Heijmans « Terug naar discussie overzicht

Heijmans - Juli 2014

707 Posts, Pagina: 1 2 3 4 5 6 ... 32 33 34 35 36 » | Laatste
Guus_Geluk
0
Het is weer een nieuwe maand en zelfs een nieuw kwartaal dus tijd voor een nieuwe draad. Succes iedereen!
[verwijderd]
0
Technisch kan het alle kanten op, maar de middellangetermijntrend (MacD) geeft een poging tot een negatieve crossover aan.
RSI redelijk laag, niet zo achterlijk laag als bij Bam, maar wel laag.

FA: orderportefeuille loopt vol dus dat is welkom voor op de langere termijn.
Bijlage:
Bennyboy
0
Guus_Geluk
0
quote:

Bennyboy schreef op 30 juni 2014 19:53:

shortsell.nl/short/Heijmans/90/archived

De shortgangers blijven ook langzaam maar zeker afbouwen.
Hebben geen vertrouwen meer in een daling...-)
Blackrock heeft inderdaad een klein beetje afgebouwd.
shortsell.nl/short/Heijmans
[verwijderd]
0
bedankt guus voor het openen,
jij was toch uit heijmans gestapt als ik het wel hebt
[verwijderd]
0
quote:

The Bugs Bunny schreef op 30 juni 2014 19:47:

Technisch kan het alle kanten op, maar de middellangetermijntrend (MacD) geeft een poging tot een negatieve crossover aan.
RSI redelijk laag, niet zo achterlijk laag als bij Bam, maar wel laag.

FA: orderportefeuille loopt vol dus dat is welkom voor op de langere termijn.
williams%r pak ik vaak voor korte termijn technisch plaatje. Staat op dik oversold. (-95)
Guus_Geluk
0
quote:

moonlightjorgo schreef op 30 juni 2014 22:05:

bedankt guus voor het openen,
jij was toch uit heijmans gestapt als ik het wel hebt
Yep! Heb wel (een relatief kleine) winst gemaakt met Heijmans maar ik ben (veel) te vroeg uitgestapt. Ik houd Heijmans echter wel altijd in de gaten. Er komen altijd weer nieuwe kansen om in te stappen maar ik vind de huidige koers voor mij (te) hoog. Vanmorgen heb ik een pluk BAM bijgekocht, daar zie ik even wat meer potentie in om te gaan stijgen. Ik wacht verder nu op een mooi koopmoment bij Heijmans.
[verwijderd]
0
De huidige koers staat nog veels te laag, gezien de mooie orders die blijven komen en de vooruitzichten dat de winst veel hoger komt te liggen.
Door de technische bewegingen zitten we gevangen in een zijwaarts patroon en het kan nog wel ff duren voordat we de bovenkant gaan doorbreken, daarna gaat het hard en wil je de boot niet missen dan kan je beter duur kopen dan dat ze helemaal niet meer te krijgen zijn
[verwijderd]
0
quote:

Guus_Geluk schreef op 1 juli 2014 01:32:

[...]

Yep! Heb wel (een relatief kleine) winst gemaakt met Heijmans maar ik ben (veel) te vroeg uitgestapt. Ik houd Heijmans echter wel altijd in de gaten. Er komen altijd weer nieuwe kansen om in te stappen maar ik vind de huidige koers voor mij (te) hoog. Vanmorgen heb ik een pluk BAM bijgekocht, daar zie ik even wat meer potentie in om te gaan stijgen. Ik wacht verder nu op een mooi koopmoment bij Heijmans.
oké Guus
Zit zelf ook redelijk groot in bam ( voor mijn porto)
En een kleiner deel oa heijmans
Moet wel Zeggen dat heijmans. Wat winst heeft gegenereerd en bam nog niets
Ik heb alleen opties geen aandelen.
[verwijderd]
0
bartvde
0
quote:

The Matador schreef op 1 juli 2014 10:01:

We moeten maar weer eens een sprintje maken er is al weer 4 procent af
yep ik sta alweer in de min zelfs
[verwijderd]
0
Heijmans zit nog prachtig in de middellange trend vanaf september 2013. De overshoot van februari had simpelweg nooit door kunnen gaan. Dan hadden we namelijk elke maand 2 a 3 euro er bij moeten tikken en nu op de 30 euro gestaan. Dat was en is niet realistisch. Die 30 komt nog wel maar naar mijn verwachting over 1,5 jaar op zn vroegst. We zitten nu weer in het rustig en stabiel trendkanaal waarbij het koersverloop vanaf 21 mei weer oplopende bodems laat zien. Binnen enkele dagen kunnen we definitief de dalende toppenlijn doorbreken. Kwestie van dagen. 19 juni hadden we em ook al te pakken, maar is toen gisteren er alsnog weer onder gedoken.
[verwijderd]
0
Weet niet of deze gisteren nog was geplaatst? SNS heeft gisteren haar koersdoel herhaald.

SNS Securities ziet bouwer goede zaken doen in eerste helft 2014.

De infratak van Heijmans heeft met de nieuwe opdracht voor het verbreden van de A12 tussen Ede en Grijsoord een welkome aanvulling op de orderportefeuille gerealiseerd. Dit schreef analist Edwin de Jong van SNS Securities maandag in een note nadat de bouwer voorbeurs de opdracht van ruim 80 miljoen euro bekend maakte.

Eind 2013 had de belangrijke infratak van Heijmans volgens De Jong een "relatief lage" orderportefeuille van 576 miljoen euro op een jaaromzet van 751 miljoen euro. De afgelopen maanden haalde Heijmans echter een aantal grote contracten binnen voor onder meer de N23 en een andere opdracht voor de A12, waardoor de orderinstroom voor dit jaar al op 350 miljoen euro uitkwam.

SNS Securities heeft haar advies (houden) op Heijmans herhaald met een koersdoel van 13,50 euro.

Door: ABM Financial News.
Info@abmfn.nl
Hoofdredactie: +31(0)20-737 17 42
Redactie: +31(0)20-262 29 78
[verwijderd]
0
[quote alias=stockexchangestaartje id=7742939 date=201407011744]
Weet niet of deze gisteren nog was geplaatst? SNS heeft gisteren haar koersdoel herhaald.

SNS Securities ziet bouwer goede zaken doen in eerste helft 2014.

De infratak van Heijmans heeft met de nieuwe opdracht voor het verbreden van de A12 tussen Ede en Grijsoord een welkome aanvulling op de orderportefeuille gerealiseerd. Dit schreef analist Edwin de Jong van SNS Securities maandag in een note nadat de bouwer voorbeurs de opdracht van ruim 80 miljoen euro bekend maakte.

Eind 2013 had de belangrijke infratak van Heijmans volgens De Jong een "relatief lage" orderportefeuille van 576 miljoen euro op een jaaromzet van 751 miljoen euro. De afgelopen maanden haalde Heijmans echter een aantal grote contracten binnen voor onder meer de N23 en een andere opdracht voor de A12, waardoor de orderinstroom voor dit jaar al op 350 miljoen euro uitkwam.

SNS Securities heeft haar advies (houden) op Heijmans herhaald met een koersdoel van 13,50 euro.

Als de beurs een half jaar vooruit loopt door zieners zoals wij zou de koers toch al wat hoger moeten liggen lijkt mij? nou ja, gratis geld bestaat niet dus we moeten nog even doorbijten tot de eindejaarsrally op gang komt.
[verwijderd]
0
Een berdubbeling zoals voor de eurocrisis ging in 6 maanden tijd. Ik verwacht eind dit jaar de 17,50 als een zeer reeele koers. Volgend jaar 20 - 25 en in 2016 de 30 euro. Immers een verdere omzetstijging richting de 3 miljard is aannemelijk. Met 2% marge spreek je dan over 60 miljoen winst. Dat maakt 3 euro per aandeel x kw van 10.
Als de eurocrisis en het getreuzel van de Ned. politiek er niet tussen was gekomen had dit scenario dit jaar al plaats kunnen hebben. Helaas sommige dingen vallen niet te voorspellen. Feit is wel dat we over een half jaar de twee transitiejaren achter ons hebben liggen en bij verder herstel in no time terug moeten kunnen naar op zn minst 20 euro.
707 Posts, Pagina: 1 2 3 4 5 6 ... 32 33 34 35 36 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 26 apr 2024 17:35
Koers 17,440
Verschil +0,480 (+2,83%)
Hoog 17,560
Laag 17,040
Volume 73.342
Volume gemiddeld 116.059
Volume gisteren 111.638

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront