Heijmans « Terug naar discussie overzicht

Heijmans - Juli 2014

707 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 » | Laatste
[verwijderd]
0
Heb gekocht op 10,86. Maar ik kreeg ze wel angstwekkend snel binnen. Wie durft hier nog meer?
[verwijderd]
0
gewoon ff naar de 10 daar ligt mijn ordertje weer lijkt benny hill wel ff googelen de meeste weten niet wie dat is
[verwijderd]
0
Belangstelling blijft totaal uit. wat moet er nu nog gebeuren willen er kopers komen?
[verwijderd]
0
Zoveelste leuke order en je wordt beloond met een ereplaats in het lijstje dalers. Ik kan maar niet wennen aan die nieuwe beursmores...
[verwijderd]
0
Daylow gesloten en dat is teleurstellend. AEX heeft het eerdere (veel geringere) verlies van de dag daarentegen weer bijna goedgemaakt.
[verwijderd]
0
bezinteergebelegt
0
Tuurlijk op DL de dag uit, bouwer Heijmans, de metamorfose van parel tot keutel binnen een paar maandjes, je zou er een toneelstuk van kunnen maken.
Bennyboy
0
De kou gaat pas uit de lucht bij de Q2 cijfers, tot dan niks doen en genieten van de zomer ( of je nou vakantie hebt of niet))
[verwijderd]
0
Denk dat je gelijk hebt en dat alle (potentiele) beleggers eerst de huidige stand van zaken willen horen na al de ellende bij de concurrentie. Als dat (+ de outlook) positief is dan kan het niet anders dan dat we in no time op de 15+ staan.
ABC1234
0
Je hebt gelijk Bart. Het leek alsof we boven de 11 redelijk vaste grond onder onze voeten hadden. Maar zoals meerderen al hebben aangegeven is de angst toch erg groot. Er zijn niet veel beleggers die nu hun stukken van de hand zullen doen, maar helaas ook maar weinigen die het aandurven om in te stappen.

Wellicht vanaf de week voor de cijfers dat er wat mensen "het er op wagen". De komende 2 weken zal er helaas weinig koopdruk zijn vrees ik.
[verwijderd]
0
quote:

Bennyboy schreef op 28 juli 2014 20:28:

De kou gaat pas uit de lucht bij de Q2 cijfers, tot dan niks doen en genieten van de zomer ( of je nou vakantie hebt of niet))

Na de slechte berichten van BAM en Ballast zijn eventuele kopers afwachtend.
Had zelf geluk doordat ik mijn positie in BAM had verkocht voor de winstwaarschuwing. Maar heb nu Heijmans op gemiddeld 12,75, dus van de regen in de drup. Als de cijfers conform verwachting zijn en de outlook wordt bevestigd verdubbel ik mijn positie na de cijfers. Ga voor een nettowinst van 30 miljoen of meer in 2016, en daar horen koersen bij van zeker boven de 15 euro. Voorlopig heb ik de indruk dat er iets "short" zit in Heijmans. Want we staan nu wel heel erg vaak op het ereschavot. Makkelijk shorten met deze omzetten.
Brokie Even
0
Zo gaat het elk jaar nog. In vakantiemaanden daalt het (hard). Ik had er gewoon "go away in may" van moeten maken. En in geval van Heijmans, "come back in december".
ABC1234
0
Inderdaad. We gaan de laatste dagen elke keer omlaag met omzetten van max 30.000 stukjes. Daarbij worden ook vaak de kleine orders "gebruikt" om de koers lager te zetten..
[verwijderd]
0
Los van het samenspel van computers geloof ik dat ik gisteren de enige koper ben geweest.
[verwijderd]
0
quote:

xiut schreef op 29 juli 2014 09:56:

Los van het samenspel van computers geloof ik dat ik gisteren de enige koper ben geweest.
"Someone has to do the dirty job..." ;-)
[verwijderd]
0
Ik begin nu hartstochtelijk naar 20 augustus te verlangen! En dan maar hopen dat mijn hart niet breekt! :-)
[verwijderd]
0
MACD en MACD signaallijn staan nu voor het eerst sinds 30 juni weer gelijk. Benieuwd of deze week al de positieve crossing zal gaan plaatsvinden.
707 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 26 apr 2024 17:35
Koers 17,440
Verschil +0,480 (+2,83%)
Hoog 17,560
Laag 17,040
Volume 73.342
Volume gemiddeld 116.059
Volume gisteren 111.638

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront