Heijmans « Terug naar discussie overzicht

Heijmans - December 2014

737 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 7 ... 33 34 35 36 37 » | Laatste
[verwijderd]
0
[verwijderd]
0
Heijmans aandeel sterft langzaam af, net als Heijmans zelf ook wegkwijnt.
Verkoper is nog niet klaar.
Keek nog even naar de halfjaarcijfers van Volkers Wessels. Heijmans kan daar nog een puntje aan zuigen.
www.volkerwessels.com/nl/nieuws/detai...
Diegy
0
Is duidelijk dat we de bodem nog niet gezien hebben. Zelfs op een prima beursdag staan we in het rood. Stond net een bied van 5500 stukken op 8,01 en die werd meteen daartegen gedumpt.
[verwijderd]
1
quote:

Diegy schreef op 2 december 2014 10:38:

Is duidelijk dat we de bodem nog niet gezien hebben. Zelfs op een prima beursdag staan we in het rood. Stond net een bied van 5500 stukken op 8,01 en die werd meteen daartegen gedumpt.
Op welke koers heb je je stukken verkocht?
bartvde
0
quote:

Pexs schreef op 2 december 2014 10:38:

Keek nog even naar de halfjaarcijfers van Volkers Wessels. Heijmans kan daar nog een puntje aan zuigen.
www.volkerwessels.com/nl/nieuws/detai...
Inderdaad, mooi bedrijf, helaas kunnen we daarin niet beleggen.
Guus_Geluk
0
quote:

Diegy schreef op 2 december 2014 10:38:

Zelfs op een prima beursdag staan we in het rood.
Wat bedoel je met "we"? Het lijkt me overduidelijk dat jij ze niet meer hebt?
[verwijderd]
0
quote:

xiut schreef op 2 december 2014 11:42:

Straks AEX op 500, Heijmans op 5? Het gaat wel die kant op.
Gewoon verkopen, er staat een mooie bied op je te wachten, dan heb je de pijn maar gehad. Liever snel en pijnloos, dan langzaam en pijnlijk. ;-)
[verwijderd]
0
quote:

Pexs schreef op 2 december 2014 11:49:

[...]
Gewoon verkopen, er staat een mooie bied op je te wachten, dan heb je de pijn maar gehad. Liever snel en pijnloos, dan langzaam en pijnlijk. ;-)
Nnee, ik sleep jullie mee in mijn val. Verkoop dus zelf maar voordat het te laat is...
Diegy
0
Die 20 duizend stukken gaan er straks ook aan. Duidelijk dat de bodem nog niet in zicht is. Vraag me af wat er gaat gebeuren als de aex weer eens een keer met 1% naar beneden gaat. Dan gaat er met gemak 4 of 5% van de koers af.
[verwijderd]
0
Misschien weer tijd voor een nieuwe CEO???

www.mt.nl/157/59514/magazine/gerrit-w...

"Aan Van der Els vanaf april de schone taak het bedrijf weer op de rails te krijgen. En dat binnen twee jaar, de gemiddelde doorlooptijd van de laatste Heijmans-ceo’s. Een hele klus, maar van een beetje bouwer moet je natuurlijk ook wat kunnen verwachten."

[verwijderd]
0
quote:

Pexs schreef op 2 december 2014 13:37:

Misschien weer tijd voor een nieuwe CEO???

www.mt.nl/157/59514/magazine/gerrit-w...

"Aan Van der Els vanaf april de schone taak het bedrijf weer op de rails te krijgen. En dat binnen twee jaar, de gemiddelde doorlooptijd van de laatste Heijmans-ceo’s. Een hele klus, maar van een beetje bouwer moet je natuurlijk ook wat kunnen verwachten."

Lekker salaris om maar wat aan te mogen klooien...
[verwijderd]
0
quote:

xiut schreef op 2 december 2014 13:40:

[...]
Lekker salaris om maar wat aan te mogen klooien...
Ja, en dat gaat allemaal van de winst af...
Eh oh nee ze maken natuurlijk geen winst,
dan is het ook niet zo erg...
Bennyboy
0
quote:

xiut schreef op 2 december 2014 13:40:

[...]
Lekker salaris om maar wat aan te mogen klooien...
Dit was het salaris van zijn voorganger Gerrit Witzel, Bert verdient aardig wat minder.
Maar ik hoor dat de beste stuurlui weer aan de wal staan....
[verwijderd]
0
Van der Els over jaarcijfers 2012
www.youtube.com/watch?v=0Ia5Kdv7J9Y
Van der Els over halfjaarcijfers 2013
www.youtube.com/watch?v=TAaOs4kE730

Keer op keer praat hij zijn baggercijfers goed. "Onderliggend maken we winst". Lariekoek. En anders nog maar een emissie om de verliezen te dekken.
Zijn gemiddelde doorlooptijd is verstreken. Mooipraters hebben beleggers niets aan, kan ze veel geld kosten. Volgend jaar is hij weg...
Bennyboy
0
quote:

Pexs schreef op 2 december 2014 13:56:

Van der Els over jaarcijfers 2012
www.youtube.com/watch?v=0Ia5Kdv7J9Y
Van der Els over halfjaarcijfers 2013
www.youtube.com/watch?v=TAaOs4kE730

Keer op keer praat hij zijn baggercijfers goed. "Onderliggend maken we winst". Lariekoek. En anders nog maar een emissie om de verliezen te dekken.
Zijn gemiddelde doorlooptijd is verstreken. Mooipraters hebben beleggers niets aan, kan ze veel geld kosten. Volgend jaar is hij weg...

In slechte tijden komen de goeie CEO ,s bovendrijven, en die kun je dan op 1 hand tellen...
Beste excuus is dat alle bouwbedrijven slecht presteerden laatste jaren.
bartvde
0
quote:

Bennyboy schreef op 2 december 2014 14:05:

[...]
In slechte tijden komen de goeie CEO ,s bovendrijven, en die kun je dan op 1 hand tellen...
Beste excuus is dat alle bouwbedrijven slecht presteerden laatste jaren.
alle beursgenoteerde bedoel je? VolkerWessels lijkt me een mooie uitzondering bijv.?
Bennyboy
0
[quote alias=bartvde id=8082548 date=201412021445]
[...]
alle beursgenoteerde bedoel je? VolkerWessels lijkt me een mooie uitzondering bijv.?
[/quote
Dat klopt inderdaad, Volker Wessel laat al jaren winst zien, jammer dat ze v.d. beurs verdwenen zijn.

ps: ik zie 1 bieder die er 18000+ wil hebben; die heeft er in ieder geval wel vertrouwen in!!!
737 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 7 ... 33 34 35 36 37 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 30 apr 2024 17:35
Koers 17,660
Verschil -0,080 (-0,45%)
Hoog 17,860
Laag 17,560
Volume 85.827
Volume gemiddeld 116.996
Volume gisteren 97.958

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront