Heijmans « Terug naar discussie overzicht

Heijmans - Juli 2014

707 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 » | Laatste
[verwijderd]
0
Als ik kijk naar de koers van de afgelopen 2 weken en waar die vandaan komt, ga ik voor een koers 1 dag NA de cijfers van € 13,50
Hebben ze er 4 weken voor om daar te komen ;)
[verwijderd]
0
heijmans.nl/nl/irwes/

Weer een mooi innovatief samenwerkingsverband tussen Heijmans en Ibis Power om (hoge) gebouwen zelfvoorzienend te krijgen qua energie door de wind die tegen gebouwen aankomt op te vangen en te versnellen.
Guus_Geluk
0
quote:

bartvde schreef op 22 juli 2014 16:47:

mooi herstel van de koers vandaag
Nu BAM nog! ;-)
[verwijderd]
0
quote:

stockexchangestaartje schreef op 22 juli 2014 16:20:

heijmans.nl/nl/irwes/

Weer een mooi innovatief samenwerkingsverband tussen Heijmans en Ibis Power om (hoge) gebouwen zelfvoorzienend te krijgen qua energie door de wind die tegen gebouwen aankomt op te vangen en te versnellen.
origineel idee zeg! trots om aandelen te hebben van zo'n club. En bij een club moet je af en toe ook even slikken. gaat goedkomen.
Tategoi69
0
quote:

busje schreef op 22 juli 2014 14:22:

Ik zou zo ontzettend graag willen weten op welke koers we op 21 augustus - na de bekendmaking van de halfjaarscijfers van Heijmans - zullen gaan uitkomen.

Wie wil er een gokje wagen? Ik ben echt héél benieuwd wat jullie zo'n beetje verwachten. :-)
ik ga uit van 13.50 eind Augustus, huidige daling is vrij scherp met relatief lage omzetten dus herstel kan ook idem zijn(v shape), vandaag weer boven de 11 eindigen als beren wegblijven..
[verwijderd]
0
Ben benieuwd wat de dag gaat brengen. Er is nog wat cash onderweg naar Binck, dus hopelijk kan ik op de lunchdip nog wat binnenharken.
[verwijderd]
0
Wow, die Imtech heeft er ook zin in. Je zou maar op 50 cent ingestapt zijn...
Toch zou ik het niet aandurven. De toekomst is gewoon te onzeker. Als ik Heijmans over 3 jaar verkocht heb voor 45 euro kijk ik wel of Imtech nog bestaat.

Ik wacht trouwens nog steeds op die lunchdip, maar het lijkt erop dat het dagpatroon vandaag afwijkt van de afgelopen dagen. Ik hoop rond de 10,50 toch nog wat te kunnen oppikken, maar het zou me ook niet verbazen als we die nooit meer terugzien.
ABC1234
0
Mooi herstel de afgelopen dagen. Zouden we nog weer een dip terug naar de 10-regionen krijgen? Het komt op mij over alsof de angst er grotendeels wel uit is. Lagere volumes, lagere koersuitslagen...
[verwijderd]
0
Heijmans mag imo ook ook wel eens een dag + 20% noteren na al die onterechte dalingen.
ABC1234
0
Ik acht die kans pas realistisch rondom de cijfers. Komende dagen is het de vraag of we steun gaan vinden en langzaam omhoog gaan of dat we nog een ritje omlaag krijgen...
NabeursInfoCorrectKaderen
0
In tegenstelling tot BAM staat Heijmans gisteren en vandaag weer in de plus. Daling is ten einde bij een groene beurs. Wat de koers gaat doen bij een rode beurs is de vraag. Als de AEX weer richting 420 gaat kunnen we bij Heijmans toch een leuke stijging tegemoet zien. Daarna komen de cijfers, in principe is de kans dus groot dat de koers verder omhoog gaat de komende tijd.

Bij BAM speelt de onzekerheid nog parten. Het is slimmer om in een goed bedrijf te investeren dan in een bedrijf dat de zaken niet geheel op orde heeft. Zodra ze laten zien dat alles weer goed gaat kun je altijd nog in BAM investeren.

Met een beetje mazzel laat Heijmans eerst een flinke stijging zien zodat bij een betere periode van BAM de helft van mijn aandelen omgezet kunnen worden.
[verwijderd]
0
Ok, cash is binnen. Wel moeilijk om nu een goed instapmoment te kiezen. Er is geen zinnig woord over te zeggen. Zien we nooit meer de 10 terug of gaan we naar de 9?
[verwijderd]
0
Momentum is nu dichtbij een positieve crossing t.o.v. momentum signaallijn. Zo ook de MACD. Beiden staan op diepe niveaus en het zal me niet verbazen als de 10,28 van eerder deze week de nieuwe lange termijn bodem gaat worden.
ABC1234
0
Vind ik ook lastig. Koers natuurlijk 0,50 euro opgelopen afgelopen 2 dagen.
Gaan we nu nog naar een verdere upswing (AEX naar 420 wellicht?) terug naar 12 of gaan we eerst nog een downswingetje krijgen naar 10,28 (dubbele bodem?)
NabeursInfoCorrectKaderen
0
quote:

Handvat schreef op 23 juli 2014 12:19:

Ok, cash is binnen. Wel moeilijk om nu een goed instapmoment te kiezen. Er is geen zinnig woord over te zeggen. Zien we nooit meer de 10 terug of gaan we naar de 9?
Koop nu een deel en een deel later afhankelijk van wat de koers doet. Ik heb zelf bijgekocht rond de 11,90 gekocht en weer bijgekocht op 10,55. De juiste bijkoop momenten kun je nooit helemaal goed voorspellen, zolang je vertrouwen hebt in de toekomst kun je ze in principe op elk willekeurig moment kopen. Zolang de koers binnen 1 a 2 jaar is verdubbeld maakt het helemaal niets meer uit.
[verwijderd]
0
Nee precies. Ik koop niet genoeg bij om te splitsen. Ik heb er net 225 gekocht voor 11,04. Gemiddelde aankoopkoers ligt nog steeds dik onder de 10 euro, dus komt wel goed. Bedankt voor de tips.
Tategoi69
0
Wil ook nog op dipje wat stukken bijkopen (range 10.40/ 10.50), als koers niet omlaag gaat en terug omhoog gaat, is dat ook goed...
[verwijderd]
0
quote:

Handvat schreef op 23 juli 2014 12:19:

Ok, cash is binnen. Wel moeilijk om nu een goed instapmoment te kiezen. Er is geen zinnig woord over te zeggen. Zien we nooit meer de 10 terug of gaan we naar de 9?
Ik zou alvast een deel kopen en dan even afwachten. Nu lijkt de lucht geklaard maar het kan nog heel goed naar de 10 en daaronder. Aan de andere kant zijn de fundamentals wel goed en gaat ooit het moment komen dat de trein wél vertrekt zonder ooit terug te komen. Maar wanneer dat dan is...?
[verwijderd]
0
De bied begint flink vol te lopen. Kan niet lang meer duren nu voordat de trein vertrekt. Kom maar op, ik ben er klaar voor.
707 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 36 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 10 mei 2024 16:37
Koers 17,300
Verschil +0,260 (+1,53%)
Hoog 17,500
Laag 17,000
Volume 107.873
Volume gemiddeld 133.417
Volume gisteren 46.485

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront