van een "een spijkers op laag water vs. spijker op zijn kop" verhaal ervaart.
CYFER
0
Ok,
Komt nogal zweverig over.
Zijn tijd zit erop.
Mogelijk voor de gehele onderneming.
aextracker
1
quote:

Kwiirk schreef op 18 april 2024 09:48:

Aantrekkelijke converteerbare obligatie.
mee eens !
In Holland stond een Huis...
0
quote:

roon schreef op 18 april 2024 13:40:

En.....in de eindveiling vandaag koop ik die bonus er bij en maakt het niet uit of dat hoger is.
Van wie moet je dit schrijven of/en verdien je er wat mee..?!

Keep holding the Good Vibe..!
Roonie giant
0
quote:

BassieNL schreef op 18 april 2024 13:19:

[...]
€ 2,0028
Zoals in 2020, zakt bij een nieuwe converteerbare obligatielening 2025 de koers
Als er contact wordt uitbetaald met de converteerbare obligatielening van 2020 die dan niet verwatert,
zou dan de koers niet stijgen omdat obligatielening 2020 niet geconverteerd wordt ...
aextracker
1
quote:

de noorderling schreef op 18 april 2024 10:37:

Zeg maar wat de reden is dat de bekendmaking hiervan op dit moment is gebeurt in plaats van na de eventuele goedkeuring eind volgende week, wel raar, hier help je eigenlijk weer de grote jongens mee, de eventuele in paniek rakende kleine beleggers die weer verkopen op het verkeerde moment, logisch er zijn er vele die het langzamerhand dood geld vinden, de shortpartijen kunnen nu wel heel goedkoop weer terug kopen. Als dat al gebeurt want als je het ordeboek er naast legt zie je bijna geen aanbod van verkoop.
We gaan het weer zien in de toekomst, volgende week vrijdag maar afwachten en kijken hoe de vlag dan misschien wel weer de juiste kant op waait.
Iedereen veel wijsheid en heel veel geluk toegewenst de komende tijd.
Als Pharming Group NV grote jongen aan boord wil\gaat trekken, moet je het ze wel aantrekkelijk maken :)
Lijkt mij dat vandaag wat grote jongens die het verhaal en de ambitie van Pharming Group NV zien zitten, voor morgen 19 april 17.30 uur "op pole geplaatst worden", met een uitstekende uitgangspositie om de eerste chicane winnend uit te nemen en op voorsprong naar het eind van hun deelname aan de Pharming race koersen.

Ik zie louter positieve signalen, zowel in de obli verlenging, de timing als de koersvorming !
[verwijderd]
0
quote:

Melkkoe APDS schreef op 18 april 2024 13:04:

[...] Dat denk ik niet. Maar hij zal wel beter weten. Denk dat heel wat personeel aandelen hebben en dat dit de laatste 15 jaar huilen met de pet op is.
Krokodillentranen?
[verwijderd]
0
quote:

aextracker schreef op 18 april 2024 13:52:

[...]

Als Pharming Group NV grote jongen aan boord wil\gaat trekken, moet je het ze wel aantrekkelijk maken :)
Lijkt mij dat vandaag wat grote jongens die het verhaal en de ambitie van Pharming Group NV zien zitten, voor morgen 19 april 17.30 uur "op pole geplaatst worden", met een uitstekende uitgangspositie om de eerste chicane winnend uit te nemen en op voorsprong naar het eind van hun deelname aan de Pharming race koersen.

Ik zie louter positieve signalen, zowel in de obli verlenging, de timing als de koersvorming !
Vandaag is de koers fors gedaald, De koers is fors gedaald met hoog volume en grote orders.
Dit geeft aan dat je onderstaande stelling berust op drijfzand, verzonnen is, en totale quatsch is.
Lijkt mij dat vandaag wat grote jongens die het verhaal en de ambitie van Pharming Group NV zien zitten

Het feit dat je louter positieve signalen ziet is een teken dat je blind bent voor de werkelijkheid en elke vorm van realisme ontbreekt.
Echter begreep ik dat jou dat niet vreemd is, zoals bij Esperite, NX filtration, Avantium, Ebusco etc.
aextracker
0
[Modbreak IEX: Gelieve niet over de moderatie te discussiëren, dit bericht is verwijderd.]
[verwijderd]
0
quote:

In Holland stond een Huis... schreef op 18 april 2024 13:41:

FD: Pharming

Pharming gaat 8,1% onderuit. De uitgifte van een nieuwe converteerbare obligatielening van €100 miljoen valt beleggers rauw op het dak, want HET LEIDT TOT TOEKOMSTIGE WINSTVERWATERING..

Toegevoegd:

En Zoo is het..!
Inderdaad. Maar dat lijkt bij de kleine belegger niet te landen. Die vinden dit een topidee van Pharming!
De grote beleggers stappen uit gezien de grote orders en hoge volumes bij fors dalende koers.
Roonie giant
0
quote:

DE MONITOR schreef op 18 april 2024 13:56:

[...]

Vandaag is de koers fors gedaald, De koers is fors gedaald met hoog volume en grote orders.
Dit geeft aan dat je onderstaande stelling berust op drijfzand, verzonnen is, en totale quatsch is.
Lijkt mij dat vandaag wat grote jongens die het verhaal en de ambitie van Pharming Group NV zien zitten

Het feit dat je louter positieve signalen ziet is een teken dat je blind bent voor de werkelijkheid en elke vorm van realisme ontbreekt.
Echter begreep ik dat jou dat niet vreemd is, zoals bij Esperite, NX filtration, Avantium, Ebusco etc.
ca 24 miljoen aandelen verkocht en dus ingekocht,
dat zijn niet enkel hedgefondsen,
misschien een beetje particulieren,
benieuwd welke fondsen die deze grote aantallen opkopen en waarom want dat doe je niet als er negatieve vooruitzichten zijn ...
€URO-Trader
0
quote:

In Holland stond een Huis... schreef op 18 april 2024 13:41:

FD: Pharming

Pharming gaat 8,1% onderuit. De uitgifte van een nieuwe converteerbare obligatielening van €100 miljoen valt beleggers rauw op het dak, want HET LEIDT TOT TOEKOMSTIGE WINSTVERWATERING..

Toegevoegd:

En Zoo is het..!
ik heb geen abonnement, goddank. Winstverwatering a la, er wordt dus gewoon winst gemaakt, en daar zijn al heel wat bedrijven jaloers op.
Sharen
3
quote:

In Holland stond een Huis... schreef op 18 april 2024 13:41:

FD: Pharming

Pharming gaat 8,1% onderuit. De uitgifte van een nieuwe converteerbare obligatielening van €100 miljoen valt beleggers rauw op het dak, want HET LEIDT TOT TOEKOMSTIGE WINSTVERWATERING..

Toegevoegd:

En Zoo is het..!
Ik heb het FD zojuist van voor tot achter gelezen, maar dit staat helemaal niet in het FD !

Heb je een link of schermcopy ?

Die door jou genoemde ‘winstverwatering’ vindt overigens ook pas plaats NADAT de koers al ergens > 1,30 staat.

Daarnaast is Pharming dan ook meteen zonder schulden en rentelasten, dat is dan juist weer goed voor de winst.
Japaho
0
Het lijkt erop dat elk nieuws, elk persbericht, elke presentatie van de CEO de koers van Pharming alleen maar meer onder druk zet. Wat als op 8 mei de Q1 cijfers weer tegenvallen? Zou een EMA goedkeuring dan eindelijk voor een ommekeer zorgen?
aextracker
1
quote:

DE MONITOR schreef op 18 april 2024 11:36:

Het is al eerder opgemerkt, het momentum is absoluut vreemd.
Bij een lage koers dit bericht aankondigen. Ook een fors verkoopvolume met een freeze down tot gevolg zelfs.
Grote orders, dus de grote stappen uit.
Weten zij al meer wat de CHMP beslist heeft of gaat beslissen? Daarom dat ze het er nu nog even snel doorduwen voor de koers nog verder wegzakt? Het zal moeten gaan blijken.
Ik zie dat "diametraal anders" en wel om de volgende redenen;
1.) Obli liep begin 2025 af , bij een conversie van euro 2+. Die koers komt voor die tijd (wsl.) niet op de borden. Ergo waardeloze propositie qua verwachtingswaarde,
2.) Aflossen doen bedrijven uberhaupt liever niet "op het laatste moment", zeker niet als je de schuld kan verlagen.
3.) Bij een lage koers juist slim, omdat je i.c.m. een hogere coupon een "lagere strike koers (1.28 - 1,38 \ i.c.m. een snellere) strike date kan hanteren.
4.) Grote orders, dus grote stappen nu in.
5.) Pharming Group NV zoekt grote\nieuwe serieuzere investeerders die halen ze nu met de rode loper binnen.
6.) Q1 cjifers 8 mei gaan "een giga prestatie verbetering bevestigen"vs. Q1 2023, zoals al eerder benoemd en onderbouwd in deze en vorige maanddraadjes.

Maar ja, als je 't niet wilt zien, moet je er vooral niet in willen geloven :).
Vraag me af of je het "spel om de knikkers wel begrijpt" ...... Sijmen Cs in elk geval wel. Die weten al hoe Q1 is afgesloten :).
Natal
0
quote:

Sharen schreef op 18 april 2024 14:04:

[...]
Ik heb het FD zojuist van voor tot achter gelezen, maar dit staat helemaal niet in het FD !

Heb je een link of schermcopy ?

Die door jou genoemde ‘winstverwatering’ vindt overigens ook pas plaats NADAT de koers al ergens > 1,30 staat.

Daarnaast is Pharming dan ook meteen zonder schulden en rentelasten, dat is dan juist weer goed voor de winst.
Beetje vestzak/ broekzak.
4.627 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 124 125 126 127 128 129 130 131 132 133 134 ... 228 229 230 231 232 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 30 apr 2024 17:36
Koers 0,877
Verschil -0,029 (-3,15%)
Hoog 0,910
Laag 0,875
Volume 3.882.227
Volume gemiddeld 6.637.382
Volume gisteren 4.531.435

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront