Heijmans « Terug naar discussie overzicht

Heijmans - December 2014

737 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 » | Laatste
[verwijderd]
0
www.heijmans.nl/nl/nieuws/bouw-hooghk...

"Groeiwijk
De geplande wijk Hooghkamer ligt aan de noordzijde van Voorhout. Terra Ontwikkeling, een samenwerkingsverband van Heijmans en de investeringsbank NIBC, gaat hier de komende jaren in totaal 800 nieuwe huizen realiseren. De belangstelling is nu al enorm. Ten tijde van de inschrijving van het deelplan Hooghkamer Park in juli dit jaar, bivakkeerden gegadigden 's nachts voor de deur van de makelaar om zichzelf te verzekeren van een huis."

Eens moet het goedkomen met Heijmans.
Guus_Geluk
0
Kijk onze BAM vriendjes weer eens gaan..
O.a. Blackrock heeft daar zijn LONG positie uitgebreid.
De hedge funds die jarenlang short zijn gegaan, zijn hun positie nu aan het draaien naar long. Het lijkt me dat we de bodem van de bouw inmiddels achter ons hebben liggen.
auffi
0
quote:

Guus_Geluk schreef op 22 december 2014 11:43:

Kijk onze BAM vriendjes weer eens gaan..
O.a. Blackrock heeft daar zijn LONG positie uitgebreid.
De hedge funds die jarenlang short zijn gegaan, zijn hun positie nu aan het draaien naar long. Het lijkt me dat we de bodem van de bouw inmiddels achter ons hebben liggen.

Yep, en vanmorgen weer op het nieuws dat de huizenprijzen verder up aan het gaan zijn, en das altijd goed.
[verwijderd]
0
Je zou het bijna vergeten maar SNS gaf vorige week een koopadvies met koersdoel € 15 euro. rt € 8,30
Costa Invest
1
quote:

stockexchangestaartje schreef op 22 december 2014 14:47:

Je zou het bijna vergeten maar SNS gaf vorige week een koopadvies met koersdoel € 15 euro. rt € 8,30
Dat geeft aan, dat die zogenaamde kenners er ook niets van bakken en dat niemand ze geloofd.
Ze doen wel duur, maar zijn net zo goed of slecht als jij en ik. Ze verdienen ten onrechte hun salaris.
Costa Invest
0
quote:

tandpasta schreef op 22 december 2014 10:02:

[...]

Het ziet er juist goed uit, ik denk dat de verkoper klaar is.
Dat zie ik zo, ik weet niet of het juist is.
Je zag de weken daarvoor druk op het aandeel, nu niet meer.
Verkoop 7000 aandelen op 8,40. Toch nog wel verkopers hoor.
Bennyboy
0
quote:

Bennyboy schreef op 22 december 2014 17:25:

Sluiten op 8.40, morgen verder up!?
Nu nog een oudejaarslot, valt tie?, dan koop ik heel de maand januari de "laat" leeg!;-)))
[verwijderd]
0
Heb je goed gezien. En hopelijk krijg je met het tweede deel van je zin ook gelijk.

Haha ik zat daar ook al over te dromen. Van dat geld kun je gewoon effe 3,75 miljoen aandelen Heijmans kopen.
Costa Invest
0
quote:

Bennyboy schreef op 22 december 2014 17:38:

[...]
Nu nog een oudejaarslot, valt tie?, dan koop ik heel de maand januari de "laat" leeg!;-)))
Als ie valt, wat maakt dan Heijmans nog allemaal uit?
[verwijderd]
0
Jammer mensen, maar het winnende staatslot heb ik al. Volgend jaar weer nieuwe ronde nieuwe kansen. Het meedoen aan een loterij is eigenlijk net als beleggen. Soms win je wat, maar meestal verlies je. Ben wel zo schappelijk dat ik maar een half lot heb dit jaar (meer kon er ook niet af dit jaar door mijn persoonlijke "Heijmans crisis" hartelijk dank daarvoor CEO van Heijmans! Grrrrr.. #$@^&), maar ik gun een ander ook wat. ;-P
gerrit 69
0


SNS Securities geeft voor Heijmans een minimaal koersdoel af op € 11,00
Maximaal is zelfs een koers mogelijk naar de € 17,00
Hun gemiddelde koersdoel komt daardoor uit op € 14,00

www.snssecurities.nl/Research/Actions...
Bennyboy
0
quote:

Costa Invest schreef op 22 december 2014 19:12:

[...]
Als ie valt, wat maakt dan Heijmans nog allemaal uit?
Alles, daarna is heijmans inmiddels 15 euro waard, dus vermogen richting 60 miljoen.

Daarna rijd ik naar Rosmalen en laat ze die beschermingsconstructie afbreken, ;-))

Ik droom nog ff verder.....
Costa Invest
0
quote:

Pexs schreef op 22 december 2014 19:26:

Jammer mensen, maar het winnende staatslot heb ik al. Volgend jaar weer nieuwe ronde nieuwe kansen. Het meedoen aan een loterij is eigenlijk net als beleggen. Soms win je wat, maar meestal verlies je. Ben wel zo schappelijk dat ik maar een half lot heb dit jaar (meer kon er ook niet af dit jaar door mijn persoonlijke "Heijmans crisis" hartelijk dank daarvoor CEO van Heijmans! Grrrrr.. #$@^&), maar ik gun een ander ook wat. ;-P
Laat de Staatsloterij eerst maar eens vertellen hoeveel loten er verkocht en gemaakt worden. Dat is niet te controleren doordat ze de serienummers (letters) niet bekend maken.
Dus als je speelt weet je geeneens wat de winstkans is.
Hoe ver gaan die series? ZZ?
[verwijderd]
0
Heb even wat gegoogled. Nieuwbouw Heijmans. Ik reken me nog niet rijk, maar wel indrukwekkend hoe ik zie dat de markt aantrekt!
mr.Franz
0
Zowaar dik in het groen. Volume is ook redelijk. Ook mijn Bammetjes staan in een mooie plus. Misschien toch het jaar Positief afsluiten.
Diegy
0
Ik ben er weer uit sinds vanmorgen. 30 cent winst met een leuk aantal. Kan ik nog mooi wat kerstcadeau's vanmiddag voor kopen. Ik wens jullie allemaal alvast hele fijne kerstdagen en een zeer voorspoedig nieuwjaar!!!
[verwijderd]
0
quote:

Diegy schreef op 23 december 2014 11:30:

Ik ben er weer uit sinds vanmorgen. 30 cent winst met een leuk aantal. Kan ik nog mooi wat kerstcadeau's vanmiddag voor kopen. Ik wens jullie allemaal alvast hele fijne kerstdagen en een zeer voorspoedig nieuwjaar!!!
Winst is winst, zo is het maar net.
Voor jou en de rest van de forumleden ook alvast fijne kerstdagen en een gelukkig maar bovenal gezond nieuwjaar.
Dicall69
0
quote:

Diegy schreef op 23 december 2014 11:30:

Ik ben er weer uit sinds vanmorgen. 30 cent winst met een leuk aantal. Kan ik nog mooi wat kerstcadeau's vanmiddag voor kopen. Ik wens jullie allemaal alvast hele fijne kerstdagen en een zeer voorspoedig nieuwjaar!!!
Ook fijne dagen en een gezond 2015 gewenst !!!
Nu uitstappen is wel gezien de berichten en het potentieel voor de komende maanden bij Heijmans wel jammer.
737 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 30 apr 2024 17:35
Koers 17,660
Verschil -0,080 (-0,45%)
Hoog 17,860
Laag 17,560
Volume 85.827
Volume gemiddeld 116.996
Volume gisteren 97.958

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront